Προς το περιεχόμενο

VW Passat 2007 fsi Αναψε το εικονιδιο της μηχανης


foivous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια ! Μου αναψε η ενδειξη «κινητηρας» στο ηλεκτρονικο πλατω του αυτοκινητου , πηγα σε συνεργειο , το ειδαν μεσω εγκεφαλου και μου ειπαν κατι για αλλαγη κλαπετου και εαν δεν σβησει ειναι μεγαλυτερη ζημια , μετα απο 12 ωρες εσβησε η ενδειξη , μονη της 

Καποιοι μου ειπαν οτι μπορει να ηταν σκουπιδακι , αλλοι οτι η ζημια ηφισταται και θα ξαβναβγει 

B79F1BE2-2B55-48B0-85A4-49C569BE2D8D.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως λεει ο dpolal η να αλλαξεις βενζινα και να το δεις , η να πας σε ενα ηλεκτρολογειο που εχει ενα διαγνωστικο να δουνε τι χτυπαει και βγαζει σφαλμα. Απο εδω εμεις τι αλλο να κανουμε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια , γραφω οτι εγινε ελενχος , βενζινη βαζω 100αρα BP ,εδω και δυο χρονια και αφηνω να φτασει και στην ρεζερβα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλη πιθανοτητα κακης βενζινας, εμφανιζεται πολλες φορες σε ολα του vag και σβηνει με το επομενο γεμισμα σε κανονικο βενζιναδικο. 

Αν δεν σβησει, συνεργειο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσβησε 

3 λεπτά πριν, georgekz750 είπε

Μεγαλη πιθανοτητα κακης βενζινας, εμφανιζεται πολλες φορες σε ολα του vag και σβηνει με το επομενο γεμισμα σε κανονικο βενζιναδικο. 

Αν δεν σβησει, συνεργειο. 

εσβησε φιλε μου , εαν η 100αρα Bp ειναι για πεταμα , παμε για ECO 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, foivous είπε

Εσβησε 

εσβησε φιλε μου , εαν η 100αρα Bp ειναι για πεταμα , παμε για ECO 

Μαλλον δεν ειναι γενικα η κατοσταρα για πεταμα, αλλα η συγκεκριμενη που εβαλες πριν σου αναψει. 

Καλου κακου αλλαζεις βενζιναδικο, εγω αυτο εκανα και δεν ξαναειδα υο συγκεκριμενο λαμπακι ως τωρα εδω και πολλα γεμισματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, georgekz750 είπε

Μαλλον δεν ειναι γενικα η κατοσταρα για πεταμα, αλλα η συγκεκριμενη που εβαλες πριν σου αναψει. 

Καλου κακου αλλαζεις βενζιναδικο, εγω αυτο εκανα και δεν ξαναειδα υο συγκεκριμενο λαμπακι ως τωρα εδω και πολλα γεμισματα. 

Εχεις το ιδιο μοντελο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην μην το αφηνεις να πηγαίνει σε ρεζερβα.

Δεύτερον καθε φορα 100σταρα μην βαζεις. Μια στο τοσο, συν καθαριστικο.

Τρίτον, μερικες φορες δεν κλείνουν καλα το καπακι του ρεζερβουάρ και παίρνει αερα, με αποτελεσμα να διαβαζει λαθος πίεση ο εγκεφαλος και να βγαζει το λαμπάκι.

Μπορει ακομα να σε εχει τρυπισει κανένα κολαρο απο την εισαγωγη του αερα, δες στο φιλτροκουτι και μετα, να διαβαζει λαθος μαζα αερα.

Το κιτρινο λαμπακι ειναι σαξ προειδοποίηση, αν αναψει κοκκινο, σταματας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Liverpool89 είπε

Καταρχην μην το αφηνεις να πηγαίνει σε ρεζερβα.

Δεύτερον καθε φορα 100σταρα μην βαζεις. Μια στο τοσο, συν καθαριστικο.

Τρίτον, μερικες φορες δεν κλείνουν καλα το καπακι του ρεζερβουάρ και παίρνει αερα, με αποτελεσμα να διαβαζει λαθος πίεση ο εγκεφαλος και να βγαζει το λαμπάκι.

Μπορει ακομα να σε εχει τρυπισει κανένα κολαρο απο την εισαγωγη του αερα, δες στο φιλτροκουτι και μετα, να διαβαζει λαθος μαζα αερα.

