Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, auron12 είπε

Ρε παιδια πως αντεχετε αυτα τα παιχνιδια οσες φορες δοκιμασα souls μου ηρθε να το σπασω,ενταξει δεν ειναι για ολους αλλα πιστευω καπου γουσταρεις να χανεις δεν ειναι μονο η προκληση του παιχνιδιου.Το bloodborn το τερματησα γιατι το βαλα πεισμα αλλα δεν μπορω να πω οτι με ικανοποιησε,το nioh το παρατησα στο πρωτο boss που απλα μου εσπασε τα νευρα.Δεν εχω θεμα φυσικα και σεβομαι το κοινο αυτων των παιχνιδιων -και το θαυμαζω κιολας γιατι θελει ικανοτητες για να προχωρας τετοια παιχνιδια και υπομονη.Αυτο εδω τωρα ουτε να το πιασω εχω ακουσει οτι ειναι ακομα πιο δυσκολο και αναρωτιεμαι που θα το φτασουν σε θεμα δυσκολιας με το επομενο soul τυπου game.

Κοίτα, προσωπική μου άποψη είναι ότι τα παιχνίδια αυτά δεν είναι όσο ψηλά τα έχει ο κόσμος συνολικά και ούτε είναι τόσο δύσκολα όσο λένε και να προσπαθήσω να το εξηγήσω.

Το σύστημα μάχης τους πλησιάζει το άριστο απ'την άποψη ότι έχεις πλήρη έλεγχο της μάχης, είναι δίκαιο και δε σε "κλέβει" το παιχνίδι και έχει "βάρος το κάθε attack το κάθε block το κάθε parry. Δεν είναι όσο δύσκολα φαίνονται στο κομμάτι της μάχης απλά έχουν λίγο απότομο learning curve και κάποιες μάχες απαιτούν επανάληψη για να κατανοήσεις καλύτερα το movement set πχ του boss. Προφανώς και είναι πιο δύσκολο πχ. από last of us αλλά όχι 10 φορές πιο δύσκολο όπως αφήνεται να εννοηθεί.

Η δυσκολία του παιχνιδιού για μένα και το σπαζαρχίδικο κομμάτι του είναι ότι η From τη πολλαπλασιάζει εκθετικά με διάφορους τρόπους όπως είναι το checkpoint system, το συνεχές backtracking, το respawn των εχθρών και το μόνιμο αίσθημα που σκατά πάω τώρα. Βέβαια απ'την άλλη και αυτά τα πράγματα δημιουργούν με το τρόπο τους tension και βοηθάει στην ατμόσφαιρα που περνάει το παιχνίδι κτλ κτλ.

Γενικά, απαιτούν πολύ συγκεκριμένο mindset για να τα απολαύσεις στο έπακρο. Τώρα μόλις έβγαλα πχ. τη Lady Butterfly μετά από 3 ώρες προσπάθειας. Απ'τη μια άπειρη κάβλα όταν πέθανε αλλά απ'την άλλη δε ξαναπαίζω αυτό το πράγμα βράδυ γιατί από το τρέμουλο με βλέπω να μη κοιμάμαι.

 

Για να το συνοψίσω. Ναι σπάει αρχίδια όσο λίγα παιχνίδια αλλά απ'την άλλη δε μπορώ να βρω και κάποιο παιχνίδι που να έχει σοβαρό, στιβαρό και satisfying σύστημα μάχης. Ακόμη και τα boss όταν τα βαράς το νιώθεις και το νιώθουν σε σχέση με άλλα παιχνίδια πχ. αδειάζεις 30 γεμιστήρες ή πετάς 130 spells και χασμουριούνται με το hp τους να πέφτει.

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, auron12 είπε

Ρε παιδια πως αντεχετε αυτα τα παιχνιδια οσες φορες δοκιμασα souls μου ηρθε να το σπασω,ενταξει δεν ειναι για ολους αλλα πιστευω καπου γουσταρεις να χανεις δεν ειναι μονο η προκληση του παιχνιδιου.Το bloodborn το τερματησα γιατι το βαλα πεισμα αλλα δεν μπορω να πω οτι με ικανοποιησε,το nioh το παρατησα στο πρωτο boss που απλα μου εσπασε τα νευρα.Δεν εχω θεμα φυσικα και σεβομαι το κοινο αυτων των παιχνιδιων -και το θαυμαζω κιολας γιατι θελει ικανοτητες για να προχωρας τετοια παιχνιδια και υπομονη.Αυτο εδω τωρα ουτε να το πιασω εχω ακουσει οτι ειναι ακομα πιο δυσκολο και αναρωτιεμαι που θα το φτασουν σε θεμα δυσκολιας με το επομενο soul τυπου game.

