Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο στο 1000€;;


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, overpower είπε

Starlet ακομα να προτεινει καποιος?

Starlet προτείνουν όταν κάποιος διαθέτει 3-4 χιλιάρικα για να μην τα ξοδέψει. Όταν έχει 1000€ του προτείνουν εναλλακτικές λύσεις (γαϊδούρι, καρό κλπ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μπα, έχουν πάνω από χιλιάρικο αυτά.

Και επ' αφορμή αυτού, να πω ότι τα μτχ γενικώς έχουν ανέβει, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό 

1000€ είχα δώσει το δικό μου 20ετίας (ήταν του 94 και το έδωσα νομίζω τέλη '13), και δεν είναι ότι το σκότωσα, εκείνη την περίοδο τόσο παίζαν πάνω κάτω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Και επ' αφορμή αυτού, να πω ότι τα μτχ γενικώς έχουν ανέβει, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό 

1000€ είχα δώσει το δικό μου 20ετίας (ήταν του 94 και το έδωσα νομίζω τέλη '13), και δεν είναι ότι το σκότωσα, εκείνη την περίοδο τόσο παίζαν πάνω κάτω

Βασικά όταν έγραψα πως πάνε πάνω από χιλιάρικο είχα στο μυαλό μου το επόμενο μοντέλο, το EP91 (1996-1999).

Να το φτηνότερο στο car.gr:

https://www.car.gr/14765459-toyota-starlet

Χάλι μαύρο, εξωτερικά τουλάχιστον, θέλει και δίσκο-πλατό( και τρέχα γύρευε τι άλλο).

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, jmmys είπε

Με βουλγαρικά νούμερα στο όνομα σου εφόσων είσαι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας,φορολογικά δηλαδή, πρακτικά δεν το ελέγχει κανείς, δεν έχεις δικαίωμα να οδηγας.Αν σε πιάσουν έχει πρόστιμο ανάλογα τα κυβικά και το αμάξι φεύγει Βουλγαρία. Ή λες δεν πληρώνω το πρόστιμο και το αμάξι κατάσχεται.9 στους 10 που οδηγούν με βουλγάρικα είναι παράνομοι.Αν πας στα τελωνεία θα δεις πάρα πολλά κατασχεμενα.

Οποτε στα αμάξια που ανεφερες κοιτάς αυτό που είναι στη καλύτερη κατάσταση.Τα ανταλλακτικά ίδιες τιμές έχουν σε αυτά.Άσχετα τη μάρκα.

Daewoo ουτε καν θα το κοιτούσα,ακόμα και τζάμπα να μου το έδιναν, δεν τα θεωρώ αμάξια, προσωπική γνώμη.

Ευχαριστώ δεν ήξερα τί παίζει με αυτά...

45 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Στην παραπανω περιπτωση που σου βγαζω τα ποσα ΧΟΝΤΡΙΚΑ δεν το κανω για να υπερασπιστω την λυση του ταξι...Αλλα για να καταλάβεις ότι η δικη σου λυση (Αγορα αυτοκινητου) είναι τοσο οριακη στο να σε βγαλει κερδισμενο οσο είναι ευκολο το αμαξι που θα παρεις για 1000ευρο να μην σου βγαλει πρόβλημα...Δεν θα πω αδυνατη αλλα ΠΟΛΥ οριακη...Ουσιαστικα σκέφτεσαι να δουλεψεις 8 μηνες για για 200 ευρο το μηνα κερδος...Θα το εκανες?Και αν βγαλει ζημια το αμαξι η κατι απλο για πολύ λιγοτερα μεχρι και να μπεις και μεσα...

Τεσπα αυτή είναι η δικη μου λογικη και προφανως όχι η δικη σου...Για αυτό ειμαστε εδώ να συζητάμε....απλα μου κανει εντυπωση πως δεν το εχεις σκεφτει...

ΥΓ: σου εχω προτεινει ήδη αυτοκίνητα ετσι και αλλιως αρα με λες και Ontopic 

99% όσων γράφεις είναι εκτός θέματος...ένα από τα αμάξια που πρότεινες δεν το βρήκα καν και δεν το περιέλαβα στην λίστα του πρώτου μηνύματος

γνωρίζεις ότι είσαι εκτός θέματος, σου το επισημαίνω και αυτό που κάνεις είναι να επενδύσεις ακόμη περισσότερο στο off-topic, μήπως και πάρεις εσύ ο ίδιος σοβαρά αυτό που γράφεις....

