Προς το περιεχόμενο

Λύση για την καινούργια χρέωση της forthnet 0,0295€/Sec στο 13831


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/2/2016 στις 12:03 ΜΜ, normal40 είπε

Σταθερό για Nova 

 

13731 χωρίς χρέωση για Nova

είχα κάποιο πρόβλημα με την NOVA...έστειλα mail...και απευθύνθηκα σε ενα κατάστημά το οποιο μου ειπε να καλέσω στο 13731 το οποιο δεν εχει χρέωσει παρόλα αυτά με του που έθεσα το πρόβλημα μου με mail και στο κατάστημα όπως προανέφερα ο αριθμός 13831 με έχει ταράξει στα τηλέφωνά..τηλέφωνα τα οποία καλούν 2 με 3 φορές (χτυπάει δηλαδή) και με το που το σηκώνω κλείνουν φυσικά και δεν τους πέρνω γιατί ξέρω ότι χρεωνωμε...Η νέα νομοθεσία λέει το άκρως αντίθετη..."Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος."

καλό θα είναι να ενημερωθείτε όσον αφορά τη νέα νομοθεσία μην μας περνάν για χαιβάνια....ευχαριστω

Επεξ/σία από kokakias***
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ● Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811
 ● FORTHNET Α.Ε. : 13731
 ● WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700
 ● OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote) 
 ● VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/announce/2018-11-26.Telecoms-Troubleshhoting-Lines.pdf

Quote

 Συνήγορος του Καταναλωτή

Λ. Αλεξάνδρας 144, τ.κ. 11471, Αθήνα 210 6460734 fax:210 6460784
[email protected] www.synigoroskatanaloti.gr

Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2018 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 


Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” ενημερώνει τους καταναλωτές για τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν να απευθύθονται χωρίς χρέωση, για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης.


Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.


Στο πλαίσιο της διερεύνησης του σχετικού θέματος και μετά την έναρξη ισχύος του δεύτερου σταδίου των ρυθμίσεων του "Κανονισμού Γενικών Αδειών" (ΦΕΚ
4262/Β/2017) όπου, σύμφωνα με το Παράρτημα Β, άρθρο 3.1.8., παράγραφος γ,
«Ο πάροχος Δημόσιων Τηλεφωνικών Υπηρεσιών εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω μίας ή περισσότερων τηλεφωνικών γραμμών,... Ειδικά για θέματα βλαβών, η γραμμή
εξυπηρέτησης λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και
Σάββατο. Στις ώρες λειτουργίας της εν λόγω γραμμής περιλαμβάνονται οι εργάσιμες ώρες, ενώ ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε (5) λεπτά με την
επιφύλαξη περιπτώσεων ανωτέρας βίας λόγω εκτεταμένων βλαβών στο δίκτυο», η Αρχή, κάλεσε τους Παρόχους κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, να της
γνωστοποιήσουν τους τηλεφωνικούς αριθμούς, στους οποίους μπορούν να καλούν οι καταναλωτές για δήλωση-αναγγελία βλάβης σε σταθερή ή κινητή τηλεφωνία, από
οποιοδήποτε δίκτυο, χωρίς χρεώση.


Ύστερα από τις ανωτέρω ενέργειες της Αρχής, οι παρακάτω Πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, ενημέρωσαν τον Συνήγορο του Καταναλωτή σχετικά με τη
λειτουργία των τηλεφωνικών αριθμών τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν για αναγγελία βλάβης χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε δίκτυο.
Συγκεκριμένα, οι αριθμοί είναι οι εξής:


 ● Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811
 ● FORTHNET Α.Ε. : 13731
 ● WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700
 ● OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote) 
 ● VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840


Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους Παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε
πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την
αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
  • Moderators

Για πέστε λίγο, στο σάιτ της Nova λέει τα εξής:

13831
Υπηρεσίες για το σπίτι
(0,0312€/λεπτό*, από δίκτυο Forthnet) 
Από το εξωτερικό, καλέστε στο +30 211 9552000. 
 
13832
Υπηρεσίες για την επιχείρηση
(χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet) 
Από το εξωτερικό, καλέστε στο +30 211 1004100. 
 
13731
Για τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet είτε για το σπίτι είτε για την επιχείρηση, χωρίς χρέωση. 
 
* Για κλήσεις από άλλο πάροχο,
η χρέωση εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου. Στις τιμές περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24% και τέλος σταθερής τηλεφωνίας & internet 5% που ισχύει σύμφωνα με το άρθρο 55 του Ν.4389/2016.

Όταν καλώ από το κινητό μου το 2119552000 δεν μου αναφέρει κάτι για χρέωση κλπ. Επίσης στο κινητό μου έχω απεριόριστες κλήσεις προς σταθερά.

Δεν χρεώνομαι κάτι έξτρα, σωστά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...
  • 2 χρόνια αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...