Προς το περιεχόμενο

Xbox One X στα 429€ στο Γερμανό +20% με κάρτες Eurobank [ΤΕΛΟΣ]


th_nikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, nikosKy είπε

Παθών και εγώ με την επιστροφή, αγορά την Τρίτη 20/11 και ακόμα την επιστροφή δεν την έχω δει...Έστειλα χθες ένα mail από την φόρμα επικοινωνίας τους και περιμένω απάντηση.

Δεν έλεγα κάτι άλλο..μόλις μου απάντησαν οτι το διερευνούν και θα επικοινωνήσουν μαζι μου. Πρέπει να έχει γινει χαμός με αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, xxaris είπε

Πριν μια ώρα κάλεσα στο 2109555000 (europhone banking της eurobank) και αφού ταυτοποίησαν ότι έως και σήμερα δεν έχω λάβει την επιστροφή, μου απάντησαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα της επιστροφής στο τμήμα καρτών, όπως μου είπαν, και κατά τη διάρκεια της ημέρας θα με καλέσουν από αυτό το τμήμα για να με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Τώρα θα περιμένω.....

Προτείνω, όλοι όσοι περιμένουν την επιστροφή, η οποία προφανώς και δεν θα μπει αν δεν γίνει κάποια ενέργεια από μέρους μας, να καλέσουν στο παραπάνω τηλέφωνο. (Για την ταυτοποίηση των στοιχείων ζητούν τον αριθμό της κάρτας, 2 ψηφία από τον κωδικό πελατη του europhone banking, την ημερομηνία και το ποσό συναλλαγής).

εγω το εκανα χτες και μου ειπαν να περιμενο 2 μερες ακομα δηλαδη μεχρι αυριο το πρωι γιατι λεει θελει τρεις εργασιμες απο την οριστικοποιηση της αγορας

απο μερια μου η αγορα εγινε 22 του μηνα και η οριστικοποιηση 26 πραγμα που με παραξενεψε μιας και στο ε μπανκινκ βλεπεις τωρα αντι για 22 που εβλεπα την κινηση μεχρι προχτες τωρα  βλεπω 26

 απο την γιουρομπανκ με διαβεβαίωσαν  οτι δεν εχει σημασια και οτι αυτη βλεπουν οτι εγινε 22 του μηνα η αγορα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mples είπε

εγω το εκανα χτες και μου ειπαν να περιμενο 2 μερες ακομα δηλαδη μεχρι αυριο το πρωι γιατι λεει θελει τρεις εργασιμες απο την οριστικοποιηση της αγορας

απο μερια μου η αγορα εγινε 22 του μηνα και η οριστικοποιηση 26 πραγμα που με παραξενεψε μιας και στο ε μπανκινκ βλεπεις τωρα αντι για 22 που εβλεπα την κινηση μεχρι προχτες τωρα  βλεπω 26

 απο την γιουρομπανκ με διαβεβαίωσαν  οτι δεν εχει σημασια και οτι αυτη βλεπουν οτι εγινε 22 του μηνα η αγορα 

Εγώ την αγορά την έκανα την προηγούμενη Τρίτη στις 20 αργά το βράδυ και στο ebanking έγινε οριστικοποίηση της συναλλαγής την Πέμπτη, δύο ημέρες μετά. Στην απόδειξη του ΑΤΜ με τις κινήσεις του λογαριασμού η αγορά φαίνεται στις 20 του μήνα. Σου προτείνω να μην περιμενεις έως αύριο, ξανακαλεσε τους σήμερα για να γίνει διερεύνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά! Αγόρασα και εγώ ένα PS4 Pro online τη Τρίτη 20/11 και έως σήμερα δεν έχει επιστραφεί το ποσό. Ωστόσο δεν έχει γίνει ούτε η χρέωση της αξίας αγοράς στη κάρτα που χρησιμοποίησα! Προηγείται η χρέωση και έπεται η επιστροφή. Αναμένω αλλά άρχισε να εξαντλείται και εμένα η υπομονή μου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδες εγω ολα καλα, αγορασα μεσω internet και πληρωσα. Μου ηρθε σπιτι, εγινε η χρεωση 4 μερες μετα και μετα απο 2-3 μερες εγινε και η επιστροφη.  Παντως το τηλεφωνικο κεντρο ειναι εκτος λειτουργιας. Εγω θελω να επιστρεψω κατι που πηρα και δεν βγαζει γραμμη ουτε χθες, ουτε σημερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 λεπτά πριν, tkig είπε

