Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την curve card


alfeios
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Bourdoulas,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, Stelaras1993 είπε

20 μερες πανω κατω υπολογιζε 25. Εμενα τοσο εκανε 

Πολυ κουλο,  αυτο που λενε ολοι για την curve απο οσο εχω διαβασει ειναι οτι δεν ζητανε εγγραφα τετοια καθως δεν ανοιγεις λογαριασμο σε τραπεζα οπως πχ revolut . Και ο δικος μου λογαριασμος στην curve δεν εχει πανω απο 1.5 μηνα και δεν μου ειχαν ζητησει εγγραφα οπως ταυτοτητα και φωτογραφια μου :s προσεχε μην ειναι τιποτα scam

Από τη στιγμή που κανεις sign up από το app, δεν υπάρχει και άλλος τροπος, δεν έχεις κανένα φόβο. Πριν το lockdown είχαν ζητήσει σε φίλο μου τα κλασικά ταυτότητα και selfie. Δεν είναι κάτι περίεργο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Την Κυριακή έκανα 2 συναλλαγές σε 2 διαφορετικά καταστήματα. Χρεώθηκα όπως πάντα και έχω τις αποδείξεις μέσω curve.

Σήμερα το πρωί οι ίδιες συναλλαγές μου ήρθαν ειδοποίηση και ξαναχρεώθηκα. Μίλησα και με τράπεζα Πειραιώς και μου το επιβεβαίωσε. Για να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής θα πρέπει να ακυρώσω την κάρτα και με συμβούλεψε να προχωρήσω γιατί μάλλον τα στοιχεία της κάρτας διέρρευσαν.

Τι να κάνω σχετικά με την curve? τι μπορεί να έχει συμβεί και χρεώθηκα στην ουσία 6 φορές 2 συναλλαγές;

Βρήκα ένα τηλέφωνο που ξεκινάει από 211 και είμαι στην αναμονή μισή ώρα τώρα.. πως να προχωρήσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, perpetas είπε

Καλησπέρα,

Την Κυριακή έκανα 2 συναλλαγές σε 2 διαφορετικά καταστήματα. Χρεώθηκα όπως πάντα και έχω τις αποδείξεις μέσω curve.

Σήμερα το πρωί οι ίδιες συναλλαγές μου ήρθαν ειδοποίηση και ξαναχρεώθηκα. Μίλησα και με τράπεζα Πειραιώς και μου το επιβεβαίωσε. Για να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής θα πρέπει να ακυρώσω την κάρτα και με συμβούλεψε να προχωρήσω γιατί μάλλον τα στοιχεία της κάρτας διέρρευσαν.

Τι να κάνω σχετικά με την curve? τι μπορεί να έχει συμβεί και χρεώθηκα στην ουσία 6 φορές 2 συναλλαγές;

Βρήκα ένα τηλέφωνο που ξεκινάει από 211 και είμαι στην αναμονή μισή ώρα τώρα.. πως να προχωρήσω;

Δηλαδή στην εφαρμογή της curve κάτω απο την κάρτα της Πειραιώς βλέπεις 6 φορές αυτές τις 2 συναλλαγές ή τις είδες σαν εντολές χρέωσης μόνο στην Πειραιώς;

Επεξ/σία από runner69
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, perpetas είπε

Καλησπέρα,

Την Κυριακή έκανα 2 συναλλαγές σε 2 διαφορετικά καταστήματα. Χρεώθηκα όπως πάντα και έχω τις αποδείξεις μέσω curve.

Σήμερα το πρωί οι ίδιες συναλλαγές μου ήρθαν ειδοποίηση και ξαναχρεώθηκα. Μίλησα και με τράπεζα Πειραιώς και μου το επιβεβαίωσε. Για να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής θα πρέπει να ακυρώσω την κάρτα και με συμβούλεψε να προχωρήσω γιατί μάλλον τα στοιχεία της κάρτας διέρρευσαν.

