Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή ελαστικών - τα παλιά τι τα κάνουμε;


panozit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Σωστά, μπορεί να είναι λόγω χρόνου και όχι λόγω φθοράς.

Αν κρινω απο την αγνοια του ts μαλλον ειναι πρωτο αμαξι/πρωτη αλλαγη και πιθανοτατα φοραει πολυ παλια ελαστικα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, panozit είπε

Καλησπέρα,

Σύντομα θα αλλάξω τα ελαστικά στο αυτοκίνητο μου, τα παλιά τι τα κάνω;

Εννοώ τα αγοράζει ο "λαστιχας" και μου κάνει κάποια έκπτωση στα καινούργια αν του το ζητήσω;

Τα κρατας για της αποκριες παλια ετσι καναμε τα βαζεις στον τοιχο του παρκινγκ για ασφαλεια!!η για να κοψω την πλακα τα αφηνεις στον λάστιχα ετσι κανουμε οι περισοτεροι😂

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παλιά λάστιχα πάνε από 20 έως 50 ευρώ η τετράδα σε λαστιχάδικο ανάλογα και την κατάστασή τους για σκοπούς λιωσίματος σε πίστα. Εγώ μετανιώνω που δεν κράτησα ένα πίσω μια φορά να αλλάξω την ρεζέρβα μου επιτέλους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Τα παλιά ελαστικά πρέπει να παραμένουν στο κατάστημα που αγόρασαμε τα καινούργια για να ανακυκλώνονται. Για κανένα λόγο δεν θα πρέπει να καίγονται. Οι χημικές ενώσεις που περιέχουν είναι πολύ επικίνδυνες για το περιβάλλον και για τον άνθρωπο.  Ούτως ή άλλως η ανακύκλωση προβλέπεται και στην αγορά του καινούργιου σετ ελαστικών όπου χρεώνεται ένα μικρό ποσό της τάξεως των 2 έως 3 € ανά τεμάχιο για να καλύψει τα κόστη συλλογής μεταφοράς και ανακύκλωσης. 

 Στην Ελλάδα υπάρχει ο φορέας Eco Elastica ο οποίος είναι υπεύθυνος για το συντονισμό την καταγραφή των ποσοτήτων, και την ανακύκλωση μέσω μονάδων ανακύκλωσης των ελαστικών. Η μεγαλύτερη μονάδα στην Ελλάδα βρίσκεται στην ΒΙΠΕ Πάτρας και ανακυκλώνει πάνω από το 50% των μεταχειρισμένων  ελαστικών της ελληνικής αγοράς.

Υπάρχει και ένα σχετικό βίντεο στο YouTube που μπορείτε να δείτε την διαδικασία της ανακύκλωσης, και  την λειτουργία της μονάδας. 

 Τα ελαστικά φορτώνονται μηχανικά και τεμαχίζονται.  Άρχικά αφαιρειται ο μεταλλικός  σκελετός του ελαστικού και μετά το ελαστικό τεμαχίζεται  ακι ανάλογα την κοκομετρία του, οδηγείται σε αντίστοιχη  σκευασία.  Τα  μικρά αυτά  κομμάτια ελαστικού μίγματος χρησιμοποιούνται σε άλλες χρήσεις .

 Μερικές από αυτές τις χρήσεις είναι η επίστρωση γηπέδων τένις, δρόμων, οποιοσδήποτε επιφάνειας θέλουμε να αυξήσουμε την τριβή κύλισης παραδείγματος χάρη βιομηχανικές ράμπες και λοιπά.  Σήμερα το μεγαλύτερο μέρος του προϊόντος ανακύκλωσης εξάγεται.

Τα μεταχειρισμένα  ελαστικά  λοιπόν πρέπει να παραμένουν στο σημείο αγοράς. Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που τα  ελαστικά όντως μπορούν να χρησιμοποιηθούν λίγο ακόμα,  σε όλες τις άλλες περιπτώσεις είναι ακατάλληλα για να επαναχρησιμοποιηθούν δηλαδή επικίνδυνα,  είτε  λόγω ελάχιστου βάθους του  πέλματος είτε λόγω πολυκαιρίας που  τα κάνει να γλιστράνε συνεχώς .

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/9/2018 στις 2:16 ΠΜ, talibanakos είπε

Ρισκαρω με την υποθεση,αλλα ισως να παλιωσαν και να θελει να τα αλλαξει.

Στην τετραετια τα αλλαζεις,ο ελληνας βεβαια οδηγαει μοντελο του 10 με τα εργοστασιακα επανω επειδη "αντεχουν".

Ναι, τώρα σε 4-5μηνες κλείνουν 4ετια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/9/2018 στις 11:11 ΠΜ, Jiakometi είπε

 Τα παλιά ελαστικά πρέπει να παραμένουν στο κατάστημα που αγόρασαμε τα καινούργια για να ανακυκλώνονται. Για κανένα λόγο δεν θα πρέπει να καίγονται. Οι χημικές ενώσεις που περιέχουν είναι πολύ επικίνδυνες για το περιβάλλον και για τον άνθρωπο.  Ούτως ή άλλως η ανακύκλωση προβλέπεται και στην αγορά του καινούργιου σετ ελαστικών όπου χρεώνεται ένα μικρό ποσό της τάξεως των 2 έως 3 € ανά τεμάχιο για να καλύψει τα κόστη συλλογής μεταφοράς και ανακύκλωσης. 

