Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο στο 1000€;;


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 λεπτά πριν, grigas είπε

τι καρουλι ειναι αυτο ρε φιλε? βρωμαει καγκουριλα. και μονο που ειναι ετσι οπως ειναι το αμαξι ουτε τζαμπα δεν το παιρνεις

https://www.car.gr/14638874-hyundai-atos

https://www.car.gr/14585848-peugeot-206

 

https://www.car.gr/14872012-opel-corsa

 

κρητη αυτα υπαρχουν που δειχνουν καπως οκ εξωτερικα στο μπατζετ σου. απλα πρεπει να πας να τα δεις απο κοντα.

και τα 3 απο ιδιωτες ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, mechpanos είπε

Εγώ θα έλεγα να αποφύγεις τα Σαξο Ραλα και τα Πουντο, δηλαδή αμάξια που ήταν εμπορικά και τα έχουν σκίσει οι καγκουρες. Και να στραφείς σε λιγότερο εμπορικά αμάξια (οικογενειακά, που θα έχουν προσεχθεί). Ακόμα και παλαιότερα...

Τώρα ότι θα σου ζητήσουν, θεώρησε το δεδομένο! Πχ εγώ λάστιχα, ιμάντα ίσως και αμορτισέρ να άλλαζα με τη μία, όπως και το βασικό σέρβις (το λιγότερο 500ρικο αυτά) για να είμαι σίγουρος ο,τι και να έχω πάρει!

Κατά τα άλλα καλή η σκέψη σου, και σε τελική το πουλάς αν δεν το χρειάζεσαι πλέον και παίρνεις μέρος των χρημάτων σου τιυλατ πίσω! Μηχανακια και τέτοια στην Κρήτη (και γενικά!!!), ούτε καν!!!

Πολύς κόσμος νομίζω έχει τέτοια μικρά (Punto, Clio, Saxo), αρκετά συχνά νέα ζευγάρια/νέες οικογένειες / μικρό αμάξι για μετακινήσεις κοκ. Σαφώς ισχύει αυτό που λες, αλλά αυτοί που τα "φτιάχνουν"/ζορίζουν ιδιαίτερα μπορεί να είναι μειοψηφία...κι εγώ πχ που δεν είμαι γκαζιάρης μπορεί να έπαιρνα ένα μικρό-νευρικό ως πρώτο αυτοκίνητο, κι ας μην το ήθελα για φτιάξιμο κτλ
Λαμβάνεται υπόψη πάντως.

Huyndai Accent πχ βρίσκεις αν ανέβει ο προϋπολογισμός γύρω στα 1500€..

...έχω βρει 1-2 καλές περιπτώσεις εδώ Θεσσαλονίκη, και η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος.... αλλά η τιμή εμφανίζεται "ανελαστική"...
...συνεχίζω να ψάχνω και βλέπουμε

12 ώρες πριν, ziaba είπε

Βάλε και τα εισιτήρια του αυτοκινήτου 200€ με πλοίο πηγαινέλα ... Βρες ενα παπακι μια μοτοσικλέτα μέχρι 125cc... με 495 δυστυχώς δεν σε παίρνει να πηγαίνεις 35χλμ στην δουλειά με αυτοκίνητο... παλιό κιόλας να θες 4-5€ μόνο γιά βενζίνη και να συντηρείς σπίτι (ΔΕΗ, ΟΤΕ, νερό) και τον εαυτό σου (φαγητό, κινητό, τσιγάρα, καφέδες)

Στο χωριό δεν έχω τέτοια έξοδα (ρεύμα, νερό, τηλέφωνο...ο λογαριασμός πάει αλλού, όμως πρακτικά θα καλυφθούν από το "χαρτζηλίκι" ανέργου των γονέων που θα κοπεί όταν αρχίσει η εργασία), μαγειρεύω για το 90% της διατροφής μου κι έχω κήπο για ζαρζαβατικά, δεν καπνίζω, δεν είμαι 20 χρονών να τη βγάζω σε καφετέριες και να είμαι έξω κάθε μέρα...διάβασμα, εθελοντισμός, εκεί πάει ο χρόνος μου με τη κοινωνική συναναστροφή να οργανώνεται γύρω από κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες.

