Προς το περιεχόμενο

Αποζημιωση ΙΧ λογω κλοπης


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου φαινονται πολύ μπερδεμένα τα πραγματα .Από Hellas direct μου ειπαν ότι εχουν ένα ευρος τιμων για αποζημισωση λογω κλοπης ΑΛΛΑ δεν σημαινει ότι αν βαλουμε το μεγιστο ή κοντα σε αυτό θα αποζημιωθούμε και για αυτό το ποσο .Εχουν συνεργαζομενη εταιρεια που ανα περιπτωση υπολογιζει το ποσο της αποζημίωσης . Όταν βαζουμε ασφαλεια κλοπης προφανως (δικο μου το...προφανως) το αυτοκινητο φωτογραφίζεται ,  μετραει και η γενικη του κατασταση , ο εξοπλισμος , τα χιλιόμετρα που εχει κανει και φυσικα η πρωτη κυκλοφορια .

Ξερει καποιος αν αυτό ισχυει και για τις άλλες ασφαλιστικες ?

 

Το ερωτημα είναι υποθετικο  ευτυχως αλλα ποτε δεν ξερουμε τι μπορει να συμβει σε μια ωρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο κανονας ειναι οτι εσυ με αυτα τα λεφτα θα πρεπει να μπορεις την ιδια μερα να αγορασεις ενα ολοϊδιο αυτοκινητο μεταχειρισμενο

Καποια εταιρεια μπορει να μην ασχοληθει πολυ με το θεμα και να δωσει κατι πολυ κοντα στο ασφαλιζομενο ποσο ή το ποσο στο συνολο του

Καποια εταιρεια μπορει να προσπαθησει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι και να πονταρει στο οτι εσυ δεν θα θες να πας δικαστικα 

Γι αυτο εχει σημασια ποια εταιρεια διαλεγουμε,γιατι ολες αυτες οι συμπεριφορες ειναι νομιμες.

Υποψη οτι και σε περιπτωση υπασφαλισης,η εταιρεια δικαιουται νομιμα να σε "ριξει"

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, για όλες ισχύει, για ό,τι ποσό και να το ασφαλίσεις, η αξία που θα πάρεις πίσω είναι η αξία του αυτοκινήτου τη στιγμή της κλοπής του.

Δηλαδή: Αγοράζεις αυτοκίνητο πχ 20.000 ευρώ. Το ασφαλίζεις για αξία 20.000 ευρώ.

Στο κλέβουν μετά από 2 χρόνια.

Η ασφαλιστική κοιτάζει πόσο πωλούνται στις αγγελίες αυτοκίνητα ίδια με το δικό σου, με περίπου ίδιο εξοπλισμό και περίπου ίδια χιλιόμετρα. πχ, η αξία του μεταχειρισμένου ίδιου είναι 16.000 ευρώ.

Θα πάρεις 16.000 ευρώ αποζημίωση. (τα ίδια θα πάρεις αν το είχες ασφαλίσει για 16.000, 18.000, 25.000 ευρώ)

 

Β περίπτωση:

Αγοράζεις αυτοκίνητο πχ 20.000 ευρώ, αλλά το ασφαλίζεις για αξία 10.000 ευρώ. (ναι, έχεις το δικαίωμα). Στο κλέβουν μετά από 2 χρόνια.

Η ασφαλιστική κοιτάζει πόσο πωλούνται στις αγγελίες αυτοκίνητα ίδια με το δικό σου, με περίπου ίδιο εξοπλισμό και περίπου ίδια χιλιόμετρα. πχ, η αξία του μεταχειρισμένου ίδιου είναι 16.000 ευρώ.

Θα πάρεις 6.250 ευρώ αποζημίωση. - Η ασφαλιστική υπολογίζει την αξία του οχήματος και τη διαιρεί με το ποσό που το ασφαλισες και σου δίνει αυτό -  υπολογίζει δηλαδή ότι ασφάλισες τα 5/8 της αξίας)

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω .Αρα δεν υπαρχει αντικειμενικος προσδιορισμος εστω με μια απολιση 10% για το τι θα παρει καποιος σε περιπτωση κλοπης .

