Προς το περιεχόμενο

προβληματικες βενζινες


tornado

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, turbat0s είπε

Και φυσικά η λίστα αποδεικνύει ότι τα "εταιρικά" πρατήρια νοθεύουν κανονικά όπως και τα υπόλοιπα.

Αν δεν έχεις ένα πρατήριο που να εμπιστεύεσαι ή να στο προτείνει κάποιος "δικός σου" που το δοκίμασε, είναι ρίσκο όπου και αν πας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, jimdem582 είπε

Αν δεν έχεις ένα πρατήριο που να εμπιστεύεσαι ή να στο προτείνει κάποιος "δικός σου" που το δοκίμασε, είναι ρίσκο όπου και αν πας.

Ε προφανώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, jmmys είπε

Εδώ γελασα.Οτι πιο βλακωδες άκουσα εδώ μέσα.

Ποιος βρε αγόρι μου έχει όφελος ώστε να σκάσει λεφτά στην ADAC για να τεσταρει βενζίνες σε 4 διαφορετικά αμάξια;;;;;βενζίνες τεσταρε.Άλλο τι θα ακούσω.

Σε ενα συμφωνώ μαζί σου. Βάζεις 100 αρα,για να είσαι σίγουρος ότι σου εβαλαν 95αρα.Πάνε στα Σκοπια που έχει πολύ καλυτερα καύσιμα από εμας,και θα δεις οτι η 95αρα εκεί είναι ίδια με την 100αρα shell που βάζεις.Οποτε ναι, ένας βάζει εδώ 100αρα,γιατί μονο τοτε έχει βάλει καθαρη 95αρα.

Στο δικο μου έχω δοκιμάσει όλες τις βενζίνες,τα τελευταία 15 χρόνια.Με ελληνική 95αρα,δεν είχα ποτέ πρόβλημα, απλα έβγαζε τουλαχιστον 200χλμ λιγοτερο,αυτό μετρημένο για πολλά χρόνια,σε ακριβώς ίδιες συνθήκες δρομου,από την γερμανική, ή αυστριακή η σκοπιανη 95αρα.Με ελληνική 100αρα έβγαζε σχεδόν τα ίδια με τις αντίστοιχες ξένες 95αρες,αλλα παλι λιγοτερα.Αυτήν ήταν η μόνη διαφορά.

Φυσικά καμμία διαφορά στη λειτουργία του μοτέρ ή σε βελτίωση.

Και η FYROM από τα ΕΛ-ΠΕ Θεσσαλονικης έχουν καύσιμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παλιά έχω ακούσει ότι κάποια κατοστάρα γινόταν εισαγωγή απέξω.

Εκείνη πράγματι όπως έλεγαν άνθρωποι που γνώριζαν ήταν όντως ξεχωριστή εξαιρετική βενζίνα και υπερείχε. 

Τώρα ως γνωστόν το Ελληνικό δαιμόνιο μπορεί άνετα να σου πουλήσει 95άρα στο πρατήριο για 100άρα. Είπαμε είτε 100άρα είτε 95άρα όλες μα όλες οι εταιρείες από την ίδια μάνικα φορτώνουν.Τα υπόλοιπα είναι για κάποια χαιβάνια που πιστεύουν ότι η τάδε ή τάδε εταιρεία έχει καλύτερο καύσιμο. Όλες το ίδιο φορτώνουν απλά εξαρτάται από τον πρατηριούχο αν και πόσο θα το νοθεύσει.Και την 100άρα τη νοθεύουν άνετα και οι περισσότεροι φυσικά ρίχνοντας στη δεξαμενή 95άρα.

Επίσης δεν υπάρχει 97άρα πάει και τελείωσε.,

Παλιά εισάγονταν και αυτή έτοιμη απέξω τώρα σταμάτησε να εισάγετε.Μην ακούω βλακείες τύπου πήγα Shell και έβαλα 97άρα. Μην ρίχνετε νερό στο μύλο μίας απάτης. Το βυτίο φορτώνει κανονικά 95 οκτανίων και ο οδηγός που του έχουν δώσει από την εταιρεία ένα μπουκάλι (πρόσθετα λένε αυτοί αλλά ένας θεός ξέρει τι έχει μέσα) ανεβαίνει το ρίχνει στο βυτίο και αμέσως τη βαφτίζουν.Τελευταία απαγόρευσαν στη shell να γράφει 97άρα και πλέον στις αντλίες  λέει Vpower και στήνονται στην ουρά κάθε Τρίτη τα κορόιδα να βάλουν 97άρα που υπερέχει.