Καταλαβαίνω την οπτική σου,όμως υπάρχει και μια (οχι μικρή όπως φαίνεται)μερίδα απο μας,που τους αρέσει η δυσκολία και θέλουνε το extra challenge,στο παιχνίδι.

Σίγουρα δεν είναι για όλους,μα νομίζω πως το rush και η ανταμοιβή που αισθάνεσαι όταν πχ φάς έναν boss που στήν αρχή φαίνεται αδύνατο είναι πολύ σημαντικό,ιδιαίτερα κάποιοι πιο "παλιοί" που έχουν ζήσει εποχές όταν τα παιχνίδια ήταν πραγματικά Hardcore,κάποια συνήθως πιο παλιά δεν είχαν καν σύστημα save αλλά μόνο μία η λίγες "ζωές"αργότερα,είχαν περιορισμένα waypoints για saves η ανάλογα το είδος,θα έπρεπε να αρχίσεις μια ολόκληρη πίστα απο την αρχή ! για να μην πούμε πως δεν υπήρχαν tutorial και πολλές φορές ούτε οδηγίες για το πως παίζεται το παιχνίδι,αφού αρκετά απο αυτά ήταν απο τους "θείους"μας και δεν είχαν μέσα manuals.

Κατ εμέ πολύ καλά κάνουν και βγάζουν και τέτοια παιχνίδια,για όσους έχουν την υπομονή,επιμονή και τα skills να τα παίξουν,εξάλλου απο την εποχή του Demon souls πόσα τελικά παιχνίδια βγήκαν με τέτοια επίπεδα δυσκολίας ? DS/Bloodborn και άντε κάνα 2-3 ακόμα,ολα τα άλλα πλέον σε κάθε gender παιχνιδιού είναι συνήθως απο αρκετά εύκολα εώς μέτριας δυσκολίας,ας υπάρχουν λοιπόν και κάνα 2 δύσκολα,για τους πιο hardcorilles μαζώχες ^_^ 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το ρημάδι για ps4 pad πως θα γίνει να το δεί το παιχνίδι; δοκίμασα γνωστούς οδηγούς απο ίντερνετ απενεργοποίησα και nvdia game overlay, κατέβασα και την τελευταία έκδοση του  ds4windows και ακόμα τπτ. Μια φορά τα κατάφερα αλλά στο επόμενο  τρέξιμο του παιχνιδιού τίποτα πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπα όπα το Dark soul είναι αριστούργημα, ειδικά το 1ο.  Βασικά την εποχή που βγήκαν όλα εκτός από το 2 ήταν super (μαζί με το demons που βέβαια είχε θέματα, το Bloodborne δε το έχω παίξει ). Εντάξει υποκειμενικα μιλάμε, αλλά άκουσα "δεν είναι τόσο ψηλά " κ ήρθα σαν ιππότης να υπερασπιστώ τα DS 😎

 

Πραγματικά δύσκολα όχι δεν είναι απλά θέλει πειραματισμούς / συγκέντρωση κ να σου κόβει κ λίγο να διαβάζεις σωστά τις συνθήκες κ να προσαρμόζεσαι. Πχ άλλες φορές βολεύει ελαφριά πανοπλία/ όλα, άλλη φορά πας dual hand βαριά όπλα κ βαριές πανοπλίες , άλλη φορά πας με βαρύ όπλο αλλά καθόλου πανοπλία γιατί έτσι κι αλλιώς σε έχει 1-2 hit κτλ

Τα checkpoint ήταν πάντα άψογα μαζί με τα shortcuts κ δεν έκανες πάνω από 20(?) δευτερόλεπτα να φτάσεις το boss. Αν θυμάται κανείς κ το demons που δεν είχε checkpoints στη μέση της πίστας από shortcuts ήταν τρομερό (χαρακτηριστικό σημείο στο 4-1 με τους σκελετούς κ το γκρεμισμένο τοίχο - ξέρω τι λεω μετά από τόσα χρόνια :P)

Βέβαια ότι μερικά από αυτά τα shortcuts τα έβρισκες σχεδόν μόνο από walkthrough είναι θέμα, εκεί να κατακρίνουμε 

Το backtracking έδινε την αίσθηση του ενιαίου κόσμου κ επίσης σε έκανε να αισθάνεσαι πολύ περισσότερο την αναβάθμιση του χαρακτήρα σου. Πέρναγες από σημεία που τη 1η φορά έκανες 3 ώρες , σε 3 λεπτά κ είχες όλους τους εχθρούς μονοχιτα.

