Προς το περιεχόμενο

Δείτε τις νέες 3D εκτυπωμένες δαγκάνες της Bugatti


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην αρχή του έτους, η Bugatti είχε αποκαλύψει ότι δούλευε σε μια 3D εκτυπωμένη δαγκάνα δισκόφρενου. Σχεδόν 12 μήνες μετά, η εταιρία πόσταρε ένα βίντεο που δείχνει στιγμιότυπα από δοκιμές της δαγκάνας σε φρεναρίσματα από ταχύτητες που φτάνουν τα 400 km/h. 

Όταν φρενάρουμε, η κινητική ενέργεια μετατρέπεται (κυρίως) σε θερμότητα μέσω της τριβής, οπότε η 3D-printed δαγκάνα έπρεπε να αποδείξει ότι αντέχει σε θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 1000 βαθμούς Κελσίου, και απ’ ότι φαίνεται στο παρακάτω βίντεο, τα καταφέρνει μια χαρά. 

Η χρήση μετάλλων, όπως το τιτάνιο σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι κάτι εντελώς νέο για την τεχνολογία των 3D εκτυπωτών. H Boeing για παράδειγμα χρησιμοποιεί τέτοια εργαλεία για prototyping και δοκιμές εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ το 787 πετάει με 3D-printed ακροφύσια ψεκασμού καυσίμου. Μέταλλα όπως το τιτάνιο λιώνουν πρώτα με την βοήθεια ισχυρών λέιζερ σε περιβάλλον αδρανούς αερίου αργού, και στην συνέχεια “χτίζουν” τα στρώματα του προς κατασκευή κομματιού με την διαδικασία του “near net shape”. Η διαδικασία του “χτισίματος” ελέγχεται 600 φορές το δευτερόλεπτο, οπότε οποιαδήποτε περίπτωση αστοχίας υλικού ή ανάγκη για επιφανειακό φινίρισμα εξαλείφονται. 

Επειδή αυτές οι τεχνολογίες κατασκευής είναι αρκετά κοστοβόρες αλλά και χρονοβόρες, οι εφαρμογές τους είναι περιορισμένες, ενώ χρειάστηκαν αρκετά χρόνια μέχρι να τις δούμε να περνούν σε κάποια περίπτωση που να αφορά την αυτοκίνηση. Φυσικά, η Bugatti στοχεύει να εφοδιάσει με τις νέες δυνατότερες και ελαφρύτερες δαγκάνες τα Chiron και Divo, τα οποία είναι πανάκριβες υλοποιήσεις hypercar οπότε μιλάμε για ένα πεδίο χωρίς όρια κόστους. Αν περιμένετε να τις δείτε στο επόμενο VW σας, θα πρέπει να περιμένετε αρκετά χρόνια ακόμη μέχρι να δούμε τέτοιες τεχνολογίες να εξορθολογίζονται για μαζική παραγωγή. 

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι  ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, lenovo2014 είπε

4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι  ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς

Αυτά τα λεφτά είναι στραγάλια για αυτούς που έχουν τέτοια αυτοκίνητα. 

  • Like 12
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, lenovo2014 είπε

4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι  ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς

8πιστονη ειναι !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, lenovo2014 είπε

4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι  ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς

 

Αναφορά σε κείμενο

If you own a Bugatti Veyron – which I'm sure most of you do – then you know all too well how much it costs to operate. An annual service will set you back $20000, while a fresh set of tires will cost you anywhere from $30000 to $42000, and need to be replaced every 2500 miles (4000 kilometers).

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά επειδή λεφτά για κανονική Bugatti δεν υπάρχουν, ενδιαφέρεται κανείς μου πάρει αυτήν; 😛

 

https://www.skroutz.gr/s/15353105/Lego-Technic-Technic-Bugatti-Chiron-42083.html

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsakvas είπε

8πιστονη ειναι !

διπλή σε κάθε τακακι ναι 

1 ώρα πριν, mjaros είπε

Τα μέταλλα δεν παθαίνουν τίποτα. Τα τακάκια και οι δίσκοπλάκες καίγονται και μετά δεν πιάνουν τα φρένα. 

στα κλασικά αυτοκίνητα σε αυτά μάλλον πιθανόν να πιάνουν πάλι αλλά όχι όπως ήταν αναμενόμενο. δύο φορές να πατήσει τόσο φρένο από τα 400 χιλιόμετρα πάει για αλλαγή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...