Προς το περιεχόμενο

VW Passat 2007 fsi Αναψε το εικονιδιο της μηχανης


foivous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, piiii είπε

Αν πρόκειται για fsi κινητήρα όντως όπως αναφέρει στο αρχικό Post δεν λειτουργεί σωστά με 95αρα, καθώς με 12:1 συμπίεση θέλει τουλάχιστον 98αρα. Οπως ξέρετε 98αρα δεν υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, οπότε αναγκαστικά 100αρα.

Αυτο να πω την αληθεια δεν το ηξερα. Οποτε καλά κάνει και βαζει 100αρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να είναι αισθητήρας ΝΟΧ, στην αρχή ανάβει λαμπάκι αραιά και που, μετά ανάβει μόνιμα...Άμα στο ξανακάνει ρωτα τον μάστορα να σου πεί ακριβώς κωδικό βλάβης. Αυτό που λέει κλαπέτο εννοεί την πεταλούδα, μπορεί να χρειάζεται καθάρισμα, καλού κακού βάλτο στο πρόγραμμα να στου την καθαρίσει στο επόμενο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, lary7 είπε

Μπορεί να είναι αισθητήρας ΝΟΧ, στην αρχή ανάβει λαμπάκι αραιά και που, μετά ανάβει μόνιμα...Άμα στο ξανακάνει ρωτα τον μάστορα να σου πεί ακριβώς κωδικό βλάβης. Αυτό που λέει κλαπέτο εννοεί την πεταλούδα, μπορεί να χρειάζεται καθάρισμα, καλού κακού βάλτο στο πρόγραμμα να στου την καθαρίσει στο επόμενο service.

αλλαγη μου ειπε 55 ευρω το κλαπετο και εαν δεν σβησει ( που εσβησε) θα χρειαστουν 150 ευρω για το ανταλλακτικο ( δεν θυμαμαι τι ειπε) και αλλα τοσα η εργασια.

Εχω την αισθηση οτι με τον μηχανικο παραγνωριζεσαι και γιαυτο δεν τον εμπιστευομαι

Μαλλον θα κοιταξω σε αλλον 

Επεξ/σία από foivous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, tsipakis είπε

σωληνακια στην εισαγωγη και πανω και γυρο απο φιλτροκουτι ισως εχει λασκαρει καποιο 

αισθητηρας Λ αν λεει φτωχο μειγμα το διαγνωστικο 

αν ειναι πολλαπλασιαστης η βλαβη θα εμενα μεχρι να τον αλλαξεις . Αν ηταν νερο βενζινη το αμαξι θα πηγαινε σαν κατσικι 

μπουρδελο VAG εχω και γω και αυτο το λαμπακι εχει αναψει χιλιαδες φορες απο τα παραπανω που σου ειπα

Λοιπον ρωτησα τον μηχανικο τηλεφωνικα , το κλαπετο (πεταλουδα ) θελει αλλαγη ( 55 ευρω) και εαν δεν σβησει , η μεγαλη ζημια ειναι το ποτενσιομετρο της πεταλουδας ( 130 με 150 το ανταλλακτικο και 150 εργασια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/1/2019 στις 7:23 ΜΜ, Liverpool89 είπε

 

Μπορει ακομα να σε εχει τρυπισει κανένα κολαρο απο την εισαγωγη του αερα,

αυτο. πηγαινε στο μαστορα απο Δευτερα και ρωτα τον αν εχει τρυπια κολαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, acid18 είπε

Πάρε ένα OBD2 scanner των 20 ευρώ για να βλέπεις μόνος τι σφάλμα έβγαλε. Το λαμπάκι αυτό ανάβει για πολλά και διάφορα σφάλματα. 

