Προς το περιεχόμενο

Στρώσιμο αυτοκινήτου


Kostasdriver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,θα χρειάστη να στρωθεί το καινούργιο αμάξι Ford focus 2018 και εάν ναι μπορείτε να μου πείτε την διαδικασία γιατη έχω ακούσει αρκετά πολλά και θέλω να γηνει σωστή δουλειά και επηδει είμαι σχολαστικά συντηριτικος με το αμάξι μ θέλω να είναι στην πένα όλα για να μην το πάρω στα χέρια μετα από κάποια χλμ. Μιλάμε για 1,500 κυβικά 150 άλογα τρικυλινδρος με τούρμπο πάνω 6αρι σασμάν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα καινουργια αυτοκινητα δεν θελουν στρωσιμο ...Απλα στα  πρωτα χλμ μαλακη οδηγηση χωρις υπερβολες .Σιγουρα ο κατασκευαστης θα σου εχει δωσει οδηγιες για ποσα χλμ πρεπει να μην κανεις υπερβολες.

Επισης η προθερμανση του αυτοκινητου πριν ξεκινησουμε ειναι εντελως λανθασμενη και κακο μπορει να κανει .

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχουν στρώσει*   πριν από εσένα άλλοι οπότε μην ανησυχεις

 

 

 

 

* Του έχουν πιει το αίμα βασικά αλλά δε στο λέω για να μη σε παίρνει από κάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Επισης η προθερμανση του αυτοκινητου πριν ξεκινησουμε ειναι εντελως λανθασμενη και κακο μπορει να κανει .

Δεν είναι λανθασμένη, ούτε κάνει κακό, απλά η παρατεταμένη προθέρμανση (>20-30s) είναι ανούσια τις περισσότερες φορές,  γιατί έτσι κι αλλιώς το πρώτο km, πρέπει να το κάνεις σιγά γιατί όσο και να προθερμάνεις την μηχανή, το κιβώτιο είναι ακόμη κρύο.

Στα turbo περισσότερο νόημα έχει το σβήσιμο. Αν του εβγάλες την πίστη, το τελευταίο km πρέπει να το κάνεις χαλαρά για να πέσει το turbo σε κανονική θερμοκρασία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο στρωσιμο που χρειαζεται ειναι οσον αφορα τα τακακια και οι δισκοι ωστε να πατησουν σωστα ομοιομορφα και αυτο μετα απο περιπου 500χλμ το εχουν κανει τελεια. Το μοτερ μη το φοβασε ισα ισα αν το σκισεις απο την αρχη  (αν και το χουν κανει στο εργοστασιο αυτο) πατανε καλυτερα τα ελατηρια στον κυλινδρο (συνιθως για ανακατασκευασμενα μοτερ το λεμε αυτο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακου εμενα που εχω στειλει τρια καινουργια μοτορια, για ρεκτιφιε.

Δεν θελει στρωσιμο. Σκιστο με το καλημερα. Εγω αυτο εκανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε

Ακου εμενα που εχω στειλει τρια καινουργια μοτορια, για ρεκτιφιε.

Δεν θελει στρωσιμο. Σκιστο με το καλημερα. Εγω αυτο εκανα.

Σου εκανα τουλαχιστον καποια...εκπωση ?

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Δεν είναι λανθασμένη, ούτε κάνει κακό, απλά η παρατεταμένη προθέρμανση (>20-30s) είναι ανούσια τις περισσότερες φορές,  γιατί έτσι κι αλλιώς το πρώτο km, πρέπει να το κάνεις σιγά γιατί όσο και να προθερμάνεις την μηχανή, το κιβώτιο είναι ακόμη κρύο.

Στα turbo περισσότερο νόημα έχει το σβήσιμο. Αν του εβγάλες την πίστη, το τελευταίο km πρέπει να το κάνεις χαλαρά για να πέσει το turbo σε κανονική θερμοκρασία. 

20-30 sec ναι αλλα οχι και 2-3 min.Ναι αν και δεν εχω εγω επειδη εχουν τα παιδια μου turbo (Audi TT του 2000)τους το λεω αλλα δεν ξερω αν το κανουν.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που θα έκανα οτί στα πρώτα 1500 χλμ θα άλλαζα λάδια κινητήρα και φίλτρο λαδιού.

Εάν και πλέον έχουν βελτιωθεί οι ιδιότητες των λιπαντικών. Και το πρωι κατά την εκκίνηση θα το ξεκίναγα κατευθειάν απλώς με λίγες στροφές , μέχρι να ζεσταθεί.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα δεν χρειάζεται το στρώσιμο των 1000-1500 χλμ που λένε και γενικα όλοι η διαδικασία που πρεπει να κάνεις, και καταλήγουμε ότι πρέπει να γηνουν κάποια βασικά και λίγα χλμ για στρώσιμο σασμάν φρένον λάστιχα καμία 400 δλδ 

Συμφωνείτε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι ειμαι απο τους κλασικούς που λένε ναι στο στρώσιμο. Τωρα αν εσυ θες να παρεις καινούριο αμάξι και να ρίχνεις κόφτες με γεια σου με χαρά σου :D

Ακομα και στην παραλαβή του δικού μου Καινούργιου αυτοκινήτου ο σύμβουλος της vw μου είπε οτι ναι μεν δουλεύουν οι μηχανές εκτός αυτοκινήτου αλλα δεν ειναι το ίδιο. Έτσι κι αλλιώς ολα θέλουν στρώσιμο και τα τακάκια και τα λάστιχα .....

Καποια manual αναφέρουν να πηγαίνεις ως χ στροφές για χ χλμ. 

Για να μην πει κανεις καμία εξυπνάδα..... μηχανικός δεν ειναι , απλώς έχω πολυ δικούς μου ανθρώπους που εμπιστεύομαι. Και φίλος μηχανικός σε αντιπροσωπεία το ίδιο με είχε συμβολευσει.  

Αυτο που ειναι αναμφισβήτητο για το Τούρμπο ειναι οτι δεν κάνει να το πιέζεις κρύο όπως επισης και να μην το σβήνεις άμεσα. Με λίγα λόγια δηλαδή οδηγείς τα πρώτα σου μέτρα χαλαρά χωρίς να πολυανεβαζεις στροφές. Και επισης οδηγείς χαλαρά πριν παρκάρεις. 

Επεξ/σία από margaritagr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...