Προς το περιεχόμενο

7ετής εγγύηση ΚΙΑ-θα το τηρούσατε ?


kounga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας, έχοντας ένα RIO (βενζίνης) για 5ο χρόνο, αναρωτιέμαι τι θα κάνατε με τα τακτικά service , δεδομένου του κόστους .  Κάνοντας λίγα χλμ , αναγκαστικά πηγαίνω μια φορά το χρόνο στην αντιπροσωπεία λόγω της εγγύησης , μόνο και μόνο για το φόβο "αν συμβεί κατι σοβαρό εντός χρόνου εγγύησης".

Κατ αρχήν το ερώτημα το κάνω σε συνδιασμό με το ότι έχω φίλο με συνεργείο όπου μιλάμε για κόστος στο 1/3 απο αυτο της αντιπροσωπείας.   Μιλάμε φυσικά μόνο για τα τακτικά service , λάδια-φίλτρα κλπ .  Όταν το πάω στην αντιπροσωπεία, μου λένε οτι το έχω σαν καινούριο απο πλευράς μηχανικής  (μηχανή/κιβωτιο/τακάκια κλπ) .  Μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε, και ούτε έχει μπει άσχετο χέρι απο την αντιπροσωπεία.  Απο τη  άλλη, ξέρω ότι η 7ετής εγγύηση δεν ισχύει για όλα ανεξαιρέτως τα μέρη του αυτοκινήτου, πχ στο radio-cd είναι 3ετής αν δεν κάνω λάθος.  

Δεδομένου λοιπόν ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση, εσείς τι θα κάνατε,  θα πηγαίνατε  και για τα υπόλοιπα 2 service στην αντιπροσωπεία ή δεν θα είχατε λόγο να παραμείνετε?   (μετά την 7ετία δεν το συζητώ καν, αφού δεν με καλύπτουν σε  τίποτα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα να το πας στην αντιπροσωπία για σέρβις να έχεις εγγύηση.Ουτε καν να το σκεφτεσε να μην το πας.Για να γλυτώσεις 70 το πολυ  ευρώ τον χρόνο δεν αξιζει να μην το πας.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν βάση ευρωπαϊκού κανονισμού η εγγύηση ΔΕΝ χάνεται αν η συντήρηση γίνεται σε μη εξουσιοδοτημένο, αρκεί τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν να είναι εφάμιλλα των γνήσιων και με πιστοποιήσεις. Μπορεί να σου κάνουν μανούρα αν χρειαστεί να ενεργοποιηθεί η εγγύηση, εν τέλει όμως η εγγύηση θα ισχύει.

Τώρα από κει και πέρα όταν λες πως έξω τη συντήρηση μπορείς να την κάνεις με το 1/3 του κόστους, για τι ακριβώς ποσά μιλάς? Και το κυριότερο, θα είναι με πιστοποιημένα ανταλλακτικά όπως γράφω και παραπάνω? Το συνεργείο θα έχει όλα τα διαγνωστικά που απαιτούνται?  Ή θα χρειαστεί μετά να ψάχνεις ηλεκτρολόγο για να σου σβήσει την ένδειξη για σέρβις από το καντράν? Για όλες τις εργασίες και τα ανταλλακτικά θα κοπούν κανονικά αποδείξεις/τιμολόγια?

Και τέλος, η εγγύηση τι ακριβώς περιλαμβάνει από το 5ο έως το 7ο έτος? Μήπως επί της ουσίας δεν περιλαμβάνει απολύτως τίποτα?

Αν μπορέσεις να απαντήσεις με ακρίβεια σε όλα τα παραπάνω, τότε θα ξέρεις αν αξίζει ή όχι να συνεχίσεις να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, mp123 είπε

Φυσικα να το πας στην αντιπροσωπία για σέρβις να έχεις εγγύηση.Ουτε καν να το σκεφτεσε να μην το πας.Για να γλυτώσεις 70 το πολυ  ευρώ τον χρόνο δεν αξιζει να μην το πας.

δε χανεις καμια εγγυηση οπου και να το πας 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/5/2020 στις 10:56 ΠΜ, imr είπε

Να βρεις μια αντιπροσωπεια/ εξουσιοδοτημενο που θα εχει νορμαλ τιμες και θα κρατησεις και την εγγυηση

Δυστυχώς στην περιοχή μου (επαρχία) δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένος, υπάρχει μόνο η αντιπροσωπεία.

Στις 27/5/2020 στις 11:25 ΠΜ, Joshua21 είπε

Καταρχήν βάση ευρωπαϊκού κανονισμού η εγγύηση ΔΕΝ χάνεται αν η συντήρηση γίνεται σε μη εξουσιοδοτημένο, αρκεί τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν να είναι εφάμιλλα των γνήσιων και με πιστοποιήσεις. Μπορεί να σου κάνουν μανούρα αν χρειαστεί να ενεργοποιηθεί η εγγύηση, εν τέλει όμως η εγγύηση θα ισχύει.