Το Nioh που δεν είχε ενιαίο κόσμο πχ έδινε πολύ χειρότερη αίσθηση (για μένα )

 

Λοιπόν τα στοιχεία/ πειραματισμοί  με τον εξοπλισμό δεν υπάρχουν στο Sekiro, εδώ πρέπει να μάθεις να παίζεις σωστότερα. Και εδώ μπορείς να τρεχεις κ να περάσεις πολλούς εχθρούς από τις ταράτσες κτλ αλλά κάποια στιγμή θα φτάσεις σε κάποιο mini boss κ θα πρέπει να φας πολλα mobs. Τα λέγαμε κ πριν , βασικές διαφορές . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνιδι παντως λογω του συστηματος μαχης με ξενερωνει παρα πολυ.

Ο χαρακτηρας ειναι ισως οτι πιο αδυναμο μπορουσαν να σκεφτουν για κεντρικο χαρακτηρα χωρις level up και με ενα κυριως κεντρικο οπλο(τα power ups που παιρνεις οταν σκοτωνεις bosses δεν κανουν τεραστια διαφορα),σχεδον ολοι οι εχθροι σε κατεβαζουν για πλακα(ορισμενες επιθεσεις κανουν υπερβολικο damage γιατι...ετσι) και το side step που εχεις(κουμπι Β)πολλες φορες δεν κανει τιποτα μιας και κανουν aoe/cleave επιθεσεις πολλοι εχθροι.

Το αλλο κορυφαιο ειναι οτι στην αρχη ξεκινας και με λιγα healing items και μικρη ζωη και ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα.

Το skill tree θα μπορουσε να ειναι και καλυτερο(και καποια upgrades του ειναι πολυ ακριβα που τα χρειαζεσαι κυριως στην αρχη και εν ετη 2019 δεν υπαρχει reset γιατι...ετσι)οπως και το αντιστοιχο για τα prosthetics ενδιαφερον και αυτο αλλα ακριβα τα upgrades και περαν του Firecrackers τα αλλα δεν μου γεμιζουν τα ματι.

Αυτο το σπαμαρισμα RB(ελαχιστο dmg ουτως ή αλλως) και κυριως LB για να γεμισει το posture να φας την μια μπαρα του boss σαν μηχανισμος δεν μου αρεσει προσωπικα.

Σιγουρα το παιχνιδι θα βρει το κοινο του και σε καμια περιπτωση δεν το λες κακο παιχνιδι,απλα νομιζω οτι αυτο θα ειναι πολυ μικροτερο απο αυτο των Soulsborne.

Περαν του συστηματος της μαχης και των upgrades,στα υπολοιπα ειναι στα γνωστα υψηλα επιπεδα της εν λογω εταιρειας,αλλα αυτο που διχαζει τον κοσμο ως τωρα ειναι ξεκαθαρα το συστημα μαχης.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Break για σήμερα, είμαι κοντά στον τερματισμό πιστεύω, αλλά όχι, είπα να πάω και να βρω Hidden boss (δεν το περίμενα, αλλά να τι παθαίνεις όταν λες να βοηθήσεις NPC), οπότε κόλλησα

στον Demon of Hatred και (δεν) περνάω καλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το παιχνιδι παντως λογω του συστηματος μαχης με ξενερωνει παρα πολυ.

Ο χαρακτηρας ειναι ισως οτι πιο αδυναμο μπορουσαν να σκεφτουν για κεντρικο χαρακτηρα χωρις level up και με ενα κυριως κεντρικο οπλο(τα power ups που παιρνεις οταν σκοτωνεις bosses δεν κανουν τεραστια διαφορα),σχεδον ολοι οι εχθροι σε κατεβαζουν για πλακα(ορισμενες επιθεσεις κανουν υπερβολικο damage γιατι...ετσι) και το side step που εχεις(κουμπι Β)πολλες φορες δεν κανει τιποτα μιας και κανουν aoe/cleave επιθεσεις πολλοι εχθροι.

