Προς το περιεχόμενο

Athenacard πρόβλημα


B0mbas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 25/6/2019 στις 8:55 ΠΜ, alan2 είπε

Θα σας ζητήσει πίσω τα χρήματα για το ανάλογο χρονικό διάστημα ο ΟΑΕΔ /θα τα κρατήσει από τα επιδόματα.

Εχω ήδη 11 μήνες που άπιαστα δουλειά και δεν έχει κρατήσει τίποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 209
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, lek88 είπε

Εχω ήδη 11 μήνες που άπιαστα δουλειά και δεν έχει κρατήσει τίποτα 

Λογικά ο φίλος εννοεί ότι αυτό θα γίνει όοοταν πάρουν χαμπάρι ότι εργάζεσαι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, billsnake21 είπε

Λογικά ο φίλος εννοεί ότι αυτό θα γίνει όοοταν πάρουν χαμπάρι ότι εργάζεσαι :P

Εντάξει τότε... Δεν ανησυχώ καθόλου 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, lek88 είπε

Εντάξει τότε... Δεν ανησυχώ καθόλου 😂

εγώ θα έλεγα να ελέγξετε και μέσω εφκα και άτλας αν σας κολλάει ένσημα εκεί που δουλεύετε και αν πραγματικά σας έχει κάνει πρόσληψη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, johnieXoX είπε

εγώ θα έλεγα να ελέγξετε και μέσω εφκα και άτλας αν σας κολλάει ένσημα εκεί που δουλεύετε και αν πραγματικά σας έχει κάνει πρόσληψη...

Αυτό ήταν το πρώτο που έκανα. Όλα οκ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρησιμοποιουσα την καρτα μου με ανεργια για 3 μηνες χωρις προβλημα. Τωρα που εληξε για τριτη φορα ομως δεν την φορτιζει κανενα μηχανημα. Δοκιμασα 5 διαφορετικα σε διαφορους σταθμους. Ολα μου λενε δεν υπαρχει προιον κλπ. 

Οποτε κατεβασα την εφαρμογη να το κανω μεσω κινητου. Εκανα λογαριασμο και ειδε την καρτα κανονικα αλλα μου λεει "there is no product to be downloaded".

Επεξ/σία από imgema
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, imgema είπε

Χρησιμοποιουσα την καρτα μου με ανεργια για 3 μηνες χωρις προβλημα. Τωρα που εληξε για τριτη φορα ομως δεν την φορτιζει κανενα μηχανημα. Δοκιμασα 5 διαφορετικα σε διαφορους σταθμους. Ολα μου λενε δεν υπαρχει προιον κλπ. 

Οποτε κατεβασα την εφαρμογη να το κανω μεσω κινητου. Εκανα λογαριασμο και ειδε την καρτα κανονικα αλλα μου λεει "there is no product to be downloaded".

Τελικά τι έκανες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, imgema είπε

Τιποτα. Περιμενω να περάσω μετα απο άλλους μεχρι να ξεκολλήσει και αν.

Το να πας σε κάποιον γκισέ για να δεις τι γίνεται υποθέτω δεν σε ψήνει? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, billsnake21 είπε

Το να πας σε κάποιον γκισέ για να δεις τι γίνεται υποθέτω δεν σε ψήνει? :P

Στον σταθμό που έτυχε να κατέβω δεν είχε κάποιον μέσα. και στο KAT που από εκεί παίρνω πάντα το τρένο δεν έχει ποτέ, είναι το γκισέ φάντασμα πλέον.

Θα βοηθήσουν λες αν κατέβω σε κάποιον σταθμό για αυτόν τον λόγο? Και αν ναι ποιον σταθμό προτείνεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, imgema είπε

Στον σταθμό που έτυχε να κατέβω δεν είχε κάποιον μέσα. και στο KAT που από εκεί παίρνω πάντα το τρένο δεν έχει ποτέ, είναι το γκισέ φάντασμα πλέον.

Θα βοηθήσουν λες αν κατέβω σε κάποιον σταθμό για αυτόν τον λόγο? Και αν ναι ποιον σταθμό προτείνεις?

Συνταγμα Μοναστηρακι Ομονοια κλπ τους κεντρικους δλδ.... Μηπως εχει απομαγνητιστει?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, imgema είπε

Στον σταθμό που έτυχε να κατέβω δεν είχε κάποιον μέσα. και στο KAT που από εκεί παίρνω πάντα το τρένο δεν έχει ποτέ, είναι το γκισέ φάντασμα πλέον.

Θα βοηθήσουν λες αν κατέβω σε κάποιον σταθμό για αυτόν τον λόγο? Και αν ναι ποιον σταθμό προτείνεις?