Το αν θα δανειστώ το οικογενειακό αμάξι, αν θα αγοράσω μεταχειρισμένο, αν θα βρω νοικιασμένο, αν κάτσει γνωστός να με πηγαινοφέρνει, αν κάνω τον ταξιτζή του χωριού μπάρμπα, αν αποκαταστήσω τη κόρη του φούρναρη να μου δώσει το αυτοκίνητό της για τη πρωινή βάρδια, αυτό θα κριθεί από περιστάσεις που δεν έχει νόημα να συζητηθούν εδώ, που εσείς δεν μπορείτε να γνωρίζετε στις λεπτομέρειες και δεν υπάρχει λόγος να κάτσω να τις συζητήσω.

Διαφορετικά, να σου δώσω και το πρόγραμμα μετακινήσεων του πατέρα μου για τον χειμώνα, να το συνυπολογίσεις στα έξοδα, να μας πεις αν μας συμφέρει τελικά να μου δανείσει το αμάξι ή όχι, κι αν ναι να μας βρεις τη καλυτερη τιμή, αστικού / λεωφορείου / τρένου / αεροπλάνου για κάθε διαδρομή, να ανοίξει η συζήτηση να μην την αφήσουμε στη μέση...
...μην κάνεις ερωτήσεις και δεν παίρνεις απαντήσεις, ντροπή είναι...

….

Το νήμα αυτό το άνοιξα για να εξετάσω συγκεκριμένα τη λύση αγοράς μεταχειρισμένου (ας πούμε 40% των πιθανοτήτων αυτή τη στιγμή) ώστε αν καταφύγουμε εκεί, να κάνω κατά το δυνατόν τη καλύτερη επιλογή.

Ζητάω συγκεκριμένες γνώμες για τα μοντέλα που βρήκα και κυκλοφορούν περισσότερο σε αυτή τη κατηγορία τιμής και που τα παρέθεσα (μαζί με τις αγγελίες τους) σε προηγούμενο μήνυμα πχ

- ποιο έχει φθηνά ανταλλακτικά,

- ποιό είναι πιο αξιόπιστο γενικά, αν κάποιο τείνει να βγάζει ζημιές κάπου (καινουριο ή μεταχειρισμένο)

- αναλόγως μοντέλου ή ΚΑΙ χρονολογίας κατασκευής αν υπήρχαν συγκεκριμένα προβλήματα (πχ κάποιος στο car.gr συμβούλευε έναν άλλο χρήστη να μην πάρει Honda Jazz προ του 2005 για κάποιο μηχανικό λόγο, θα μπορούσε να υπάρχει ένα "γνωστό" θέμα στα Saxo του 97 ας πούμε, δεν ξέρω)

- ακολούθως, τί θα ήταν καλό να ρωτήσω τον πωλητή σε σχέση με συγκεκριμένο αμάξι/μοντέλο (αν το Χ αμάξι βγάζει το Ψ πρόβλημα τακτικά, να ρωτήσω αν έχει γίνει σέρβις εκεί πρόσφατα ή να προτιμήσω το αμάξι που λέει συγκεκριμένα στο βιβλίο σέρβις ότι αλλάχθηκε πρόσφατα το Υ υλικό), ώστε να αποφύγω τα πρόσθετα έξοδα τουλάχιστον το πρώτο χρόνο.

- κοκ

...

Τώρα αν θέλετε να εξετάσετε τη πιθανότητα κανας σύντεκνος να έχει δεύτερο αυτοκίνητο να το δανείσει, να γίνουν παζάρια με τον ένα ταξιτζή του χωριού να με πηγαινοφέρνει στη δουλειά (ή και στο σουπερμάρκετ για ψώνια),  τί να πω...
...όπως λένε και οι τραγουδιστές "δικό σας"

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vgiozo είπε

Ναι, ευχαριστώ...τέτοιες πληροφορίες ψάχνω κυρίως γιατί δεν το έχω ψάξει με τα αμάξια.

Λοιπόν, ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ θα κοιτάξεις να δεις ότι το γρανάζι που επικάθεται ο ιμάντας χρονισμού είναι ένα μασίφ κομμάτι μετάλλου και όχι με το πλαϊνό λαμάκι που ξεκολλάει και πας για νέο κινητήρα... Για να το δεις θα πρέπει να ξεβιδώσεις το μεταλλικό κάλυμμα στο πλάι του μοτέρ. Αυτό το ανταλλακτικό άλλαξε στην πορεία... και όσοι είχαν το παλιό άστο...

