Προς το περιεχόμενο

Samsung 860 evo 500GB 87.55 @amazon.de [ΤΕΛΟΣ]


alexakos89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να σου λέει πως σήμερα μέχρι τις 8 το βράδυ θα παραλάβεις...

Να πετυχαίνεις το φορτηγό της UPS την ώρα που γυρίζεις σπίτι σου (4-4:15), δυο δρόμους παραδίπλα, και να λες θα το προλάβω την ώρα που θα φτάνει...

Να μην έρχεται ποτέ...

Θα δούμε σε δυο ωρίτσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ωχ Πετρο. Τι μου θυμισες.

Αυτοι λενε οτι οι παραδοσεις ειναι μεχρι τις 6. 

8 (20.00) γραφουν οι πληροφοριες μεσω του site στο τρακιν. Δεν θελω να σε απογοητευσω, αλλα δεν θα ερθουν σημερα. Κοιτα στο τρακιν μηπως γραφει και οτι ηρθαν και δεν σε βρηκαν...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Ωχ Πετρο. Τι μου θυμισες.

Αυτοι λενε οτι οι παραδοσεις ειναι μεχρι τις 6. 

8 (20.00) γραφουν οι πληροφοριες μεσω του site στο τρακιν. Δεν θελω να σε απογοητευσω, αλλα δεν θα ερθουν σημερα. Κοιτα στο τρακιν μηπως γραφει και οτι ηρθαν και δεν σε βρηκαν...

Μην το ψάχνεις...χαμένο από τα αποδυτήρια είναι.

Στο iparcel, γράφει απλά ότι "θα βγει προς παράδοση όταν..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pskouras είπε

Τους έστειλα Μάιλ και μου δίνουν πίσω τα μεταφορικά.

πού έστειλες μειλ και τι είπες; 

Επεξ/σία από circadian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σήμερα, τα ίδια...σα να μην ήρθε ποτέ εδώ και δυο μέρες στην Ελλάδα.

Τώρα, σοβαρά, τί δούλεμα είναι αυτό?

Αν υλοποιείται από Amazon.de, είναι Ευρώπη, δεν έχει τελωνείο, δεν έχει τίποτα. έρχεται, παραλαμβάνουμε.

Ήρθε προχτές Ελλάδα, άντε χτες δεν πρόλαβαν να το "χειριστούν" και να το παραδώσουν...σήμερα?

@pskouras: Αν θέλεις, παράθεσέ  μας το email που έστειλες, τουλάχιστον για το γμτ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[email protected]

 

Good day Panagiotis,

Thanks for contacting us here at Amazon.de.

I am sorry that you have not received your delivery yet.

I will happily assist with your query.

I checked your order and see that it is still at customs. Please be patient for delivery until the 28th of September.

If you have not received the parcel by then, please contact us again to resolve this query.

You can reach us via the e-mail contact form on our Help pages:

http://www.amazon.de/kontaktformular

I have also initiated a refund for the amount of 5,23 EUR for your order #XXXXXXXXX. The amount will be credited back to the payment method provided with your order.

You'll receive another e-mail confirming the refund.

At the moment there is nothing more you need to do. You should see the refund on your next credit card statement within the next 10 working days.

Completed refund information can also be viewed by visiting "Your Orders" (http://www.amazon.de/bestellungen). Please click on "Order Details" of the relevant order. The refund information will be visible at the bottom of the Order Summary for this order.

I hope you find this information helpful. Thank you for shopping with Amazon.de.

I hope I have been able to be of assistance.

Have a great day!

 
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παρέλαβα σήμερα.

Aρχικά μου είχε έρθει mail για πιθανή καθυστέριση, γιατί ήταν προγραμματισμένο να παραλάβω 18 Σεπτέμβρη (βρίσκομαι Χίο, που θέλει πάντα +1 μέρα από τη μέρα που λέει το amazon, δλδ έτσι και αλλίως περίμενα να παραλάβω στις 19)

Για 2 μέρες καθυστέριση δεν έγινε και τπτ, μιας και δε βιαζόμουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...