Προς το περιεχόμενο

Μη αποδοση "επιστροφης" eurobank στις προσφορες "20% επιστροφη Black Friday στον Γερμανο 20-25 Νοεμβριου 2018" ;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, Malthador είπε

Για μένα είναι ξεκάθαρο το τι έχει συμβεί: είτε ο Γερμανός, είτε η Eurobank, καθυστέρησαν επίτηδες να βάλουν τους πόντους στην εφαρμογή για να μην προλάβουν οι ενδιαφερόμενοι να τους ξοδέψουν κατά την περίοδο των εκπτώσεων και αντί για αυτό να τους αναγκάσουν να ψωνίσουν χωρίς εξαργύρωση πόντων στην διάρκεια των προσφορών, είτε να ξοδέψουν τους πόντους αφού τελειώσουν οι προσφορές. 

Σηκώνει καταγγελία το θέμα. 

Προσωπικα το θεωρω μικρο το κακο την καθυστερηση, αφου οι ποντοι μπορουν να χρησιμοποιηθουν και σε καθημερινες συναλλαγες (βενζινη, σουπερ μαρκετ κτλ). Να ηταν πχ δωροεπιταγη και να ισχυε το "εντος 3 εργασιμων" αλλα να ειχαν καθυστερησει οσο οι ποντοι, θα ελεγα οκ, δεν ψωνιζεις καθε μερα απο Γερμανο (ή αντιστοιχα απο Κωτσο/MM κτλ)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η καθυστέρηση οφείλεται μάλλον στο ότι ο Γερμανός χρησιμοποιεί για online αγορές το σύστημα της Εθνικής Τράπεζας. Η επιστροφή είναι της Eurobank όποτε τα € επιστροφής θα πιστωθούν με "το χέρι". Θα πάρει καμμιά βδομάδα. Εγώ έχω παραλάβει το προϊόν από Δευτέρα και ακόμα δεν έχει χρεωθεί η κάρτα μου της Eurobank. Άρα δεν έχω λάβει και την επιστροφή ακόμη. Θα γίνει από μόνο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω την επιστροφή την πήρα αγοράζοντας μια hisense 50αρα απο το site. Και ναι εκει που εβαλα τα στοιχεία καρτας, ειχε λογότυπο Εθνικής τράπεζας. Μολις στο ebanking μου ειδα τη χρεωση (μετα απο 3 μερες απο την αγορα) , περιμενα αλλη μια μερα και η επιστροφή ΔΕΝ ειχε μπει. Πηρα τηλέφωνο το Europhone Banking, και ο εκπροσωπος τους έκανε αίτημα ώστε να μπει η επιστροφή και επειδή ηταν ή Παρασκευή η Σάββατο, οι επιστροφή τελικά μπηκε Τρίτη. 7 μερες μετα τη παραγγελία της τηλεόρασης. Μάλιστα με πήραν τηλέφωνο και απο το Europhone banking να μου επιβεβαιωσουν οτι μπήκε η επιστροφή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα τπτ ακόμα. Η παραγγελία έγινε 23 του μήνα. Πήρα μια φορά τηλ κ ειπανε να ξανά πάρω αν δεν μπει Δευτέρα - Τρίτη. Δεν έκανε πάντως διερεύνηση. Θα μας σπάσουν τα νεύρα. Αντε να δούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σημειώσω ότι το ίδιο πρόβλημα έχουμε και με πόντους yellows της Πειραιώς από το Public (που επίσης διαφήμιζε "20% της αξίας της τηλεόρασης σε yellows").

Αν οι τράπεζες και τα μαγαζιά θέλανε να δυσφημίσουν το σύστημα των πόντων, τα κατάφεραν μια χαρά πάντως. Δεν πρόκειται ποτέ ξανά να συνυπολογίσω τέτοιες υποσχετικές για αγορά.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα επαναλάβω αυτό που είχα γράψει και στο άλλο thread. 

Αγορά και εξόφληση μέσω eshop Γερμανού στις 22 Νοεμβρίου και ακόμη δεν έχει χρεωθεί η κάρτα (10 μέρες μετά).

Δεν μου έχει ξανασυμβεί σε οποιαδήποτε συναλλαγή, σε Ελλάδα ή εξωτερικό.

Ελπίζω όταν γίνει η χρέωση, να μπει απευθείας κι η επιστροφή και να μην έχουμε άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν εχω καταλαβει πως η επιστροφη και γενικα αυτο το point system παιζει μονο σε καποια συγκεκριμενα μαγαζια και δεν το δινουν και σε μικροτερες αλυσιδες προκειμενο να αυξησουν και αυτοι λιγο τις πωλησεις τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Mixail-1 είπε

εγω δεν εχω καταλαβει πως η επιστροφη και γενικα αυτο το point system παιζει μονο σε καποια συγκεκριμενα μαγαζια και δεν το δινουν και σε μικροτερες αλυσιδες προκειμενο να αυξησουν και αυτοι λιγο τις πωλησεις τους..