παιδες εγω ολα καλα, αγορασα μεσω internet και πληρωσα. Μου ηρθε σπιτι, εγινε η χρεωση 4 μερες μετα και μετα απο 2-3 μερες εγινε και η επιστροφη.  Παντως το τηλεφωνικο κεντρο ειναι εκτος λειτουργιας. Εγω θελω να επιστρεψω κατι που πηρα και δεν βγαζει γραμμη ουτε χθες, ουτε σημερα. 

Δεν βγαινουν τα νουμερα που γραφεις. Η πρωτη μερα 20% ηταν 20-11. 4 Εργασιμες μετα που λες ειναι προχθες Δευτερα. Σημερα σου εγινε η επιστροφη που ειναι αλλες 2; Γιατι οπως το γραφεις ειναι σαν να εγινε πριν μερες. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειπα για εργασιμες. Οπως και να εχει, εμενα μπηκαν τα ευρω επιστροφης, λιγο καθυστερημενα, και η χρεωση ενω απ οτι ειδα τωρα στο ebanking εγινε 22 του μηνα, εγω την ειδα 2 μερες αργοτερα. Συγκεκριμενα την χρεωση την ειδα το σαββατο και τα ευρω επιστροφης τα τσεκαρα χθες, δεν τα ειχα τσεκαρει την δευτερα ομως. Καλη τυχη σε ολους, λογικα δεν θα εχετε προβλημα εφοσον κανατε οτι πρεπει (δηλαδη αγορα και πληρωμη απο egermanos, ή αφορα και πληρωμη στο καταστημα.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xxaris είπε

Πριν μια ώρα κάλεσα στο 2109555000 (europhone banking της eurobank) και αφού ταυτοποίησαν ότι έως και σήμερα δεν έχω λάβει την επιστροφή, μου απάντησαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα της επιστροφής στο τμήμα καρτών, όπως μου είπαν, και κατά τη διάρκεια της ημέρας θα με καλέσουν από αυτό το τμήμα για να με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Τώρα θα περιμένω.....

Προτείνω, όλοι όσοι περιμένουν την επιστροφή, η οποία προφανώς και δεν θα μπει αν δεν γίνει κάποια ενέργεια από μέρους μας, να καλέσουν στο παραπάνω τηλέφωνο. (Για την ταυτοποίηση των στοιχείων ζητούν τον αριθμό της κάρτας, 2 ψηφία από τον κωδικό πελατη του europhone banking, την ημερομηνία και το ποσό συναλλαγής).

Ένας φίλος μου έκανε το ίδιο Δευτέρα, αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ξαναπήρε σήμερα τηλέφωνο στη eurobank να δει τι γίνεται με το αίτημα και είπαν ότι ισχύουν οι 3 εργάσιμες, αλλά ο Γερμανός καθυστέρησε 2 μέρες να στείλει κάτι παραστατικά, οπότε πάει στις 5 εργάσιμες.. Και ότι αν δε φανεί σήμερα να πάρει αύριο τηλέφωνο πάλι. Με λίγα λόγια τρέχα γύρευε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα....υπαρχει κανενα νεοτερο για την επιστροφη (20%) του Γερμανου?Η ακομα τιποτα? Καπου εδω μεσα καποιος εγραψε οτι οι υπάλληλοι του σημερα ειχαν απεργια...ισχυει?

Επεξ/σία από FLIMIT
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, xxaris είπε

Πριν μια ώρα κάλεσα στο 2109555000 (europhone banking της eurobank) και αφού ταυτοποίησαν ότι έως και σήμερα δεν έχω λάβει την επιστροφή, μου απάντησαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα της επιστροφής στο τμήμα καρτών, όπως μου είπαν, και κατά τη διάρκεια της ημέρας θα με καλέσουν από αυτό το τμήμα για να με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Τώρα θα περιμένω.....

