Προς το περιεχόμενο

Τον αισθητήρα IMX586 στα 48 Megapixels ανακοίνωσε η Sony για smartphones


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Sony ανακοίνωσε έναν νέο "stacked" αισθητήρα CMOS για smartphones, που έχει την ονομασία IMX586 και επιδεικνύει ανάλυση 48 Megapixels, με κάθε ένα από τα εικονοστοιχεία να έχει μέγεθος 0,8μm.

Με 0,8μm pixel pitch περιμένουμε εξαιρετικά υψηλή ανάλυση και ευκρίνεια αλλά φυσιολογικά κακή απόδοση σε συνθήκες με χαμηλά επίπεδα φωτισμού ή σε νυχτερινές λήψεις.

Παρόλα αυτά, χάρη στο «color filter array» Quad Bayer της Sony, μπορούν να συνδυαστούν τέσσερα εικονοστοιχεία σε ένα, με αποτέλεσμα το pixel pitch να «μετατρέπεται» σε 1,6μm για να προσφέρει πολύ καλύτερη απόδοση σε νυχτερινές λήψεις ή σε λήψεις με χαμηλά επίπεδα φωτισμού (λάβετε υπόψη σας, ότι το Pixel 2 XL της Google με pixel pitch 1,4μm επιδεικνύει εξαιρετική απόδοση και είναι από τα καλύτερα σε συνθήκες με χαμηλά επίπεδα φωτισμού).

Η τεχνολογία “Quad Bayer” της Sony φαίνεται να έχει πολλά κοινά στοιχεία με την τεχνολογία «Pixel Fusion» της Huawei και της Leica στο P20 Pro με τον αισθητήρα των 40 Megapixels, που συνδυάζει τέσσερα εικονοστοιχεία σε ένα για να προσφέρει πολύ καλύτερη απόδοση σε συνθήκες «low-light» με την προσφερόμενη εικόνα να είναι 10 Megapixels.

1.jpg.3fd75c12581f04925bf44d5fc90ce43f.jpg

Η τεχνολογία του επεξεργαστή εικόνας της Sony επίσης προσφέρει υψηλότερες ταχύτητες και δυναμικό εύρος «τέσσερις φορές μεγαλύτερο από τα συμβατικά προϊόντα» σύμφωνα με την Ιαπωνική εταιρεία. Ένα κινητό με κάμερα που βασίζεται στον IMX586, θα δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να τραβήξει βίντεο ανάλυσης 4096 x 2160 pixels στα 90fps και στα 1080p στα 240fps.

Τα πρώτα δείγματα του νέου αισθητήρα IMX586 αναμένονται τον Σεπτέμβριο. Δεν είναι απίθανο επίσης να δούμε κάποιο κινητό της σειράς «Xperia XZ» με τον συγκεκριμένο αισθητήρα στην φετινή έκθεση IFA.

2.jpg.158dfd0f86d4cc9196a09d86b6e8a68b.jpg

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μπράβο στη Sony, ας παραμείνει στον σχεδιασμό και υλοποίηση αισθητήρων και να αφήσει τον σχεδιασμό κινητών γιατί στην τεχνολογία είναι καλύτερη απ'ότι στον σχεδιασμό συσκευών. :)

Η τεχνολογία λήψης video/φωτογραφίας έχει περάσει κατά πολύ την τεχνολογία προβολής. Πράγμα που θα φανεί καλύτερα μόλις αποκτήσουν όλοι 4Κ κάμερες και εργαλεία λήψης εικόνας που δεν θα μπορούν να προβάλουν όπως έχουν ληφθεί αλλά θα γίνεται scale-down για να δούν το περιεχόμενο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, vagdesign είπε

Μπράβο στη Sony, ας παραμείνει στον σχεδιασμό και υλοποίηση αισθητήρων και να αφήσει τον σχεδιασμό κινητών γιατί στην τεχνολογία είναι καλύτερη απ'ότι στον σχεδιασμό συσκευών. :)

Η τεχνολογία λήψης video/φωτογραφίας έχει περάσει κατά πολύ την τεχνολογία προβολής. Πράγμα που θα φανεί καλύτερα μόλις αποκτήσουν όλοι 4Κ κάμερες και εργαλεία λήψης εικόνας που δεν θα μπορούν να προβάλουν όπως έχουν ληφθεί αλλά θα γίνεται scale-down για να δούν το περιεχόμενο.

μην λέτε σαχλαμαρες.ειναι προφανές οτι πλεον ολο το βαρος εχει πεσει στο playstation εξου και τα αλλα τμηματα ειναι λιγο...πισω...η λεξη design ειναι συνώνυμο της sony  δεκαετίες τώρα ...

Επεξ/σία από alexisnik19911
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, alexisnik19911 είπε

μην λέτε σαχλαμαρες.ειναι προφανές οτι πλεον ολο το βαρος εχει πεσει στο playstation εξου και τα αλλα τμηματα ειναι λιγο...πισω...η λεξη design ειναι συνώνυμο της sony  δεκαετίες τώρα ...

