Προς το περιεχόμενο

Kαταστημα vodafone Αγ.Δημητριου 73 Θεσσαλονικη.Απαραδεκτοι.


David20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φαγωθηκατε καποιοι να πληρώνει  ηλεκτρονικά για να γλιτώσει την ταλαιπωρια του καταστήματος.

 

Να θυμίσω οτι προϋπόθεση για να γίνει αυτο ειναι να υπάρχουν λεφτα στην τραπεζα. Οπότε πολύς κοσμος δεν το κανει απο βίτσιο αλλα απο ανάγκη.

Και πάλι μιλάμε για τον ts που είπε ότι μπορεί αλλά δεν θέλει, δεν μιλάμε γενικά για όλους...  α ναι και βασικά γιατί μας είπε ζομπις που ζούμε στο 2017 και όχι στο 1997.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ιδιωτικη εταιρια ειναι,μπορεις να ζησεις και χωρις αυτην.Δεν της χρωστας τιποτα και ουτε σου χρωσταει οποτε δεν μπορεις να πεις τιποτα για τον τροπο λειτουργιας της.την εχεις επιλεξει.δεν σου αρεσει πλεον,την αλλαζεις.δεν ειναι δημοσιο.

Η αλλαζεις καταστημα η αλλαζεις εταιρια εαν δεν θελεις να πληρωνεις ηλεκτρονικα για να μην περιμενεις σε ουρα.

ποσο πιο απλα?

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαγωθηκατε καποιοι να πληρώνει  ηλεκτρονικά για να γλιτώσει την ταλαιπωρια του καταστήματος.

 

Να θυμίσω οτι προϋπόθεση για να γίνει αυτο ειναι να υπάρχουν λεφτα στην τραπεζα. Οπότε πολύς κοσμος δεν το κανει απο βίτσιο αλλα απο ανάγκη.

 

Αν και προσωπικα δεν φαγωθηκα, απλα περιμενω απο εναν νεο ανθρωπο να λειτουργει συμφωνα με την ηλικια του και την ικανοτητα του,  τα λεφτά συνηθως προκυπτουν μεσα απο τον τραπεζικο λογαριασμο. Ακομα και ετσι να μην ειναι ομως, μπορεις με τα λεφτα ανα χειρας να πας στα μηχανηματα αυτοματων πληρωμων σε μια τραπεζα και να ξοφλησεις επι τοπου.

 

Λυσεις υπαρχουν για ολα, αμα θες. Απο εκει και πέρα η Voda και η καθε Voda δεν προκειται να βαλει εξτρα προσωπικο για να υποδεχεται στις αρχες του καθε μηνα τις ορδες συνταξιουχων. Θα το κλεινε το μαγαζι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χακερς, αμερικανιες, smartphones του διαβολου, ΔΙΑΔΟΣΤΑΙ ΠΡΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΙΒΑΣΟΥΝ!!!!11

κ ελεγα δέν θά βρεθεί κάποιος νά γράψει τήν εξυπνο@αλακία του.....

υποθέτω οτι αυτοί πού βαριούνται νά πληρώνουν από κοντά...γιά νά μήν περιμένουν 10-15-20 λεπτά στην

ουρά ...θά βαριούνται επίσης νά πάνε γιά ψώνια στό super market αλλά θά περιμένουν νά τά πάνε κ στο

σπίτι τους μετά από τηλεφωνική η ηλεκτρονική παραγγελία σιγά μήν περιμένουν μέ τήν πλέμπα στά ταμεία...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει φίλε δέν ειναι ολοι εξυπνοι σάν εσένα ... πού παίζει στά δάχτυλα τό smartphone κ τίς ηλεκτρονικές πληρωμές ....

υπάρχει κ παρα πολύς κόσμος πού γουστάρουν πληρωμές μόνο από κοντά κ δέν παραπονιούνται για την καθυστερηση κ ουτε

αφηνουν ενα σκατοκινητό smartphone νά μπεί μέ τό ετσι θέλω στη ζωή τους η καί πολλοί φοβούνται νά πληρώσουν λόγω χάκερς κλπ

,γεμίσαμε από αμερικανιές τή ζωή μας...

κ εγω γουστάρω πληρωμές μόνο από κοντά...