Αυτό το λέω επειδή παλαιά  την έβαζα αλλά λόγω του ότι  είμαι υγραεριοκίνητος μου είπαν να την αποφεύγω γιατί ενδεχομένως αυτά τα άγνωστα πρόσθετα να επιβαρύνουν περισσότερο τις βαλβίδες που είναι ευαίσθητες σε μας τους υγραεριοκίνητους.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν ειχε αναψει το λαμπακι του RAV το συνεργειο toyota μου ειπε με στομφο οτι φταιει η βενζινη

Αργοτερα αλλαξαν παραμυθι,ναι το λεγαμε αλλα...δεν ισχυει τελικα!

Σχεδον ολα τα βενζιναδικα κλεβουν στην ποσοτητα αν οχι ολα (παιζουν στο αποδεκτο οριο σφαλματος) αλλα στην ποιοτητα ειναι αρκετα πιο σπανιο και η τιμη δεν ειναι απολυτος παραγοντας,καποιος μπορει να ειναι φτηνος γιατι κανει λαθρεμποριο 😄 και οχι νοθεια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

...

Επίσης δεν υπάρχει 97άρα πάει και τελείωσε.,

Παλιά εισάγονταν και αυτή έτοιμη απέξω τώρα σταμάτησε να εισάγετε.Μην ακούω βλακείες τύπου πήγα Shell και έβαλα 97άρα. Μην ρίχνετε νερό στο μύλο μίας απάτης. Το βυτίο φορτώνει κανονικά 95 οκτανίων και ο οδηγός που του έχουν δώσει από την εταιρεία ένα μπουκάλι (πρόσθετα λένε αυτοί αλλά ένας θεός ξέρει τι έχει μέσα) ανεβαίνει το ρίχνει στο βυτίο και αμέσως τη βαφτίζουν.Τελευταία απαγόρευσαν στη shell να γράφει 97άρα και πλέον στις αντλίες  λέει Vpower και στήνονται στην ουρά κάθε Τρίτη τα κορόιδα να βάλουν 97άρα που υπερέχει.

Αυτό το λέω επειδή παλαιά  την έβαζα αλλά λόγω του ότι  είμαι υγραεριοκίνητος μου είπαν να την αποφεύγω γιατί ενδεχομένως αυτά τα άγνωστα πρόσθετα να επιβαρύνουν περισσότερο τις βαλβίδες που είναι ευαίσθητες σε μας τους υγραεριοκίνητους.

Κάνε μια καταγγελία να χεστείς στο χρήμα.

shel.PNG.86b1c4e156678116c755bbd2cdb30630.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εβαζα απο ετεκα και ρεβοιλ μου αναψε λαμπακι,  αρχισα να βαζω bp - εκο και έσβησε μετα απο μερικα γεμισματα απο μονο του , εδω και δυο χρονια δεν ξανα αναψε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

Κάτσε φρόνιμα μην γίνει δορυφόρος το Corsa.

Τα έχει μετρήσει ενα προς ένα.

