Προς το περιεχόμενο

Παζάρια σε τιμές ~ Τραγελαφικές εμπειρίες με αγοραστές


Tantalord

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και μετα τρως μια πιστολια απο τον πρωτο και ο δευτερος και ο τριτος πλεον δεν ενδιαφερονται ειτε δεν γουσταρεις να παρακαλεσεις εφοσον εδωσες ακυρο και μενεις με την "αγγελια" στο χερι 😛 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 16/2/2019 στις 12:07 ΠΜ, terenik είπε

μια ερωτησουλα θελω να κανω ετσι για να ξεδωσω...

ποιος εχει σειρα προτεραιοτητας σε μια αγγελια;

αυτος που εστειλε πρωτος και ειπε "θαρθω σε 3 μερες να το παρω;"

η αυτος που εστειλε τελευταιος και ειπε "στειλε διευθυνση τηλεφωνο και ερχομαι ή αριθμο λογαριασμου και καταθετω;". 

θελω γνωμες.

Σειρά προτεραιότητας έχει πάντα ο άμεσος αγοραστής κι αυτό γίνεται μέσω συνεννόησης και καθαρών κουβέντων,αν σε καλέσει κάποιος και σου ζητήσει 3 μέρες προθεσμία του λές ξεκάθαρα φίλε μου σε εχω στα υπόψην αλλά δεν μπορώ να περιμένω τόσες ημέρες ή σου δίνω προτεραιότητα αν εμφανιστεί κι άλλος τέτοιος αγοραστής (που θέλει αβάντα χρόνου) αλλά τον προειδοποιείς πως αν βρεθεί άμεσος αγοραστής θα το δώσεις.

Δυστυχώς η ευτυχώς έτσι είναι τα πράγματα γιατί φαντάσου να μην μπορέσει να το πάρει για τους φχψ λόγους κι εσυ να έχεις ρίξει άκυρο σε προηγούμενους ενδιαφερόμενους οι οποίοι όμως όταν δοκιμάζεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους πως το προιον ειναι διαθέσιμο εκείνοι να έχουν ήδη καλυφθεί και μέχρι να το πουλήσεις μπορεί να χρειαστεί να το ρίξεις και υπερβολικά σε τιμή αφού τα σκρουτζομάγαζα αν προσέξεις πολλές φορές αφήνουν τιμή για ενα προιον που δεν έχουν καν στο μαγαζί τους (γράφουν παράδοση 4-10 εργάσιμες η κατόπιν παραγγελίας) αλλά επειδή μιλάμε για δημόσια εμφάνιση τιμής και μάλιστα καινούργιου αναγκάζεσαι να το διώξεις όσο όσο,έτσι ακριβώς έκανα με μια υδρόψυξη πρίν λίγες μέρες,έκανα αγορά 110€ απο Msystems (που όποιος γνωρίζει το συγκεκριμένο κατάστημα ξέρει τι γίνεται με τις εγγυήσεις) την πούλησα 60€ και το παιδί που την αγόρασε πιστοποίησε οτι ήταν ολοκαίνουργια.

Ο μόνος λόγος που αναγκάστηκα να πέσω τόσο ήταν γιατί τα πρώτα μαγαζιά την είχαν 70€ καινούργια με τις παραπάνω αιτιολογίες που προανέφερα,οπότε κάποιος που έψαχνε να αγοράσει υδρόψυξη και πέρναγε απο το σκρούτζ άνετα θα νομιζε οτι τρελαθηκα ή οτι ψαχνω κανα θυμα να του φαω λεφτά.

Οπότε καλύτερα άμεσα κι ας γίνει ενα μικρό σκόντο σε τελική τιμή παρά κρατήσεις και αναμονή που για τις μέρες μας ειναι αρκετά δύσκολο αφού αν παραστεί μια ανάγκη θα σπρώξεις εννοείται εκεί τα χρήματα.