Στα δευτερεύον, υπάρχουν Clio με Valeo και Clio με Bosch ηλεκτρικά. Οι πολλαπλασιαστές πρέπει να είναι οπωσδήποτε Bosch αλλιώς θα σου καούν και οι τέσσερις αργά η γρήγορα. Το dynamo επίσης. Τα Bosch δεν χαλάνε ποτέ, και βλέπω μετά από 15 χρόνια σε Clio δεν έχει αλλαχθεί ούτε δυναμό. Οι πολλαπλασιαστές αν έχουν αλλαχθεί (βιβλίο service), τότε λογικά μπήκαν Bosch οπότε είσαι κομπλέ για πάντα. Το ίδιο ισχύει και για τον αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού. Αν έχει αλλαχθεί έχει μπει Bosch. Αν όχι θα έχεις θέμα. 

Τέλος πάμε στην πλεξούδα του γκαζιού. Εκεί πρέπει να δεις αν έχει γίνει δουλειά με σωστή γείωση αλλιώς θα μπαίνει σε safe mode τυχαία. Δεν είναι κάτι που θα σε σταματήσει στον δρόμο (πας μέχρι όπου θες απλά μέχρι 3000 στροφές), αλλά αν έχεις τέτοιο θέμα θα πρέπει να σου κάνει νέα καλωδίωση γκαζιού κάποιος γνώστης ηλεκτρολόγος. 

Αυτά για το Clio! Αν θέλεις μπορώ να σου πω και για κάποιο από τα άλλα που σκέφτεσαι τι να προσέξεις

Επεξ/σία από Rzarector
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου εχω ενα Hyundai Accent του 98 1300 cc (2 πορτο) και εχει βγει σκυλι. Εχει κανει ενα σκασμο χιλιομετρα (λογο οτι το ειχε πωλητης Β. Ελλαδα πριν) και εχει ζητησει μονο τα προβλεπομενα εως τωρα. Γενικα αυτο το μοντελο εχει βγει πολυ σκυλι, εκτος απο λιγα λαδια που καιει.

Πιστευω οτι μπορεις να το βρεις κατω απο 1000 ευρω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Και επ' αφορμή αυτού, να πω ότι τα μτχ γενικώς έχουν ανέβει, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό 

1000€ είχα δώσει το δικό μου 20ετίας (ήταν του 94 και το έδωσα νομίζω τέλη '13), και δεν είναι ότι το σκότωσα, εκείνη την περίοδο τόσο παίζαν πάνω κάτω

Κι εγώ είχα διαβάσει σχετικά ότι λόγω αλλαγών στη φορολογία έπεσαν πολύ οι τιμές των μεταχειρισμένων ΙΧ μεγάλων κυβικών και ανέβηκαν μάλιστα λίγο σε πιο δημοφιλείς κατηγορίες, πάντα σε σχέση με τα κριτήρια/τεκμήρια....αλλά νομίζω περισσότερο ανέβηκε, έλεγαν, η τιμή σε μικρομεσαίου μεγέθους χαμηλότερων κυβικών από 1600, που μπορούν να παίξουν το ρόλο των μικρών οικογενειακών και λιγότερο στη κατηγορία που ψάχνω εγώ

...όμως, αρκετός κόσμος αφού ξε΄σπασε η κρίση (όχι αρχοντοχωριάτες με ακριβά ΙΧ) έψαχνε να δώσει όσο-όσο το δεύτερο αμάξι ή και το πρώτο μετά τη κρίση...τα "σκότωσαν" είτε για να μετρητό είτε για να γλιτώνουν φορολογία...από κάποιες περιπτώσεις γνωστών που έχω κατά νου από παλιότερα, σίγουρα τα πούλησαν - σε ιδιώτη - πολύ φθηνά.

...ίσως στις μάντρες οι τιμές να ακολουθούν λίγο αλλιωτικη πορεία από τις αγοραπωλησίες μεταξύ ιδιωτών...δεν ξέρω.

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Λοιπόν, ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ θα κοιτάξεις να δεις ότι το γρανάζι που επικάθεται ο ιμάντας χρονισμού είναι ένα μασίφ κομμάτι μετάλλου και όχι με το πλαϊνό λαμάκι που ξεκολλάει και πας για νέο κινητήρα... Για να το δεις θα πρέπει να ξεβιδώσεις το μεταλλικό κάλυμμα στο πλάι του μοτέρ. Αυτό το ανταλλακτικό άλλαξε στην πορεία... και όσοι είχαν το παλιό άστο...