Προτείνω, όλοι όσοι περιμένουν την επιστροφή, η οποία προφανώς και δεν θα μπει αν δεν γίνει κάποια ενέργεια από μέρους μας, να καλέσουν στο παραπάνω τηλέφωνο. (Για την ταυτοποίηση των στοιχείων ζητούν τον αριθμό της κάρτας, 2 ψηφία από τον κωδικό πελατη του europhone banking, την ημερομηνία και το ποσό συναλλαγής).

Και η συνέχεια........

Χθες δε με πήραν τηλέφωνο όπως μου είχαν πει, οπότε πριν από λίγο τους κάλεσα εγώ ζητώντας αρχικά εξηγήσεις γιατί δε με κάλεσαν όπως μου είχαν πει και τι θα γίνει με την επιστροφή. Πραγματικά δεν έχουν ιδέα, δεν ξέρουν τι τους γίνεται και δε δίνουν πειστικές απαντήσεις. Αρχικά μου είπαν έως τέλος του μήνα θα με καλέσουν και θα μπουν τα χρήματα, το έγραφαν λέει στους όρους της προσφοράς ότι η επιστροφή θα πιστωθεί έως τέλος του μήνα, και όταν απάντησα ότι σε 2 μέρες τελειώνει ο μήνας, μου είπε έως τέλος της εβδομάδας σίγουρα θα με καλέσουν και αν όχι μέχρι τα μέσα της άλλης εβδομάδας και αν πάλι όχι τότε να καλέσω εγώ την επόμενη Τετάρτη κλπ. Εκκρεμεί λέει το αίτημα μου, μα πιο αίτημα απαντάω, δεν υπάρχει αίτημα οφείλετε να τηρήσετε τους όρους της προσφοράς που εσείς κάνατε και να βάλετε τα χρήματα, έχουν περάσει 10 ημέρες από την αγορά! 

Πάντως εγώ δεν θα το αφήσω, θα τους καλώ κάθε μέρα, θα τους σπάσω τα νεύρα μέχρι να μπει η επιστροφή. Είναι και 75€, δεν είναι μικρό το ποσό!

ΥΓ: Επειδή η επιστροφή αφορούσε εκτος των αγορών άνω των 199€ και μόνο προϊόντα black friday, υποθέτω ότι ο Γερμανός καθυστερεί να στείλει τις συναλλαγές, αν δηλαδή το προϊόν που αγοράστηκε ήταν σε προσφορά black friday ή όχι και για αυτό πιστεύω καθυστερεί και η Τράπεζα. Αν παρατηρήσετε δεν έχει μπει ούτε το κλασσικό 1% που ισχύει, οπότε μάλλον είναι θέμα Γερμανού (πιστεύω).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ 89,80 Ευρώ επιστροφή αναμένω. Έχεις πολύ δίκιο λέγοντας πως δε λάβαμε ούτε το 1% της επιστροφής και άρα ευθύνη έχει ο Γερμανός και όχι η Eurobank! Εγώ πλήρωσα online με πιστωτική Eurobank στις 20/11 και ακόμη δεν έγινε καν χρέωση στη κάρτα μου ενώ τη συσκευή την έχω στα χέρια μου από 21/11. Θα τους ενοχλώ ξανά και ξανά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγω τα ιδια με την επιστροφη καθε μερα τηλεφωνο μεχρι να βγαλω ακρη,πλεον εχει περασει το διαστημα που σου λενε περιμενε για εργασιμες,να μπει η συναλλαγη στο e-banking κτλπ,τωρα εμενα μου λενε εχουνε δωσει αιτημα και ειναι σε "επεξεργασια" και θα με ενημερωσουν οι ιδιοι.

Επεξ/σία από greengr21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη σελίδα της επιστροφής στο facebook, βλέπω τις απαντήσεις και λένε οτι μέχρι τέλος της εβδομάδας θα έχουν μπει τα λεφτά. Οπότε μάλλον ειναι αργοπορία του Γερμανού να στείλει τα παραστατικά, όπως είπε ένας φίλος εδώ στο forum

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...