Προς το περιεχόμενο

volvo s40, Bmw 116, Citroen C5 ή κατι αλλο


vamvakoolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εδω σας θελω:

φιλος εχει μπατζετ μεχρι 6000 και οι αναγκες ειναι: να ειναι ανετο για 4 ατομα, να εχει καποιο πρεστιζ για να μη χανει τρελα την αξια, μεχρι 180.000 χλμ και να τραβαει (ταξιδια εθνικη οδο). Κυβικα αυστηρα μεχρι 1800 και απο 2005 και μετα.

Εγω σκεφτηκα τα ιχ του τιτλου ενω ο ιδιος ελεγε και για saab 9-3 αλλα με λιγο ψαξιμο το αποκλεισαμε (αρκετα θεματα το μοντελο).

Αν καποιος ειναι κατοχος καποιου απο τα ιχ ευχαριστως να ενημερωσει ειτε εδω ειτε πμ.

Αντε περιμενω συμβουλες!

(ελπιζω να μη ξεχασα να ανεφερα κατι απο τις επιθυμιες του φιλου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

7 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

εδω σας θελω:

φιλος εχει μπατζετ μεχρι 6000 και οι αναγκες ειναι: να ειναι ανετο για 4 ατομα, να εχει καποιο πρεστιζ για να μη χανει τρελα την αξια, μεχρι 180.000 χλμ και να τραβαει (ταξιδια εθνικη οδο). Κυβικα αυστηρα μεχρι 1800 και απο 2005 και μετα.

Εγω σκεφτηκα τα ιχ του τιτλου ενω ο ιδιος ελεγε και για saab 9-3 αλλα με λιγο ψαξιμο το αποκλεισαμε (αρκετα θεματα το μοντελο).

Αν καποιος ειναι κατοχος καποιου απο τα ιχ ευχαριστως να ενημερωσει ειτε εδω ειτε πμ.

Αντε περιμενω συμβουλες!

(ελπιζω να μη ξεχασα να ανεφερα κατι απο τις επιθυμιες του φιλου)

Saab θα έχει θέματα σε ανταλλακτικά .

Volvo S40 ποιο μοντέλο ακριβώς γιατί το ίδιο ακριβώς έβγαινε και με Ford κινητήρα 

Πόσα χιλιόμετρα 'κάνει ετησίως ;

Πάντως εάν θέλει να βάλει και υγραέριο , το πιο συμβατό από τα οχήματα του τίτλου είναι το Cintroen .

Θα σου πρότεινα να δείτε και το Mazda 6 τέλη του 2005 . Εγώ πρόσφατα το επέλεξα , αφου το θέλει και ως οικογενειακό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The most expensive BMW is a cheap BMW...

 

κοινως με 6000 ειναι μεγαλο το ρισκο για 116... εχει βρει καποιο; Εαν και εφόσον του αρέσει να κοιταξει αυστηρα 2005-07 καθως το επομενο μοντελο (2008-2011) μπορει να του κοστισει άλλο τόσο σε ζημιες αν ο προηγουμενος κατοχος δε τις εχει επισκευάσει...

απο εκει και περα το s40 το βρισκω αχρωμο/αοσμο/αγευστο...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σωστα μαντεψατε, μαλλον θα παει για γκαζι (και προφανως λαστιχα και τυχον επισκευες) γιαυτο και το μπατζετ ειναι 6.000

για volvo s40 2005-2009 εχει βρει μοντελα τοσο με 1.600 οσο και με 1800 κυβικα και απο εκει και περα ο εξοπλισμος σε ολα αυτα τα μοντελα ειναιι παρομοιος...

για bmw δεν εχω ιδεα ουτε και αυτος τι παιζει με τη σειρα 1, εχω ακουσει οτι ειναι λιγο στενη πισω αλλα μηχανικα δεν εχω ψαξει

 

το ιχ δε θα το εχει για καθημερινη χρηση οσο για ταξιδια εκδρομες αρα μεχρι 15.000 χλμ/ετος

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

σωστα μαντεψατε, μαλλον θα παει για γκαζι (και προφανως λαστιχα και τυχον επισκευες) γιαυτο και το μπατζετ ειναι 6.000

για volvo s40 2005-2009 εχει βρει μοντελα τοσο με 1.600 οσο και με 1800 κυβικα και απο εκει και περα ο εξοπλισμος σε ολα αυτα τα μοντελα ειναιι παρομοιος...

