Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλυση τρίτου οικονομικού τριμήνου

FY21Q3.png.7cebf411234837c2033c4ec1dcc28735.png

Παρατηρήσεις που είχαν επισημανθεί σε προηγούμενες αναλύσεις και πλέον επαληθεύονται (ή όχι):

-Τρεις τίτλοι ξεπέρασαν το φράγμα των 20 εκατομμυρίων.

-Τα Animal Crossing: New Horizons, Mario Kart 8 Deluxe θα ξεπεράσουν τα 40 εκατομμύρια σε βάθος χρόνου

-Tο Nintendo Switch (NSW) ξεπέρασε το Nintendo 3DS (75,94 εκατομμύρια) και πλέον αναμένεται να ξεπεράσει και το Game Boy Advance (81,51 εκατομμύρια)  στο επόμενο τρίμηνο.


Γενικές παρατηρήσεις:

-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 40,9% (28,6% στους αντίστοιχους εννέα μήνες πέρυσι).

-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 81,6% (82% πέρυσι).* Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.

-Οι πωλήσεις του Lite είναι στα 13,53 εκατομμύρια (+3,17 εκατομμύρια, τρίμηνο). Τελικά κινείται πολύ καλύτερα σε σχέση με όσα είχα προβλέψει.
*Το NSW Lite αναμένεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις το Wii U (13,56).

-Οι πωλήσεις Hardware/Software θα μπορούσαν να κυμανθούν καλύτερα αν η Ν είχε φροντίσει για κυκλοφορία εμπορικών τίτλων κατά την περίοδο των γιορτών. Πάντως ήδη κάποιοι τίτλοι έχουν ξεπεράσει την δυναμική τους σε σχέση με το προηγούμενο FY ενώ υπολείπεται ακόμα ένα τρίμηνο.

-Το NSW εδώ και εφτά συνεχόμενα τρίμηνα σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων της γενιάς για το εκάστοτε τρίμηνο. Με λίγα λόγια είναι το καλύτερο Q3 σε πωλήσεις της γενιάς και το αμέσως προηγούμενο ήταν πάλι του NSW στο προηγούμενο οικονομικό έτος (FY20Q3 – 10,81 εκατομμύρια). Τα προηγούμενα έξι τρίμηνα αποτελούν επίσης τα καλύτερα δημιουργώντας το σερί των πέντε συνεχόμενων τρίμηνων και αναμένεται συνέχεια (;).

Νούμερα άλλων τίτλων (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):

>Paper Mario: The Origami – 3,05 εκατομμύρια (+0,23, τρίμηνο).
>Super Mario 3D All-Stars – 8,32 εκατομμύρια (+3,11, τρίμηνο).
 >Xenoblade Chronicles Definitive Edition – 1,48 εκατομμύρια (+ 0,08, τρίμηνο).
>Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics – 1,81 εκατομμύρια (+ 0,78, τρίμηνο).
>Ring Fit Adventure – 8,68 εκατομμύρια (+2,84, τρίμηνο).
>Luigi’s Mansion 3 – 9,13 εκατομμύρια (+ 1,3, τρίμηνο).
>Hyrule Warriors: Age of Calamity - 2,84 εκατομμύρια.
>Super Mario Maker 2 - 6,91 εκατομμύρια (+1,07, εννιάμηνο).
>Mario Kart Live: Home Circuit - 1,08 εκατομμύρια.
>Pikmin 3 Deluxe - 1,94 εκατομμύρια.
*Τo The Legend of Zelda: Link’s Awakening ίσως τελικά εμφανιστεί στο επόμενο και τελευταίο τρίμηνο του οικονομικού έτους.
*There is a total of  29 millionseller titles (including 9 titles from other software publishers) this fiscal year.

Προβλέψεις για το τωρινό οικονομικό έτος:

-Η Nintendo ΞΑΝΑ αύξησε τους στόχους σε software (από τα 140 εκατομμύρια στα 170 εκατομμύρια και τώρα στα 200,50 εκατομμύρια) και hardware (από τα 19 εκατομμύρια στα 24 εκατομμύρια και τώρα στα 26,50 εκατομμύρια). Τα κέρδη στο τωρινό οικονομικό έτος δεν αναμένεται τελικά να σημειώσουν νέο υψηλό ρεκόρ στην ιστορία της εταιρίας αλλά θα είναι στα υψηλότερα. 