Το αλλο κορυφαιο ειναι οτι στην αρχη ξεκινας και με λιγα healing items και μικρη ζωη και ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα.

Το skill tree θα μπορουσε να ειναι και καλυτερο(και καποια upgrades του ειναι πολυ ακριβα που τα χρειαζεσαι κυριως στην αρχη και εν ετη 2019 δεν υπαρχει reset γιατι...ετσι)οπως και το αντιστοιχο για τα prosthetics ενδιαφερον και αυτο αλλα ακριβα τα upgrades και περαν του Firecrackers τα αλλα δεν μου γεμιζουν τα ματι.

Αυτο το σπαμαρισμα RB(ελαχιστο dmg ουτως ή αλλως) και κυριως LB για να γεμισει το posture να φας την μια μπαρα του boss σαν μηχανισμος δεν μου αρεσει προσωπικα.

Σιγουρα το παιχνιδι θα βρει το κοινο του και σε καμια περιπτωση δεν το λες κακο παιχνιδι,απλα νομιζω οτι αυτο θα ειναι πολυ μικροτερο απο αυτο των Soulsborne.

Περαν του συστηματος της μαχης και των upgrades,στα υπολοιπα ειναι στα γνωστα υψηλα επιπεδα της εν λογω εταιρειας,αλλα αυτο που διχαζει τον κοσμο ως τωρα ειναι ξεκαθαρα το συστημα μαχης.

Σε πρώτη ματιά δείχνει ότι έχει προσεγγίσει πολύ περισσότερο κόσμο από ότι όταν ξεκινούσε η σειρά souls, τα νούμερα είναι πολύ διαφορετικά. Θεωρώ μάλιστα ότι με το 3ο souls πλέον αυτό το στυλ παιχνιδιού προσέγγισε και άτομα που μπορεί να μην είχαν ασχοληθεί στο παρελθόν. Η εξέλιξη του χαρακτήρα είναι συγκεκριμένη επιλογή αφού εκπαιδεύει ουσιαστικά τον παίκτη να ανταποκρίνεται στις καταστάσεις. Ναι δεν υπάρχουν stats αλλά σου δίνονται abilities και εργαλεία που δεν είχες. Ναι πολλά boss που έχω συναντήσει ως τώρα δεν χάνουν πολύ posture αλλά αυτό σημαίνει ότι θέλουν διαφορετική προσέγγιση. Δεν έχω δει ούτε ένα μέχρι τώρα που να μην έχει το δικό του τρωτό σημείο.

Ειδικά αν σκεφτώ demon souls και πρώτο dark souls, τις αποστάσεις από τα bonfires ή το fast travel που πλέον είναι δεδομένο ενώ ήταν μια δυνατότητα που είχες μετά τα μέσα του παιχνιδιού-ισα ίσα κιόλας μιλάμε για πιο προσιτά παιχνίδια.

To νόημα της hardcore εμπειριας και το ζόρι δεν είναι μόνο στη μάχη αλλά σε βάζει να ζυγίζεις προσεκτικά όλες τις επιλογες σου σε κάθε πτυχή του παιχνιδιού. 

Το σενάριο πέρα από την ιστορία με τον διάδοχο έχει αρχίσει και γίνεται πολύ σκοτεινό και γεννάει ποικίλα ερωτήματα. Παράλληλα η δομή του κόσμου προσεγγίζει επίπεδα DS με shortcuts που συνδέουν όλες τις περιοχές μεταξύ τους πχ αυτό κάτω από την καμπάνα που ενώνει με headless δεν το περίμενα με τίποτα 

4 ώρες πριν, xotic είπε

Αυτό το ρημάδι για ps4 pad πως θα γίνει να το δεί το παιχνίδι; δοκίμασα γνωστούς οδηγούς απο ίντερνετ απενεργοποίησα και nvdia game overlay, κατέβασα και την τελευταία έκδοση του  ds4windows και ακόμα τπτ. Μια φορά τα κατάφερα αλλά στο επόμενο  τρέξιμο του παιχνιδιού τίποτα πάλι.

Εφόσον παίζεις από το steam υποθέτω και δεν το έχεις κρακαρισμενο βγαλτα όλα.