Τώρα από κει και πέρα όταν λες πως έξω τη συντήρηση μπορείς να την κάνεις με το 1/3 του κόστους, για τι ακριβώς ποσά μιλάς? Και το κυριότερο, θα είναι με πιστοποιημένα ανταλλακτικά όπως γράφω και παραπάνω? Το συνεργείο θα έχει όλα τα διαγνωστικά που απαιτούνται?  Ή θα χρειαστεί μετά να ψάχνεις ηλεκτρολόγο για να σου σβήσει την ένδειξη για σέρβις από το καντράν? Για όλες τις εργασίες και τα ανταλλακτικά θα κοπούν κανονικά αποδείξεις/τιμολόγια?  α

Και τέλος, η εγγύηση τι ακριβώς περιλαμβάνει από το 5ο έως το 7ο έτος? Μήπως επί της ουσίας δεν περιλαμβάνει απολύτως τίποτα?

Αν μπορέσεις να απαντήσεις με ακρίβεια σε όλα τα παραπάνω, τότε θα ξέρεις αν αξίζει ή όχι να συνεχίσεις να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία.

Προφανώς αναφέρομαι στο κόστος των εργατικών κυριως.  Όσο για τα ανταλλακτικά μιλώ για επώνυμα λάδια - φίλτρα -μπουζιά , γι αυτό και ρωτώ μόνο για τα  "μικρά" service που αφορούν μόνο λάδια, όχι σε κάτι σοβαρότερο.   Το οτι είναι επώνυμα, δεν σημαίνει ότι είναι πιστοποιημένα?   Δεν πιστεύω να εννοείς πιστοποιημένα απο την  ΚΙΑ?  Αποδείξεις θα κοπούν κανονικά για τα υλικά.  Επίσης, ένδειξη για service δεν έχω ποτέ ως τώρα , λόγω της χρήσης που του κάνω.

Για τον Ευρωπαικό κανονισμό που αναφέρεσαι , πρωτη φορά το ακούω.  Αυτό που ξέρω εγώ απο παλιά, είναι οτι για να ισχύει η Εργοστασιακή Εγγύηση , πρέπει να κάνω τα τακτικά service σε εξουσιοδοτημένο της μάρκας.   Αλλοιώς ποιο είναι το νόημα να δίνει η καθε εταιρία  τη δική της εγγύηση ?  Εννοώ, είναι και ένας τρόπος - συν τοις άλλοις-  να σε κρατάνε για περισσότερα χρόνια στα δικά τους συνεργεία...

Στις 27/5/2020 στις 5:11 ΜΜ, tsipakis είπε

δε χανεις καμια εγγυηση οπου και να το πας 

Ό,τι γράφω και παραπάνω.

Στις 27/5/2020 στις 5:18 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Αν είναι εξτρά της εργοστασιακής πρέπει να διαβάσει τα ψιλά γράμματα .

Τι εννοείς εξτρά?   Μιλώ για τα 7 χρόνια της Εργοστασιακής Εγγύησης που έχω.  Μετά την παρέλευση της εγγύησης, μην είδατε τον Παναή - υπάρχουν και πράγματα που βλεπω να γίνονται εκεί, τα οποία με ενοχλούν σαν πελάτη, δυστυχώς δεν μπορώ να επεκταθώ περισσότερο αυτη τη στιγμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kounga είπε

Δυστυχώς στην περιοχή μου (επαρχία) δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένος, υπάρχει μόνο η αντιπροσωπεία.

Προφανώς αναφέρομαι στο κόστος των εργατικών κυριως.  Όσο για τα ανταλλακτικά μιλώ για επώνυμα λάδια - φίλτρα -μπουζιά , γι αυτό και ρωτώ μόνο για τα  "μικρά" service που αφορούν μόνο λάδια, όχι σε κάτι σοβαρότερο.   Το οτι είναι επώνυμα, δεν σημαίνει ότι είναι πιστοποιημένα?   Δεν πιστεύω να εννοείς πιστοποιημένα απο την  ΚΙΑ?  Αποδείξεις θα κοπούν κανονικά για τα υλικά.  Επίσης, ένδειξη για service δεν έχω ποτέ ως τώρα , λόγω της χρήσης που του κάνω.

Για τον Ευρωπαικό κανονισμό που αναφέρεσαι , πρωτη φορά το ακούω.  Αυτό που ξέρω εγώ απο παλιά, είναι οτι για να ισχύει η Εργοστασιακή Εγγύηση , πρέπει να κάνω τα τακτικά service σε εξουσιοδοτημένο της μάρκας.   Αλλοιώς ποιο είναι το νόημα να δίνει η καθε εταιρία  τη δική της εγγύηση ?  Εννοώ, είναι και ένας τρόπος - συν τοις άλλοις-  να σε κρατάνε για περισσότερα χρόνια στα δικά τους συνεργεία...

Ό,τι γράφω και παραπάνω.