Θα έχω πρακτικά έξοδα μόνο διατροφής, αυτοκινήτου-βενζίνης ως επί το πλείστον.

14 ώρες πριν, jmmys είπε

Και εγω για Polo θα κοιτούσα στη θέση σου.Τα γερμανικά αυτοκίνητα μέχρι το 2002 περιπου ήταν καθαρά made in Germany,σκυλιά μαύρα,σαφώς ανώτερα από κάθε γιαπωνέζικο μικρο της εποχής εκεινης,μετά έγιναν σταδιακά άστα να πάνε.

Daewoo,Hyundai 20αετιας;;;;;

Έχω βρει VW Polo του 97, 1000άρη, αλλά λέει 45 ίππους στην αγγελία...κάπως χαμηλό μού ακούγεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεσσαλονίκη ψάχνεις; Νόμιζα Κρήτη...αν σου αρέσουν τα μεγάλα αυτοκίνητα έχει κάτι τέτοια:

https://www.car.gr/14861311-toyota-corolla-1300cc-a-c

Έχουν καλή φήμη νομίζω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν μηχανικός σου προτείνω να πας στο αμαξι που θα ειχε την καλυτερη μεταχειριση στα καλα του χρονια.

Όλα τα ανταλλακτικα για αυτά πανω κατω στα ιδια είναι και σε πληθωρα βρισκονται.

Αν εχεις καποιον την εμπιστοσύνης σου μηχανικο να τον παρεις απ΄το χερι και να πατε να το δειτε μαζι.

Προτιμησε  να είναι χαμηλοτερα κυβικα για θεμα καταναλωσης και τελων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, turbat0s είπε

Δε βλέπω ούτε γω αξιόλογη λύση με τα δεδομένα που τέθηκαν.

Στην καλύτερη περίπτωση θα έχεις φορτωθεί έναν τελειωμένο ματρακά, ο οποίος εκτός του ότι θα είναι επικίνδυνος για την ασφάλειά σου (το βασικότερο), πιθανότατα θα εξαντλήσει πολύ γρήγορα και τα ούτως οι άλλως περιορισμένα οικονομικά σου. 

Άποψή μου φυσικά.

Εγώ το βλέπω διαφορετικά και πιο αισιόδοξα γιατί - σε αντίθεση ίσως με τη πιο κοινή εμπειρία - είχαμε πάντα παλιά αμάξια τα οποία κρατούσαμε/κρατήσαμε πολύ πέραν της νιότης τους

Είχαμε μέχρι στιγμής τα εξής 3 αμάξια

  • Ένα αρχαίο σκαραβαίο μέχρι τα μέσα του '80
  • Ένα Ford Taunus GLX (ασημένιο, πολύ το γούσταρα εκείνο το τεθωρακισμένο),
  • Ένα Opel Vectra 1600 κυβικών του '95 που έχουμε μέχρι σήμερα.

Το Opel δεν είναι προσεγμένο εξωτερικά, μηχανικά μας έχει ζητήσει ελάχιστα παρότι δεν συντηρείται βέλτιστα και παρόλο που δεν συγκρίνεται η οδήγησή του πλέον με τον καιρό που το πρωτοπήραμε (έπιανε 160 χωρίς να το καταλαβαίνεις, η καμπίνα εξαιρετικά ήσυχη κτλ) κι αυτό είναι το αμάξι που βγάζει συνε΄χεια μεγάλα ταξίδια, κουραστικές διαδρομές μέσα στη πόλη κοκ και το εμπιστευόμαστε στη καθημερινότητά μας

Αν στο έδειχνα σε φωτογραφία θα το έλεγες ταλαιπωρημένο κι αν έμπαινε σε αγγελία πιθανότατα δύσκολα θα έδινε κάποιος πάνω από 1000-1200 € (αν δεν προηγούταν βάψιμο και μερεμέτια τουλάχιστον).

Ένα μικρότερο αμάξι, λίγο πιο προσεγμένο εξωτερικά, με παρόμοια ή καλύτερη μηχανική κατάσταση θα τιμολογούταν παρόμοια και προσωπικά δεν θα μου έκανε μεγάλη διαφορά να το χρησιμοποιώ σε σχέση με αυτό που έχω μάθει.