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Στις 3/4/2019 στις 12:23 ΠΜ, Saggitaro είπε

Σειρά προτεραιότητας έχει πάντα ο άμεσος αγοραστής κι αυτό γίνεται μέσω συνεννόησης και καθαρών κουβέντων,αν σε καλέσει κάποιος και σου ζητήσει 3 μέρες προθεσμία του λές ξεκάθαρα φίλε μου σε εχω στα υπόψην αλλά δεν μπορώ να περιμένω τόσες ημέρες ή σου δίνω προτεραιότητα αν εμφανιστεί κι άλλος τέτοιος αγοραστής (που θέλει αβάντα χρόνου) αλλά τον προειδοποιείς πως αν βρεθεί άμεσος αγοραστής θα το δώσεις.

Δυστυχώς η ευτυχώς έτσι είναι τα πράγματα γιατί φαντάσου να μην μπορέσει να το πάρει για τους φχψ λόγους κι εσυ να έχεις ρίξει άκυρο σε προηγούμενους ενδιαφερόμενους οι οποίοι όμως όταν δοκιμάζεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους πως το προιον ειναι διαθέσιμο εκείνοι να έχουν ήδη καλυφθεί και μέχρι να το πουλήσεις μπορεί να χρειαστεί να το ρίξεις και υπερβολικά σε τιμή αφού τα σκρουτζομάγαζα αν προσέξεις πολλές φορές αφήνουν τιμή για ενα προιον που δεν έχουν καν στο μαγαζί τους (γράφουν παράδοση 4-10 εργάσιμες η κατόπιν παραγγελίας) αλλά επειδή μιλάμε για δημόσια εμφάνιση τιμής και μάλιστα καινούργιου αναγκάζεσαι να το διώξεις όσο όσο,έτσι ακριβώς έκανα με μια υδρόψυξη πρίν λίγες μέρες,έκανα αγορά 110€ απο Msystems (που όποιος γνωρίζει το συγκεκριμένο κατάστημα ξέρει τι γίνεται με τις εγγυήσεις) την πούλησα 60€ και το παιδί που την αγόρασε πιστοποίησε οτι ήταν ολοκαίνουργια.

Ο μόνος λόγος που αναγκάστηκα να πέσω τόσο ήταν γιατί τα πρώτα μαγαζιά την είχαν 70€ καινούργια με τις παραπάνω αιτιολογίες που προανέφερα,οπότε κάποιος που έψαχνε να αγοράσει υδρόψυξη και πέρναγε απο το σκρούτζ άνετα θα νομιζε οτι τρελαθηκα ή οτι ψαχνω κανα θυμα να του φαω λεφτά.

Οπότε καλύτερα άμεσα κι ας γίνει ενα μικρό σκόντο σε τελική τιμή παρά κρατήσεις και αναμονή που για τις μέρες μας ειναι αρκετά δύσκολο αφού αν παραστεί μια ανάγκη θα σπρώξεις εννοείται εκεί τα χρήματα.

Πολύ καλή συμβουλή και τώρα που την διαβάζω είναι αυτονόητη και η λογική αλλά όσες φορές πούλησα πράγματα δεν μου έκοψε να την "χρησιμοποιήσω". Έχω χάσει έτσι αρκετούς αγοραστές και, κατ επέκταση, χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Στις 2/4/2019 στις 7:23 ΜΜ, Saggitaro είπε

Σειρά προτεραιότητας έχει πάντα ο άμεσος αγοραστής κι αυτό γίνεται μέσω συνεννόησης και καθαρών κουβέντων,αν σε καλέσει κάποιος και σου ζητήσει 3 μέρες προθεσμία του λές ξεκάθαρα φίλε μου σε εχω στα υπόψην αλλά δεν μπορώ να περιμένω τόσες ημέρες ή σου δίνω προτεραιότητα αν εμφανιστεί κι άλλος τέτοιος αγοραστής (που θέλει αβάντα χρόνου) αλλά τον προειδοποιείς πως αν βρεθεί άμεσος αγοραστής θα το δώσεις.

