Προς το περιεχόμενο

Μη αποδοση "επιστροφης" eurobank στις προσφορες "20% επιστροφη Black Friday στον Γερμανο 20-25 Νοεμβριου 2018" ;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σήμερα εμφανίστηκε σε μένα η επιστροφή! 19% έλαβα και το υπόλοιπο 1% με την εκάστοτε δόση.

Εμένα 5 ημέρες μετά το αίτημα τακτοποιήθηκε το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έκανα chat μέσα από το site του ebankng της eurobank

παρακάτω το κείμενο...

Αναφορά σε κείμενο

eBanking_SupportXXX:
  Καλημέρα σας, πώς μπορώ να εξυπηρετήσω παρακαλώ; 
XXXXXXX:
  Καλησπέρα, έχω κάνει συναλλαγές με την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατά την εβδομάδα του BlackFriday και δεν έχω λάβει το ποσό της επιστροφής σωστά
XXXXXXX:
  πρέπει να κάνω κάτι ή θα διορθωθεί από εσάς αυτόματα?
eBanking_SupportXXX:
  Παρακαλώ να μας καλέσετε στην υπηρεσία του Europhone Banking ,για να ελεγχθεί. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι 210-9555000 ή 801-111-1144.

 

Οπότε πρέπει σίγουρα να κάνουμε κάτι...δεν διορθώνεται από μόνο του... και επίσης οι μέρες για εξυπηρέτηση είναι πολύ δύσκολες... ειδικά τώρα που πλληρώνουν όλοι τέλη κυκλοφορίας... κ.α.

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι δεδομένο ότι όποιος δεν ανοίξει αίτημα τηλεφωνικά, δεν θα πάρει τίποτα πίσω. 

Κι αν έχει κάνει και καθυστερεί η απάντηση, να τους πρήξει στα τηλέφωνα ή να κάνει καταγγελία.

Επεξ/σία από nikko_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια όλοι τα ίδια 'σκ@τ@' είναι. Και εγώ είχα κάνει σε Κωτσόβολο  μια παραγγελία 1/12 που επαιζε 20% επιστροφή μέσω Go4More.

Λεφτά δε μπήκαν και ο Κωτσόβολος έκανε τον κινέζο (Απαράδεκτος). 

Η Εθνική όμως ξηγήθηκε σχετικά γρήγορα. Παρασκευή τους ανέφερα το πρόβλημα και τους έστειλα κάποια δικαιολογητικά με μειλ. Τριτη τους εστειλα 'εχουμε κάτι νεότερο' και Τετάρτη πρωί πρωί μπήκαν 🙄

Επεξ/σία από baskon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αγορά που είχα κάνει στα τέλη βδομάδας του Σεπτέμβρη στο κατάστημα Public, μόνο σε λαπτοπ είχαν επιστροφή 20% της αξίας (για αγορές πάνω από 499 ή 599 δεν θυμάμαι καλά). Μπήκαν στ €πιστροφη στα επόμενα 5’ απ την αγορά. Σκεφτείτε την αγορά την έκανα το βράδυ, 5-10 λεπτά πριν κλείσει το μαγαζί. Όποτε το θέμα που μερικοί δεν είδαν €€ στην €πιστροφη, έχω μια θεωρία: Πιθανόν θα έγιναν πολλές-πολλές αγορές αυτές τις ημέρες με αποτέλεσμα να μη «προλάβουν» να διαβάσουν όλες τις αγορές που περιλαμβάνουν οι €πιστροφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ είχα πάρει ένα PS4 από Γερμανό το καλοκαίρι σε δόσεις, αλλά η επιστροφή μπήκε εφάπαξ όλη από την πρώτη στιγμη.

Μιλάω τώρα με eurobank και τους λέω... δεν φαντάζομαι να χρειάζεται να πέρνω σε κάθε δόση τηλέφωνο να ζητάω πίσω το 19% :-) ...

δεν μου απάντησε η κοπέλα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω νομιζω οτι το επιστροφη app με ορους και προυποθεσεις ειναι μια απατεωνια οπως και το 'go for more' .Σε επανεκδοση καρτας τι γινεται ;  1 % μου εχουν βαλει και δεν εκανα δοσεις ολο το ποσο πληρωσα μαζι με το φπα  αγορες Νοεμβρη . (Το app ειναι ενεργοποιημενο )

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
42 λεπτά πριν, Thanos.C είπε

Σε αγορά που είχα κάνει στα τέλη βδομάδας του Σεπτέμβρη στο κατάστημα Public, μόνο σε λαπτοπ είχαν επιστροφή 20% της αξίας (για αγορές πάνω από 499 ή 599 δεν θυμάμαι καλά). Μπήκαν στ €πιστροφη στα επόμενα 5’ απ την αγορά. Σκεφτείτε την αγορά την έκανα το βράδυ, 5-10 λεπτά πριν κλείσει το μαγαζί. Όποτε το θέμα που μερικοί δεν είδαν €€ στην €πιστροφη, έχω μια θεωρία: Πιθανόν θα έγιναν πολλές-πολλές αγορές αυτές τις ημέρες με αποτέλεσμα να μη «προλάβουν» να διαβάσουν όλες τις αγορές που περιλαμβάνουν οι €πιστροφες

Μιλας για αγορα σε φυσικο καταστημα, εισαι εκτος θεματος. Το θεμα και τα προβληματα αφορουν ηλεκτρονικες αγορες. Στο site - πληρωμη με καρτα.

Αν σου εκανε 5 λεπτα ειναι πολλα, στο δευτερολεπτο μπαινουν παντα σε ολες τις καρτες οι ποντοι, τσεκαρισμενο με apps online, Go4more, €πιστροφη και yellows. Αλλωστε στα γραφει και αμεσα στο χαρτακι που τυπωνεται απο το POS στο καθε φυσικο καταστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε

Εγω νομιζω οτι το επιστροφη app με ορους και προυποθεσεις ειναι μια απατεωνια οπως και το 'go for more' .Σε επανεκδοση καρτας τι γινεται ;  1 % μου εχουν βαλει και δεν εκανα δοσεις ολο το ποσο πληρωσα μαζι με το φπα  αγορες Νοεμβρη . (Το app ειναι ενεργοποιημενο )

δεν χάνεις τους πόντους σε επανέκδοση... τουλάχιστον έτσι είχε συμβεί πριν κάποια χρόνια. Λογικά δεν έχει αλλάξει κάτι. Βέβαια και πριν λίγο καιρό η επανέκδοση κάρτας ήταν δωρεάν... πλέον δεν είναι... άσχετο όμως με το όλο θέμα Γερμανος επιστροφή blackfriday...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω θορυβηθει γιατι και σε νεα καρτα Debit εθνικης με το αναλογο go f more  δε μου ενεργοποιειται στο site - βγαζει επισκ . ενα καταστημα - εκει σου λενε ουστ και πισω στο site και τηλεφωνα .

Φυσικα για το γερμανο μιλαω για επιστροφη Eurobank MasterCard -ηλεκτρονικες αγορες -με αυτη πληρωσα  και ενεργοποιημενο αpp που βγαζει αμεσως το ποσο επιστροφης . Για αγορα σε φυσικο καταστημα βγαζει το 1 % πισω  αμεσως  .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...