Προς το περιεχόμενο

Νέα διαφήμιση της Samsung κριτικάρει τις LTE ταχύτητες download του iPhone X


paredwse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Η Samsung συνεχίζει την επιθετική διαφήμιση βάζοντας στο στόχαστρο της για ακόμα μια φορά την Apple.

Στο νέο διαφημιστικό της εταιρείας το οποίο έχει ανέβει στο κανάλι της Samsung στο YouTube, η Samsung «επιτίθεται» στις ταχύτητες download του iPhone Χ οι οποίες είναι αρκετά πιο αργές από αυτές του Galaxy S9. Το σενάριο της διαφήμισης δε διαφέρει από παλιές προσπάθειες της εταιρείας όπου και πάλι μία πελάτισσα επισκέπτεται το "Ingenious" bar ενός καταστήματος που μοιάζει αρκετά με ένα Apple Store, έχοντας ένα διάλογο με τον υπάλληλο.

Κατά τη διάρκεια του, η πελάτισσα ρωτά τον υπάλληλο για τις ταχύτητες download του iPhone X, με τον υπάλληλο να απαντά ότι είναι αυτές είναι πιο γρήγορες από ένα iPhone 8. Ανταπαντώντας η πελάτισσα και με ειρωνική διάθεση αναφέρει ότι πίστευε ότι το iPhone X είναι «το smartphone του μέλλοντος», με τον υπάλληλο του καταστήματος να μην μπορεί να απαντήσει.

Αφορμή για το διαφημιστικό φαίνεται να είναι οι δοκιμές που πραγματοποίησε πριν λίγο καιρό η Ookla, η δημιουργός του γνωστού εργαλείου Speedtest.net το οποίο μετράει την ταχύτητα σύνδεσης μιας συσκευής στο Internet. Στα αποτελέσματα, η Ookla αναφέρει ότι το Galaxy S9 το οποίο ενσωματώνει το X20 LTE τσιπ της Qualcomm, ήταν κατά 37% πιο γρήγορο από ένα iPhone X και 43% πιο γρήγορο από ένα iPhone 8 κατά το download αρχείων σε ένα LTE δίκτυο.

H Apple σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές αναμένεται να παρουσιάσει στα νέα iPhone βελτιωμένη τεχνολογία κεραιών για καλύτερες συνδέσεις στο Internet και παράλληλα υποστήριξη Dual SIM. Πιθανόν η Apple να επιλέξει την ενσωμάτωση του Intel XMM 7560 τσιπ έναντι του X20 τσιπ της Qualcomm, Και με τις δύο λύσεις να είναι πιο γρήγορες από το LTE τσιπ που ενσωματώνει το iPhone X.

Macrumors


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ενταξει, ασχολήθηκαν τόσοι άνθρωποι από το τμήμα marketing της Samsung και άλλοι τόσοι από τη διαφημιστική, για να προβάλλον αυτό;

 

Από την άλλη, καλό είναι. Δουλεύει κόσμος, από κειμενογραφους και ηθοποιούς μέχρι εικονολήπτες και μακιγιέρ.

  • Like 6
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Ενταξει, ασχολήθηκαν τόσοι άνθρωποι από το τμήμα marketing της Samsung και άλλοι τόσοι από τη διαφημιστική, για να προβάλλον αυτό;

Από την άλλη, καλό είναι. Δουλεύει κόσμος, από κειμενογραφους και ηθοποιούς μέχρι εικονολήπτες και μακιγιέρ.

Απλώς ονομάζεται επιθετικό μαρκετινγκ και τονίζει τις μικρές λεπτομέρειες που έχουν διαφορά. Διότι ο καθείς μπορεί να λέει ότι έχω φτιάξει το καλύτερο κινητό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί φαίνεται η ανωτερότητα της απλ η οποία μετά τα εκρηκτικά note δεν έβγαλε καμία ηλίθια διαφήμιση όπως κάνει η σαμσουνγκ η οποία ψάχνει μανιωδώς να βρει  οτιδήποτε για να κάνει δυσφήμηση. Άσε που δεν έχει καταλάβει ότι ο πραγματικός αντίπαλος της δεν είναι η απλ αλλά xiaomi huawei one plus κτλ 