Εσύ καλά κάνεις και γουστάρεις τις ουρές, εμένα για ποιον λόγο πρέπει να με ταλαιπωρείς;

Αμερικανιές; Αμερικανιά η μη πληρωμή σε γκισέ;

Τι άλλη βλακεία θα γραφτεί να δούμε..

 

Εγω θα ελεγα να προσεχεις τι λες.Δεν ξερεις τι θεμα εχει ο καθενας και γιατι παει γκισε.Μαλλον εισαι μικρη ,τα βρηκες ολα ετοιμα και μιλας εκ του ασφαλους.Αν ειμαστε αργοσχολοι εσυ τι εισαι;

Και μιας και εσυ δεν εισαι αργοσχολη και να μαντεψω ,εξπερ σε ολα ,πες μας τι εκανες οταν δεν υπηρχαν oι on line πληρωμες.. Ησουν κι εσυ αργοσχολη και ησουν σττην ουρα; Υποθετω πως ναι.

Ειναι δικαιωμα του καθενος να πληρωνει οπως τον βολευει.Και απο την στιγμη που υπαρχει φυσικο καταστημα

,θα παω και απαιτω εξυπηρετηση,ποσο μαλλον αν ειναι ιδιωτικη εταιρια.

 

Το πιστευω φιλε μου,ουτε εγω εχω .

Αυτο που λεω δεν ειναι παραλογο,ουτε ειπα οτι φταινε οι εργαζομενοι. Φταιει ο υπευθυνος που εχει αφησει τον κοσμο να κανει μαντεψιες και να μαλωνουν μεταξυ τους.

 

Μικρή ετών 42, lol!

Πάγια εντολή έχω στην τράπεζα, σιγά μην περιμένω σαν μ@λ@κ@ς να στήνομαι σε ουρές.

Και δεν φταίνε οι εργαζόμενοι, οι εταιρίες φταίνε. Για βάλε πρόστιμο 1 ευρώ παραπάνω σε περίπτωση πληρωμής σε γκισέ να δεις την άλλη μέρα όλοι θα βρουν άλλον τρόπο να εξυπηρετηθούν...αργόσχολοι και λίγα λέω.

 

Φαγωθηκατε καποιοι να πληρώνει ηλεκτρονικά για να γλιτώσει την ταλαιπωρια του καταστήματος.

 

Να θυμίσω οτι προϋπόθεση για να γίνει αυτο ειναι να υπάρχουν λεφτα στην τραπεζα. Οπότε πολύς κοσμος δεν το κανει απο βίτσιο αλλα απο ανάγκη.

Το καλοκαίρι που ήμουν σε τράπεζα είχαν μηχάνημα για να πληρώνεις (με μετρητά) λογαριασμούς. Χωρίς να είσαι πελάτης. Τράβα και στήσου εκεί μαζί με όλους όσους είναι αργόσχολοι και πληρώστε τους λογαριασμούς σας. Οι υπόλοιποι τι σας φταιπνε να χάνουν τον χρόνο τους επειδή εσείς έχετε άπλετο και δεν ξέρετε τι να κάνετε με αυτόν;

 

κ ελεγα δέν θά βρεθεί κάποιος νά γράψει τήν εξυπνο@αλακία του.....

υποθέτω οτι αυτοί πού βαριούνται νά πληρώνουν από κοντά...γιά νά μήν περιμένουν 10-15-20 λεπτά στην

ουρά ...θά βαριούνται επίσης νά πάνε γιά ψώνια στό super market αλλά θά περιμένουν νά τά πάνε κ στο

σπίτι τους μετά από τηλεφωνική η ηλεκτρονική παραγγελία σιγά μήν περιμένουν μέ τήν πλέμπα στά ταμεία...

Στο σούπερ μάρκετ θα στηθείς στην ουρά αλλά όλοι εκεί είναι για πληρωμές. Δεν θα πάω στον ταμία στο σούπερ μάρκετ να συμπληρώσω παράπονο, ή να μου πει αν έχουν το τάδε προϊόν και πού, ή να μου κόψει μισό κιλό κασέρι, κτλ.

Η μόνη δουλειά των τα ταμείων εκεί είναι για πληρωμή.