-Στο προηγούμενο τρίμηνο είχα αναφέρει πως 13 τίτλοι του NSW (+1 in progress) αποτελούν και τους εμπορικότερους στην εκάστοτε σειρά. Σε αυτό το τρίμηνο περιλαμβάνονται και τα:
Best selling Ηyrule Warriors ever
Best selling Pikmin ever (έστω και μέσω της μεταφοράς, άντε πάμε για νέο Pikmin Νintendo!)

-Γενικότερα τα πράγματα παραμένουν το ίδιο στάσιμα σε θέματα κατασκευαστικό, υπηρεσίες, συνέπεια και feedback.

------

Με την ευκαιρία θα γράψω σχετικά με το Animal Crossing: New Horizons. Δεν υπάρχει αντίστοιχο παιχνίδι της εταιρίας (και προφανώς και της βιομηχανίας γενικότερα, τουλάχιστον όσο αφορά τις αποκλειστικότητες) που να επιτυγχάνει τέτοια νούμερα πωλήσεων σε διάστημα λιγότερο από ένα χρόνο. Αποτελεί ένα φαινόμενο και παράλληλα είναι ο βασικός πυλώνας για την δυναμική του συστήματος.

Οι λόγοι φυσικά επιτυχίας του είναι πολλαπλοί και θα προσπαθήσω να αναφέρω τους βασικότερους:
-Η προϋπάρχουσα δυναμική της σειράς που είχε σταθεροποιηθεί στα +10 εκατομμύρια πωλήσεις δημιουργώντας την απαραίτητη βάση που συνέλαβε στην επιτυχία του New Horizons.
-Η εμπορική πορεία του συστήματος που πρόσφερε εγκατεστημένη βάση δεκάδων εκατομμυρίων.
-Η δυναμική του software με τον εμπορικότερο τίτλο από αρκετές σειρές της εταιρίας είναι έκδοση του NSW, κάτι που είχα επισημάνει στην προηγούμενη ανάλυση.
-Η ανάπτυξη των social media στο πέρασμα του χρόνου που ως γνωστόν λειτουργούν ως word of mouth. 
-H πανδημία που ενίσχυσε τα social media ενώ παράλληλα έδεσε τέλεια με το είδος του παιχνιδιού.
-Όμως ένα από τα χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν το NSW ως σύστημα είναι το πολλαπλό παιχνίδι, είτε τοπικά, είτε διαδικτυακά. Σε αυτό θα σταθώ περισσότερο. 

To μότο που πλασαρίστηκε το NSW ήταν "anytime, anywhere, with anyone." Το τελευταίο μέσω των joycons που λειτουργούν ως διπλό χειριστήριο (μεταξύ άλλων) σε όσα παιχνίδια το υποστηρίζουν. Επιπλέον επιτυγχάνεται και μέσω πολλαπλών συστημάτων τοπικά. Κατ' επέκταση η Nintendo κατάφερε να διαφοροποιηθεί μέσω της υβριδικότητας αλλά και μέσω των παιχνιδιών περισσότερο από ποτέ. Είναι η μόνη εταιρία από τις κατασκευάστριες (και γενικότερα τουλάχιστον στις πρώτες) που προσφέρει πληθώρα παιχνιδιών που υποστηρίζουν τοπικό πολλαπλό (πέρα του διαδικτυακού) έστω και με τυπική μορφή (βλέπε Super Mario Odyssey). Όταν οι περισσότερες εταιρίες στο πέρασμα του χρόνου στρέφονται ολοένα περισσότερο σε διαδικτυακές και single player εμπειρίες η Nintendo επέμεινε αρκετά σε αυτό το χαρακτηριστικό και πλέον διαμέσου του NSW. Το χαρακτηριστικό παρουσίασε υψηλότερο την μεγαλύτερη δυναμική στην ιστορία λόγω του συστήματος και της πανδημίας. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο που αρκετοί κάτοχοι του συστήματος αναζητούν ανάλογα παιχνίδια όπως συμβαίνει κατά διαστήματα επίσης σε αυτό το θέμα. Από την μεριά της Nintendo (όπως είχα επισημάνει παλιότερα) ο Ko Shioto που είναι υπεύθυνος του hardware είχε δηλώσει πως επιθυμούν να το ενισχύσουν στα μελλοντικά τους συστήματα.