 

Αυτοκινητο αξιας 39000 (Honda CRV) πριν 10 χρονια αυτή τη στιγμη λογω κυβισμου πωλεται από 11000-15000 . Η κατασταση του οχήματος και ο  εξοπλισμος (που μορει να είναι αρκετα διαφορετικος σε κάθε εκδοση ιδιου αυτοκινητου) δεν εχουν σημασια ?

 

Άλλη ασφαλιστικη βαζει πλαφον καλυψης 8000 ευρω και άλλη 11000 .

Πριν 5-6 μηνες στην anytime για να δεχτουν οτι το αμαξι είναι του 2008 (Αύγουστος) τους προσκομισα βεβαιωση του Σαρακακη με βαση τον αριθμο πλαισιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, kinq1 είπε

Ναι, για όλες ισχύει, για ό,τι ποσό και να το ασφαλίσεις, η αξία που θα πάρεις πίσω είναι η αξία του αυτοκινήτου τη στιγμή της κλοπής του.

Δηλαδή: Αγοράζεις αυτοκίνητο πχ 20.000 ευρώ. Το ασφαλίζεις για αξία 20.000 ευρώ.

Στο κλέβουν μετά από 2 χρόνια.

Η ασφαλιστική κοιτάζει πόσο πωλούνται στις αγγελίες αυτοκίνητα ίδια με το δικό σου, με περίπου ίδιο εξοπλισμό και περίπου ίδια χιλιόμετρα. πχ, η αξία του μεταχειρισμένου ίδιου είναι 16.000 ευρώ.

Θα πάρεις 16.000 ευρώ αποζημίωση. (τα ίδια θα πάρεις αν το είχες ασφαλίσει για 16.000, 18.000, 25.000 ευρώ)

Β περίπτωση:

Αγοράζεις αυτοκίνητο πχ 20.000 ευρώ, αλλά το ασφαλίζεις για αξία 10.000 ευρώ. (ναι, έχεις το δικαίωμα). Στο κλέβουν μετά από 2 χρόνια.

Η ασφαλιστική κοιτάζει πόσο πωλούνται στις αγγελίες αυτοκίνητα ίδια με το δικό σου, με περίπου ίδιο εξοπλισμό και περίπου ίδια χιλιόμετρα. πχ, η αξία του μεταχειρισμένου ίδιου είναι 16.000 ευρώ.

Θα πάρεις 6.250 ευρώ αποζημίωση. - Η ασφαλιστική υπολογίζει την αξία του οχήματος και τη διαιρεί με το ποσό που το ασφαλισες και σου δίνει αυτό -  υπολογίζει δηλαδή ότι ασφάλισες τα 5/8 της αξίας)

Για την 1η περίπτωση πρέπει σε κάθε ετήσια ανανέωση του συμβολαίου να γίνετε αναπροσαρμογή της αξίας του οχήματος προς τα κάτω έτσι ώστε να πλησιάζει την τιμή πώλησης βάση της ηλικίας του.
Πολλές εταιρείες δεν το κάνουν επίτηδες προκειμένου να εισπράτουν αυξημένα ασφάλιστρα.

Για την 2η περίπτωση πολύ σωστά τα λες και δεν είναι καθόλου παράνομο.
Με την υπασφάλιση ο ιδιοκτήτης μπαίνει ουσιαστικα σαν συνασφαλιστής αναλαμβάνωντας στην ουσία αυτός την κάλυψη της διαφοράς που προκύπτει.
Πολλοί «έξυπνοι» πράκτορες το κάνουν αυτό και καλά σαν εξυπηρέτηση σε γνωστούς/φίλους προκειμένου να πληρώνουν πολύ χαμηλά ασφάλιστρα.
Φυσικά δεν τους εξηγούν τί ακριβώς σημαίνει αυτό αν τυχόν γίνει η στραβή.

 

Φωτογραφίες του οχήματος σε περιπτώσεις ασφάλισης κλοπής κάποιες εταιρείς ζητάνε, κάποιες άλλες εταιρείες όχι.
Ανάλογα.

5 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ευχαριστω .Αρα δεν υπαρχει αντικειμενικος προσδιορισμος εστω με μια απολιση 10% για το τι θα παρει καποιος σε περιπτωση κλοπης . ΟΧΙ, είναι όπου κάτσει η μπίλια στην διαπραγμάτευση που θα γίνει σχετικά με την αποζημίωση.

