Προς το περιεχόμενο

Στρώσιμο αυτοκινήτου


Kostasdriver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://de.statista.com/statistik/daten/studie/154506/umfrage/durchschnittliches-alter-von-pkw-in-deutschland/

Το 2018 στη Γερμανία είναι μέσο όρο 10 χρονών.

Το 1990 ήταν 6.

Όσο περνάνε τα χρόνια αυξάνεται ο μεσος όρος.

Αυτές είναι μέσες τιμές, μια γενική ένδειξη,δεν λέει ότι ΟΛΟΙ τα αλλάζουν στη 10αετια,ποσο μάλλον στα 7 που ειπες.Απλα στατιστικά δείχνει οτι η ηλικία των αμαξιων που κυκλοφορούν εκεί αυξάνεται χρονο με το χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην Ελλάδα πάντως μάλλον το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό και βλέπεις τόσα αυτοκίνητα 15-25 ετών έξω ακόμα, αλλά βλέπεις και πολλά καινούργια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα μάγκες που καταλήγουμε τι να κάνω εγώ ας μου πει κάποιος 1,2,3 βήματα 

Φυσικά και θα ρωτήσω των αντιπρόσωπο αλλά και το μανυαλ αλλά πείτε μ μερικά βασικά βήματα ξανά λέω είναι καινούργιο με 0 χλμ και τονίζω τρικυλινδρος 1500 κυβικά 150 άλογα με. Τούρμπο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kostasdriver είπε

Άρα μάγκες που καταλήγουμε τι να κάνω εγώ ας μου πει κάποιος 1,2,3 βήματα 

Φυσικά και θα ρωτήσω των αντιπρόσωπο αλλά και το μανυαλ αλλά πείτε μ μερικά βασικά βήματα ξανά λέω είναι καινούργιο με 0 χλμ και τονίζω τρικυλινδρος 1500 κυβικά 150 άλογα με. Τούρμπο 

Τι σημαίνει οδηγάω φυσιολογικά γνωρίζεις? Εάν ναι, ορίστε η απάντησή σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Βάλε το κλειδί στη μίζα

2. Γύρισέ το με τη φορά του ρολογιού έως ότου ακούσεις τη μηχανή

3. Πήγαινε μία βόλτα

4. Διάβασε ξανά τις προηγούμενες σελίδες

5. Τούρμπο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βασικά είναι:

1. Δεν αφήνω τις στροφές να πάνε πάνω από 3000 έως να αλλάξω ταχύτητα
2. Δεν αλλάζω απότομα (καρφωτά) ταχύτητες
3. Δεν οδηγάς το αυτοκίνητο κοντά στην τελική του
4. Προσπαθούμε να φρενάρουμε απαλά

Αυτά είναι τα πολύ βασικά

8 λεπτά πριν, h0kus είπε

Γύρισέ το με τη φορά του ρολογιού έως ότου ακούσεις τη μηχανή

Αμφιβάλω οτι το focus του 2018 έχει μίζα που πρέπει να γυρίσεις το κλειδί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Stamer είπε

Τα βασικά είναι:

1. Δεν αφήνω τις στροφές να πάνε πάνω από 3000 έως να αλλάξω ταχύτητα
2. Δεν αλλάζω απότομα (καρφωτά) ταχύτητες
3. Δεν οδηγάς το αυτοκίνητο κοντά στην τελική του
4. Προσπαθούμε να φρενάρουμε απαλά

Αυτά είναι τα πολύ βασικά

Αμφιβάλω οτι το focus του 2018 έχει μίζα που πρέπει να γυρίσεις το κλειδί 

Ναι αυτά τα ξέρω τα άλλα ποια είναι? Και έπησεις είναι με κουμπί δεν γυρνάς το κλειδί χάχα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kostakis81 είπε

Πλέων όλα τα αμάξια οι κατασκευαστές τα βγάζουν με ημερομηνία λήξης σχεδόν στην 10ετια μην πω 7ετια

1 ώρα πριν, kostakis81 είπε

μπορεισ να googlαρισ στατιστικα με την ηλικια του στολου οχηματων καθε χωρας και θα καταλαβεις...