Έγραψα στο αρχικό μήνυμα ότι ίσως η καλύτερη κατηγορία είναι εκεί γύρω στα 3000-3500€ στα μεταχειρισμένα, που βρίσκεις εξαιρετικά αμαξάκια λίγο πέραν της δεκαετίας (Honda Jazz).

Δεν βγαίνω τσάρκα για να πάρω το τελευταίο σαράβαλο σε μια μάντρα, αλλά για έναν καλό μέσο όρο που θα βγάλει τα χρήματά του για κάποια χρόνια...δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο..

….τώρα αν συγκρίνει κανείς ένα τέτοιο αμάξι με κάποιο μετά του 2005, θα σου φαίνεται σαράβαλο ίσως...αλλά τα κριτήρια πάνε μαζί με την εμπειρία (πχ ο πατέρας του γαμπρού μας αλλάζει αμάξι κάθε 3-4 χρόνια το πολύ, έχοντας πάντα ένα αρκετά καινούριο)

 

ΥΓ

Μιλώντας για άξια αυτοκίνητα που ξεφτορτώνεται κανείς όσο-όσο

https://www.car.gr/10736358-saab-9-3

23 ώρες πριν, Rzarector είπε

Για το Facelift σίγουρα. Για το original Clio II δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά. Λογικά πάντως, έχουν ηλεκτρικό ναι. 

Punto: Τσέκαρε την αίσθηση τιμονιού, αν είναι πολύ ελαφριά ή πολύ βαριά υπάρχει θέμα στην ρύθμιση τροφοδοσίας ρεύματος στο μοτέρ της κολόνας που είναι συχνό. Σε κάποια είχαν μπει και λάθος racks, με αποτέλεσμα να βγαίνει βλάβη σε όλο το power steering system. 

Τσέκαρε τα φώτα, πολλά από αυτά χρειάζονται ενίσχυση πλέον γιατί δεν φωτίζουν καθόλου καλά. 

Τσέκαρε για διαρροές νερού κάτω από τα πατάκια που είναι συχνό φαινόμενο στα Punto. 

Τσέκαρε ειδικά το κάρτερ για σκουριά, γιατί σκέψου άρχισε να τα τρώει από την πενταετία, πόσο μάλλον τώρα πλέον. 

Αν υπάρχει θόρυβος σαν πυράκια, υπάρχει μια περίπτωση για λάθος πιστόνια (λάθος μέγεθος), το οποίο έγινε σε κάποιους 1.2 16v! 

Το ποτενσιόμετρο γκαζιού να είναι Bosch ή Magnetti Mareli αλλιώς θα έχεις θέμα. 

Αν ακούγεται κάτι σαν στρίγκλισμα μπορεί να είναι η αντλία λαδιού και να έχεις θέμα με τον ιμάντα  (και όλο το μοτέρ) σύντομα. 

Τσέκαρε φλάντζα κεφαλής γιατί προκαλεί αύξηση πίεσης το ψυγείο και "σκάει" γιατί μαζεύει γλίτσα εντός.

και στα recalls υπάρχουν τα παρακάτω: 

26-7-2000: 2,016 Puntos with air conditioning built 8/1999 - 7/2000 recalled because fuel vapour recirculation pipe might foul against a/c compressor resulting in risk of fire. Re-circulation pipe to be repositioned away from compressor.

31-5-2001: Faulty batch of bearing bushes fitted to the top section of powered steering columns of Puntos and Punto vans built between 1-2-2001 and 28-5-2001. Affects 21,112 cars. Fit new steering column if bearing found to be cracked.

12-12-2001: TSB dealer fix for juddering wipers caused by too much grease on the contacts of the wiper relay. Check for signs of head gasket failure on 55s and 60s as this happens very frequently.

02-02-2008: TSB on Indian built 1.3 Multijet diesel engines to replace the head gaskets. Engines affected are serial numbers 2451169 to 2582915. Parts to fix in Fiat dealers from March 2008.

Saxo: 

Αυτά έχουν θέματα με ευαίσθητους άξονες, ημιαξόνια κλπ. Σηκώστε το και γυρίστε τα με τα χέρια. Αν ακούγεται "χρουτς χρουτς" άστο. Βραχίονες, ρουλεμάν κλπ. θεωρούνται αναλώσιμα σε αυτό το αυτοκίνητο. 