για bmw δεν εχω ιδεα ουτε και αυτος τι παιζει με τη σειρα 1, εχω ακουσει οτι ειναι λιγο στενη πισω αλλα μηχανικα δεν εχω ψαξει

το ιχ δε θα το εχει για καθημερινη χρηση οσο για ταξιδια εκδρομες αρα μεχρι 15.000 χλμ/ετος

Η σειρά 1 δεν παίρνει (παίρνει αλλά με πολλες υποχωρήσεις) αέριο. Όποτε εάν θέλει αέριο την ξεχνάει (ή ξεχνάει το χώρο αποσκευών τελειως). 

 

το εν λόγω βολβό εάν δεν κάνω λάθος είναι κατασκευής Ford όποτε επίσης είναι βλακώδης ενέργεια το να του βάλει αέριο καθως θα πάρει τις βαλβίδες στη μασχάλη αργά ή γρήγορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Η σειρά 1 δεν παίρνει (παίρνει αλλά με πολλες υποχωρήσεις) αέριο. Όποτε εάν θέλει αέριο την ξεχνάει (ή ξεχνάει το χώρο αποσκευών τελειως). 

το εν λόγω βολβό εάν δεν κάνω λάθος είναι κατασκευής Ford όποτε επίσης είναι βλακώδης ενέργεια το να του βάλει αέριο καθως θα πάρει τις βαλβίδες στη μασχάλη αργά ή γρήγορα...

για το bmw λιγο που ειδα σωστα θα εχει μεγαλο θεμα με χωρο (ειναι που ειναι μικρο, δε θα μπορει να βαλει ουτε βαλιτσα πισω) χωρια οτι δεν εχω δει και πολλους με αεριο σε 116

Για volvo εχω δει να μπαινει γκαζι τωρα δε ξερω αν εχει θεμα μετα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Το 116 δεν είναι και τόσο άνετο για 4 άτομα. Ειδικά το δίπορτο είναι λίγο βάσανο στο μπες βγες.

Καλά για το δίπορτο δε το συζητάμε. Για το 4πορτο διαφωνώ ως πρώην κάτοχος. Μια χαρά ήταν και οι πίσω εφόσον δεν ήταν πάνω από 1.85... πιο αρνητικό θεωρω την πολύ χαμηλή θέση παρά ολα τα υπόλοιπα 

Μόλις τώρα, vamvakoolas είπε

για το bmw λιγο που ειδα σωστα θα εχει μεγαλο θεμα με χωρο (ειναι που ειναι μικρο, δε θα μπορει να βαλει ουτε βαλιτσα πισω) χωρια οτι δεν εχω δει και πολλους με αεριο σε 116

Για volvo εχω δει να μπαινει γκαζι τωρα δε ξερω αν εχει θεμα μετα...

Πίσω μια χαρά χωράνε βαλίτσες αλλά αν βάλεις αέριο όντως αντίο ζωή δεν υπάρχει χώρος αποσκευών. Είναι ένας από τους λόγους που δε βάζουνε. Ο δεύτερος είναι ότι είναι φουλ ηλεκτρονικά αμαξια και δε τους αρέσουν οι «παρεμβάσεις» όποτε μπορεί να καταλήξεις να πληρώσεις τα δίπλα για ένα συμβατό σύστημα. 
 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Καλά για το δίπορτο δε το συζητάμε. Για το 4πορτο διαφωνώ ως πρώην κάτοχος. Μια χαρά ήταν και οι πίσω εφόσον δεν ήταν πάνω από 1.85... πιο αρνητικό θεωρω την πολύ χαμηλή θέση παρά ολα τα υπόλοιπα 

και ο ιδιος για 4/5 πορτο ψαχνεται ανεξαρτητα μαρκας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vamvakoolas είπε

και ο ιδιος για 4/5 πορτο ψαχνεται ανεξαρτητα μαρκας

Εάν το αέριο είναι δεσμευτικό περιορίζονται οι επιλογές του... ειδικά με τόσο χαμηλό budget!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Εάν το αέριο είναι δεσμευτικό περιορίζονται οι επιλογές του... ειδικά με τόσο χαμηλό budget!

μωρε αν ειναι γενικα χαμηλη η καταναλωση (μαξ 7λτ/100) δε θα παει για γκαζι

το καλο ειναι οτι ειναι ψειρας με τα συνεργεια δηλαδη θα τηρει ευλαβικα τις οδηγιες κατασκευαστη για συντηρηση!

