Προς το περιεχόμενο

H Ολλανδία κάνει κινήσεις για να απαγορεύσει την κυκλοφορία μη-ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως στο 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ολες αυτες οι τετοιου ειδους ειδησεις παιδια ειναι αχρηστες.

Και ξερετε γιατι;

Γιατι υπαρχει wireless free energy απο το 1890 (Nikola Tesla) και ποτε δεν θα τη δουμε.

Αν "ηθελαν", θα ειχαμε "καθαρα" καυσιμα κλπ ΠΟΛΛΑ χρονια τωρα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι και οι sports car & supercar owners να πάνε να πνιγούν. Ότι να ναι. Δηλαδή θα απαγορέψει στον ολλανδό να βγάλει το GT-R βόλτα. Σε μία χώρα που υπάρχει τόσο καλή οικονομία, υπάρχουν αρκετοί τέτοιο, που το νομοσχέδιο τους σκίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι και οι sports car & supercar owners να πάνε να πνιγούν. Ότι να ναι. Δηλαδή θα απαγορέψει στον ολλανδό να βγάλει το GT-R βόλτα. Σε μία χώρα που υπάρχει τόσο καλή οικονομία, υπάρχουν αρκετοί τέτοιο, που το νομοσχέδιο τους σκίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αν ερθουν ποτε μαζικα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Ελλαδα προβλεπω εκτος απο το σημα καθε χρονο να πληρωνουμε ΕΡΤ και δημοτικα τελη χαχα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αν ερθουν ποτε μαζικα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Ελλαδα προβλεπω εκτος απο το σημα καθε χρονο να πληρωνουμε ΕΡΤ και δημοτικα τελη χαχα 

 

Ναι αλλά δες τη θετική πλευρά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν κυβικά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ολλανδία που πρόσεξα 20 Tesla να κυκλοφορούν σε 3 μέρες, δε μου κάνει καθόλου εντύπωση. Είναι πολύ μπροστά σε πολλά πράγματα.

 

Και προφανώς είναι αστεία η σύγκριση με την Ελλάδα, έτσι. Αυτοί έχουν μια βαρετή χώρα και κάνουν παπάδες κι εμείς έχουμε μια υπέροχη χώρα και παλεύουμε με τα μνημόνια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη ο αλλος που πηρε αμαξι 100000 θα του πει πετατο....α ρε φασισταριο

το αρθρο δεν λεει τίποτα για τα ηδη πουλημένα ΙΧ, σε χρήση. Κράτα το 100 χρόνια μεχρι να τα φτύσει ή πούλα το σε μάντρα που θα το εξάγει δίπλα σε Βελγιο, Γερμανία.

Η πρόθεση ειναι να σταματήσει απο το '25 η πώληση καινούριων (δηλαδή η εισαγωγή/ταξινόμηση), όχι η χρήση.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αρθρο δεν λεει τίποτα για τα ηδη πουλημένα ΙΧ, σε χρήση. Κράτα το 100 χρόνια μεχρι να τα φτύσει ή πούλα το σε μάντρα που θα το εξάγει δίπλα σε Βελγιο, Γερμανία.Η πρόθεση ειναι να σταματήσει απο το '25 η πώληση καινούριων (δηλαδή η εισαγωγή/ταξινόμηση), όχι η χρήση.

 

Διαβασε καλυτερα το αρθο!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαυτό γουστάρω την Ολλανδία, πάντα μπροστά. 

Καλά μην φας.

Μην το νομίζεις ότι θα είναι εύκολο το μέτρο για τον απλό λαό της Ολλανδίας.

Για να φτάσουν στην απαγόρευση των συμβατικών κινητήρων πρώτα θα φορολογηθούν αλύπητα αυτοί οι χρήστες για να αναγκαστούν να πάρουν ηλεκτρικά αμάξια.Και επειδής το κράτος πάντα προνοεί να μην χάσει λεφτά από τους ήδη υπέρογκους φόρους καυσίμων θα φορολογήσει αλύπητα το ηλεκτρικό ρεύμα ή οτιδήποτε άλλο θα έχει σχέση με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή διάφορους άλλους φόρους για να βγάλει τα σπασμένα.

Ήδη στην Ολλανδία το να διατηρήσεις ένα δίλιτρο αμάξι κοστίζει πάρα πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να μας πει και η Ολλανδια. Εδω με τους φορους που μπαινουν δεν θα υπαρχουν αυτοκινητα στους δρομους μεχρι το 2025...

Απλά μια λεπτομέρεια (χωρίς προφανώς να επικροτω τους φόρους) και μιας και ζω στην Ολλανδία, οι φόροι σχετικά με το αυτοκίνητο εδώ είναι σημαντικά υψηλότεροι από την Ελλάδα.

 

Το μόνο θετικό ότι δεν παίζουν ρόλο τα κυβικά αλλά το βάρος του αυτοκινήτου (αφού τα περισσότερο βαρυά αυτοκίνητα "χαλάνε" το οδόστρωμα και επίσης ότι δεν υπάρχουν διόδια.