Αυτοκινητο αξιας 39000 (Honda CRV) πριν 10 χρονια αυτή τη στιγμη λογω κυβισμου πωλεται από 11000-15000 . Η κατασταση του οχήματος και ο  εξοπλισμος (που μορει να είναι αρκετα διαφορετικος σε κάθε εκδοση ιδιου αυτοκινητου) δεν εχουν σημασια ? ΟΧΙ, δεν απίζει ρόλο και όλες οι εταιρείες συμβουλεύονται sites αγοραπωλησιών ή το AutoΤρίτη συνήθως. Ο επιπλέον εξοπλισμός θα παίξει έναν πολύ μικρό ρόλο συνήθως σε απαυθείας πώληση του οχήματος σε άλλον ιδιώτη.

Άλλη ασφαλιστικη βαζει πλαφον καλυψης 8000 ευρω και άλλη 11000 .Ανάλογα με την πολιτική της κάθε εταιρείας

Πριν 5-6 μηνες στην anytime για να δεχτουν οτι το αμαξι είναι του 2008 (Αύγουστος) τους προσκομισα βεβαιωση του Σαρακακη με βαση τον αριθμο πλαισιου. Βλέπε προηγούμενη απάντηση αν και είναι περίεργο από την στιγμή που υπάρχει η άδεια κυκοφορίας.

 

Επεξ/σία από dpolal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους παραπάνω λόγους κάθε χρόνο κανείς αναπροσαρμογή της τιμής του αυτοκινήτου στην ασφαλιστική

Ετσι μειώνεις και τα ασφάλιστρα σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Η κατασταση του οχήματος και ο  εξοπλισμος (που μορει να είναι αρκετα διαφορετικος σε κάθε εκδοση ιδιου αυτοκινητου) δεν εχουν σημασια ?

Not really,ειδικα σε αυτοκινητο δεκαετιας αυτα ειναι ψιλα γραμματα

Συγκεκριμενα για το μοντελο που αναφερεις θεωρω οτι θα εδιναν κατω απο 10.000 

Η χρονολογια παιζει μεγαλυτερο ρολο απο τα χλμ,εγω που πουλαω αυτοκινητα με λιγα χλμ ειμαι παντα χαμενος 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, dpolal είπε

Για την 1η περίπτωση πρέπει σε κάθε ετήσια ανανέωση του συμβολαίου να γίνετε αναπροσαρμογή της αξίας του οχήματος προς τα κάτω έτσι ώστε να πλησιάζει την τιμή πώλησης βάση της ηλικίας του.
Πολλές εταιρείες δεν το κάνουν επίτηδες προκειμένου να εισπράτουν αυξημένα ασφάλιστρα.

Για την 2η περίπτωση πολύ σωστά τα λες και δεν είναι καθόλου παράνομο.
Με την υπασφάλιση ο ιδιοκτήτης μπαίνει ουσιαστικα σαν συνασφαλιστής αναλαμβάνωντας στην ουσία αυτός την κάλυψη της διαφοράς που προκύπτει.
Πολλοί «έξυπνοι» πράκτορες το κάνουν αυτό και καλά σαν εξυπηρέτηση σε γνωστούς/φίλους προκειμένου να πληρώνουν πολύ χαμηλά ασφάλιστρα.
Φυσικά δεν τους εξηγούν τί ακριβώς σημαίνει αυτό αν τυχόν γίνει η στραβή.

Φωτογραφίες του οχήματος σε περιπτώσεις ασφάλισης κλοπής κάποιες εταιρείς ζητάνε, κάποιες άλλες εταιρείες όχι.
Ανάλογα.

Για την περιπτωση της anytime μου ελεγαν ότι το συγεκριμενο αυτοκινητο εχει βγει από  παραγωγη το 2007 και όχι το 2008.Τι σχεση εχει αυτό αφου αγοραστηκε καινουργιο και πρωτοκυκλοφορησε 8/2008 ?