Τι να κάνω σχετικά με την curve? τι μπορεί να έχει συμβεί και χρεώθηκα στην ουσία 6 φορές 2 συναλλαγές;

Βρήκα ένα τηλέφωνο που ξεκινάει από 211 και είμαι στην αναμονή μισή ώρα τώρα.. πως να προχωρήσω;

Μου έτυχε το ίδιο με την revolut ως underline κάρτα. Στην curve δεν φαίνεται ότι έγινε διπλή χρέωση αλλά φαίνεται στην revolut μάλιστα με διαφορά μέρας. Δεν έγιναν ταυτόχρονα δηλαδή. Η συναλλαγή ήταν από amazon. Για την ώρα δεν έχω κάνει τίποτα, θα περιμένω μερικές ημέρες μιας και νομίζω ότι θα επιστραφούν αυτόματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, perpetas είπε

Καλησπέρα,

Την Κυριακή έκανα 2 συναλλαγές σε 2 διαφορετικά καταστήματα. Χρεώθηκα όπως πάντα και έχω τις αποδείξεις μέσω curve.

Σήμερα το πρωί οι ίδιες συναλλαγές μου ήρθαν ειδοποίηση και ξαναχρεώθηκα. Μίλησα και με τράπεζα Πειραιώς και μου το επιβεβαίωσε. Για να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής θα πρέπει να ακυρώσω την κάρτα και με συμβούλεψε να προχωρήσω γιατί μάλλον τα στοιχεία της κάρτας διέρρευσαν.

Τι να κάνω σχετικά με την curve? τι μπορεί να έχει συμβεί και χρεώθηκα στην ουσία 6 φορές 2 συναλλαγές;

Βρήκα ένα τηλέφωνο που ξεκινάει από 211 και είμαι στην αναμονή μισή ώρα τώρα.. πως να προχωρήσω;

Πρώτα απ όλα το ότι χρεώθηκες ξανά για εκείνες τις συναλλαγές δεν σημαίνει ότι διέρευσαν τα στοιχεία, αφού δεν έγιναν συναλλαγές σε άλλα καταστήματα. 

Στείλε στο support να σου κάνουν refund, και να επισυνάψεις και τις αποδείξεις που σου ήρθαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Μου έτυχε το ίδιο με την revolut ως underline κάρτα. Στην curve δεν φαίνεται ότι έγινε διπλή χρέωση αλλά φαίνεται στην revolut μάλιστα με διαφορά μέρας. Δεν έγιναν ταυτόχρονα δηλαδή. Η συναλλαγή ήταν από amazon. Για την ώρα δεν έχω κάνει τίποτα, θα περιμένω μερικές ημέρες μιας και νομίζω ότι θα επιστραφούν αυτόματα. 

Τι bug ειναι αυτό ; Δηλαδή αν γίνει σε κάρτα Πειραιώς που δεν ειδοποιει μέσω email ή εφαρμογή για εντολή χρέωσης κάρτας, άντε να το πάρεις χαμπάρι και να ελέγχεις κάθε φορά τις χρεώσεις.

Προσωπικά επειδή δεν θεωρώ ακόμα αξιόπιστη την curve, κάθε φορά που χρέωνω κάτι με κάρτα ελληνικής τράπεζας, μετά αλλάζω την κάρτα χρέωσης και επιλέγω μια απενεργοποιημένη virtual revolut και ταυτόχρονα απενεργοποιώ και την curve.

Επεξ/σία από runner69
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα. Κάτοχος και γω εδώ και 15 μερες της κάρτας Curve μου έτυχε σήμερα το ίδιο γεγονός όπως του  Perpetas πιο πάνω  . Είχα πραγματοποιήσει την Κυριακή 10/05 ανανέωση στην καρτοκινητη μου F2G 10,00 Euro μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής της Wind. Μου ήρθε κανονικά ειδοποίηση τόσο απο την Curve όσο και από την πιστωτική της Εθνικής που έχω συνδέσει. Μέχρι εδώ όλα καλά. Σήμερα το πρωί μου έρχονται δύο ειδοποιήσεις από την πιστωτική της Εθνικής από 10,00 η κάθε μία για ανανέωση στο F2G. Ταυτόχρονα μου έρχονται και δυο emails απο την Curve χρεώνοντας από 10,00 στο κάθε ένα για την ανανέωση  που είχα κάνει την Κυριακή 10/05. Δηλαδή την μια ανανέωση F2G που έκανα την Κυριακή την χρέωσε (ως τώρα) τρεις φόρες.

