Προς το περιεχόμενο

Wind 2play μόνιμες αποσυνδέσεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πέτυχες και εσύ μάλλον σε περίπτωση, και αν είσαι σε εναλλακτικό μην περιμένεις να στο φτιάξουν εύκολα...μόνο με αφόρητη πίεση κ "απειλή" ότι θα φύγεις..!Μόλις σου πει ο πάροχος ότι δεν γίνεται κάτι άλλο για βελτίωση της γραμμής, θα μπορείς να φύγεις χωρίς κανένα κόστος.

Μεγαλύτερη πιθανότητα για να φτιάξει η γραμμή σου θα έχεις μόνο αν πας στον οτε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και να σου πω την ιστορία μου ,είχα wind για σχεδόν δυο χρόνια και ήμουν πολύ πιο ευχαριστημένος απο την hol-vod που είμαι τώρα ,στην hol-vod έχω κάθε μέρα 3-5 φορές που χάνει την ip και dns ( το πρόβλημα ξεκίνησε εδώ και 3 μήνες που έγινε η συγχώνευση ) ,και επειδή παίζω ονλαιν παιχνίδια είμαι λίγο στραβωμένος ,τελικά βλέπω οτι είναι και θέμα περιοχής για τον καθένα πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέτυχες και εσύ μάλλον σε περίπτωση, και αν είσαι σε εναλλακτικό μην περιμένεις να στο φτιάξουν εύκολα...μόνο με αφόρητη πίεση κ "απειλή" ότι θα φύγεις..!Μόλις σου πει ο πάροχος ότι δεν γίνεται κάτι άλλο για βελτίωση της γραμμής, θα μπορείς να φύγεις χωρίς κανένα κόστος.

Μεγαλύτερη πιθανότητα για να φτιάξει η γραμμή σου θα έχεις μόνο αν πας στον οτε..

Έκανα σήμερα αίτηση για να πάω στον οτε 

 

αν και να σου πω την ιστορία μου ,είχα wind για σχεδόν δυο χρόνια και ήμουν πολύ πιο ευχαριστημένος απο την hol-vod που είμαι τώρα ,στην hol-vod έχω κάθε μέρα 3-5 φορές που χάνει την ip και dns ( το πρόβλημα ξεκίνησε εδώ και 3 μήνες που έγινε η συγχώνευση ) ,και επειδή παίζω ονλαιν παιχνίδια είμαι λίγο στραβωμένος ,τελικά βλέπω οτι είναι και θέμα περιοχής για τον καθένα πάροχο.

wind είχε παλιά ο πατέρας μου πήγε στην forthnet δεν συγχρόνιζε με τίποτα το ρουτερ πήγε ξανά στη wind άλλα το πρόβλημα τώρα είναι πλήρως διακοπή υπηρεσίας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον αλλαξα και εγω σε wind και τα disconnect πανε συννεφο.Εχω αλλαξει τα παντα, καλωδια, σπλιτερ ρουτερ και το μονο που σου λενε οταν περνεις τηλ στο support ειναι να σου στειλουν τεχνικο με ενδεχωμενη χρεωση 29.99.Εχω βαλει σχεδον ολους τους παροχους ιντερνετ η Wind μακραν το πιο σκουπιδι.Ξερει κανεις ποσο στοιχιζει η διακοπη συμβολαιου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα συμβόλαια συνήθως γράφουν αναλυτικά το ποσό που "χρωστάς" αν διακόψεις εσύ το συμβόλαιο, καθώς και την απόσβεση καθώς περνάν οι μήνες.

Αν το έκανες τώρα λογικά είσαι στην πρώτη βαθμίδα.

Αν δεν μπορείς να το βρεις ή αν δν έχεις συμβόλαιο, απλά κάλεσε κ ρώτα τους..!

Πάντως αν δν ευθύνεται η καλωδίωση σου για το πρόβλημα, δεν σε χρεώνουν κάτι, και επίσης μπορεί να είναι απλό το θέμα και να στο φτιάξει σχετικά γρήγορα ο οτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε ο οτε έκανε μετρήσεις αλλά άφησε ένα χαρτί και έφυγε ας χρεωθώ τι να κάνω σήμερα κλείσαμε 1 μήνα ολο βλάβη απο 25 Απριλίου μέχρι 25 μαϊου να κάτσω και να έχω προβλήματα και το τηλέφωνο είναι του πατέρα μου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...