 

Για αλλα δυο αυτοκίνητα Audi TT που ειχα ασφαλισει επειδή ξερω ότι στην αδεια κυκλοφορις σε μεταχειρισμένα δεν γραφεται ποτε πρωτοκυκλοφορισαν αλλα ποτε ηρθαν Ελλαδα πηρα αντιστοχες βεβαιώσεις από Καρεντα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Για την περιπτωση της anytime μου ελεγαν ότι το συγεκριμενο αυτοκινητο εχει βγει από  παραγωγη το 2007 και όχι το 2008.Τι σχεση εχει αυτό αφου αγοραστηκε καινουργιο και πρωτοκυκλοφορησε 8/2008 ?

 

Διοτι μπορει πχ το 2008 να βγηκε το επομενο μοντελο...και ειδικα αν εχει γινει κανα facelift να εχει 5.000 ευρω παραπάνω.

Ετσι και αλλιως το μοντελο παει με την χρονια που βγηκε και οχι με το ποτε εχει 1η αδεια.

Ειχα παρει καινουρια μηχανη το 2008 αλλα ηταν μοντελο του 2007. Το μοντελο του 2008 ηταν νεα γενια ας πουμε και τιμη +2000 ευρω. Οποτε  επρεπε να αποζημιωθω για τα 10.000 ευρω που πηρα την δικη μου και οχι για τα 12.000 που ειχε το επομενο μοντελο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, platonas είπε

Διοτι μπορει πχ το 2008 να βγηκε το επομενο μοντελο...και ειδικα αν εχει γινει κανα facelift να εχει 5.000 ευρω παραπάνω.

Ετσι και αλλιως το μοντελο παει με την χρονια που βγηκε και οχι με το ποτε εχει 1η αδεια.

Ειχα παρει καινουρια μηχανη το 2008 αλλα ηταν μοντελο του 2007. Το μοντελο του 2008 ηταν νεα γενια ας πουμε και τιμη +2000 ευρω. Οποτε  επρεπε να αποζημιωθω για τα 10.000 ευρω που πηρα την δικη μου και οχι για τα 12.000 που ειχε το επομενο μοντελο.

Στην περιπτωση μου δεν υπηρχε κατι τετοιο  αλλα αν ένα αυτοκινητο βγει από την παραγωγη για παράδειγμα το 2016 και πουληθεί για πρωτη φορα το 2018 θεωρείται ότι εχει κυκλοφορησει το 2016 ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι μοντέλο του 2016 με 1η άδεια το 2018 .

Επισης εχει χαμηλοτερη αξια απο ενα μοντελο του 2018 , για`υτο και ο διαχωρισμος .

Επεξ/σία από platonas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, platonas είπε

Είναι μοντέλο του 2016 με 1η άδεια το 2018 .

Επισης εχει χαμηλοτερη αξια απο ενα μοντελο του 2018 , για`υτο και ο διαχωρισμος .

Αν δεν εχει μεσολαβησει καποια αλλαγη στο μοντελο γιατι να εχει μικροτερη αξια ? Στα ασφαληστηρια ημερομηνια πρωτης αδειας ζητανε .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα την γνωμη μου ολλες οι ασφαλιστικες επρεπε να μετεχουν στον φιλικο διακανονισμο και ο ασφαλισμενος να μην εχει περιθωριο 7 ημερες να κανει την δηλωση .

Εκτος ανωτερας βιας 2-3 μερες ειναι αρκετες .

Επισης να μην εχει δικαιωμα να  απαντησει η αλλη ασφαλιστικη αν αποδεχεται τηνε ευθυνη του πελατη της 7 ημηρες μετα  .

Πλωρωνουμε ακριβα μια ασφαλιστικη και αν μας συμβει κατι ειμαστε στην διαθεση της ασφαλιστικης του αλλου αν ειναι στον φιλικο και ποτε θα αποδεχτει την υπαιτιοτητα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Γιάννης Platano said:

Αν δεν εχει μεσολαβησει καποια αλλαγη στο μοντελο γιατι να εχει μικροτερη αξια ? Στα ασφαληστηρια ημερομηνια πρωτης αδειας ζητανε .

Σωστα, θα λαβουν υπ'οψιν την πρωτη ταξινομηση απο την αντιπροσωπεια. Ωστοσο αν αγορασεις σημερα το αμαξι 20.000 ευρω και στο κλεψουν αυριο, δυσκολα θα παρεις αποζημιωση πανω απο 18.000 ευρω κι αυτη μετα απο κανα 3μηνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...