Big picture mode>settings >controller settings>✓ PS configuration support

Μετά library>sekiro>manage game>controller configuration>browse configs και βάζεις τα default που έχει βγαλει η from

Δεν υποστηρίζει ουσιαστικά PS4 controller αλλά με αυτόν τον τρόπο δουλεύει. Και εγώ με αυτό παίζω σε όλα τα παιχνίδια που θέλουν χειριστήριο.

Επεξ/σία από kti23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικο ειναι πραγματικα, πρεπει να ειμαι καπου στα 3/4 του παιχνιδιου αλλα με πιανω αρκετες φορες να μου λειπει η φορμουλα των soulsborne καθως και να θελω να συνεχισω το random playthrough που ειχα ξεκινησει στο BB για ζεσταμα. :P Θα γραψω αναλυτικες εντυπωσεις οταν το τελειωσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, xotic είπε

Αυτό το ρημάδι για ps4 pad πως θα γίνει να το δεί το παιχνίδι; δοκίμασα γνωστούς οδηγούς απο ίντερνετ απενεργοποίησα και nvdia game overlay, κατέβασα και την τελευταία έκδοση του  ds4windows και ακόμα τπτ. Μια φορά τα κατάφερα αλλά στο επόμενο  τρέξιμο του παιχνιδιού τίποτα πάλι.

στο settings του ds4windows τσεκαρε το hide ds4 controller

Επεξ/σία από xavier
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xavier είπε

στο settings του ds4windows τσεκαρε το hide ds4 controller

 

3 ώρες πριν, kti23 είπε

Σε πρώτη ματιά δείχνει ότι έχει προσεγγίσει πολύ περισσότερο κόσμο από ότι όταν ξεκινούσε η σειρά souls, τα νούμερα είναι πολύ διαφορετικά. Θεωρώ μάλιστα ότι με το 3ο souls πλέον αυτό το στυλ παιχνιδιού προσέγγισε και άτομα που μπορεί να μην είχαν ασχοληθεί στο παρελθόν. Η εξέλιξη του χαρακτήρα είναι συγκεκριμένη επιλογή αφού εκπαιδεύει ουσιαστικά τον παίκτη να ανταποκρίνεται στις καταστάσεις. Ναι δεν υπάρχουν stats αλλά σου δίνονται abilities και εργαλεία που δεν είχες. Ναι πολλά boss που έχω συναντήσει ως τώρα δεν χάνουν πολύ posture αλλά αυτό σημαίνει ότι θέλουν διαφορετική προσέγγιση. Δεν έχω δει ούτε ένα μέχρι τώρα που να μην έχει το δικό του τρωτό σημείο.

Ειδικά αν σκεφτώ demon souls και πρώτο dark souls, τις αποστάσεις από τα bonfires ή το fast travel που πλέον είναι δεδομένο ενώ ήταν μια δυνατότητα που είχες μετά τα μέσα του παιχνιδιού-ισα ίσα κιόλας μιλάμε για πιο προσιτά παιχνίδια.

To νόημα της hardcore εμπειριας και το ζόρι δεν είναι μόνο στη μάχη αλλά σε βάζει να ζυγίζεις προσεκτικά όλες τις επιλογες σου σε κάθε πτυχή του παιχνιδιού. 

Το σενάριο πέρα από την ιστορία με τον διάδοχο έχει αρχίσει και γίνεται πολύ σκοτεινό και γεννάει ποικίλα ερωτήματα. Παράλληλα η δομή του κόσμου προσεγγίζει επίπεδα DS με shortcuts που συνδέουν όλες τις περιοχές μεταξύ τους πχ αυτό κάτω από την καμπάνα που ενώνει με headless δεν το περίμενα με τίποτα 

Εφόσον παίζεις από το steam υποθέτω και δεν το έχεις κρακαρισμενο βγαλτα όλα.

Big picture mode>settings >controller settings>✓ PS configuration support

Μετά library>sekiro>manage game>controller configuration>browse configs και βάζεις τα default που έχει βγαλει η from

Δεν υποστηρίζει ουσιαστικά PS4 controller αλλά με αυτόν τον τρόπο δουλεύει. Και εγώ με αυτό παίζω σε όλα τα παιχνίδια που θέλουν χειριστήριο.