Αυτό μου γράφει και στα τρία emails

Myf2g App Ananeosi €10.00

10 May 2020 16:20:48

Έστειλα emaιl στο οποίο περιμένω απάντηση. Λογικά δεν πρέπει να διερρευσαν οι κάρτες καθώς  η συναλαγή ειναι η ίδια μία ,  απλα οι χρεώσεις είναι τρεις.

Θέλω να ρωτήσω και κατι αν ξέρει κάποιος να μου πει. Έκανα αγορά με Curve μεσω Paypal από το εξωτερικό. Τελικά το προϊόν δεν το εστειλε ο πωλητής και μου έκανε refund στο paypal. To paypal έστειλε το ποσό και στην Curve φανηκε χτες. Η Curve πόσες μέρες κάνει να το επιστρέψει στην πιστωτική της Εθνικής?

 
Επεξ/σία από kos1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το ίδιο και σε εμένα με παραγγελία 6 ευρώ από Box Food.Πλήρωσα κανονικά την Παρασκευή και σήμερα με χρέωσαν άλλες δύο φορές το ίδιο ποσό. Εστειλα και στο Box και στην Curve να δω τι θα πουν.Λογικά είναι κάποιο bug της εφαρμογής και θα ακυρωθούν οι συναλλαγές τις επόμενες μέρες.Στην τράπεζα τα 12 ευρώ έχουν δεσμευτεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να παρακολουθείτε και το community...

https://community.curve.app/t/curve-made-some-strange-transactions-that-took-large-amount-of-money-from-my-account-has-anyone-else-experienced-this-in-a-past-few-days/20292/3

Θα ναι κάποιο bug που θα το λύσουν

Επεξ/σία από vagstef
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα με τη σειρά μου email στο support και αναμένω απάντηση.

Απ'όσο είδα είναι κάτι που έχει ξανασυμβεί και αυτό δεν είναι καλό... το refund θα το πάρουμε αν κρίνουμε και από τις άλλες περιπτώσεις αλλά πως να εμπιστευτείς ξανά μια τέτοια εφαρμογή;!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/4/2020 στις 10:58 ΜΜ, Sakis_Spooky είπε

Αν και είμαι από τους "τυχερούς" που για κάποιο λόγο δούλεψε η κάρτα Curve στο Google Pay...  έχω μια απορία!

Σήμερα σε μία συναλλαγή με Google Pay και κάρτα Curve άνω των 50€ σε Super Market γνωστής αλυσίδας δε μου ζητήθηκε να βάλω PIN στο τερματικό!

Είναι φυσιολογικό αυτό για το Google Pay; 

Same here και για apple pay. 
Δεν ζητάει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα έκανα λοιπόν και εγώ. Πρόσθεσα την κάρτα της eurobank και πάτησα για ταυτοποίηση. Έγινε χρέωση 90 λεπτών πήρα στην εξυπηρέτηση και μου έδωσαν τον κωδικό. Αλλά τώρα κάθε φορά που ανοίγω την εφαρμογή μου βγάζει να βάλω το cvv. Βάζω αυτό της κάρτας μου  αλλά δεν περνάει μου βγάζει σαν μήνυμα λάθος ημερομηνία λήξης. Το μόνο που μου επιτρέπει είναι να προσθέσω την πρώτη κάρτα στην εφαρμογή ενώ έχω όπως είπα έχω προσθέσει της eurobank και όταν πάω να προσθέσω είτε την ίδια είτε άλλη μου βγάζει ότι κάτι πήγε λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ το ίδιο, σε 2 χρεώσεις κανονικές χρεώθηκαν άλλες 2 έκαστη σήμερα, τους έστειλα στο support, για την ώρα έχουν κάνει refund μόνο το 1 σετ.

Κρίμα γιατί εκτιμώ πολύ τις υπηρεσίες τους αλλά αυτό δεν εκπνέει εμπιστοσύνη, και είναι κρίμα γιατί τζιραρω πολύ την κάρτα τους και σκεφτόμουν την Metal.

 

EA5BAED0-92D7-415E-8783-2C273EE61B2D.jpeg

Επεξ/σία από stratos_21
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση που η χρεωστική κάρτα που έχουμε προσθέσει στην curve λήγει ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να βάλουμε την καινούργια που έχει ακριβώς τον ίδιο αριθμό και αλλάζει μόνο η ημερομηνία λήξης και το CVV. Διαγράφω την παλιά και προσθέτω την καινούργια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...