Αυτο, πάρε ένα obd ,βάλε και στο κινητό το torque και θα είσαι πιο ησυχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 27/1/2019 στις 10:10 ΜΜ, tsipakis είπε

σωληνακια στην εισαγωγη και πανω και γυρο απο φιλτροκουτι ισως εχει λασκαρει καποιο 

αισθητηρας Λ αν λεει φτωχο μειγμα το διαγνωστικο 

αν ειναι πολλαπλασιαστης η βλαβη θα εμενα μεχρι να τον αλλαξεις . Αν ηταν νερο βενζινη το αμαξι θα πηγαινε σαν κατσικι 

μπουρδελο VAG εχω και γω και αυτο το λαμπακι εχει αναψει χιλιαδες φορες απο τα παραπανω που σου ειπα

Παιδια ευχαριστω , για στειλτε μου λινκ για καποιο καλο obd και πεστε μου πως δουλευει , επισης η εφαρμογη torque  τι ειναι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα OBD μπορούν να προκαλέσουν θέματα στον εγκέφαλο γιατί δεν διαβάζουν μόνο του output από το ECU, αλλά στέλνουν και κάποια δεδομένα. Έχω δοκιμάσει σε πολλά αυτοκίνητα, και έχω δει διάφορα να συμβαίνουν...

Όταν το λαμπάκι του κινητήρα ανάψει και μετά από 12, 24, 48 ώρες σβήσει, σημαίνει πως δεν υπάρχει/ανιχνεύεται πλέον πρόβλημα. Ειδικά όταν το λαμπάκι δεν συνοδεύεται από άλλα συμπτώματα, μην τρελαίνεστε κατευθείαν. 

Η επίσημη οδηγία για τους tfsi είναι όχι κάτω από 87 οκτάνια, άρα τα 91 είναι ok, και τα 95 είναι τέλεια. Δεν υπάρχει περίπτωση να σου άναψε το λαμπάκι από καθαρό καύσιμο 95 οκτανίων. Αν θέλεις να πληρώνεις για υποτιθέμενη 100άρα "με καθαριστικά", είναι δικό σου θέμα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Rzarector είπε

Τα OBD μπορούν να προκαλέσουν θέματα στον εγκέφαλο γιατί δεν διαβάζουν μόνο του output από το ECU, αλλά στέλνουν και κάποια δεδομένα. Έχω δοκιμάσει σε πολλά αυτοκίνητα, και έχω δει διάφορα να συμβαίνουν...

Όταν το λαμπάκι του κινητήρα ανάψει και μετά από 12, 24, 48 ώρες σβήσει, σημαίνει πως δεν υπάρχει/ανιχνεύεται πλέον πρόβλημα. Ειδικά όταν το λαμπάκι δεν συνοδεύεται από άλλα συμπτώματα, μην τρελαίνεστε κατευθείαν. 

Η επίσημη οδηγία για τους tfsi είναι όχι κάτω από 87 οκτάνια, άρα τα 91 είναι ok, και τα 95 είναι τέλεια. Δεν υπάρχει περίπτωση να σου άναψε το λαμπάκι από καθαρό καύσιμο 95 οκτανίων. Αν θέλεις να πληρώνεις για υποτιθέμενη 100άρα "με καθαριστικά", είναι δικό σου θέμα. 

Ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου , την διαγνωση του μηχανικου για την πεταλουδα και εαν δεν σβησει η βλαβη , αλλαγη και το ποτενσιομετρο αυτης , την διαβασες ?

Επισης το λαμπακι εσβησε και αναψε παλι μετα 4 μερες

Επεξ/σία από foivous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/2/2019 στις 4:01 ΜΜ, ManFromEarth είπε

αυτο. πηγαινε στο μαστορα απο Δευτερα και ρωτα τον αν εχει τρυπια κολαρα.

Ρωτα και την κοπελα στη γραμματεια το ιδιο :P

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, foivous είπε

Ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου , την διαγνωση του μηχανικου για την πεταλουδα και εαν δεν σβησει η βλαβη , αλλαγη και το ποτενσιομετρο αυτης , την διαβασες ?

Επισης το λαμπακι εσβησε και αναψε παλι μετα 4 μερες

Για ποιον κινητήρα λέμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...