Τα έχω κάνει και τα 2 και τπτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, xotic είπε

Αυτό το ρημάδι για ps4 pad πως θα γίνει να το δεί το παιχνίδι; δοκίμασα γνωστούς οδηγούς απο ίντερνετ απενεργοποίησα και nvdia game overlay, κατέβασα και την τελευταία έκδοση του  ds4windows και ακόμα τπτ. Μια φορά τα κατάφερα αλλά στο επόμενο  τρέξιμο του παιχνιδιού τίποτα πάλι.

DS4Windows (πρέπει πρώτα να κάνεις install τον driver από το program και μετά reconnect το pad). Εννοείται hide ds4 controller στα settings.

7 ώρες πριν, ADHD είπε

Εξαιρετικο ειναι πραγματικα, πρεπει να ειμαι καπου στα 3/4 του παιχνιδιου αλλα με πιανω αρκετες φορες να μου λειπει η φορμουλα των soulsborne καθως και να θελω να συνεχισω το random playthrough που ειχα ξεκινησει στο BB για ζεσταμα. :P Θα γραψω αναλυτικες εντυπωσεις οταν το τελειωσω.

Αργείς😁.

 

είμαι που πρέπει να πας για τα dragon tears

Ακολουθεί guide/wall of text σύμφωνα με την μέχρι στιγμής εμπειρία μου.🤩

Καταρχάς to game όσο παρανοϊκά δύσκολο φαίνεται στην αρχή με τα bosses/mini bosses και την απουσία healing items//dps/max hp τόσο πιο εύκολο γίνεται αργότερα. Δηλαδή οι enemies δε σκελαρουν τόσο πολύ όσο εσύ imo (αν δε χάνεις skill points). Όσοι παραπονιούνται είναι συνήθως στο early game, ή γενικά είναι underequiped/underskilled ή δε κάνουν σωστό usage των prosthetics/skills/combat arts. Το game είναι δομημένο γύρω από την έννοια του stealth και του deathblow. Πολλά skills/tools κιόλας είναι πάνω σε αυτό το μοτίβο.

Όπως είπα στην αρχή που έχεις ένα estus ρασάρεις/φαρμάρεις για το breath of life: light στο skill tree (ξεκλειδώστε το 2ο μετά το mikiri). Αν παίζεις όπως πρέπει το game δε θα ξαναχρειαστείς δηλαδή estus για την πλέμπα που είναι τα απλά mobs. Θα κάνεις full heal από τα 10000000 deathblows.

Το δεύτερο που πρέπει να κάνεις είναι να αποβάλλεις εντελώς το dark souls mindset, ειδικά αν είσαι souls veteran. Δε θα βγάλεις ούτε ένα mini boss/boss αν παίζεις όπως στα souls (roll/1-2 hits repeat). Ή αν τα βγάλεις θα σου έχει βγει η πίστη + άπειρα heals. Θα πρέπει να παίζεις με "συγκρατημένη επιθετικότητα". Δηλαδή να ξέρεις πότε να σπαμάρεις r1 (πιο πολύ για να τους κάνεις jab8 σε counter deflect ή mikiri/jump kicks). Eπίσης όσο σπαμάρεις θυμήσου στο windup (στα πρώτα frames του attack) μπορείς να κάνεις cancel σε deflect!!! Πάρα πολύ χρήσιμο για jab8 και για να κρατήσεις το momentum στην μάχη. Σημαντικό να είσαι συνέχεια mobile και να κάνεις dodges + counter attacks σε κάθε ευκαιρία (πολύ καλό posture+vitality damage). Σε μεγάλα mobs/mini bosses είναι απαραίτητα τα counter attacks. Χρησιμοποίησε το jump kick συχνά αν δε κάνουν overheads ή jump attacks. Τα thrust pokes (ειδικά το charged running counter attack) είναι op στο early game ή για μικρά mobs που τα κάνει σχεδόν guarantee deathblow.

Τέλος κάνε master τα tools/combat arts για να μοιράσεις πόνο. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω γιατί χρησιμοποίησα τα περισσότερα και ξέρω ποια είναι ταμάμ και για ποια περίσταση πλέον. Για combat arts τα shadowstrike, mortal draw ήταν τα καλύτερα από όσα δοκίμασα. Παρένθεση θυμηθείτε μπορείτε να αλλάξετε Tools/combat arts/ninjutsu ότι ώρα θέλετε από το menu, δε χρειάζεται να πάτε πίσω σε bonefire. Οπότε αν συναντήσετε κάτι που είναι weak σε συγκεκριμένο tool, αλλάξτε ASAP. Επίσης αν ξεμείνετε από spirits έχετε 3 tandos (δουλεύουν όπως τα blood vials στο ΒΒ) με κάθε rest μην το ξεχνάτε.Ακολουθεί prosthetic tool guide παρακάτω.