Θεωρώ λοιπόν ότι τα παιχνίδια που θα υποστηρίζουν στο τοπικό πολλαπλό  -που όπως φαίνεται η Nintendo θα το αναπτύξει περισσότερο- θα έχουν ανάλογη δυναμική. Πιθανολογώ πως το MH Rise θα ξεπεράσει τα νούμερα πωλήσεων που είχε μέχρι τώρα η σειρά στα συστήματα της Nintendo. Επίσης προβλέπω τεράστια επιτυχία για το SM 3D World το οποίο έχει τις βάσεις να σπάσει τα κοντέρ για λόγους που είχα αναφέρει παλιότερα. Βέβαια στις όποιες προβλέψεις είχα κάνει στο παρελθόν έχω πέσει έξω αρκετές φορές επομένως απλά να έχουμε να λέμε....

Αναρωτιέμαι αν επεκταθεί περαιτέρω και το δούμε και σε παιχνίδια όπως το Breath of the Wild 2 (ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται.

Τέλος έγραψα και ένα άρθρο ευχολόγιο για το επερχόμενη έκδοση NSW για όποιον ενδιαφέρεται.

Edit:

Αναφορά σε κείμενο

 

Q: new model this year?A: not planning to make an annoucement anytime soon as we have Mario ver in Feb, MH ver in Mar.

Hint: Nintendo chief last year said not planning to release new model in 2020. Today's was just "not anytime soon." So, that means...?

 

Με την περιορισμένη παραγωγή των ανταγωνιστών από την AMD και παράλληλα την υπάρχουσα δυναμική του συστήματος αλλά και το υποσχόμενο πρώτο εξάμηνο σε software φαίνεται πως το NSW έχει δρόμο ακόμα (ή αλλιώς το πάρτι συνεχίζεται για την Ν, άντε μήπως δούμε νέα ips και επαναφορές παλιότερων τίτλων). Η επόμενη έκδοση όσο περισσότερο καθυστερήσει τόσο καλύτερα. Επιμένω πάντως για τελευταίο τετράμηνο του έτους όπως αναφέρω και στο ευχολόγιο.

 

Φυσικά bonus το πινακάκι για τους τοπ30 εμπορικότερους τίτλους της εταιρίας:

1490357166_FY21Q3Top30.png.1f14572d70a6c378e134bdc35d48c001.png

 

Edit: O David Gibson ανέβασε κάποιες έχτρα πληροφορίες από τον λογαριασμό του στο twitter για όποιον ενδιαφέρεται.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
  • Thanks 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να πούμε εδώ ότι σε 46 μήνες το NSw έχει πουλήσει 80m, ενώ το PS2 σε παρόμοιο διάστημα είχε πουλήσει 72m.

 

ps2 sales.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Malthador είπε

Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να πούμε εδώ ότι σε 46 μήνες το NSw έχει πουλήσει 80m, ενώ το PS2 σε παρόμοιο διάστημα είχε πουλήσει 72m.

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία (πέρα από καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους όπως αναφέρεις) γιατί με το NDS για παράδειγμα το NSW βρίσκεται αρκετά πίσω σε πωλήσεις. Να θυμίσω ότι το NDS είχε χτυπήσει δύο φορές τα 30 εκατομμύρια ανά FY που φαντάζει μακρινό όνειρο για τα σημερινά δεδομένα. Η διαφορά είναι πως το NSW παρουσιάζει σταθερή (και υποσχόμενη μελλοντικά) δυναμική σε βάθος χρόνου σε σχέση με αυτά τα συστήματα.

Πάντως η οικονομική χασούρα που δημιούργησε το ps3 ήταν τεράστια αφού ακόμα και τα +30 εκατομμύρια ps2 (μετά την κυκλοφορία του ps3), το αντίστοιχο software αλλά και το psp δεν μπόρεσαν να την καλύψουν. Ξεπερνάει τις απώλειες του original xbox για πλάκα.

Επεξ/σία από mansa2k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
15 minutes ago, mansa2k said:

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία (πέρα από καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους όπως αναφέρεις) γιατί με το NDS για παράδειγμα το NSW βρίσκεται αρκετά πίσω σε πωλήσεις. Να θυμίσω ότι το NDS είχε χτυπήσει δύο φορές τα 30 εκατομμύρια ανά FY που φαντάζει μακρινό όνειρο για τα σημερινά δεδομένα. Η διαφορά είναι πως το NSW παρουσιάζει σταθερή (και υποσχόμενη μελλοντικά) δυναμική σε βάθος χρόνου σε σχέση με αυτά τα συστήματα.

