Προς το περιεχόμενο

Toyota yaris 99-05


ARTHURLUFFY

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το i20 δεν μου αρέσει τόσο να πω την αλήθεια και ειναι και σχεδόν τα διπλά λεφτά. Νομίζω αν είναι να περιμένω να πάρω το i20 ότι αξίζει να περιμένω λίγο ακόμα και να πάρω κανένα πετρελαίου να μην μπλέξω και με υγραέριο. Απλά μέχρι να πάρω κάτι πιο καλό σκεφτόμουν μήπως με βόλευε να αγοράσω ένα yaris και να έχω και a/c αυτά τα δύο τρία χρόνια και μετά θα το πουλήσω πάλι και ας χάσω κάποια χρήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Τότε πάρε ένα Getz που είναι επίσης πολύ καλό και θα βρεις σίγουρα φθηνό. Επίσης αν βρεις Clio II 1.4 από εκείνη την εποχή δεν συγκρίνεται με τίποτα (νομίζω μπορείς να βρεις με τα ίδια λεφτά), και επίσης μπορείς να πας και στην επιλογή ενός καλοδιατηρημένου 106 ή 206. Το 323 είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο αυτοκίνητο (δεν στρίβει, έχει απαράδεκτο στήσιμο). Το Yaris που θες είναι καλό, και εκείνη την εποχή ήταν το μόνο μαζί με το Clio που είχανε 4/5 αστέρια ασφάλεια στην κατηγορία "μινι". Το 1000άρι δεν είναι άσχημο από επιδόσεις όπως θα υπέθετε κανείς, αλλά δεν είναι και για ταξίδια. Αυτό που ξέρω είναι ότι τα Yaris πολλών ετών έχουν θέμα στο κιβώτιο ταχυτήτων οπότε πρόσεξε πριν το πάρεις. Τα Clio ΙΙ είχαν θέμα στα ηλεκτρικά (Valeo) αλλά όλα έχουν αντικατασταθεί ήδη με Bosch (αυτά που θα βρεις πλέον). Τα Getz είναι πολύ αξιόπιστα από κάθε άποψη, απλά δεν είναι καθόλου "fun to drive", ενώ 206 και 106 έχουν ευαίσθητα σασμάν (που γίνονται με αίσθηση σαν σούπα μετά από κάποια χρόνια) και επίσης θέματα με τους καταλύτες, οπότε πρόσεξε τι θα επιλέξεις αν πας εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θεος το Yaris ΑΛΛΑ προσεχε μια λεπτομερεια

 

το 2002 αγορασαν ενα εργοστασιο στη  Γαλλια. 

τα τελευταια Yaris made in Japan ηρθαν καπου εκει

τα αναγνωριζεις απο τον αριθμο πλαισιου που ξεκιναει απο J αν θυμαμαι καλα και τα γαλλικα απο Τ

αμα πετυχεις τετοιο γιαπωνεζικο, μιλαμε για σκυλι μαυρο

Επεξ/σία από Que sera sera
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

θεος το Yaris ΑΛΛΑ προσεχε μια λεπτομερεια

το 2002 αγορασαν ενα εργοστασιο στη  Γαλλια. 

τα τελευταια Yaris made in Japan ηρθαν καπου εκει

τα αναγνωριζεις απο τον αριθμο πλαισιου που ξεκιναει απο J αν θυμαμαι καλα και τα γαλλικα απο Τ

αμα πετυχεις τετοιο γιαπωνεζικο, μιλαμε για σκυλι μαυρο

Ενα αμαξι του 2002 οσο σκυλι κι αν ειναι και ειναι τα yaris ,δεν παυει να εχει χρονιακια στην πλατη του.Το οτι κατασκευαζεται στην Γαλλια δεν μου λεει κατι . Και το δικο μου Honda CRV του 2008 στην Αγγλια φτιαχτηκε.Το ιδιο και το Nissan Primera του 1995 που ειχα.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ενα αμαξι του 2002 οσο σκυλι κι αν ειναι και ειναι τα yaris ,δεν παυει να εχει χρονιακια στην πλατη του.Το οτι κατασκευαζεται στην Γαλλια δεν μου λεει κατι . Και το δικο μου Honda CRV του 2008 στην Αγγλια φτιαχτηκε.Το ιδιο και το Nissan Primera toy 1995 που ειχα.

λεει οτι μαλλον ειναι χειροτερο απο αυτο της Ιαπωνιας ( ειχα απο το 2002 μεχρι το 2011 ενα τετοιο και μετα αγορασα ενα αυτοματο μεταχειρισμενο παλι του 2002, το 2013 που το κρατησα ενα χρονο, παλι δεν εβγαλε τιποτα και το εδωσα σε ενα γειτονα που ακομα δεν του εχει βγαλει βλαβη)

κατα τα αλλα εχεις δικιο και προφανως ειναι πολλα τα χρονια αλλα αφου για αυτο το αυτοκινητο ρωταει το αρχικο θεμα;

Επεξ/σία από Que sera sera
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όλο και κάτι λέει. Άλλο τα γιαπωνέζικα μέχρι το 2000, άλλο μετά το 2000, άλλο τα γαλλικά, άλλο τα τούρκικα.