Μπορείς να εξυπηρετηθείς σε οποιονδήποτε γκισέ λειτουργεί δεν έχει σημασία. Δοκίμασε σε κάποιον άλλο σταθμό ίσως. Λογικά θα σε κατατοπίσουν για το τι μπορεί να φταίει 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Χαίρεται, έλαβα σήμερα την προσωποποιημένη κάρτα ΟΑΣΑ (έκανα αίτηση πριν αρκετές βδομάδες από το διαδίκτυο), μπήκα στο site της ΗΔΙΚΑ για να περάσω την κάρτα και να "δηλώσω" ότι είμαι άνεργος. Η καταχώρηση της κάρτας έγινε κανονικά αλλά όταν πάτησα επιβεβαίωση PIN κάρτας το σύστημα δεν δέχτηκε το pin και μου βγάζει μήνυμα πως είναι εσφαλμένο. Το PIN σε καμία περίπτωση δεν είναι εσφαλμένο διότι θυμάμαι τι έβαλα κ η κλειδοθήκη μου το επιβεβαιώνει. Πήρα τηλέφωνο στον ΟΑΣΑ και μετά από αρκετή αναμονή κατάφερα να μιλήσω με υπάλληλο η οποία μου είπε πως πρέπει να εκδώσω καινούρια κάρτα. Μα είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο;! Μόλις έλαβα την κάρτα στην Θεσσαλονίκη μετά από βδομάδες. Σε λίγες μέρες κατεβαίνω Αθήνα. Γιατί πρέπει να πληρώσω πχ 10 ευρώ στο μετρο (αεροδρόμιο) τι στιγμή που δικαιούμαι δωρεάν μετάβαση κι έχω κάνει την διαδικασία κανονικά; Και με αυτήν την λογική ποιος μου λέει πως δεν θα αιτηθώ καινούρια κάρτα την οποία θα παραλάβω σ' ένα μήνα και δεν θα ξανά συμβεί το ίδιο;

Θα ήθελα να ρωτήσω, σε περίπτωση που πατήσω "ακύρωση κάρτας" (γιατί η κάρτα έχει περαστεί απλά γράφει δίπλα ότι είναι ανενεργή), μπορώ μετά να εισάγω ξανά την ίδια κάρτα (μήπως μπλόκαρε τώρα) ή την αχρηστεύω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/7/2019 στις 12:16 ΜΜ, v__g είπε

Χαίρεται, έλαβα σήμερα την προσωποποιημένη κάρτα ΟΑΣΑ (έκανα αίτηση πριν αρκετές βδομάδες από το διαδίκτυο), μπήκα στο site της ΗΔΙΚΑ για να περάσω την κάρτα και να "δηλώσω" ότι είμαι άνεργος. Η καταχώρηση της κάρτας έγινε κανονικά αλλά όταν πάτησα επιβεβαίωση PIN κάρτας το σύστημα δεν δέχτηκε το pin και μου βγάζει μήνυμα πως είναι εσφαλμένο. Το PIN σε καμία περίπτωση δεν είναι εσφαλμένο διότι θυμάμαι τι έβαλα κ η κλειδοθήκη μου το επιβεβαιώνει. Πήρα τηλέφωνο στον ΟΑΣΑ και μετά από αρκετή αναμονή κατάφερα να μιλήσω με υπάλληλο η οποία μου είπε πως πρέπει να εκδώσω καινούρια κάρτα. Μα είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο;! Μόλις έλαβα την κάρτα στην Θεσσαλονίκη μετά από βδομάδες. Σε λίγες μέρες κατεβαίνω Αθήνα. Γιατί πρέπει να πληρώσω πχ 10 ευρώ στο μετρο (αεροδρόμιο) τι στιγμή που δικαιούμαι δωρεάν μετάβαση κι έχω κάνει την διαδικασία κανονικά; Και με αυτήν την λογική ποιος μου λέει πως δεν θα αιτηθώ καινούρια κάρτα την οποία θα παραλάβω σ' ένα μήνα και δεν θα ξανά συμβεί το ίδιο;

Θα ήθελα να ρωτήσω, σε περίπτωση που πατήσω "ακύρωση κάρτας" (γιατί η κάρτα έχει περαστεί απλά γράφει δίπλα ότι είναι ανενεργή), μπορώ μετά να εισάγω ξανά την ίδια κάρτα (μήπως μπλόκαρε τώρα) ή την αχρηστεύω; 

Άκυρο - μπήκα σήμερα να κάνω ακύρωση της κάρτας και είπα να βάλω ακόμα μία φορά το πιν και το δέχτηκε κανονικά σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/06/2019 at 13:41, imgema said:

Χρησιμοποιουσα την καρτα μου με ανεργια για 3 μηνες χωρις προβλημα. Τωρα που εληξε για τριτη φορα ομως δεν την φορτιζει κανενα μηχανημα. Δοκιμασα 5 διαφορετικα σε διαφορους σταθμους. Ολα μου λενε δεν υπαρχει προιον κλπ. 

Οποτε κατεβασα την εφαρμογη να το κανω μεσω κινητου. Εκανα λογαριασμο και ειδε την καρτα κανονικα αλλα μου λεει "there is no product to be downloaded".

Δοκιμασε και σε αλλα μηχανηματα, αλλα λογικα πας για αλλαγη καρτας, ουκ ολιγες εχουν προβληματα. Το νου σου ομως γιατι οι αλλαγες πραγματοποιουνται μονο στα κεντρικα τους στη Βικτωρια και γινεται πανικος απο κοσμο..

On 30/06/2019 at 10:22, billsnake21 said:

Το να πας σε κάποιον γκισέ για να δεις τι γίνεται υποθέτω δεν σε ψήνει? :P

Τα γκισε ειναι για ζητηματα του εκαστοτε σταθμου και οχι γενικης εξυπηρετησης. Θα τον προωθησουν λανθασμενα ειτε στο Συνταγμα, ειτε στη Βικτωρια οπου και τελικως θα βγαλει ακρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...