Κιβώτιο, δυστυχώς είναι ένα από τα ευαίσθητα σημεία τους. Αν υπάρχει ήχος (ενώ δουλεύει το μοτέρ) όταν αφήνεις τον συμπλέκτη, έστω και μικρή διαφορά άστο. Θα γίνει σύντομα για αλλαγή. 

Χαζοπροβλήματα επίσης έχει με τον αερόσακο και την καλωδίωσή του, καθώς και με τον προεταντήρα ζώνης. Ο αερόσακος είναι θέμα καλωδίωσης αλλά αν δεν την φτιάξεις δεν θα ανοίξει. Ο προεταντήρας δεν δουλεύει σωστά σε περίπτωση ατυχήματος. Είπαμε το Saxo δεν είναι για τρακάρισμα :)

Ευχαριστώ πολύ φίλε, οι πληροφορίες σου είναι χρυσός!

Όπως τα γράφεις, από τα τρία αυτά αμάξια Clio / Punto / Saxo, μεγάλη προτεραιότητα στο Renault.

Θα ρωτούσα και για το 106 αλλά με κάνεις και ντρέπομαι με το χρόνο που αφιερώνεις για να γράψεις αυτές τις λεπτομέρειες.

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω πώς κολλάει το δίλιτρο Saab της αγγελίας στα οικονομικά σου δεδομένα. Προφανώς δεν υπολογίζεις τα πάγια έξοδα του οχήματος πέραν της αρχικής δελεαστικής τιμής αγοράς.

Επιπλέον, καλή η αισιοδοξία αλλά δε ξέρω αν σε καλύπτει η παθητική ασφάλεια που προσφέρει ένα σαραβαλάκι σαν το σκαραβαίο ή το taunus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, zio10 είπε

^Και τα hyundai και seicento ίσως αξίζουν.

Seicento μακρυά...είχαμε διασχίσει με ένα τέτοιο τη Κρήτη πριν καμιά δεκαετία (εθνική οδός) και ποτέ δεν έχω νιώσει πιο ανασφαλής σε αμάξι...μού φαινόταν πολύ ασταθές και ελαφρύ.

8 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δε ξέρω πώς κολλάει το δίλιτρο Saab της αγγελίας στα οικονομικά σου δεδομένα. Προφανώς δεν υπολογίζεις τα πάγια έξοδα του οχήματος πέραν της αρχικής δελεαστικής τιμής αγοράς.

Επιπλέον, καλή η αισιοδοξία αλλά δε ξέρω αν σε καλύπτει η παθητική ασφάλεια που προσφέρει ένα σαραβαλάκι σαν το σκαραβαίο ή το taunus.

Δεν το παρέθεσα ως εναλλακτική, αλλά ως παράδειγμα στη συζήτηση που γινόταν κάποιες σελίδες πριν σχετικά με τα ΙΧ υψηλού κυβισμού που ξεφορτώνονται όσο-όσο.

Όπως είπα, με τα δικά σου κριτήρια δεν κοιτάς παλιότερο αμάξι. Δεκτό. 

(επίσης απαντάς ωσάν να συζητάμε τώρα ως λυση το Taunus του 70...κατέστησες σαφέστατη τη θέση σου, ας μην κουραστούμε τσάμπα)

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Δεν το παρέθεσα ως εναλλακτική, αλλά ως παράδειγμα στη συζήτηση που γινόταν κάποιες σελίδες πριν σχετικά με τα ΙΧ υψηλού κυβισμού που ξεφορτώνονται όσο-όσο.

Α οκ, πάντως δεν είναι για την περίπτωσή σου.

Γενικά, οικονομικό αυτοκίνητο δύσκολα πουλάει κάποιος σήμερα, εκτός αν ψάχνει να το ξεφορτωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, vgiozo είπε

 

Στο χωριό δεν έχω τέτοια έξοδα (ρεύμα, νερό, τηλέφωνο...ο λογαριασμός πάει αλλού, όμως πρακτικά θα καλυφθούν από το "χαρτζηλίκι" ανέργου των γονέων που θα κοπεί όταν αρχίσει η εργασία), μαγειρεύω για το 90% της διατροφής μου κι έχω κήπο για ζαρζαβατικά, δεν καπνίζω, δεν είμαι 20 χρονών να τη βγάζω σε καφετέριες και να είμαι έξω κάθε μέρα...διάβασμα, εθελοντισμός, εκεί πάει ο χρόνος μου με τη κοινωνική συναναστροφή να οργανώνεται γύρω από κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες.