Το κιτρινο λαμπακι ειναι σαξ προειδοποίηση, αν αναψει κοκκινο, σταματας

Ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου  , στο VW Forum ηταν εντελως αδιαφοροι 

Στην ρεζερβα μου εχουν πει οτι δεν πρεπει να το αφηνω με απλη αμολυβδη , εδω και 2 χρονια βαζω μονο 100αρα και ενω πριν ειχα τα πιρακια να χτυπανε , να μπουκωνει που και που , τωρα και στην ρεζερβα δεν καταλαβαινω τιποτα 

Δεν εχω εντοπισει μισανοιχτο καπακι ρεζερβουαρ , θα το προσεχω παντως 

Εκεινο που εχω διαπιστωσει ειναι οτι βαζω βενζινη και αρκετες φορες η βελονα δεν ανεβαινει η ανεβαινει λιγοτερο απο αυτο που πρεπει 

Το τελευταιο δεν γνωριζω πως να το δω 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μπουκωμα το εκανε κρυο, εκεί που ήταν ενκινηση; Ή σταματουσες σε φανάρι πήγαινες να ξεκινήσεις και μπουκωνε;

Αν το εκανε σε φανάρι ή οταν ηταν κρυο, λογικά είναι μαζα αερα καυσιμου. Ειναι ενας αισθητηρας.

Υ.Γ: με καποια επιφυλαξη εκτος απο κακό καυσιμο, παιζει μα σε χτυπαει καμπανακι ο λαμδα ή ο καταλυτης.

Οπως καταλαβαινεις ειναι πολλα. Μονο σε διαγνωστικό θα δεις και θα σε οδηγησει στο προβλημα.

Συν οτι καθε φορα 100αρα δεν νομιζω να κανει να βαζεις. Οι κινητηρες ειναι φτιαγμενει για την απλη. Εκτός αν το εχεις ανεβασει αλογα με προγραμμα και προϋποθέτει 100σταρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μπουκωμα και το «κλωτσημα» το εκανε στην κινηση , στην αργη , στις μικρες ταχυτητες , τα «πιρακια» τα καταλαβαινα μεσα σε κλειστο χωρο παρκαροντας το 

Αυτο για τον αισθητηρα λαμδα μου το ειπε κι αλλος , επισης μου ειπε για πολλαπλασιαστες και οτι θα ξανααναψει η βλαβη , η ενδειξη 

Στο vwforum μου ειπαν οτι καλως βαζω 100αρα και στην πραξη δεν εχω καποιο ζητημα , ασε που ειναι συνολικα πιο οικονομικη 

Δεν εχω κανει καμια μετατροπη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινα απο τα απλα και βλέπεις. 

Όπως να αλλάξεις βενζιναδικο, νανδειςντο καπακι του ρεζερβουάρ. Να το πας οταν είναι αναμμένο το λαμπάκι να στο δουν με διαγνωστικό. 

Εδω λεμε για πιθανες βλαβες, αλλα μπορει να ναι ενα απλο πραγμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Το μπουκωμα το εκανε κρυο, εκεί που ήταν ενκινηση; Ή σταματουσες σε φανάρι πήγαινες να ξεκινήσεις και μπουκωνε;

Αν το εκανε σε φανάρι ή οταν ηταν κρυο, λογικά είναι μαζα αερα καυσιμου. Ειναι ενας αισθητηρας.

Υ.Γ: με καποια επιφυλαξη εκτος απο κακό καυσιμο, παιζει μα σε χτυπαει καμπανακι ο λαμδα ή ο καταλυτης.

Οπως καταλαβαινεις ειναι πολλα. Μονο σε διαγνωστικό θα δεις και θα σε οδηγησει στο προβλημα.

Συν οτι καθε φορα 100αρα δεν νομιζω να κανει να βαζεις. Οι κινητηρες ειναι φτιαγμενει για την απλη. Εκτός αν το εχεις ανεβασει αλογα με προγραμμα και προϋποθέτει 100σταρα.

Αν πρόκειται για fsi κινητήρα όντως όπως αναφέρει στο αρχικό Post δεν λειτουργεί σωστά με 95αρα, καθώς με 12:1 συμπίεση θέλει τουλάχιστον 98αρα. Οπως ξέρετε 98αρα δεν υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, οπότε αναγκαστικά 100αρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωληνακια στην εισαγωγη και πανω και γυρο απο φιλτροκουτι ισως εχει λασκαρει καποιο 

αισθητηρας Λ αν λεει φτωχο μειγμα το διαγνωστικο 

 

αν ειναι πολλαπλασιαστης η βλαβη θα εμενα μεχρι να τον αλλαξεις . Αν ηταν νερο βενζινη το αμαξι θα πηγαινε σαν κατσικι 

 

μπουρδελο VAG εχω και γω και αυτο το λαμπακι εχει αναψει χιλιαδες φορες απο τα παραπανω που σου ειπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...