Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση αίτησης σύνδεσης λόγω τραγικής εξυπηρέτησης από τη WIND


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

στις 6/4 έκανα αίτηση σύνδεσης στη wind για VDSL 50. Ακόμα δεν έχω ιντερνετ λόγω τεχνικών θεμάτων. Το χειρότερο όμως είναι ο χρόνος απόκρισης της wind. Και για να γίνω πιο ξεκάθαρος.

Στις 16/4 ήρθε ο τεχνικός της wind για να κάνει τη σύνδεση και διαπίστωσε πρόβλημα στο συγχρονισμό (συγχρόνιζε ως απλό ADSL). Ο Οτε το διόρθωσε μάλλον την Τρίτη, γιατί την Τετάρτη 18/4 το πρωί που έβαλα το μόντεμ πάνω συγχρόνιζε κανονικά 50/5. Την ίδια μέρα μάλιστα ενημέρωσα τη wind. Τελικά ήρθαν τη Δευτέρα στις 23/4 το μεσημέρι.

Τότε διαπίστωσε ο τεχνικός τους πως υπάρχει άλλη βλάβη στη γραμμή. Την επόμενη ημέρα πρωί έρχονται από τον οτε και φτιάχνουν τη βλάβη. Η wind βέβαια πέεερα βρέχει. Ακόμα και τώρα δεν έχω την παραμικρή ενημέρωση.

Τα προβλήματα πολλά: Βασικό ότι επειδή το κινητό μου είναι cosmote και τηλέφωνο (wind) δεν έχω, πρέπει να χρεώνομαι γύρω στα 5€ κάθε φορά αν θέλω να επικοινωνήσω με το 13800 της wind. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μέσω email, δυο φορές. Εντάξει, για πλάκα το έκανα... προφανώς και δεν παίρνω ποτέ απάντηση.

είναι αποδεκτό ο πάροχος να μην έχει ρεαλιστικό κανάλι επικοινωνίας (το κόστος του 13800 από κινητό ξεφεύγει). είναι αποδεκτό από τη wind να έρχονται οι τεχνικοί του ΟΤΕ σε μία ημέρα και οι δικοί της τεχνικοί σε μια εβδομάδα;

Τελικά είμαι αναγκασμένος να ψάξω για άλλο πάροχο λόγω της τραγικής εξυπηρέτησης της wind.

Θα ήθελα να μάθω τι ισχύει σε ανάλογες περιπτώσεις; Να τονίσω ότι ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση. Μπορώ να διακόψω την αίτηση εις βάρος της wind και να απαιτήσω αποζημίωση για το mobile internet που έχω πληρώσει; Και ποιες ενέργεις πρέπει να κάνω;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν δεν υπάρχει ακόμη στη χώρα μας δυνατότητα να έχουμε Internet χωρίς τηλεφωνική σύνδεση. Απλά (όπως κι εσύ) μπορούμε να έχουμε πακέτο χωρίς προπληρωμένο χρόνο ομιλίας, οπότε όλες οι κλήσεις μας χρεώνονται έξτρα.

Άρα μπορείς κανονικά να κάνεις κλήση από το σταθερό σου στο 13800 κι επειδή η κλήση δεν είναι δωρεάν, θα χρεωθείς 0,25€ (ανεξάρτητα από τη διάρκεια της κλήσης) στον επόμενο μηνιαίο λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφορετική περίπτωση από την δικιά σου. Ο φίλος έχει ενεργή γραμμή και συγχρονισμό και απλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Εσύ δεν έχεις καν σύνδεση ενεργή και συγχρονισμό και είσαι στη φάση της φορητότητας, με ερώτημα αν μπορούν να σε συνδέσουν σε καμπίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς δεν έχω τηλέφωνο ακόμα γιατί η γραμμή δεν έχει ενεργοποιηθεί. Όπως μου εξήγησε ο τεχνικός, πρέπει να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα προκειμένου να ενεργοποιηθεί η γραμμή, οπότε ακόμα είναι προς ενεργοποίηση. Οι βλάβες που έχει διαπιστώσει είναι πριν την ενεργοποίηση.