 

δεν είπαμε να σαι όλη μέρα στις καφετέριες έναν καφέ μια τυροπιτά θα πάρεις... και για να μαγειρέψεις πρέπει να τα αγοράσεις πρωτα ... επισης θα βγεις εκεί στο χωρίο ή ίσως και με καμία συνεργάτιδά στην πόλη που θα γνωρίσεις εκεί ... δεν παίζει να κάθεσαι συνεχεία μέσα σε ένα σπίτι μονός .. βέβαια εσύ ξέρεις καλύτερά... άλλα προσωπικά θεωρώ πως 495 μισθός και αυτοκίνητο δεν πάνε μαζί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ziaba είπε

δεν είπαμε να σαι όλη μέρα στις καφετέριες έναν καφέ μια τυροπιτά θα πάρεις... και για να μαγειρέψεις πρέπει να τα αγοράσεις πρωτα ... επισης θα βγεις εκεί στο χωρίο ή ίσως και με καμία συνεργάτιδά στην πόλη που θα γνωρίσεις εκεί ... δεν παίζει να κάθεσαι συνεχεία μέσα σε ένα σπίτι μονός .. βέβαια εσύ ξέρεις καλύτερά... άλλα προσωπικά θεωρώ πως 495 μισθός και αυτοκίνητο δεν πάνε μαζί

Ως άνεργος την έβγαζα με 60€ το μήνα για διατροφή...τώρα χωρίς έξοδα σπιτιού, μόνο με 150€ πες για το αμάξι μέγιστο βενζίνα κοκ αν έχω 150-200€ για φαγητό, εξόδους κτλ το μήνα + κήπο για λαχανικά, θα τη περνάω ζάχαρη...
...ποιος μίλησε για απομόνωση; (αν και αναλόγως εργασίας-επαγγέλματος, ο χρόνος που περνάει κάποιος μελετώντας θα έμοιαζε έτσι)
...η κοινωνική συναναστροφή δεν είναι ανάγκη να οργανώνεται γύρω από κατανάλωση...είμαστε εναλλακτικοί, μην ανησυχείς.

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Θεσσαλονίκη ψάχνεις; Νόμιζα Κρήτη...αν σου αρέσουν τα μεγάλα αυτοκίνητα έχει κάτι τέτοια:

https://www.car.gr/14861311-toyota-corolla-1300cc-a-c

Έχουν καλή φήμη νομίζω.

Θα προτιμούσα κάτι μικρότερο, πιο ευέλικτο στο χειρισμό και παρκάρισμα, ως δεύτερο αμάξι της οικογένειας ας πούμε, αλλά δεν θα απέκλεια και μια καλη περίπτωση μεγαλυτερου, γιατί πραγματικά έχω μάθει σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους.

Ο συγκεκριμένος πωλητής είναι έμπορος (ίδιο τηλέφωνο και περιγραφή λίγο-πολύ σε πολλές αγγελίες) αλλά φαίνεται να ποζάρει σαν ιδιώτης...δεν ξέρω αν θα πρέπει να το εκλάβω αρνητικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Ευχαριστώ πολύ φίλε, οι πληροφορίες σου είναι χρυσός!

Όπως τα γράφεις, από τα τρία αυτά αμάξια Clio / Punto / Saxo, μεγάλη προτεραιότητα στο Renault.

Θα ρωτούσα και για το 106 αλλά με κάνεις και ντρέπομαι με το χρόνο που αφιερώνεις για να γράψεις αυτές τις λεπτομέρειες.

Ναι σε αυτή την κατηγορία χρημάτων, το Clio 1.2 80hp είναι ο,τι καλύτερο. Μακάρι να μπορούσες να πας στο 1.4 98hp το οποίο προσωπικά θεωρώ το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορεί να πάρει κανείς με λίγα λεφτά. Αν εγώ βρισκόμουν σε κατάσταση ανάγκης και χρειαζόμουν φτηνό αυτοκίνητο, αυτό θα έπαιρνα, αφού έλεγχα τα σημεία που σου είπα. Κινητήρας θαύμα και στήσιμο fun to drive. Δεν το χορταίνεις...