 

https://www.acea.be/statistics/tag/category/average-vehicle-age

Αναφορά σε κείμενο

The EU motor vehicle fleet is getting older year-on-year. Passenger cars are now on average 11 years old, vans 10.9 years and heavy commercial vehicles 12 years

Ακόμα και στην Γερμανία η μέση ηλικία των επιβατικών αυτοκινήτων είναι 9.1 χρόνια... Οπότε όχι, τα αυτοκίνητα δεν έχουν ζωή 7 χρόνια, γιατί τότε η μέση ηλικία θα ήταν τα 4-5 χρόνια, και όχι τα 9+. Τα σύγχρονα αμάξια έχουν απροβλημάτιστη ζωή γύρω στα 10-12 χρόνια και ~100-120 000 km σε συνθήκες πόλης. Οι οικονομικά δυνατές χώρες τα αλλάζουν κυρίως μέχρι τα 11-12 έτη περίπου, για διάφορους λόγους που δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αξιοπιστία του αμαξιού. (leasing, χαμηλά δάνεια, καταναλώσεις, ασφάλεια (επιβατών), ασφάλιστρα, επειδή απλά το βαρέθηκαν, νέες τεχνολογίες - σχεδιασμός κλπ κλπ) 

 

3 ώρες πριν, kostakis81 είπε

2 σταρτ στοπ

Έχει αποδεδειχθεί ότι σε 5-6 χρόνια θα σου βγάλει τη μίζα off αλλα όπως προείπα παραπάνω δεν σκοπεύουν οι εταιρίες να κρατήσεις το αμάξι 30 χρόνια οπότε και να σου χαλάσει τότε είναι οκ

Αυτό φυσικά και δεν έχει αποδειχθεί. Οι μίζες των Start - Stop είναι κατασκευασμένες γι αυτόν τον σκοπό και αντέχουν 10πλασιους κύκλου και άνετα την όλη φυσιολογική ζωή του αυτοκινήτου, όχι απλά 5-6 χρόνια. Τα 30 χρόνια δεν είναι φυσιολογική ζωή για ένα αμάξι με κανένα λογικό standard. + αρκετά υποβοηθούνται και με ignition starting (πχ mazda).  Το μόνο πρόβλημα του Start-Stop είναι ότι οι μπαταρίες είναι πανάκριβες, 300+ ευρώ και αντέχουν συνήθως 5-6 χρόνια πριν χάσουν την ικανότητα τους για το start-stop.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Whargoul είπε

https://www.acea.be/statistics/tag/category/average-vehicle-age

Ακόμα και στην Γερμανία η μέση ηλικία των επιβατικών αυτοκινήτων είναι 9.1 χρόνια... Οπότε όχι, τα αυτοκίνητα δεν έχουν ζωή 7 χρόνια, γιατί τότε η μέση ηλικία θα ήταν τα 4-5 χρόνια, και όχι τα 9+. Τα σύγχρονα αμάξια έχουν απροβλημάτιστη ζωή γύρω στα 10-12 χρόνια και ~100-120 000 km σε συνθήκες πόλης. Οι οικονομικά δυνατές χώρες τα αλλάζουν κυρίως μέχρι τα 11-12 έτη περίπου, για διάφορους λόγους που δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αξιοπιστία του αμαξιού. (leasing, χαμηλά δάνεια, καταναλώσεις, ασφάλεια (επιβατών), ασφάλιστρα, επειδή απλά το βαρέθηκαν, νέες τεχνολογίες - σχεδιασμός κλπ κλπ) 

Αυτό φυσικά και δεν έχει αποδειχθεί. Οι μίζες των Start - Stop είναι κατασκευασμένες γι αυτόν τον σκοπό και αντέχουν 10πλασιους κύκλου και άνετα την όλη φυσιολογική ζωή του αυτοκινήτου, όχι απλά 5-6 χρόνια. Τα 30 χρόνια δεν είναι φυσιολογική ζωή για ένα αμάξι με κανένα λογικό standard. + αρκετά υποβοηθούνται και με ignition starting (πχ mazda).  Το μόνο πρόβλημα του Start-Stop είναι ότι οι μπαταρίες είναι πανάκριβες, 300+ ευρώ και αντέχουν συνήθως 5-6 χρόνια πριν χάσουν την ικανότητα τους για το start-stop.  

Έτσι σου είπαν ?

Εγώ έτυχε και άνοιξα τέτοια μίζα και ήταν η ίδια με την απλή από άλλο μοντέλο χωρίς start-stop παλαιότερο

Α και τώρα δεν μπορείς να αλλάξεις καρβουνάκια και να καθαρίσεις με 20ρικο

Θελει brand new 150 kai

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κακό με τα start stop δε σταματά στη μίζα αλλά στα υπόλοιπα εμπλεκόμενα στην ανάφλεξη περιφερειακά. Το δικό μου αμάξι το δούλευα με start stop ενεργο εξαρχής. Φιλος με ακριβώς το ίδιο αμάξι με διαφορά 3 μήνες στην παραγωγή εξαρχής το έβγαλε εκτός λειτουργίας. Βαρέθηκα να αλλάζω πολλαπλασιαστές. Αυτός αλλάξε μια φορά στις 100000 χλμ λόγω ανάκλησης χωρίς να χρειάζεται. Φυσικα και φθείρονται όλα τα εμπλεκόμενα εξαρτήματα. Και μίζες και μπουζί και μπεκ και όλα. Και τεχνικά δε θεωρώ τουλάχιστον για τα start stop προ του 2010 που γνωρίζω ότι είχαν κάποια βελτίωση στα εξαρτήματα τους. 

