Προς το περιεχόμενο

Η Lime και τα ηλεκτρικά πατίνια της, καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με αντιστοιχες τιμες αλλα σε δολλαρια στο λος αντζελες και πληρωνοντας και περισσοτερα τους chargers για τα ελληνικα δεδομενα μαλλον τσιμπημενο ειναι θα μπορουσαν να το εδιναν στα 2/3 της τιμης αν οχι στα μισα απο εκει και περα βλεπω οι γυφτοι να κανουν παρτυ τις επομενες μερες

εγω παντως πηρα ενα τετοιο και ψαχνω αφορμες για να κινουμαι ολη την μερα με αυτο και οχι με το αμαξι

 

Επεξ/σία από geoeva01
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Μαδρίτη κυκλοφορούν ήδη με την πολιτεία να παίρνει μέτρα για να προστατεύσει τους πεζούς.

Οσοι είναι κάτω από 15 χρονών πρέπει να φορούν κράνος .Επίσης απαγορεύεται η χρήση σε όσους έχουν καταναλώσει αλκοόλ.
Και φυσικά δεν επιτρέπεται η χρήση τους πάνω στα πεζοδρόμια. 
Οι τιμές είναι ίδιες.
Για τους χρήστες των ηλεκτρικών πατινιών τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα διότι θα πρέπει να οδηγούν μόνο είτε σε ποδηλατόδρομους είτε σε ανοιχτούς χώρους όπως πλατείες πάρκα κλπ ,με αποτέλεσμα να μην μπορούν να το χρησιμοποιούν για τις δουλειές τους στο κέντρο της πόλης.
Οι ποδηλάτες παραπονιούνται διότι οι ποδηλατόδρομοι είναι για τα ποδήλατα κι όχι για ηλεκτρικά πατίνια.
Στα πεζοδρόμια παραπονιούνται οι πεζοί.
Και το δημαρχείο προσπαθεί να κοντρολάρει και να βρει λύση για αυτήν τη νέα μόδα.

 



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, defacer είπε

Μια πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη με τα γενναιόδωρα πεζοδρόμια/χώρους στάθμευσης της είναι η πλέον κατάλληλη επιλογή όχι για μία, αλλά πολλές μάλιστα τέτοιες εξελίξεις. 😂

Αν και ειλικρινά το τριμπούρδελο που γίνεται σε κομβικά σημεία της πόλης κάθε μέρα λόγω κίνησης και παρκαρισμένων είναι τέτοιο που μόνο καλό μπορεί να κάνει.

Το πάρκινγκ και η βενζίνη είναι πιο ακριβά.

Ότι ακριβώς ήθελα να πω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είδα εχθές, ποδηλατώντας στην παραλία. Το βρίσκω υπέροχη ιδέα! Εντοπίζεις ένα κοντά σου, πας εκεί που θέλεις και απλά το αφήνεις. Άγχος κανένα.

Ωστόσο, μου κάνει τρομερή εντύπωση που τα έβλεπα έτσι, αφημένα κάπου. Είναι μέχρι να το πάρουν γραμμή τα καλόπαιδα και να αρχίζουν να τα φορτώνουν στα Datsun:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, XPHSTOS_ είπε

Σίγουρα δεν είναι... αλλά άνετα πας από τον Σταθμό ΟΣΕ μέχρι το Μακεδονία σε 10 λεπτά, χαλαρός και ωραίος.
Φυσικά μιλάω πάντα για άνοιξη / καλοκαίρι που η ζέστη και η μπόχα στα αστικά φτάνει στο max.
Θα το δοκίμαζα.

Δεν υπολόγισες το χρόνο που χρειάζεσαι για να βγεις από την κάθε λακούβα της Μοναστηρίου που είναι Ολυμπιακών διαστάσεων ούτε και τους Ταλιμπάν της Μοναστηρίου που κάνουν σλάλομ,υπολόγισε επίσης αν πας από 26ης και το 40 του Καλοχωρίου που κάνει σφήνες,θα καλοπεράσεις