Αγοράζω Sony από το 1992. Τότε όπως και τα Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα είχαν άλλη προσέγγιση και πολιτική για το design και το marketing της εκάστοτε εταιρίας.

Η Sony όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες έχουν χάσει σε σχεδιασμό, σε ποιότητα κατασκευής και υλοποίηση. Αν την είχες προλάβει εκείνη την εποχή (που αμφιβάλω) θα σκεφτόσουν αλλιώς.

Η λέξη design είναι κάτι που δεν θα καταλάβεις ποτέ με τόσο ρηχές σκέψεις που έγραψες παραπάνω.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού δεν ανεβάζεις το iso αλλά το κατεβάζεις για ευνόητους λόγους. Όσα megapixel και να βάλει άμα δεν ξανα συνεργαστεί με Zeiss φακό.. στα κινητά δεν έχει νόημα. Και μάλλον δεν την ενδιαφέρει την sony να το κάνει αυτό. Οι sony G φακοί δεν κάνουν. Η sony μοσχοπουλάει καταπληκτικές mirrorless κάμερες, ποια playstation.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, vagdesign είπε

Αγοράζω Sony από το 1992. Τότε όπως και τα Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα είχαν άλλη προσέγγιση και πολιτική για το design και το marketing της εκάστοτε εταιρίας.

Η Sony όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες έχουν χάσει σε σχεδιασμό, σε ποιότητα κατασκευής και υλοποίηση. Αν την είχες προλάβει εκείνη την εποχή (που αμφιβάλω) θα σκεφτόσουν αλλιώς.

Η λέξη design είναι κάτι που δεν θα καταλάβεις ποτέ με τόσο ρηχές σκέψεις που έγραψες παραπάνω.

ουτε εσυ προφανως εχεις καταλαβει την λεξη οντας απο το 92 που αγοραζεις οπως ολες γτ ειδαλλως δεν θα ελεγες οτι ειπες στο πρωτο σχολιασμο σου. end of stoy from me.

Επεξ/σία από alexisnik19911
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, vagdesign είπε

Αγοράζω Sony από το 1992. Τότε όπως και τα Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα είχαν άλλη προσέγγιση και πολιτική για το design και το marketing της εκάστοτε εταιρίας.

Η Sony όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες έχουν χάσει σε σχεδιασμό, σε ποιότητα κατασκευής και υλοποίηση. Αν την είχες προλάβει εκείνη την εποχή (που αμφιβάλω) θα σκεφτόσουν αλλιώς.

Η λέξη design είναι κάτι που δεν θα καταλάβεις ποτέ με τόσο ρηχές σκέψεις που έγραψες παραπάνω.

απο παλιά ήμουν sony boy όχι για τα ps αλλά για τον καταπληκτικό ήχο, τις τηλεοράσεις ,τις κάμερες,κινητά,walkman και άλλα τέτοια , στα συν ιαπωνόφιλος λόγο toyota starlet gt που ήμουν κάτοχος και μου αρέσαν τα spupra,skyline ,350z ,rx7 κλπ σαν αμάξια , τώρα τα σημερινά ιαπωνικά σε όποιο κλάδο και να πας δεν έχουν καμία σχέση με τα τότε γιατί άμα σου δείξω sony ενισχυτή του 90 που έχω που δουλεύει ακόμα πένα (made in japan) και δεις και άλλα σημερινά πως χαλάνε της sony πάλι θα καταλάβεις πόσο έχει πέσει σε ποιότητα.

τα ιαπωνέζικα αμάξια δε που λες απλά αθάνατα μέχρι αιδίας ας στα βίαζες στον δρόμο ας τους έκανες τα χίλια δυο που γερμανικό θα είχε πεθάνει 10 φορές άμα τα τράβαγε αυτά.

αναφορικά η sony έχει δώσει στο παρελθόν πολλά καλά κομμάτια σε vaio που εκείνη την εποχή που βγαίνανε θα τα ζήλευε και η apple.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χεχ : )

εγω μια βόλτα στο χώμα με το Citroen ds3 wrc που οδηγούσε ο sebastian loeb θέλω να κανω!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, georgepppo είπε

απο παλιά ήμουν sony boy όχι για τα ps αλλά για τον καταπληκτικό ήχο, τις τηλεοράσεις ,τις κάμερες,κινητά,walkman και άλλα τέτοια , στα συν ιαπωνόφιλος λόγο toyota starlet gt που ήμουν κάτοχος και μου αρέσαν τα spupra,skyline ,350z ,rx7 κλπ σαν αμάξια , τώρα τα σημερινά ιαπωνικά σε όποιο κλάδο και να πας δεν έχουν καμία σχέση με τα τότε γιατί άμα σου δείξω sony ενισχυτή του 90 που έχω που δουλεύει ακόμα πένα (made in japan) και δεις και άλλα σημερινά πως χαλάνε της sony πάλι θα καταλάβεις πόσο έχει πέσει σε ποιότητα.

τα ιαπωνέζικα αμάξια δε που λες απλά αθάνατα μέχρι αιδίας ας στα βίαζες στον δρόμο ας τους έκανες τα χίλια δυο που γερμανικό θα είχε πεθάνει 10 φορές άμα τα τράβαγε αυτά.