Πάντως η οικονομική χασούρα που δημιούργησε το ps3 ήταν τεράστια αφού ακόμα και τα +30 εκατομμύρια ps2 (μετά την κυκλοφορία του ps3), το αντίστοιχο software αλλά και το psp δεν μπόρεσαν να την καλύψουν. Ξεπερνάει τις απώλειες του original xbox για πλάκα.

Καλά το NDS ήταν μια αποκλειστικά φορητή συσκευή σε μια εποχή που δεν υπήρχαν smartphones, ήταν τεράστιο το pool των αγοραστών, ενώ το PS2 ήταν μια κονσόλα σε μια εποχή που πούλαγαν οι κονσόλες. Το NSw έχει να ανταγωνιστεί τόσο τις παραδοσιακές κονσόλες, όσο και τα smartphones, όντας υβριδικό.

Η σύγκριση δεν είναι ακριβής γιατί το PS2 κυκλοφορούσε μόνο στην Ιαπωνία για κανένα εξάμηνο, πιο πολύ έβαλα το πινακάκι για να δείξω την δυναμική της κονσόλας απέναντι στην πιο καλοπουλημένη κονσόλα ever. Φυσικά, είναι απίθανο να πιάσει 155m τεμάχια το Switch.

Απλά, στην αρχή γελάγαμε που μιλούσαν για Wii-alike νούμερα πωλήσεων, τώρα φαίνεται ότι θα ξεπεράσει το PS4 και βλέπουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ να πω ότι μετά από 3 κλεισμένα χρόνια με το switch (αγορά 31-12-2017), σήμερα του έβαλα τζαμακι για προστασία. Άργησα λίγο, έχει κάτι γρατσουνιές από τον μικρό και κάτι τούμπες καλές (η καλύτερη είναι όταν "μέτρησε" 12-13 σκαλιά και έφτασε στην πόρτα, πολύ γέλασα τότε αν και ο γιος είχε παγώσει, αλλά πολύ γέλασα) αλλά δουλεύει κανονικά και το έχουμε κατευχαριστηθει. Οπότε κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, anarchy79 είπε

Εγώ να πω ότι μετά από 3 κλεισμένα χρόνια με το switch (αγορά 31-12-2017), σήμερα του έβαλα τζαμακι για προστασία. Άργησα λίγο, έχει κάτι γρατσουνιές από τον μικρό και κάτι τούμπες καλές (η καλύτερη είναι όταν "μέτρησε" 12-13 σκαλιά και έφτασε στην πόρτα, πολύ γέλασα τότε αν και ο γιος είχε παγώσει, αλλά πολύ γέλασα) αλλά δουλεύει κανονικά και το έχουμε κατευχαριστηθει. Οπότε κάλλιο αργά παρά ποτέ.

θα περίμενα αντίθετη συμπεριφορά.. εσύ να κλαις και ο γιος να γελάει 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 3 χρόνια το Switch ($12,22b) έχει περισσότερα λειτουργικά κέρδη από το gaming τμήμα της Sony (2013-2020 /$10,98b)!!!!

Αν δεν παίξει και ο τελευταίος gamer στον πλανήτη MK8 και λοιπά Wii U games σε full price 59,99 μην περιμένετε πολλά νέα first party και Switch Pro. Την έχουμε κάτσει άσχημα με την επιτυχία τους 🤑..... και έρχεται και το MHRise τώρα καλά κρασιά. 

5-A8-D5425-988-B-4-EA9-97-C5-5840-B19322

Spoiler

25819-A8-E-85-DD-43-AB-8-BAB-87-A7155252

77-F0-E4-D3-FB90-47-E2-86-BF-05-FEBD2106

4-B8-D13-F0-9229-4848-8949-33-ED64-B8754
 

AC1696-FD-36-FB-4-C70-96-A9-E1-C227521-B


 

 

Επεξ/σία από DJTaurus
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Malthador είπε

Καλά το NDS ήταν μια αποκλειστικά φορητή συσκευή σε μια εποχή που δεν υπήρχαν smartphones, ήταν τεράστιο το pool των αγοραστών, ενώ το PS2 ήταν μια κονσόλα σε μια εποχή που πούλαγαν οι κονσόλες. Το NSw έχει να ανταγωνιστεί τόσο τις παραδοσιακές κονσόλες, όσο και τα smartphones, όντας υβριδικό.