 

Πήγα την άλλη φορά να σταματήσω σύνδεση που πέθανε ο πατέρας μου και για μια δουλειά 10 λεπτών περίμενα μια ώρα και εξαιτίας των ηλιθίων αργόσχολων να πληρώνουν στους υπαλλήλους...παράδειγμα, χιλιάδες ακόμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα την άλλη φορά να σταματήσω σύνδεση που πέθανε ο πατέρας μου και για μια δουλειά 10 λεπτών περίμενα μια ώρα και εξαιτίας των ηλιθίων αργόσχολων να πληρώνουν στους υπαλλήλους...παράδειγμα, χιλιάδες ακόμα..

 zianna, πως και για ποιο λογο θεωρεις οτι η δικη σου δουλεια ηταν πιο σημαντικη απο των υπολοιπων?Ολοι εκει παμε για μια δουλεια 10'. Νομιζω οτι κανενας δεν επιθυμει να στηνεται σε ουρες,να ταλαιπωρει και να ταλαιπωρειται. Τους λογους,που καποιος  επιλεγει να κανει μια πληρωμη στο καταστημα,δε μπορουμε να τους κρινουμε .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορειτε για τα μνημονια...αφου υπαρχουν νεοι ανθρωποι το 2017 που στηνονται στις ουρες των Vodafone γερμανου κ τραπεζων για να πληρωσουν λογαριασμους...

Στον TS η Vodafone ειναι ιδιωτικη επιχειρηση και αν δεν σου αρεσει αλλαζεις...

Η συμβουλη μου παντως ειναι να εναρμονιστεις με την εποχη και να πληρωνεις διαδικτυακα...

Οποιαδηποτε δικαιολογια δεν στεκει...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαγωθηκατε καποιοι να πληρώνει  ηλεκτρονικά για να γλιτώσει την ταλαιπωρια του καταστήματος.

 

Να θυμίσω οτι προϋπόθεση για να γίνει αυτο ειναι να υπάρχουν λεφτα στην τραπεζα. Οπότε πολύς κοσμος δεν το κανει απο βίτσιο αλλα απο ανάγκη.

Δεκτο.

 

Αλλα γιατι να πας να πληρωσεις τον λογαριασμο πρωτη του μηνα; Γιατι οχι 13 ξερωγω του μηνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

zianna, πως και για ποιο λογο θεωρεις οτι η δικη σου δουλεια ηταν πιο σημαντικη απο των υπολοιπων?Ολοι εκει παμε για μια δουλεια 10'. Νομιζω οτι κανενας δεν επιθυμει να στηνεται σε ουρες,να ταλαιπωρει και να ταλαιπωρειται. Τους λογους,που καποιος  επιλεγει να κανει μια πληρωμη στο καταστημα,δε μπορουμε να τους κρινουμε .

Γιατί οι περισσότεροι ήταν για πληρωμή λογαριασμών και τρώγαν 5λεπτα-10λεπτα ο καθένας.

Οπότε ναι, η δική μου δουλειά που έπρεπε αναγκαστικά να γίνει περιμένοντας στον γκισέ ήταν σημαντικότερη από του αργόσχολου που χάνει τον άπλετό του χρόνο ξοδεύοντας τον δικό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεκτο.

 

Αλλα γιατι να πας να πληρωσεις τον λογαριασμο πρωτη του μηνα; Γιατι οχι 13 ξερωγω του μηνα;

 

Δεν είπα εγω οτι σώνει και καλα να παει κάποιος να πληρώσει πρωτη του μηνα.

Εννοείται οτι αν δεν συντρέχει λόγος αποφεύγεις τέτοιες ημερομηνίες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

zianna, πως και για ποιο λογο θεωρεις οτι η δικη σου δουλεια ηταν πιο σημαντικη απο των υπολοιπων?Ολοι εκει παμε για μια δουλεια 10'. Νομιζω οτι κανενας δεν επιθυμει να στηνεται σε ουρες,να ταλαιπωρει και να ταλαιπωρειται. Τους λογους,που καποιος επιλεγει να κανει μια πληρωμη στο καταστημα,δε μπορουμε να τους κρινουμε .

Αλλο να πας να βαλεις μια καρτα ή να πληρωσεις λογαριασμο και αλλο να πας να κοψεις μια συνδεση.Το 1ο γινεται και μεσω τραπεζων,online.Εγω ποτε δεν παω στο καταστημα για καρτα,βαζω online.