  • Like 13
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, morgan21 είπε

Εκεί φαίνεται η ανωτερότητα της απλ η οποία μετά τα εκρηκτικά note δεν έβγαλε καμία ηλίθια διαφήμιση όπως κάνει η σαμσουνγκ η οποία ψάχνει μανιωδώς να βρει  οτιδήποτε για να κάνει δυσφήμηση. Άσε που δεν έχει καταλάβει ότι ο πραγματικός αντίπαλος της δεν είναι η απλ αλλά xiaomi huawei one plus κτλ 

 

Η Apple δεν το κάνει αυτο γιατι την δεδομενη στιγμή ειναι πρώτη. Να σου θυμίσω οτι η "ανωτερη" Apple ειχε βγάλει τις παπατζες I am an Apple and I am a PC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, dvs49 said:

Απλώς ονομάζεται επιθετικό μαρκετινγκ και τονίζει τις μικρές λεπτομέρειες που έχουν διαφορά. Διότι ο καθείς μπορεί να λέει ότι έχω φτιάξει το καλύτερο κινητό.

Και φυσικά το ερώτημα που τίθεται πάντα (και ξεχνούν να απαντήσουν οι φανατισμένοι) είναι «καλύτερο για τι πράγμα;»  Σαν να πάρεις μια Porsche 911 και ένα Land Rover Discovery και να προσπαθείς να βγάλεις το καλύτερο. Στον αυτοκινητόδρομο, η 911 θα διαλύσει το Discovery εν ριπή οφθαλμού. Στο κακοτράχηλο βουνό, το Discovery θα κάνει την 911 να μοιάζει με παιδικό αυτοκινητάκι. 

Το επιθετικό marketing μου άφηνε πάντα τη γεύση της πίκρας του δεύτερου και την αγωνία του να συγκριθεί με τον πρώτο. Θυμάμαι την κλασική διαφήμιση της Pepsi με τον MC Hammer να την συγκρίνει με την CocaCola και μειδιώ με την κατάντια  του τμήματος marketing της Samsung. 

  • Like 4
  • Thanks 5
  • Confused 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, BorrowedTime είπε

Η Apple δεν το κάνει αυτο γιατι την δεδομενη στιγμή ειναι πρώτη. Να σου θυμίσω οτι η "ανωτερη" Apple ειχε βγάλει τις παπατζες I am an Apple and I am a PC

Πρώτη σε πωλήσεις είναι η σαμσουνγκ. Η απλ σίγουρα έκανε και αυτή δυσφήμηση αλλά δεν το είχε ξεφτιλίσει έτσι με το παραμικρό 

Επεξ/σία από morgan21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλό το χιούμορ αλλά η Samsung θα πρέπει να ξαναδεί την στρατηγική της γιατί η πορεία του Galaxy S9 μέχρι τώρα από θέμα πωλήσεων ήταν το λιγότερο απογοητευτική και πολύ κάτω των προσδοκειών της εταιρίας...

https://www.ft.com/content/8e821fde-80b8-11e8-bc55-50daf11b720d

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, morgan21 είπε

Άσε που δεν έχει καταλάβει ότι ο πραγματικός αντίπαλος της δεν είναι η απλ αλλά xiaomi huawei one plus κτλ 

Στην τελευταία πρόταση είναι όλη η αλήθεια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, paredwse είπε

Και φυσικά το ερώτημα που τίθεται πάντα (και ξεχνούν να απαντήσουν οι φανατισμένοι) είναι «καλύτερο για τι πράγμα;»  Σαν να πάρεις μια Porsche 911 και ένα Land Rover Discovery και να προσπαθείς να βγάλεις το καλύτερο. Στον αυτοκινητόδρομο, η 911 θα διαλύσει το Discovery εν ριπή οφθαλμού. Στο κακοτράχηλο βουνό, το Discovery θα κάνει την 911 να μοιάζει με παιδικό αυτοκινητάκι. 

Το επιθετικό marketing μου άφηνε πάντα τη γεύση της πίκρας του δεύτερου και την αγωνία του να συγκριθεί με τον πρώτο. Θυμάμαι την κλασική διαφήμιση της Pepsi με τον MC Hammer να την συγκρίνει με την CocaCola και μειδιώ με την κατάντια  του τμήματος marketing της Samsung. 