αναφορικά η sony έχει δώσει στο παρελθόν πολλά καλά κομμάτια σε vaio που εκείνη την εποχή που βγαίνανε θα τα ζήλευε και η apple.

Έτσι ακριβώς, κάτοχος Toyota Celica '92, τότε που η Toyota έβαζε τα γυαλιά σε όλους. Είτε είναι θέμα αξιοπιστίας, είτε τεχνολογίας (16βάλβιδα αυτοκίνητα όταν οι Ευρωπαίοι υμνούσαν τα 8βάλβιδα). Από θέμα design, αν το δεις και μόνο θα καταλάβεις τι σχεδίαζαν εκείνη την εποχή που όλα ήταν "τετράγωνα".

 

Η Sony είναι εταιρεία για ήχο, εικόνα (τηλεοράσεις, camcoders) και μετά την επιτυχία του PS 2 έδωσε βάση σε κονσόλες και λοιπά που λέει ο φίλος παραπάνω. Αυτός δεν είναι λόγος για αφαίρεση τμημάτων design από τη μια πτέρυγα για την άλλη. Είναι ανόμοια πράγματα. Σχεδιαστές κυκλωμάτων για κινητά δεν είναι αυτοί που σχεδιάζουν το "κουφάρι". Το ίδιο ισχύει και για όλες τις συσκευές τεχνολογίας ανεξαρτήτου εταιρείας.

 

Ήμουν και είμαι Sony boy, τότε που όπως είπες ήταν Made in Japan τα προϊόντα της (όπως και της Toyota). Όσο για το σχόλιό σου @alexisnik19911 θα το προσπεράσω γιατί μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις, και όπως φαίνεται και να γράφεις τη λέξη design.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμίζει παλιές καλές εποχές Nokia, PureView και μεγάλους αισθητήρες (808, 1020). Περιμένω το λιγότερο από τη Nokia να κάνει κίνηση για ένα σύγχρονο 808 με μεγάλο αισθητήρα και φλας ξένου και λοιπά καλούδια που μας είχε συνηθίσει ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη η εταιρια καποτε δεν την ανταγωνηζοταν κανεις σε ηχο εικονα καμερες καο τωρα βλεπουμε τις περησοτερες συσκευες να φυγουραρουν ποιο πανω απο αυτη ενω σχεδον ολες οι συσκευες απο καποια τιμη λιγο πανω απο 250 και οι πανακριβες ναυαρχηδες φοραν σονυ φακους.Σαν να αδικει τον εαυτο της φενεται.Αρε σονυ ποιος θα σε σωνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Χεχ : )

Όταν η Citroen - πάντα καινοτόμος - σχεδίαζε μεταρυθμιζόμενες αναρτήσεις με υγρά πχ BX oι Ιάπωνες έψαχναν ακόμα το design. Ποιο design τόσο πολύ έχει σημασία; Σήμερα όντως ο Ιάπωνας δεν βλέπεται. Αλλά και το σκάφος μέσα έξω είναι λίγο ψεύτικο : )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Agraf είπε

Χεχ : )

Όταν η Citroen - πάντα καινοτόμος - σχεδίαζε μεταρυθμιζόμενες αναρτήσεις με υγρά πχ BX oι Ιάπωνες έψαχναν ακόμα το design. Ποιο design τόσο πολύ έχει σημασία; Σήμερα όντως ο Ιάπωνας δεν βλέπεται. Αλλά και το σκάφος μέσα έξω είναι λίγο ψεύτικο : )

αγορίνα αμάξι του 92 toyota starlet gt 16βάλβιδο άμεσου ψεκασμού injection που η citroen δεν το έχει μέχρι και σήμερα,αντοχή μέχρι αηδίας και ακαμψία σασί που θες να γίνει σύγκριση ?  με επιλογή για ρυθμιζόμενες αναρτήσεις απο μαμά απο την καμπίνα του οδηγού  για το 92? μάλλον δεν ξέρεις τι είναι ιάπωνας φίλε μου..... πάρε όποιο θες toyota,honda , nissan της εποχής και πήγαινε το όσα άλογα θες πιο αξιόπιστο και πιο σκυλί απο τον γάλλο 100 φορές, όλα τα ραλι τα βλέπω να πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά σε ζημιές οι ιδιοκτήτες ενώ στα ιαπωνικά άντε να κάψουν λίγο λάδι μόνο τα toyota τα turbo. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
54 λεπτά πριν, just for today είπε

Αυτη η εταιρια καποτε δεν την ανταγωνηζοταν κανεις σε ηχο εικονα καμερες καο τωρα βλεπουμε τις περησοτερες συσκευες να φυγουραρουν ποιο πανω απο αυτη ενω σχεδον ολες οι συσκευες απο καποια τιμη λιγο πανω απο 250 και οι πανακριβες ναυαρχηδες φοραν σονυ φακους.Σαν να αδικει τον εαυτο της φενεται.Αρε σονυ ποιος θα σε σωνει...

Μου βίασες το είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...