Μια φορα πηγα τωρα τελευταια γιατι ειχα και αλλες δουλειες στη Wind και γινοταν ενας χαμος.Οι μισοι ηταν ανθρωποι μεγαλοι για να βαλουν καρτες,ενω θα μπορουσαν να πανε σε ενα περιπτερο ή να βαλουν καποιο συγγενη να τους κανει μεσω ιντερνετ ανανεωεση.Εγω βλεπω το λογαριασμο της γιαγιας μου που ειναι σε χωριο και κανω ανανεωση,αγορα πακετων κλπ μεσω ιντερνετ.

Γι αυτο οσοι εχουν σμαρτφον,απο το να βλεπετε το ινσταγκραμ και το facebook χρησιμοποιηστε τα για να κανετε τη ζωη σας ευκολοτερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κ ελεγα δέν θά βρεθεί κάποιος νά γράψει τήν εξυπνο@αλακία του.....

υποθέτω οτι αυτοί πού βαριούνται νά πληρώνουν από κοντά...γιά νά μήν περιμένουν 10-15-20 λεπτά στην

ουρά ...θά βαριούνται επίσης νά πάνε γιά ψώνια στό super market αλλά θά περιμένουν νά τά πάνε κ στο

σπίτι τους μετά από τηλεφωνική η ηλεκτρονική παραγγελία σιγά μήν περιμένουν μέ τήν πλέμπα στά ταμεία...

Αυτο ειναι το σοβαρο σου ή κανεις πλακα;

Λες δηλαδη οτι επειδη το ψωμι δεν το αγοραζουμε ηλεκτρονικα, τοτε ειναι φυσιολογικο να μην πληρωνουμε ηλεκτρονικα ουτε και τους λογαριασμους κινητης/σταθερης :lol: Eιρμοι απο τα lidl.

Αλλα ωραια, αφου στον φουρνο πας με τα ποδια, απο εδω και περα θα πηγαινεις στη δουλεια με τα ποδια, ταξιδια με τα ποδια, στο εξωτερικο με τα ποδια, γενικως ξεχνα οτι σου εφερε η τεχνολογια για να σε διευκολυνει στην καθημερινοτητα σου και back to basics, απλα επειδη καποια πραγματα συνεχιζουν -αναποφευκτα- να συμβαινουν χωρις την βοηθεια της τεχνολογιας. Και εφοσον αυτα γινονται ετσι, τοτε ολα πρεπει να γινονται με τον ιδιο τροπο!

Κι αυτο γραφτηκε και σε τεχνολογικο forum κιολας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι επικρίνετε τον ts, διότι επιλέγει να πληρώσει έναν λογαριασμό στο κατάστημα και διαμαρτύρεται για την κάκιστη εξυπηρέτηση, φαντάζομαι ότι έχετε αναλογιστεί πόσα καταστήματα της Vodafone, και της κάθε Vodafone, θα κλείσουν, εάν καταργηθεί αυτή η δυνατότητα. Έτσι;

 

Δεν λέω εάν είναι σωστό να κλείσουν καταστήματα ή όχι, απλά λέω ότι θα είναι αναπόφευκτο, μαζί με την απόλυση προσωπικού και όλες τις συνέπειες.

 

Ή μήπως νομίζετε ότι αν σταματήσει ο κόσμος να πληρώνει λογαριασμούς σε καταστήματα, θα υπάρχουν οι ίδιες ανάγκες σε προσωπικό και θα τους κρατήσει όλους η Vodafone, και η κάθε Vodafone, για να πάνε σε άλλο πόστο (σε ποιο άραγε; ) Όταν θέλουμε κάτι, αποδεχόμαστε και όλες τις συνέπειες που απορρέουν από αυτό.

 

ΥΓ. Λογαριασμούς πληρώνω μόνο ηλεκτρονικά, εδώ και χρόνια. Αλλά υπάρχουν φορές που έχει μετρητά κάποιος στα χέρια του (αρκετός κόσμος κρατάει κρυμμένα λεφτά στο σπίτι του μετά το καλοκαίρι του 15, είτε μας αρέσει είτε όχι), περνάει έξω από το κατάστημα και δεν θέλει να μπει στη διαδικασία να κάνει ηλεκτρονική πληρωμή. Τι θα κάνει, αφού του παρέχεται αυτή η δυνατότητα;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...