Η σύγκριση δεν είναι ακριβής γιατί το PS2 κυκλοφορούσε μόνο στην Ιαπωνία για κανένα εξάμηνο, πιο πολύ έβαλα το πινακάκι για να δείξω την δυναμική της κονσόλας απέναντι στην πιο καλοπουλημένη κονσόλα ever. Φυσικά, είναι απίθανο να πιάσει 155m τεμάχια το Switch.

Απλά, στην αρχή γελάγαμε που μιλούσαν για Wii-alike νούμερα πωλήσεων, τώρα φαίνεται ότι θα ξεπεράσει το PS4 και βλέπουμε.

Βασικά η σύγκριση είναι ανακριβής γιατί, όπως επισημάνεις, τα δεδομένα της αγοράς είναι παντελώς διαφορετικά κάτι που έχει αναφερθεί πολλάκις και σε παλιότερες συζητήσεις. Επομένως η σύγκριση δεν είναι σωστή επειδή το PS2 κυκλοφορούσε μόνο στην Ιαπωνία για κανένα εξάμηνο.  

Ακόμα και αν τα λάβουμε ως αυτούσια νούμερα υπάρχει διαφορά ως προς την ροή δυναμικής δυναμική όπως και διευκρίνισα (*στο προηγούμενο μήνυμα) και βλέπουμε ότι είναι υποσχόμενη στην περίπτωση του NSW. Επιπλέον ξεκάθαρα στο τέταρτο πλήρες οικονομικό έτος το ps2 παρουσιάζει κάθοδο όταν το NSW παρουσιάζει άνοδο.
Γενικώς η μετέπειτα εμπορική πορεία του NSW θα εξαρτηθεί από την επόμενη έκδοση και κατά πόσο αυτή θα καλύπτει σφάλματα των τωρινών εκδόσεων με παράλληλα τις απαραίτητες βελτιώσεις και τις όποιες καλοδεχούμενες προσθήκες. Αυτό φυσικά σε συνδυασμό με το ανάλογο software που σε αυτό το κομμάτι η Ν έχοντας κυκλοφορήσει τους εμπορικότερους τίτλους που λειτουργούν ως evergreen μπορεί να "ρισκάρει" σε νέα ip και επαναφορές παλιότερων τίτλων. Οι συνθήκες είναι ιδανικότερες από ποτέ, ειδικά από την στιγμή που στοχεύουν (τουλάχιστον με τον τρόπο που φαντάζομαι) σε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής εν σχέση με τα προγενέστερα συστήματα τους.

Τέλος το NSW δεν βρίσκεται απευθείας αντιμέτωπο με τις ανταγωνιστικές κονσόλες όπως ήταν αντίστοιχα το Wii στην εποχή του όπου κυκλοφόρησαν μετέπειτα τα Move, Kinect. Αυτήν την φορά ο ανταγωνισμός απέχει και παραμένει στο μοντέλο του κουτιού και δεν επενδύει στην υβριδικότητα, τουλάχιστον με την υλοποίηση που υφίσταται στο NSW. 
Στα δικά μου μάτια το NSW (εκ των υστέρων) ουσιαστικά είναι πρόδρομος των cloud υπηρεσιών αφού προσφέρει ακριβώς τα ίδια πράγματα και συγκεκριμένα: play anytime, anywhere, with anyone. Δεν θα κάνω συγκρίσεις αλλά η βάση είναι ίδια και πιστεύω ότι αυτό λειτουργεί θετικά για το σύστημα.
Όσο για τις smartdevices έχουν υπάρξει δηλώσεις από διάφορα στελέχη τις εταιρίας ενώ η πιο πρόσφατη προέρχεται από τον Miyamoto σε Q&A των μετόχων όπως ανέφερε πως οι smartdevices άνοιξαν κατακόρυφα την αγορά και πλέον υπάρχουν απεριόριστοι τρόποι κερδοφορίας (τρίμηνο Οκτώβριος ~ Δεκέμβριος 2019).

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ρε, οι θεοί όντως άλλαξαν το msrp. Αδιανόητα πράγματα. 

399$??? 299$ δεν ήταν; Αυτό ακριβαίνει αντί να πέφτει; 

Α ωπα αυτή η Murphy είναι Καναδή, μήπως είναι Canadian Dollars?

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...