Πάμε τώρα στο 106, το οποίο επίσης θα επέλεγα σαν φθηνό, δεύτερη επιλογή μετά το Clio γιατί έχει επίσης καλό στήσιμο και σου δίνει αγνή και αυθεντική αίσθηση οδήγησης, είναι οικονομικό, και σχετικά αξιόπιστο. Η έκδοση quicksilver είναι κουκλί, και υπάρχουν κάποια καλοδιατηρημένα στο car σε καλή τιμή. Αυτό που με χαλάει με το 106 είναι η ποιότητα εντός, οι μικροί χώροι (ακόμη και για την θέση οδηγού), και το χαμηλό επίπεδο άνεσης. Πάμε τώρα στο τι να προσέξεις: 

Ευαίσθητος πίσω άξονας. Όπως στο Saxo, έτσι και εδώ πρέπει να ελέγξεις όλους τους άξονες, και ειδικά να κοιτάξεις τις πίσω ρόδες πριν το ανεβάσετε αν γέρνουν έστω λίγο προς τα έξω. Αν ναι, έχει θέμα στους πίσω αξονικούς βραχίονες που είναι συχνό φαινόμενο στο 106. Γενικά εκεί πίσω είναι που πιάνουν και σκουριά τα 106, οπότε ξεκινάς την αξιολόγηση από το πίσω μέρος, όπως στις γυναίκες. 😛

Να αφαιρέσετε και την ρεζέρβα για να φανεί καλά όλο το πίσω μέρος γιατί πιάνει σκουριά και από πάνω της. 

Εξονυχιστικός έλεγχος για διαρροές λαδιού από την φλάντζα κεφαλής. Συχνό θέμα στα 106, και αν δεις καθαρισμένη/γυαλισμένη την γύρω περιοχή να μπεις σε υποψίες...

Καταλύτης. Μετά από τόσα χρόνια, ο όχι και τόσο ποιοτικός καταλύτης των 106 είναι πιθανόν να έχει θέμα. Θα το καταλάβεις από τον ήχο της εξάτμισης. Αν είναι συνεχής είσαι εντάξει, αν "φωνάζει" και "σκάει" ξαφνικά, τότε να μπεις σε υποψίες. 

Αισθητήρες θέσεων στροφάλου, εκκεντροφόρου κλπ. Βάλε μπρος και άστο στο ρελαντί και παρατήρησε αν υπάρχει διακύμανση στις στροφές. Αν υπάρχει σημαντική μετά από μερικά δευτερόλεπτα, είναι πιθανό να θέλει αλλαγή σε κάποιον/κάποιους από τους αισθητήρες θέσεων. Έχει τρεις αν δεν κάνω λάθος, εντάξει δεν είναι πολύ ακριβοί, αλλά γιατί να τους αλλάξεις εσύ? 

Τέλος, έχω δει σε δύο περιπτώσεις πρόβλημα στην αντλία power steering, αλλά δεν ξέρω αν είναι γενικό φαινόμενο στα 106 ή αν έτυχε. Το σύμπτωμα ήταν πολύ βαρύ τιμόνι, οπότε θα το καταλάβεις :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Rzarector είπε

Ναι σε αυτή την κατηγορία χρημάτων, το Clio 1.2 80hp είναι ο,τι καλύτερο. Μακάρι να μπορούσες να πας στο 1.4 98hp το οποίο προσωπικά θεωρώ το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορεί να πάρει κανείς με λίγα λεφτά. Αν εγώ βρισκόμουν σε κατάσταση ανάγκης και χρειαζόμουν φτηνό αυτοκίνητο, αυτό θα έπαιρνα, αφού έλεγχα τα σημεία που σου είπα. Κινητήρας θαύμα και στήσιμο fun to drive. Δεν το χορταίνεις...