 

Κατά τα άλλα η Ολλανδία έχει την μεγαλλύτερη αγορά ηλεκτρικών μετά τις ΗΠΑ και υποδομές είναι απίστευτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ελληνική μετάφραση του άρθρου εχει λάθη.. αφου λέει "γίνονται κινήσεις στο εσωτερικό της χώρας για να απαγορευτεί η κυκλοφορία όλων των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων μέχρι το 2025"

και μετά αυτοαναιρήται με τη συνέχεια:
", κάτι που σημαίνει ότι μόνο τα ηλεκτρικά οχήματα από εκεί και πέρα θα λαμβάνουν έγκριση κυκλοφορίας
στου Ολλανδικούς δρόμους, αν και τα υπάρχοντα οχήματα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν, ωσότου οι μηχανές τους σταματήσουν να λειτουργούν."

 

διάβασε το Link.png Site: πρωτότυπο στα αγγλικά

 

 

There are moves within the country to ban all petrol and diesel vehicle sales by 2025, meaning only new electric cars would thereafter be approved on Dutch roads – although existing fossil-fuel-based vehicles could continue puttering around until their engines give out.

 

 

 

.

 

 

Πέρα απο την πλάκα, των αγγλικών και των ελληνικών αρθρων,  πρεπει να βουτήξεις σε ολλανδικές πηγές για να προσγειωθείς στην πραγματικότητα...

 

1.  ΙΧ σε κυκλοφορία στην Ολλανδία :  8 εκατομμύρια (μονο ιδιοκτησίες φυσικών προσώπων. χώρια τα εταιρικά). 

 

Ηλεκτρικά αυτοκίντητα στο τελος του 2015:   90 χιλιάδες.   δηλ. κοντα 1% τους στόλου.

 

πες οτι στα επομενα 8 χρονια εμπαιναν αλλα 500 χιλ. ηλεκτρικά, θα υπήρχε κανένας τρελός που θα πρότινε νόμο να πάνε στη χωματερή,  7 εκ. βενζινο-ντηζελοκίνητα;   θα τον βάλουν σε ίδρυμα πριν τελείωσει τη φράση του.

 

 

 2.  Δύσκολα θα περάσει, ή θα εφαρμοστέι το μέτρο (πριν ακυρωθει απο μια επόμενη κυβέρνηση). Διοτι..

Αυτη την πρόταση νόμου την εφερε στη βουλή το εργατικό κόμμα. Που ειναι ο junior εταίρος της συμμαχικής κυβέρνησης.

Οπως ειναι στην Ελλάδα οι Συριζα-Ανελ με ποσοστά βουλευτών 90-10,  στην Ολλανδια κυβερνάει τωρα η συμμαχία Φιλελέυθεροι-Εργατικοί αλλα με πιο ισοροπημένη αναλογία περιπου 60-40. Αλλα 1ο κόμμα, δηλ. πρωθυπουργός ειναι οι φιλελευθεροι.

και οι φιλελευθεροι δεν συμφωνουν με την πρόταση. Ο εκπροσωπός τους το χαρακτήρισε ανεφάρμοστο και ονειρο θερινής νυχτός.

 

Αν γινότας σημερα εκλογές, 1ο κόμμα θα έβγαινε το ακροδεξιό(τυπου ολλανδοί ΑΝΕΛ), που επισης δεν συμφώνησε. Αρα, δεν συμφωνεί το κομμα που ήταν 1ο ως σημερα, και δεν συμφωνει το αυριανό 1ο, πως να εφαρμοστεί;

Η πρόταση πέρασε μεν απο την κατω βουλή με τις ψήφους ολων των αλλων κομμάτων, επειδη στην Ολλανδία ισχύει η απλή αναλογική χωρις μπόνους σε κανένα,  

αλλα για να ειναι δεσμευτικό, πρεπει να περάσει και απο τη γερουσία, που τα κατεστημένα κομματα ειναι πιο δυνατά, και δεν γινονται ευκολα "εκπλήξεις".

 

δηλ. σαν να εκανε εδω στην Ελλάδα μια πρόταση οι ΑΝΕΛ, και να ψηφιζόταν απο ολους τους μικρόυς πασοκ, ποτάμια, λεβέντη, χα, κκε....

εκτός απο το σημερινό αφεντικό (συριζα), και το αυριανό (νδ). Πόσο στα σοβαρά θα το κουβεντιάζαμε;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήδη στην Ολλανδία το να διατηρήσεις ένα δίλιτρο αμάξι κοστίζει πάρα πολύ.

Δεν υπάρχει φορολόγηση μνε βάση τα κυβηκά στην Ολλανδία αδερφέ. Ο φόρος σου (τέλη) πληρώνονται με βάση το βάρος του αυτοκινητού και αυξομειώνονται ανάλογα τα καύσιμα που καίει.

Όσο φθηνότερο το καύσιμο τόσο ακριβότερα τα τέλη.

 

Για παράδειγμα εγώ πληρώνω 60 ευρώ το μήνα για ένα i30 που καίει βενζίνη. Το ίδιο μοντέλο αλλά με πετρέλαιο είναι 90 το μήνα κ.ο.κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...