Πλέον βέβαια νομίζω ότι έχει κλείσει η ψαλίδα στο θέμα κατασκευής/συναρμολόγησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/3/2018 στις 6:30 ΜΜ, Rzarector είπε

Τότε πάρε ένα Getz που είναι επίσης πολύ καλό και θα βρεις σίγουρα φθηνό. Επίσης αν βρεις Clio II 1.4 από εκείνη την εποχή δεν συγκρίνεται με τίποτα (νομίζω μπορείς να βρεις με τα ίδια λεφτά), και επίσης μπορείς να πας και στην επιλογή ενός καλοδιατηρημένου 106 ή 206. Το 323 είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο αυτοκίνητο (δεν στρίβει, έχει απαράδεκτο στήσιμο). Το Yaris που θες είναι καλό, και εκείνη την εποχή ήταν το μόνο μαζί με το Clio που είχανε 4/5 αστέρια ασφάλεια στην κατηγορία "μινι". Το 1000άρι δεν είναι άσχημο από επιδόσεις όπως θα υπέθετε κανείς, αλλά δεν είναι και για ταξίδια. Αυτό που ξέρω είναι ότι τα Yaris πολλών ετών έχουν θέμα στο κιβώτιο ταχυτήτων οπότε πρόσεξε πριν το πάρεις. Τα Clio ΙΙ είχαν θέμα στα ηλεκτρικά (Valeo) αλλά όλα έχουν αντικατασταθεί ήδη με Bosch (αυτά που θα βρεις πλέον). Τα Getz είναι πολύ αξιόπιστα από κάθε άποψη, απλά δεν είναι καθόλου "fun to drive", ενώ 206 και 106 έχουν ευαίσθητα σασμάν (που γίνονται με αίσθηση σαν σούπα μετά από κάποια χρόνια) και επίσης θέματα με τους καταλύτες, οπότε πρόσεξε τι θα επιλέξεις αν πας εκεί. 

Καπως περιεργα τα λες.Τα Clio τι θεματα ειχαν με τα ηλεκτρικα ακριβως?Δεν ισχυει οτι αντικατασταθηκαν με Bosch.Επισης η αισθηση των σαζμαν των 106-206 που λες οτι γινεται σουπα,περα για περα της φαντασιας σου.Εχω Rallye με 250.000 χλμ και δεν εχω αλλαξει ποτε ντιζακια και το σαζμαν δεν εχει ουτε χιλιοστο κενο(ο λεβιες).Εχουμε στην δουλεια Yaris 2001 μοντελο(μαλλον Γαλλικο αλλα δεν παιρνω και ορκο) του οποιου ο λεβιες εχει ενα καρο κενο,για να βαλεις οπισθεν θελει προσπαθεια.Η αισθηση των σαζμαν στα Γαλλικα ειναι λιγο σαν πλαστικη θα ελεγα,το Yaris εχει καλυτερη αισθηση οταν αλλαζεις ταχυτητες αλλα οχι οτι μετα απο χιλιομετρα η αισθηση στα Γαλλικα γινεται σουπα,καμια σχεση.Επισης το Yaris που εχουμε στην δουλεια ειναι το 1300αρι,μεχρι τα 120 χλμ καλα παει,μετα ψοφιο,φανταζομαι το 1000αρι.Απο αισθηση οδηγησης απαραδεκτο,εισαι αρκετα ψηλα οταν οδηγας,κλισεις αρκετες στις στροφες και γενικα καμια πληροφορηση στο τιμονι.Αρκετα παλιο οπως ειπαν μερικοι,καλυτερα TS να μαζεψεις κανενα φραγκο και να πας σε κατι πιο καινουργιο,το i20 ειναι πολυ καλο μοντελο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ε όλο και κάτι λέει. Άλλο τα γιαπωνέζικα μέχρι το 2000, άλλο μετά το 2000, άλλο τα γαλλικά, άλλο τα τούρκικα.

Πλέον βέβαια νομίζω ότι έχει κλείσει η ψαλίδα στο θέμα κατασκευής/συναρμολόγησης.

Έτσι ακριβώς για την ψαλίδα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Έτσι ακριβώς για την ψαλίδα.. 

Ναι, αλλά προς το χειρότερο. Δεν τα φτιάχνουν όπως τότε, όπου κι αν τα φτιάχνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ναι, αλλά προς το χειρότερο. Δεν τα φτιάχνουν όπως τότε, όπου κι αν τα φτιάχνουν.

Με αυτό το δεν τα φτιάχνουν όπως τότε ακούγεσαι πολύ μεγάλος! :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καποτε εφτιαχναν καποια αμαξια για 400-500 χιλιαδες χιλομετρα .

Τωρα δεν νομιζω οτι υπαρχει αμαξι καινουργιο να βγαλει τοσα πολλα χιλιομετρα ασχετα με την χωρα συναρμολογισης.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, phanispal είπε

Και να υπάρχει, κάποιοι έχουν φροντίσει ώστε να έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις του κόσμου και να αλλάζει αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια.

Πριν το 2008 ισως..Τωρα πια δεν μπορουμε να αλλαζουμε ετσι αυτοκινητο .Μιλαω και και πειρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι τόσο σίγουρος γι' αυτό. Νομίζω ότι έχουν περάσει οι εποχές που οικογενειάρχες την έβγαζαν 20 χρόνια με Toyota Carina και Nissan Sunny.

Ναι, ίσως έχουν πέσει οι πωλήσεις αυτοκινήτων, αν και για τα μεταχειρισμένα δεν ξέρω κατά πόσο.

Αλλά δε νομίζω ότι έχουμε φτάσει στις εποχές '80-'90, που εν τω μεταξύ τότε ενώ «υπήρχαν» λεφτά, ο κόσμος δεν άλλαζε τόσο συχνά αυτοκίνητο, κι εδώ ερχόμαστε σ' αυτό που είπα πιο πάνω, περί δημιουργούμενων αναγκών.

Σήμερα κατακλυζόμαστε, βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις και αλλάζουμε από κινητά μέχρι αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα, δεδομένων των συνθηκών βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...