Πάμε τώρα στο 106, το οποίο επίσης θα επέλεγα σαν φθηνό, δεύτερη επιλογή μετά το Clio γιατί έχει επίσης καλό στήσιμο και σου δίνει αγνή και αυθεντική αίσθηση οδήγησης, είναι οικονομικό, και σχετικά αξιόπιστο. Η έκδοση quicksilver είναι κουκλί, και υπάρχουν κάποια καλοδιατηρημένα στο car σε καλή τιμή. Αυτό που με χαλάει με το 106 είναι η ποιότητα εντός, οι μικροί χώροι (ακόμη και για την θέση οδηγού), και το χαμηλό επίπεδο άνεσης. Πάμε τώρα στο τι να προσέξεις: 

Ευαίσθητος πίσω άξονας. Όπως στο Saxo, έτσι και εδώ πρέπει να ελέγξεις όλους τους άξονες, και ειδικά να κοιτάξεις τις πίσω ρόδες πριν το ανεβάσετε αν γέρνουν έστω λίγο προς τα έξω. Αν ναι, έχει θέμα στους πίσω αξονικούς βραχίονες που είναι συχνό φαινόμενο στο 106. Γενικά εκεί πίσω είναι που πιάνουν και σκουριά τα 106, οπότε ξεκινάς την αξιολόγηση από το πίσω μέρος, όπως στις γυναίκες. 😛

Να αφαιρέσετε και την ρεζέρβα για να φανεί καλά όλο το πίσω μέρος γιατί πιάνει σκουριά και από πάνω της. 

Εξονυχιστικός έλεγχος για διαρροές λαδιού από την φλάντζα κεφαλής. Συχνό θέμα στα 106, και αν δεις καθαρισμένη/γυαλισμένη την γύρω περιοχή να μπεις σε υποψίες...

Καταλύτης. Μετά από τόσα χρόνια, ο όχι και τόσο ποιοτικός καταλύτης των 106 είναι πιθανόν να έχει θέμα. Θα το καταλάβεις από τον ήχο της εξάτμισης. Αν είναι συνεχής είσαι εντάξει, αν "φωνάζει" και "σκάει" ξαφνικά, τότε να μπεις σε υποψίες. 

Αισθητήρες θέσεων στροφάλου, εκκεντροφόρου κλπ. Βάλε μπρος και άστο στο ρελαντί και παρατήρησε αν υπάρχει διακύμανση στις στροφές. Αν υπάρχει σημαντική μετά από μερικά δευτερόλεπτα, είναι πιθανό να θέλει αλλαγή σε κάποιον/κάποιους από τους αισθητήρες θέσεων. Έχει τρεις αν δεν κάνω λάθος, εντάξει δεν είναι πολύ ακριβοί, αλλά γιατί να τους αλλάξεις εσύ? 

Τέλος, έχω δει σε δύο περιπτώσεις πρόβλημα στην αντλία power steering, αλλά δεν ξέρω αν είναι γενικό φαινόμενο στα 106 ή αν έτυχε. Το σύμπτωμα ήταν πολύ βαρύ τιμόνι, οπότε θα το καταλάβεις :)

Αυτό το αμαξάκι λες ε; (εκτός προϋπολογισμού δυστυχώς)

- εδώ στην πιο απλή, φθηνή εκδοχή

https://www.car.gr/13790868-renault-clio

https://www.car.gr/14760679-renault-clio-16v-full-extra

- κι εδώ στην έγκαυλη, περιποιημένη εκδοχή

https://www.car.gr/14835697-renault-clio-clima-f-extra

(και ΘΕσσαλονίκη το τελευταίο, αλλά φευ! ) Άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις, κι άλλους τους κατεβάζεις....

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, vgiozo είπε

Αυτό το αμαξάκι λες ε; (εκτός προϋπολογισμού δυστυχώς)

- εδώ στην πιο απλή, φθηνή εκδοχή

https://www.car.gr/13790868-renault-clio

https://www.car.gr/14760679-renault-clio-16v-full-extra

- κι εδώ στην έγκαυλη, περιποιημένη εκδοχή

https://www.car.gr/14835697-renault-clio-clima-f-extra

(και ΘΕσσαλονίκη το τελευταίο, αλλά φευ! ) Άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις, κι άλλους τους κατεβάζεις....

Σκεψου  σοβαρα   το  ροβερ  414   που  σου  εστειλα.

Ειναι   καλοκατασκευασμενα   αυτοκινητα   και   εφοσον  εχει  τα   χλμ   που  λεει   και   εισαι   συντηρητικος   θα   βγαλεις   ανετα   150,000  χλμ   ακομα.

Τα  200,000+  χλμ   δεν  στα   συνιστω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...