 

Loaded Shuriken: Προσπαθήστε να κάνετε νωρίς upgrade σε phantom kunai. Είναι τα homing missiles της lady butterfly. Κάνουν damage και μέσα από block ενώ είναι πάρα πολύ χρήσιμα για ranged mobs που δεν είναι εύκολο να τα φτάσεις διαφορετικά (ειδικά το charged RT). To chasing slice skill που σου επιτρέπει να κάνεις close το gap μετά απο throw είναι επίσης vital. P.S. ελπίζω το sen throw να έχει soft cap σε dps γιατί αλλιώς βλέπω τους cheaters με χρήμα να κάνουν 1 shot τα bosses.😁

Loaded Axe: Από τα πιο σημαντικά εργαλεία γιατί είναι instant deathblow σε shielders,rats κλπ. Έχω δοκιμάσει μέχρι το sparking axe που κάνει και μια έκρηξη καπάκι. Το charged attack στο sparking έχει ένα καλό swipe area αλλά είναι too slow για να είναι reliable imo.

Flame Vent: Σημαντικό για εχθρούς που σιχαίνονται τη φωτιά (ogres και τα mobs στο mibu vilage). Απαραίτητο το living force skill που κάνει imbue με fire το follow up attack. Το  χρησιμοποίησα αρκετά στο early/mid game.

Shinobi Firecracker: Το χρησιμοποίησα μόνο στον drunkard και μόνο όταν γύρναγε πρόσωπο.😁

Loaded Spear: AKA The Scorpion.🤣 Tbh πιο πολύ μούρη είναι παρά χρήσιμο, Το spiral spear βέβαια περνά μέσα από guard,  η charged attack του είναι καλή για "turtles" δηλαδή. Το κακό είναι ότι σχεδόν τα πάντα στο sekiro είναι aggresive af, οπότε δεν έχει και τόσο χρησιμότητα.

Mist Raven: Στα χαρτιά θα μπορούσε να ήταν ένα από τα καλύτερα tools στο game. Είναι το old hunters bone από bloodborne ουσιαστικά. Σε enemies που έχουν μεγάλο aoe (και είναι αρκετά bosses) θα έκανε θεωρητικά τα dodges παιχνιδάκι. Το κακό είναι ότι το RT chargάρει κάπου 0.5-1 δεύτερο πριν κάνεις το dodge, οπότε αν ένας εχθρός έχει fast attacks (που έχουν πάλι τα περισσότερα bosses), δε προλαβαίνεις να αντιδράσεις και τον πίνεις. Αυτό δε συμβαίνει με τα deflect,dodge,jump οπότε ποιο το νόημα. Avoid like the plague.😁

Loaded Umbrella: Αυτό παίζει να είναι το αγαπημένο σου tool ADHD.😍 Αν είσουν μια ζωή turtle στα souls και τα έχεις βρει μπαστούνια στα deflect timings αυτό το tool πραγματιοκά τα κάνει 2-3 φορές πιο εύκολα. Δίνει όπως το είδα τρελά fast και active frames με το RT. Τα fast είναι τρελή αβάντα σε game που είναι all about reaction timings. Δε το χρησιμοποίησα γιατί είμαι μαζόχας, αλλά πολύ καλό tool imo.

Sabimaru: Το piercing είναι απλά το καλύτερο DPS tool στο game. Kάντε dodge σε κάποιο whiff, και μετά σπαμάρετε RTs. GG.

Divine Abduction: Tο απόλυτο cheese για να καθαρίζεις τα mobs αν βαριέσαι να παίζεις stealthy. Για μένα χαλαρά το καλύτερο tool στο game. Oh no με κυνηγάνε 2 γίγαντες με σφυριά... RT R1 - RT R1. Well, that was easy.😎 Το golden vortex δίνει και παραπάνω loot μετά τα deathblows κιόλας. Απλά δεν υπάρχει πόσο strewng είναι.

Finger Whistle: Θα ήταν χρήσιμο αν δεν υπήρχε το divine. Υπάρχει, οπότε προσπερνάμε.

 

 

 

 

Επεξ/σία από ilos
  • Like 7
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...