Έτσι λοιπόν, δεν έχω σταθερό wind για να τους καλέσω με 0,25€. Η άλλη μου εναλλακτική είναι να πάρω από το cosmote κινητό μου με μέση χρέωση 5€ τη φορά. Το έχω κάνει ήδη κάποιες φορές, αλλά φτάνει. @jkoukos, αν έχεις πρόβλημα με το τηλέφωνο και δεν μπορείς να καλέσεις, αλήθεια πώς μπορείς να καλέσεις με 0,25€;;; Και στην τελική, είναι λογικό και αποδεκτό να χρεώνομαι εγώ για δικά τους προβλήματα;;;

Χτες με πήραν τηλέφωνο ότι θα ερχόταν σήμερα το τεχνικός. Βέβαια ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Οπότε δεν το βλέπω να έρχεται.

Αντίθετα βλέπω εμένα να πηγαίνω να το ακυρώνω. Δεν μπορεί ο ΟΤΕ να έρχεται την επόμενη εργάσιμη από τη δήλωση βλάβης και η wind την επόμενη εβδομάδα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Κ να με κοροϊδεύουν από πάνω.

Επεξ/σία από doubleh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά. Στο πρώτο σου μήνυμα αναφέρεις επί λέξει "το πρωί που έβαλα το μόντεμ πάνω συγχρόνιζε κανονικά 50/5" και παρακάτω ότι σ' ενημέρωσε ο τεχνικός πως "υπάρχει άλλη βλάβη στη γραμμή".

Το παραπάνω σημαίνει ότι η γραμμή είναι ενεργοποιημένη , άσχετα αν δεν έχεις σύνδεση στο διαδίκτυο ή δεν δουλεύει η τηλεφωνία. Αν δεν ήταν ενεργοποιημένη δεν θα είχες συγχρονισμό.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω της online φόρμας ή δωρεάν στο 1212 από το δίκτυο της Wind ή με χρώση σταθερού (από άλλο δίκτυο κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας) στο 2111201212.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ που έχω βάλει στο καρτοκινητό 400 λεπτά προς όλους, Όταν παίρνω στο 2111201212 δεν με χρεώνει τίποτα. Οπότε τους παίρνω 8 φορές τη μέρα 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, λογικό δεν είναι; Έχεις προπληρώσει κάποιον δωρεάν χρόνο προς όλους; Αν τον ξεπεράσεις, εσύ τι λες; Θα συνεχίζουν οι κλήσεις να είναι δωρεάν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικές γραμμές η γοιίντ είναι ο χειρότερος πάροχος. Τελεία.

Την πάτησα ...έφυγα απο cyta..για γουίντ. Η διαφορά ηταν 3 ευρώ...τώρα είναι 0.

Το παραπάνω που θα έδιναν ήταν καρτα με 130 λεπτά κσι κάρτα με 1GB το μήνα.  Κάθε μήνα το πληρώνω σε τηλεφωνήματα για να τα έχω. Το έχω παρατήσει πιά...

Εκνευρισμός, σπάσιμο...κάνω υπομονή ..να την κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Απλα καλεί σε γεωγραφικό αριθμο γι αυτο και δεν χρεώνεται στο χρηματικό υπολοιπο. Κάνε το ίδιο. 

Αν ξεπεράσει τα 400 λεπτά δεν θα χρεωθεί επειδή είναι γεωγραφικός αριθμός; Μια χαρά θα χρεωθεί. Κάτι άλλο μάλλον ήθελες να πεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αα, τώρα κατάλαβα ότι αναφερόσουν στον TS και εννοούσες ότι με οποιοδήποτε πακέτο προπληρωμένου χρόνου η κλήση στον γεωγραφικό αριθμό είναι δωρεάν.

Όπως το είχες γράψει, αμέσως μετά από το δικό μου μήνυμα, κατάλαβα άλλο πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...