Γιατί τα -μεγάλα- μαγαζιά που συνεργάζονται με την εκάστοτε τράπεζα, συνήθως είναι των ιδίων (ή συνεργαζόμενων) συμφερόντων και απλά το κάνουν σε μια προσπάθεια να κρατήσουν "μαντρωμένη" την κατανάλωση και την ανακύκλωση του χρήματος στο δικό τους δίκτυο. Γι' αυτούς λοιπόν, ένα μικρό και άσχετο μαγαζάκι δεν έχει πουθενά θέση σε όλο αυτό. Ούτε συμφερόντων τους είναι, ούτε κάνει κανένα σπουδαίο τζίρο (συγκριτικά). ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, με αυτά τα point systems, ακριβώς αυτή την αιμορραγία προς τα μικρά e-shops είναι που προσπαθούν να ανασχέσουν. Μιλάμε για αντικρουόμενα συμφέροντα δηλαδή στην ουσία.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά στις 21/11. Χρέωση στις 23/11. Πήρα τηλέφωνο στις 26/11 εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας και υπέβαλε αίτημα ο υπάλληλος. Επικοινωνία ξανά στις 30/11 και μου είπαν μέχρι τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας θα πιστωθούν στην "επιστροφή". Τελικά τα είδα στις 30/11 το βραδάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τιμολόγιο με η χωρίς ΦΠΑ 39α κανένα πρόβλημα ;  Θυμάμαι πριν λίγους μήνες δε τιμολογούσαν τις παραγγελίες μεσώ eshop στο τοπικό κατάστημα  

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στις 30/11/2018 στις 6:57 ΜΜ, filippossks είπε

Μόλις μίλησα με υπάλληλο της eurobank για ένα θέμα με το ebanking που είχα, και έτυχε να ρωτήσω και για την επιστροφή και με ενημέρωσε ότι η επιστροφή θα μπει σε όλους 3 με 7 Δεκέμβριου, και οι αποδείξεις δεν έχουν σχέση γιατί βλέπουν την κίνηση το ποτέ δεσμεύτηκαν τα λεφτά.

Τι να κάνουμε ας περιμένουμε, το να τα χάσουμε είναι περίπου απίθανο.  

Καλησπέρα παιδιά, 

Έτσι ακριβώς είναι, η πίστωση της επιστροφής θα μπει την ημέρα που θα δεσμευτούν τα αντίστοιχα χρήματα. 

Φαντάζομαι πως σε όποιους από εσάς δεν έχει πιστωθει η επιστροφή δεν έχει υπάρξει ακόμη και η αντίστοιχη χρέωση στον λογαριασμό σας. 

Εγώ που έκανα την παραγγελία από φυσικό κατάστημα και είχα ήδη εγκατεστημένη την εφαρμογή της επιστροφής, έγινε χρέωση και αντίστοιχη πίστωση άμεσα

Επεξ/σία από tazman75
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, tazman75 είπε

Φαντάζομαι πως σε όποιους από εσάς δεν έχει πιστωθει η επιστροφή δεν έχει υπάρξει ακόμη και η αντίστοιχη χρέωση στον λογαριασμό σας. 

 

Προφανως δεν εχεις διαβασει καθολου και τα παλια θεματα αλλα και το τρεχον.

Οι δεσμευσεις εχουν γινει και εχουν γινει και οι χρεωσεις-εκκαθαρισεις εδω και 10 μερες. Σε καποιους ελαχιστους μπορει να μην εχουν γινει ακομα χρεωσεις συμφωνα με οσα λενε, αλλα στο 90% εχουν γινει κανονικες εκκαθαρισμενες χρεωσεις αλλα επιστροφη ΝΟ. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

9 ώρες πριν, matrixxx είπε

Προφανως δεν εχεις διαβασει καθολου και τα παλια θεματα αλλα και το τρεχον.

Οι δεσμευσεις εχουν γινει και εχουν γινει και οι χρεωσεις-εκκαθαρισεις εδω και 10 μερες. Σε καποιους ελαχιστους μπορει να μην εχουν γινει ακομα χρεωσεις συμφωνα με οσα λενε, αλλα στο 90% εχουν γινει κανονικες εκκαθαρισμενες χρεωσεις αλλα επιστροφη ΝΟ. 

Έχεις απόλυτο δίκιο μιας και διάβασα μόνο τα τελευταία μηνύματα. 

Κατανοώ  απόλυτα  το άγχος όσων δεν έχουν δει ακόμη την επιστροφή καταχωρημένη

Πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου να πιστωθει η επιστροφή σε όσους ακολούθησαν σωστά τα βήματα που απαιτούνταν κατά την παραγγελία

Επεξ/σία από tazman75
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Εγώ έκανα 4 συνολικά αγορές από Γερμανό με πρώτη την Δευτέρα βράδυ (μόλις βγήκε η προσφορά) και τελευταία την Παρασκευή. Σήμερα είδα την επιστροφή να έχει μπει για όλες τις αγορές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμένα είχε περάσει επιστροφή 1% αντί για 20% τους πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν ότι μέσα στην τρέχουσα βδομάδα θα προχωρήσουν οι επιστροφές σωστά και με κλείσανε.

Μετά από 10 λεπτά με πήραν πίσω τηλέφωνο να μου πουν ότι ανοίξανε ticket για την καλύτερη εξυπηρέτηση μου και διερεύνηση και θα με ενημερώσουν αυτοί ξανά, μόλις έχει προχωρήσει η πρόοδος του αιτήματός μου.

Σημείωση, χρησιμοποίησα μία παλιά Eurobank VISA Classic που γράφει στην πίσω πλευρά Επιστροφή, αλλά δεν είναι κάρτα συγκεκριμένου τύπου Επιστροφής (YES card κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...