Επεξ/σία από Silok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα ,  γίνονται βήματα μπροστά χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές πχ ποδηλατόδρομοι η τουλάχιστον στο δρόμο ειδική λωρίδα για ποδήλατα.  Ποδήλατα και πατίνια στους γεμάτους λακούβες δρόμους, παρέα με αυτοκίνητα, μηχανές??? καμιά φορά δε πιστεύω πως το κάνω κάθε μέρα σπίτι - δουλειά με ηλεκτρικο-πατίνι ,είναι σαν να κάνω extreme sport. Το να ανέβεις στο πεζοδρόμιο να κάνεις ποδήλατο η πατίνι είναι επικίνδυνο για τους πεζούς, καρότσια με μωρά, παιδιά, ηλικιωμένοι,  το αποφεύγω. Αν θεωρηθεί οτι αυτή η υπηρεσία είναι γα τις καθημερίνες μετακινήσεις δε προβλέπω να έχει μέλλον, για κανα Σαββατο -Κυριακο στη πλατεία, βολτούλα μπορεί. Πάντως δεν έχω ακούσει διάθεση απο το Κράτος να δημιουργήσει υποδομές , μόνο οτι κάνουν οι Δήμοι προεκλογικά.  Μακάρι να έβλεπα περισσότερα, πατίνια και ποδήλατα στο δρόμο για μετακινήσεις στη δουλειά.... 

Επεξ/σία από nosstrom
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Iiatropoulos είπε

Αν θέλουμε όλες αυτές οι λύσεις να προχωρήσουν σε μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα μία λύση υπάρχει: 

ξεχωριστή λωρίδα κυκλοφορίας για μηχανάκια, ποδήλατα και πατίνια. Όλα αυτά δεν θα μπαίνουν σε λωρίδες αυτοκινήτου και τα αυτοκίνητα δεν θα μπαίνουν στην δική τους λωρίδα.

Εξαιρετικη ιδεα. Ενα μηχανακι π.χ. σε rush hour μπαινει απο την αριστερη λωριδα, περναει καθετα το δρομο να παει στη δεξια και μετα απο 500μ τον ξαναπερναει καθετα για να στριψει αριστερα. Τα kills θα εκτοξευτουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτέλους!!!! Απλά επιτέλους!!! Νοίκιαζα για ώρες το BIRD στην California και στο Παρίσι, δεν έχω νοικιάσει το LIME σε scooter αλλά μόνο σε ποδήλατο στο Westchester,  είναι εξίσου δυνατά! χαίρομαι απίστευτα που θα τα έχουμε στην πόλη!!!

Επεξ/σία από Elena Parch
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εξαιρετικη ιδεα. Ενα μηχανακι π.χ. σε rush hour μπαινει απο την αριστερη λωριδα, περναει καθετα το δρομο να παει στη δεξια και μετα απο 500μ τον ξαναπερναει καθετα για να στριψει αριστερα. Τα kills θα εκτοξευτουν. 

Κοίταξε, λέμε για λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας δικύκλων, οι άλλοι απαγορεύεται να μπούνε, δεν είναι υποχρεωτικό όλα τα δίκυκλα να είναι εκεί συνεχώς...

Εξάλλου, αν θες να είσαι 100% σίγουρος και να πηγαίνεις πάντα από αυτή, μένεις συνεχώς δεξιά, κάνεις το γύρο το τετραγώνου στρίβοντας δεξιά και φεύγεις στο δρόμο που θέλεις. Αν θέλεις να είσαι σωστός,  το φλασάκι σου αριστερά και μία λωρίδα τη φορά, όπως προβλέπεται, φτάνεις στη διασταύρωσή σου και πιάνεις ξανά δεξιά.

Εγώ πάντως με το ποδήλατο 10 χρόνια τώρα καθημερινά, βλέπω δίκυκλα και τετράτροχα να κάνουν τις ταρζανιές.... Δε πιστεύω να εκτοξευθούν τα kills. Απλά προέχει πρώτα να μάθουμε να ακολουθάμε τους κανόνες... αλλιώς ότι και να φτιάξουμε δε θα έχει αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εξαιρετικη ιδεα. Ενα μηχανακι π.χ. σε rush hour μπαινει απο την αριστερη λωριδα, περναει καθετα το δρομο να παει στη δεξια και μετα απο 500μ τον ξαναπερναει καθετα για να στριψει αριστερα. Τα kills θα εκτοξευτουν. 

γιατί το μηχανάκι μπαίνει από την αριστερή λωρίδα;

Κινείται δεξιά, πηγαίνει στο φανάρι, κινείται κάθετα, πηγαίνει από την απέναντι λωρίδα, κινείται δεξιά. 

Μπορεί βέβαια να δοκιμάσει και αυτό που λέτε, αλλά δεν νομίζω να τον αφήσουν τα αυτοκίνητα.

Βεβαία για εσάς είναι λίγο καλύτερα ότι γίνεται σήμερα που ο οδηγός του δικύκλου ειναι σκιέρ σε πίστα - ακούγεστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...