Στα δευτερεύον, υπάρχουν Clio με Valeo και Clio με Bosch ηλεκτρικά. Οι πολλαπλασιαστές πρέπει να είναι οπωσδήποτε Bosch αλλιώς θα σου καούν και οι τέσσερις αργά η γρήγορα. Το dynamo επίσης. Τα Bosch δεν χαλάνε ποτέ, και βλέπω μετά από 15 χρόνια σε Clio δεν έχει αλλαχθεί ούτε δυναμό. Οι πολλαπλασιαστές αν έχουν αλλαχθεί (βιβλίο service), τότε λογικά μπήκαν Bosch οπότε είσαι κομπλέ για πάντα. Το ίδιο ισχύει και για τον αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού. Αν έχει αλλαχθεί έχει μπει Bosch. Αν όχι θα έχεις θέμα. 

Τέλος πάμε στην πλεξούδα του γκαζιού. Εκεί πρέπει να δεις αν έχει γίνει δουλειά με σωστή γείωση αλλιώς θα μπαίνει σε safe mode τυχαία. Δεν είναι κάτι που θα σε σταματήσει στον δρόμο (πας μέχρι όπου θες απλά μέχρι 3000 στροφές), αλλά αν έχεις τέτοιο θέμα θα πρέπει να σου κάνει νέα καλωδίωση γκαζιού κάποιος γνώστης ηλεκτρολόγος. 

Αυτά για το Clio! Αν θέλεις μπορώ να σου πω και για κάποιο από τα άλλα που σκέφτεσαι τι να προσέξεις

Μια ερώτηση !! Έχουν ηλεκτρικό γκάζι και τα clio tou 2000-2003 μήπως γνωρίζεις ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Κι εγώ είχα διαβάσει σχετικά ότι λόγω αλλαγών στη φορολογία έπεσαν πολύ οι τιμές των μεταχειρισμένων ΙΧ μεγάλων κυβικών και ανέβηκαν μάλιστα λίγο σε πιο δημοφιλείς κατηγορίες, πάντα σε σχέση με τα κριτήρια/τεκμήρια....αλλά νομίζω περισσότερο ανέβηκε, έλεγαν, η τιμή σε μικρομεσαίου μεγέθους χαμηλότερων κυβικών από 1600, που μπορούν να παίξουν το ρόλο των μικρών οικογενειακών και λιγότερο στη κατηγορία που ψάχνω εγώ

 ...όμως, αρκετός κόσμος αφού ξε΄σπασε η κρίση (όχι πλούσιοι με ακριβά ΙΧ) έψαχνε να δώσει όσο-όσο το δεύτερο αμάξι ή και το πρώτο μετά τη κρίση...τα "σκότωσαν" είτε για να μετρητό είτε για να γλιτώνουν φορολογία...από κάποιες περιπτώσεις γνωστών που έχω κατά νου από παλιότερα, σίγουρα τα πούλησαν - σε ιδιώτη - πολύ φθηνά.

 ...ίσως στις μάντρες οι τιμές να ακολουθούν λίγο αλλιωτικη πορεία από τις αγοραπωλησίες μεταξύ ιδιωτών...δεν ξέρω.

Εγώ μίλησα για Starlet παρεπιμπτόντως, όχι για μεγάλο αυτοκίνητο

Ευκαιρίες στα αμάξια παίξαν προ 5ετίας, πλέον όποιος είχε σκοπό να "σκοτώσει" αυτοκίνητο για τους λόγους που λες κατά πάσα πιθανότητα το έχει κάνει ήδη

Γενικά η αγορά δε αυτή την εποχή δε θα έλεγα ότι κρύβει ευκαιρίες (εκτός αν μιλάμε για αμάξια 2000+ κυβικών), ίσα ίσα που κρύβει πολύ περισσότερους κινδύνους λόγω του ότι πλέον η αποφυγή συντήρησης των οχημάτων έχει αρχίσει να γίνεται πάγια τακτική... 

Επεξ/σία από AristidisZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Λοιπόν, ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ θα κοιτάξεις να δεις ότι το γρανάζι που επικάθεται ο ιμάντας χρονισμού είναι ένα μασίφ κομμάτι μετάλλου και όχι με το πλαϊνό λαμάκι που ξεκολλάει και πας για νέο κινητήρα... Για να το δεις θα πρέπει να ξεβιδώσεις το μεταλλικό κάλυμμα στο πλάι του μοτέρ. Αυτό το ανταλλακτικό άλλαξε στην πορεία... και όσοι είχαν το παλιό άστο...