Δυστυχώς η ευτυχώς έτσι είναι τα πράγματα γιατί φαντάσου να μην μπορέσει να το πάρει για τους φχψ λόγους κι εσυ να έχεις ρίξει άκυρο σε προηγούμενους ενδιαφερόμενους οι οποίοι όμως όταν δοκιμάζεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους πως το προιον ειναι διαθέσιμο εκείνοι να έχουν ήδη καλυφθεί και μέχρι να το πουλήσεις μπορεί να χρειαστεί να το ρίξεις και υπερβολικά σε τιμή αφού τα σκρουτζομάγαζα αν προσέξεις πολλές φορές αφήνουν τιμή για ενα προιον που δεν έχουν καν στο μαγαζί τους (γράφουν παράδοση 4-10 εργάσιμες η κατόπιν παραγγελίας) αλλά επειδή μιλάμε για δημόσια εμφάνιση τιμής και μάλιστα καινούργιου αναγκάζεσαι να το διώξεις όσο όσο,έτσι ακριβώς έκανα με μια υδρόψυξη πρίν λίγες μέρες,έκανα αγορά 110€ απο Msystems (που όποιος γνωρίζει το συγκεκριμένο κατάστημα ξέρει τι γίνεται με τις εγγυήσεις) την πούλησα 60€ και το παιδί που την αγόρασε πιστοποίησε οτι ήταν ολοκαίνουργια.

Ο μόνος λόγος που αναγκάστηκα να πέσω τόσο ήταν γιατί τα πρώτα μαγαζιά την είχαν 70€ καινούργια με τις παραπάνω αιτιολογίες που προανέφερα,οπότε κάποιος που έψαχνε να αγοράσει υδρόψυξη και πέρναγε απο το σκρούτζ άνετα θα νομιζε οτι τρελαθηκα ή οτι ψαχνω κανα θυμα να του φαω λεφτά.

Οπότε καλύτερα άμεσα κι ας γίνει ενα μικρό σκόντο σε τελική τιμή παρά κρατήσεις και αναμονή που για τις μέρες μας ειναι αρκετά δύσκολο αφού αν παραστεί μια ανάγκη θα σπρώξεις εννοείται εκεί τα χρήματα.

Φίλε οποίος κάνει κατάθεση πρώτος....Βέβαια σε κάποιους που σου λένε σε 3 μέρες η τάδε του μήνα λες το εξής .Βάλε μου ένα ενδεικτικό πόσο στην τράπεζα ανάλογα τι πουλάς και όταν έρθει η ώρα που λες ότι μπορείς βάζεις τα υπόλοιπα.Εαν σου απάντηση περίεργα απλά θέλει να κερδίσει χρόνο .....!!!! Όσο αφορά τα μαγαζιά στο skroutz που λένε κατόπιν παραγγελίας σε 4 με 10 μέρες είναι γνωστό τι κάνουν.......!

Στις 23/10/2018 στις 6:13 ΜΜ, terenik είπε

στους πονηριδηδες που πουλαω κατι 100 ευρω και μου το ζητανε 50 τους στελνω ενα μηνυμα και τους ενημερωνω οτι μολις πουληθηκε και το εδωσα 10. δεν υπαρχει αλλη λυση εκτος απο το δουλεμα. οταν δεν σεβεται, θα υποστει την συνεπεια. αυτο που αναφερεις οτι γραφεις τελικη τιμη, θα σου πω οτι το 98% δεν διαβαζει την περιγραφη, μονο τον τιτλο. μπαινουν απο κινητο και δεν ξερουν οτι αν σκρολαρουν με το δαχτυλακι, θα διαβασουν περιγραφη. προσωπικα εχω καταργησει τις περιγραφες και γραφω αυτο που θελω να πω στον τιτλο και ας με περιοριζουν στους 100 χαρακτηρες. βεβαια υπαρχουν και οι μεσαζοντες που στο ζητανε 50 για να το πουλησουν εκεινοι 100. αυτους τους ξεπερνας. 

Θα το εφαρμόσω!χαχαχαχα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν σημερινή εμπειρία.....Το θέλω το τηλ μετά από τα καθιερωμένα παζαρια παω σπιτι να σου.βαλω τα λεφτά....μην το δώσεις κλείσε σγγελια το χρειάζομαι  αυριο τα κλασικά.Την βάζω σε εκκρεμότητα περνάν κάποιες ώρες τπτ ....Του στέλνω και μου απαντάει " επείγον περιστατικό δεν θα το παρω" Αυτούς εδω τι τους κανεις ...........?.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...