 

Πλεον με το που βάλω μπροστά το απενεργοποιώ και έχω σταματήσει να έχω προβλήματα εδώ και τουλάχιστον 20000 χλμ...θα μπορούσα να το κλείσω τελειως αλλά δεν έχει τύχει να χρειαστεί να μπει για προγραμματισμό το αμάξι έκτοτε και δεν αξίζει το 80αρι στην αντιπροσωπεία για κάτι που με ένα κουμπί κανεις...

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν μου είπαν. Έτσι είναι σε όλα τα σύγχρονα start-stop που κατασκευάστηκαν από την αρχή με αυτό το σύστημα. Έχω start-stop 10 χρονών και η μίζα πετάει, και έχει και 120 000km σε συνθήκες πόλης. Το ότι εσύ άνοιξες μια, και σου φάνηκε ίδια με απλή, δεν σημαίνει ότι τα σημερινά αυτοκίνητα start-stop, έχουν τα ίδια συστήματα με τα πρώτα "μπαστάρδικα" μοντέλα. 

Το ότι δεν μπορείς να αλλάξεις τα καρβουνάκια, είναι κάτι που δεν απασχολεί το μέσο αγοραστή που κρατά το αμάξι 10-12 χρόνια, αλλά αυτούς που θα πάρουν ένα αμάξι και θα το έχουν μέχρι το τέλος (τους).

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

 Φυσικα και φθείρονται όλα τα εμπλεκόμενα εξαρτήματα. Και μίζες και μπουζί και μπεκ και όλα. Και τεχνικά δε θεωρώ τουλάχιστον για τα start stop προ του 2010 που γνωρίζω ότι είχαν κάποια βελτίωση στα εξαρτήματα τους. 

Μπορείς να μας εξηγήσεις με πια λογική φθείρονται περισσότερο τα μπεκ και τα μπούζι από το start-stop? Χάνετε η λίπανση τους κατά το σβήσιμο του κινητήρα ή φθείρονται σαν δεν δουλεύουν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Μπορείς να μας εξηγήσεις με πια λογική φθείρονται περισσότερο τα μπεκ και τα μπούζι από το start-stop? Χάνετε η λίπανση τους κατά το σβήσιμο του κινητήρα ή φθείρονται σαν δεν δουλεύουν? 

Σε 10 χλμ διαδρομή με 10+1 σταματά ξεκινά είναι ίδια η φθορά με το να είχες 1 σταματά-ξεκινά; Δεν είναι ούτε θέμα λίπανσης ούτε χαλάνε όταν δε δουλεύουν είναι θέμα φθοράς λόγω της επανάληψης στην ανάφλεξη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ από την άλλη το θεωρώ αρκετά χρήσιμο ειδικά στα manual που εσύ ελέγχεις την λειτουργία του, και δεν σου σβήνει σε άκυρες στιγμές. Η οικονομία που κάνεις σε φανάρια, μποτιλιάρισμα κλπ είναι σημαντική για κάποιο που κινείται στην πόλη + δεν έχει τίποτα το αρνητικό πέραν της τιμής της μπαταρίας. Στα αυτόματα εάν δεν μπορείς να το ελέγξεις, μπορεί να γίνει πολύ σπαστικό, ειδικά εάν το ξεκίνημα βασίζεται μόνο στη μίζα και όχι σε ανάφλεξη ώστε να ξεκινά αμέσως ο κινητήρας. 

 

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Σε 10 χλμ διαδρομή με 10+1 σταματά ξεκινά είναι ίδια η φθορά με το να είχες 1 σταματά-ξεκινά; Δεν είναι ούτε θέμα λίπανσης ούτε χαλάνε όταν δε δουλεύουν είναι θέμα φθοράς λόγω της επανάληψης στην ανάφλεξη 

Όχι δεν είναι η ίδια. Είναι πολύ λιγότερη για τα συγκεκριμένα εξαρτήματα.(μπούζι και τα μπεκ). Τι διαφορά έχει για αυτά το σταμάτα ξεκίνα? Στρεσάρονται περισσότερο? Με το να σβήνει το αυτοκίνητο ουσιαστικά σταματά η ανάφλεξη! Σε μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων, θα λειτουργούν 10-15 λεπτά και όχι μισή+ ώρα. 

Όποιος αμφιβάλλει για την χρησιμότητα του start - stop, απλά ας δει αυτό, σχετικά με την οικονομία καυσίμων. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...