Στα δευτερεύον, υπάρχουν Clio με Valeo και Clio με Bosch ηλεκτρικά. Οι πολλαπλασιαστές πρέπει να είναι οπωσδήποτε Bosch αλλιώς θα σου καούν και οι τέσσερις αργά η γρήγορα. Το dynamo επίσης. Τα Bosch δεν χαλάνε ποτέ, και βλέπω μετά από 15 χρόνια σε Clio δεν έχει αλλαχθεί ούτε δυναμό. Οι πολλαπλασιαστές αν έχουν αλλαχθεί (βιβλίο service), τότε λογικά μπήκαν Bosch οπότε είσαι κομπλέ για πάντα. Το ίδιο ισχύει και για τον αισθητήρα πεταλούδας γκαζιού. Αν έχει αλλαχθεί έχει μπει Bosch. Αν όχι θα έχεις θέμα. 

Τέλος πάμε στην πλεξούδα του γκαζιού. Εκεί πρέπει να δεις αν έχει γίνει δουλειά με σωστή γείωση αλλιώς θα μπαίνει σε safe mode τυχαία. Δεν είναι κάτι που θα σε σταματήσει στον δρόμο (πας μέχρι όπου θες απλά μέχρι 3000 στροφές), αλλά αν έχεις τέτοιο θέμα θα πρέπει να σου κάνει νέα καλωδίωση γκαζιού κάποιος γνώστης ηλεκτρολόγος. 

Αυτά για το Clio! Αν θέλεις μπορώ να σου πω και για κάποιο από τα άλλα που σκέφτεσαι τι να προσέξεις

Nά'σα καλά ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες...θα βοηθήσει πιστεύω στο ξεδιάλεγμα, ειδικά επειδή δεν υπάρχει φίλος μηχανικός να πάμε μαζί να δουμε αμάξια.

Για το Saxo και Punto αν γνωρίζεις, αυτά είναι τα πιο κοινά οπότε μάλλον εκεί θα κριθεί, αν είναι, όπως το βλέπω.

5 λεπτά πριν, vste είπε

Φιλε μου εχω ενα Hyundai Accent του 98 1300 cc (2 πορτο) και εχει βγει σκυλι. Εχει κανει ενα σκασμο χιλιομετρα (λογο οτι το ειχε πωλητης Β. Ελλαδα πριν) και εχει ζητησει μονο τα προβλεπομενα εως τωρα. Γενικα αυτο το μοντελο εχει βγει πολυ σκυλι, εκτος απο λιγα λαδια που καιει.

Πιστευω οτι μπορεις να το βρεις κατω απο 1000 ευρω.

Μου το έχουν επαινέσει πολλοί, αλλά δεν έτυχε να βρω κάτι στο εύρος τιμής...

...ίσως να ανεβάσω στην αναζήτηση το εύρος στα 1500 κι αν βρεθεί κάποιος με "συζητήσιμη" τιμή...

1 λεπτό πριν, AristidisZ είπε

Εγώ μίλησα για Starlet παρεπιμπτόντως, όχι για μεγάλο αυτοκίνητο

Ευκαιρίες στα αμάξια παίξαν προ 5ετίας, πλέον όποιος είχε σκοπό να "σκοτώσει" αυτοκίνητο για τους λόγους που λες κατά πάσα πιθανότητα το έχει κάνει ήδη

Γενικά η αγορά δε αυτή την εποχή δε θα έλεγα ότι κρύβει ευκαιρίες (εκτός αν μιλάμε για αμάξια 2000+ κυβικών), ίσα ίσα που κρύβει πολύ περισσότερους κινδύνους λόγω του ότι πλέον η αποφυγή συντήρησης των οχημάτων έχει αρχίσει να γίνεται πάγια τακτική... 

Λογικό ακούγεται και οι περιπτώσεις που ξέρω ήταν κοντά στο 14-15.

Από την άλλη πιθανό είναι επίσης κα΄ποιοι που ετοιμάζονταν για αγορά νέου να το ανέβαλαν και να συντήρησαν λίγο καλύτερα το παλιό/μικρότερο μέχρι να μην τους εξυπηρετεί πλέον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...