Το γελας; Βαζεις 100αρα στο Corsa και σηκωνεται σαν Airbus. Γλιτωνεις την κινηση ετσι και καις λιγοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω την γνώμη μου. Πιστεύω ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν υπάρχει νόημα να βάζεις 100αρα. Έχουν εξελιχθεί οι κινητήρες και έχουν την δυνατότητα να καίνε πιο αποδοτικα τα καύσιμα. Τα περισσότερα σημερινά λειτουργούν με 88 και πάνω οκτάνια. Δεν έχω ακούσει πυρακια σε κανένα καινούργιο όχημα. Στους παλιούς κινητήρες όμως υπάρχει διαφορά. Για παράδειγμα τα παλιά κομπρεσορ Μερσεντές ή τα πρώτα καταλυτικά τούρμπο γράφουν στο αυτοκίνητο το 98 RON Only και έχω δει διαφορά βάζοντας 100 σε σχέση με 95. Απλά πρεπει να είναι σχεδόν άδειο το ντεπόζιτο κ να βάλεις 100αρα για να κάψεις λίγο και να το δεις στην πράξη. Σε τούρμπο ή κομπρεσορατα αμάξια φαίνεται η διαφορά πιο έντονα από τα ατμοσφαιρικά. Η συμπίεση παιζει τον ρόλο. Είχαμε ένα νισσαν Πριμέρα 1997 κ χτυπούσε πυρακια με απλή από μερικά βενζινάδικα. Όταν του έβαζες 97 η 100αρα (με άδειο ντεπόζιτο και καλό γέμισμα) κ έκαιγε λίγο, τα πυρακια σταματούσαν τελειως. (Όταν λεω άδειο ντεπόζιτο δεν εννοώ τελείως να αφήνετε τα αμάξια γιατί υπάρχει πιθανότητα να τραβήξει σκουπιδακια από το ντεπόζιτο η αντλία βενζίνης κ να την χάσετε...).  Ο φίλος με το jazz ενδεχομένως να έχει υψηλή συμπίεση κ να είναι πιο ευπαθής ο κινητήρας του. Αυτά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Clk 230 Kompressor μοντέλο 1998,κάτοχος από το 2003, στο καπάκι του ρεζερβουάρ λέει 95 RON Super Bleifrei, δηλαδή 95αρα Σουπερ αμόλυβδη.Μονο Ελλάδα την λένε απλή.

Εκανα δοκιμές πολλές με γερμανικές 95αρες,100αρες και 102αρες.Βελτίωση δεν είδα ποτέ. Όπως και εκατοντάδες άλλοι με Μερσεντες με κομπρεσσορα.Μιλάω παντα για ΚΑΘΑΡΑ καύσιμα.

Ποτε δεν μου άναψε λαμπάκι κινητήρα,ποτε δεν είχε πρόβλημα το μοτέρ από βενζίνη,ακόμα και με τις νοθευμενες ελληνικές, 15 χρόνια τώρα.Ακόμα η Mercedes έβγαζε γνήσια Mercedes.

Σε οποίον ανάβει λαμπάκι λόγω βενζίνης είναι επειδή η βενζίνη που βάζει ΔΕΝ είναι 95αρα ή είναι καρανοθευμενη.Δεν σημαίνει οτι μονο με 100αρα δουλεύει σωστά. Δουλεύει και με καθαρη 95αρα μια  χαρά.

23 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Για παράδειγμα τα παλιά κομπρεσορ Μερσεντές ή τα πρώτα καταλυτικά τούρμπο γράφουν στο αυτοκίνητο το 98 RON Only

Δεν υπάρχει 4κυλινδρο Mercedes με Kompressor που να καιει αμόλυβδη, να θέλει 98 Ron.Εξαίρεση τα V8 Kompressor.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ Ελλάδα δεν θυμάμαι,αλλά ξέρει κανείς αν είχε κυκλοφορήσει ποτέ αμόλυβδη 91-92 οκτανίων;Επίσημα δηλαδή, γιατί ανεπίσημα είμαι σίγουρος οτι κυκλοφορεί σαν 95αρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα παραθέσω φωτογραφία από την δική μου Ε200Κ με ταμπέλα 98 RON ONLY στο καπακι πίσω! V8 δεν είναι. 4 κύλινδρη είναι. 2001 μοντέλο, 2000 κ. Εκ. Με 192 hp. Λαμπάκι δεν άναψε ποτέ. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Για να λυθούν οι οποιεσδήποτε απορίες/παρεξηγήσεις.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Θα παραθέσω φωτογραφία από την δική μου Ε200Κ με ταμπέλα 98 RON ONLY στο καπακι πίσω! V8 δεν είναι. 4 κύλινδρη είναι. 2001 μοντέλο, 2000 κ. Εκ. Με 192 hp. Λαμπάκι δεν άναψε ποτέ. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Για να λυθούν οι οποιεσδήποτε απορίες/παρεξηγήσεις.  

Φίλε ποσό εχεις πιάσει τελική ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...