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vamvakoolas είπε

μωρε αν ειναι γενικα χαμηλη η καταναλωση δε θα παει για γκαζι

το καλο ειναι οτι ειναι ψειρας με τα συνεργεια δηλαδη θα τηρει ευλαβικα τις οδηγιες κατασκευαστη για συντηρηση!

Εάν τον ενδιαφέρει η κατανάλωση δε θα πάρει ούτε το bmw ούτε το s40... και τα δυο ρουφάνε και ειδικά το bmw εντός πόλης το 10- 11αρι το έχει με την καλημέρα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

εδω σας θελω:

φιλος εχει μπατζετ μεχρι 6000 και οι αναγκες ειναι: να ειναι ανετο για 4 ατομα, να εχει καποιο πρεστιζ για να μη χανει τρελα την αξια, μεχρι 180.000 χλμ και να τραβαει (ταξιδια εθνικη οδο). Κυβικα αυστηρα μεχρι 1800 και απο 2005 και μετα.

Εγω σκεφτηκα τα ιχ του τιτλου ενω ο ιδιος ελεγε και για saab 9-3 αλλα με λιγο ψαξιμο το αποκλεισαμε (αρκετα θεματα το μοντελο).

Αν καποιος ειναι κατοχος καποιου απο τα ιχ ευχαριστως να ενημερωσει ειτε εδω ειτε πμ.

Αντε περιμενω συμβουλες!

(ελπιζω να μη ξεχασα να ανεφερα κατι απο τις επιθυμιες του φιλου)

Εχω το 116, του 11 βεβαια. Ωραιο αμαξι, ωραιο πατημα, ανετο ταξιδι. Καταναλώση στα 8/100, αλλα κατα βαση εθνικη το παω.  Οπως ειπε και ενα παλικαρι, τα μοντελα 8-12 προσοχη, πολλα εβγαλαν προβλημα σε μπεκ κ αισθητηρα νοξ (ευτυχως ημουν στην εγγυηση και δεν πληρωσα φραγκο στην αλλαγη- τα νεα μπεκ ειναι μια χαρα εδω και 7 χρονια). Το πορτ παγκαζ ειναι ικανοποιητικο, αλλα χωρις να μπει δεξαμενη για γκαζι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κοιτάξεις και το vw passat 1.6 05-08 (μπορεί και 09 δεν θυμάμαι), έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση εκτός 7-7,5λ/100χλμ με 130-140χλμ/ώρα και εντός εγώ κέντρο Αθήνας καλοκαίρι (το άλλο δεν είχε κλιματισμό και δεν το έπαιρνα Μάιο Ιούνιο Ιούλιο, Αύγουστο άδεια...) δεν ανέβηκα ποτέ πάνω από 9.

Έχει καδένα άρα φτηνή συντήρηση και τεράστιους χώρους και αλλάζεις πολλαπλασιαστές κάθε 50-60χιλ χλμ (100€) και είσαι μια χαρά. Αλλά δεν παίρνει εύκολα αέριο... Δεν το ψάξαμε γιατί αντικαταστάθηκε με πετρέλαιο που καίει τελικά λιγο λιγότερο (ίσως δεν άξιζε...).

 

Αν θέλεις άλλες πληροφορίες π.μ.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, dakangr είπε

τα μοντελα 8-12 προσοχη, πολλα εβγαλαν προβλημα σε μπεκ κ αισθητηρα νοξ

Και να ήταν οι μόνες βλάβες......

περιπου 4-4.5 χιλιάρικα Ζημιές (συμπ. μπεκ κλπ) στο σύνολο της κατοχής μου από το 2008 έως προχθές....ελάχιστα τα έβγαλε εντός εγγύησης σε εμένα... κατά τα αλλά υπέροχο αυτοκινητο στιβαρό και ωραίο πάτημα στο δρόμο. 
για 100% εθνική το είχα ρίξει πολύ πιο κάτω με cruise control, 6η κ 120χαω ήταν περίπου στα 5λ/100. Στην πόλη δάγκωνε άγρια ωστόσο όπως είπα... μικτό κύκλο πόλη/κηφισος/κηφισιας/μεσογειων όντως γύρω στο 8-8.5 είχα και εγώ 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...