 Στην Ελλάδα υπάρχει ο φορέας Eco Elastica ο οποίος είναι υπεύθυνος για το συντονισμό την καταγραφή των ποσοτήτων, και την ανακύκλωση μέσω μονάδων ανακύκλωσης των ελαστικών. Η μεγαλύτερη μονάδα στην Ελλάδα βρίσκεται στην ΒΙΠΕ Πάτρας και ανακυκλώνει πάνω από το 50% των μεταχειρισμένο ελαστικών της ελληνικής αγοράς.

Υπάρχει και ένα σχετικό βίντεο στο YouTube που μπορείτε να δείτε την διαδικασία της ανακύκλωσης, και  την λειτουργία της μονάδας. 

 Τα ελαστικά φορτώνονται μηχανικά και τεμαχίζονται.  Άρχικά αφαιρειται ο μεταλλικός  σκελετός του ελαστικού και μετά το ελαστικό τεμαχίζεται  ακι ανάλογα την κοκομετρία του, οδηγείται σε αντίστοιχη  σκευασία.  Τα  μικρά αυτά  κομμάτια ελαστικού μίγματος χρησιμοποιούνται σε άλλες χρήσεις .

 Μερικές από αυτές τις χρήσεις είναι η επίστρωση γηπέδων τένις, δρόμων, οποιοσδήποτε επιφάνειας θέλουμε να αυξήσουμε την τριβή κύλισης παραδείγματος χάρη βιομηχανικές ράμπες και λοιπά.  Σήμερα το μεγαλύτερο μέρος του προϊόντος ανακύκλωσης εξάγεται.

 Τα μεταχειρισμένα  ελαστικά  λοιπόν πρέπει να παραμένουν στο σημείο αγοράς. Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που τα  ελαστικά όντως μπορούν να χρησιμοποιηθούν λίγο ακόμα,  σε όλες τις άλλες περιπτώσεις είναι ακατάλληλα για να επαναχρησιμοποιηθούν δηλαδή επικίνδυνα,  είτε  λόγω ελάχιστου βάθους του  πέλματος είτε λόγω πολυκαιρίας που  τα κάνει να γλιστράνε συνεχώς .

Ωραίες πληροφορίες, αλλά οσοι τα καινε θα συνεχίσουν να τα καίνε. Οι περισσότεροι γνωστοί μου τα καμένα λάδια αυτοκινήτου/μηχανής τα πετανε σε ομβρια η σε χώμα και φυσικα το θεωρουν αστείο να τα πανε σε βενζικαδικο και καποιοι οτι ειμαι πολυ μ* που τα μαζευω και τα πηγαινω

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/9/2018 στις 5:44 ΜΜ, opcorsa είπε

-μεταξυ μας-

σε μερικες περιπτωσεις χωριανοι τα χρησιμοποιουν για προσαναμα οταν καινε χορτα στο χωραφι τον χειμωνα

μιλαμε και βρεγμενα να ειναι τα χορτα καιγονται γιατι καιει το λαστιχο που εχει απειρο  πετρελαιο...ακομα και με βροχη καις χορτα το εχω δει... βγαζει "λιγο" ντουμανι βεβαια αλλα οκ

δεν το συνιστω αλλα λεμε

επισης κανουν ωραιες γλαστρες αν κοψεις λιγο τα πλαϊνα και τα γυρισεις αναποδα...

been there done that, το τελευταιο

 

Το κάψιμο τριτοκοσμικές καταστάσεις, από τις πιο τοξικές που υπάρχουν στον πλανήτη. Ειδικά όταν βλέπω άνθρωπο να καίει λάστιχα εύχομαι να πεθάνει χθες. Από ασφυξία.

 

EDIT: Tώρα είδα και για τα λάδια, αυτοί ας μη ψοφήσουν ας πάθουν απλά αυτό που προκαλούν τα χρησιμοποιημένα λάδια όταν εκτίθεσαι συχνά. 

Επαναλαμβάνομαι το ξέρω, άλλα αν είχαμε τον ίδιο πληθυσμό, ίδιοι και χειρότεροι από τους Ινδούς και τους Πακιστανούς θα είμασταν σε θέματα πολιτισμού κ υγιεινής.

Απαράδεκτες καταστάσεις, βόθροι και απόβλητα στα ομβρια, τώρα και παλιολάδια και κάψιμο ελαστικών; Γυφταριό κανονικό. Κανένα ίχνος πολιτισμού.

Επεξ/σία από De@th L0rd
  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε

Το κάψιμο τριτοκοσμικές καταστάσεις, από τις πιο τοξικές που υπάρχουν στον πλανήτη. Ειδικά όταν βλέπω άνθρωπο να καίει λάστιχα εύχομαι να πεθάνει χθες. Από ασφυξία.

EDIT: Tώρα είδα και για τα λάδια, αυτοί ας μη ψοφήσουν ας πάθουν απλά αυτό που προκαλούν τα χρησιμοποιημένα λάδια όταν εκτίθεσαι συχνά. 

Επαναλαμβάνομαι το ξέρω, άλλα αν είχαμε τον ίδιο πληθυσμό, ίδιοι και χειρότεροι από τους Ινδούς και τους Πακιστανούς θα είμασταν σε θέματα πολιτισμού κ υγιεινής.

Απαράδεκτες καταστάσεις, βόθροι και απόβλητα στα ομβρια, τώρα και παλιολάδια και κάψιμο ελαστικών; Γυφταριό κανονικό. Κανένα ίχνος πολιτισμού.

γραικυλοι ειμαστε τι περιμενες τυπε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...