και τα δύο (που αναφέρονται στην διαφήμιση του θέματος) flagship premium κινητά ειναι που απευθύνονται στο ίδιο κοινό, άρα που κολλάει το παράδειγμα porsche kai land rover; 

 

Επίσης ανάλογες διαφημίσεις έκανε και η apple επιτιθέμενη στην MS και μάλιστα για αρκετό καιρό όχι ένα και δύο κλιπάκια..

 

 σε πολλά τέτοια μάλιστα η apple παραπληροφορούσε τον κόσμο τουλάχιστον η Samsung χρησιμοποιεί πραγματικά στοιχεία :P 


και τέλος έχει κάνει και αντίστοιχα clip για την samsung (πάλι με αρκετά σάλια και υπερβολές)

 

Στο απο πάνω βίντεο μάλιστα έχει νόημα το παράδειγμα jeep και porsche που έκανες γιατί τα σάλια είχαν σχέση με ένα συγκεκριμένο μοντέλο κινητού (και όχι με όλα τα προϊόντα της samsung) που είχε το πρόβλημα με την μπαταρία και η samsung ανακάλεσε τα κινητά και αποζημίωσε χρηματικά τον κόσμο... και αυτό το μοντέλου κινητού δεν ανταγωνιζόταν το Iphone ήταν άλλης κατηγορίας  (s8 note)  επίσης επικαλούνται και καλύτερο support ενώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις εγώ δεν θυμάμαι η apple να θέλει απο τον πρώτο καιρό να αποζημιώσει χρηματικά τον κόσμο παρά έβρισκαν δικαιολογίες (όπως κάνουν και με τα mac pro τώρα) 

και 

 

αλλά η samsung έχει κάνει περισσότερα οκ (που μπορεί μάλλον να οφείλεται στο γεγονός ότι έχει να αντιπαρατάξει περισσότερα επιχειρήματα απο το απλά να βασίζεται σε  σάλια και υπερβολές :P )

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, paredwse είπε

Και φυσικά το ερώτημα που τίθεται πάντα (και ξεχνούν να απαντήσουν οι φανατισμένοι) είναι «καλύτερο για τι πράγμα;»  Σαν να πάρεις μια Porsche 911 και ένα Land Rover Discovery και να προσπαθείς να βγάλεις το καλύτερο. Στον αυτοκινητόδρομο, η 911 θα διαλύσει το Discovery εν ριπή οφθαλμού. Στο κακοτράχηλο βουνό, το Discovery θα κάνει την 911 να μοιάζει με παιδικό αυτοκινητάκι. 

Το επιθετικό marketing μου άφηνε πάντα τη γεύση της πίκρας του δεύτερου και την αγωνία του να συγκριθεί με τον πρώτο. Θυμάμαι την κλασική διαφήμιση της Pepsi με τον MC Hammer να την συγκρίνει με την CocaCola και μειδιώ με την κατάντια  του τμήματος marketing της Samsung. 

Το παράδειγμα σου είναι άτοπο για τον απλό λόγο ότι συγκρίνει 2 όμοια πράγματα όπου ο σκοπός τους που είναι ίδιος όπως και οι συνθήκες δηλαδή να έχουν τις μελανότερες ταχύτητες. Και η σύγκριση στα σημεία είναι πολύ εύκολη. Αν θες την συζήτηση να πάει σε όλο το κινητό τότε απλά τα κριτήρια αλλάζουν και γίνεται ένα πολυσύνθετο πρόβλημα. Εδώ μέσα υπάρχουν πολλά fan boys . Πάντως δεν είμαι ένα από αυτά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

και τα δύο flagship premium κινητά ειναι που απευθύνονται στο ίδιο κοινό....
 

Δεν είναι έτσι ακριβώς . Το samsung εστιάζει στα καλύτερα specs ενώ το apple στο καλύτερο user experiene . Αναλόγως ποιο είναι πιο σημαντικό για τον καθένα , κάνει την επιλογή του. Τα Huawei νομίζω ανταγωνίζονται περισσότερο τα Samsung.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...