Τι εννοείς εξτρά?   Μιλώ για τα 7 χρόνια της Εργοστασιακής Εγγύησης που έχω.  Μετά την παρέλευση της εγγύησης, μην είδατε τον Παναή - υπάρχουν και πράγματα που βλεπω να γίνονται εκεί, τα οποία με ενοχλούν σαν πελάτη, δυστυχώς δεν μπορώ να επεκταθώ περισσότερο αυτη τη στιγμή...

τι ηλικια εχεις ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, kounga είπε

Για τον Ευρωπαικό κανονισμό που αναφέρεσαι , πρωτη φορά το ακούω.  Αυτό που ξέρω εγώ απο παλιά, είναι οτι για να ισχύει η Εργοστασιακή Εγγύηση , πρέπει να κάνω τα τακτικά service σε εξουσιοδοτημένο της μάρκας.   Αλλοιώς ποιο είναι το νόημα να δίνει η καθε εταιρία  τη δική της εγγύηση ?  Εννοώ, είναι και ένας τρόπος - συν τοις άλλοις-  να σε κρατάνε για περισσότερα χρόνια στα δικά τους συνεργεία...

Μα η fiat πχ  κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο, ποιος θα δώσει εγγύηση αν όχι η fiat?

«Ο ευρωπαϊκός κανονισμός 461 επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησής του, με την προϋπόθεση ότι αυτό το συνεργείο θα κάνει χρήση γνήσιων ανταλλακτικών πρώτης τοποθέτησης ή ανταλλακτικά “after market” εφάμιλλα των γνησίων και όπως προβλέπεται από τις πιστοποιήσεις αυτών», επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του ΕΟΒΕΑΜΜ.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Νικολόπουλος, ανέφερε επίσης πως: «Το συνεργείο αυτό θα πρέπει να υπογράφει το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου και να συρράπτει τα τιμολόγια αγορών, ώστε να προσδιορίζεται η συγκεκριμένη ενέργεια και η συντήρηση του αυτοκινήτου. Και όλα αυτά για να διασφαλιστεί πρώτα ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου», ολοκλήρωσε.

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/127253/xanei-tin-eggyisi-to-aftokinito-se-synergeia-ektos-antiprosopeias

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και λιγα χιλιομετρα να κανεις ειναι αναγκαια η ετησια συντηρηση,  ειδικα τα λαδια μαζι και το φιλτρο πρεπει απαραιτητα να αλλαζονται μια φορα τον χρονο. Και μην νομιζεις οτι στα αλλα συνεργεια τα πραγματα ειναι ροδινα..δυστυχως το θεμα συνεργειο στην ελλαδα ποναει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι γνωστο οτι οι αντιπροσωπειες απο το service βγαζουν καλυτερο κερδος απο τις πωλησεις.

Απο εκει και περα ειναι το ποσο ζυγιζεις εσυ το ρισκο σου. Εαν θελεις να εισαι εντος εγγυησης, ωστε να μηδενισεις το ρισκο του υψηλου κοστους μια πιθανης βλαβης, τοτε service στην αντιπροσωπεια η σε εξειδικευμενο συνεργειο. Επισης να ξερεις οτι το κοστος δεν στο ανεβαζουν τοσο τα υλικα οσο οι εργατοωρες που δυσικα η αντιπροσωπεια χρεωνει περισσοτερο σε συγκριση με το συνεργειο του φιλου σου.

Εαν ομως θεωρεις το ρισκο μικρο ή το αποδεχεσαι προκειμενου να πληρωνεις λιγοτερα, τοτε πας στον φιλο και φυσικα τον εχεις stand by σε οτι βγει.

Ποσο σου κοστιζει το ετησιο service (το μικρο πχ)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει βρε παιδια. kia rio ειναι. δεν ειναι κανενα αυτοκινητο των 40000€. αν σου ζητανε πολλα στην αντιπροσωπεια πηγαινε το εξω ανεξαρτητα του εαν θα ισχυσει η εγγυηση η οχι. να ξερεις οτι εαν χρειαστεις την εγγυηση τοτε αυτη για καποιον παραξενο λογο δεν θα σε καλυψει. αλλωστε ειναι γνωστο οτι "οι εγγυησεις και οι ασφαλειες καλυπτουν τα παντα αρκει να μην τα χρειαστεις". καταλαβαινετε τι θελω να πω. 

και αυτο για το φτηνο αυτοκινητο δεν το ειπα υποτιμητικα. ειχα και εγω kia piccanto. ενα εχω να πω. σκυλι. το πουλησα με 190000χλμ και με "0" βλαβες ολα αυτα τα χρονια! τα σερβις φυσικα και οχι στην αντιπροσωπεια. ο λογος ειναι οτι το ειχε παει ο πατερας μου για το πρωτο σερβις και τον ειχαν χρεωσει 395€ για αυτοκινητο που αγοραστηκε 9450€ μονο για τα τυπικα και χωρις βλαβη. μετα απο αυτο καταλαβαινετε οτι το μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο ηταν η λυση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως σε ενα kia stonic που έχω, το πρώτο service στα 15.000χλμ ήταν 100€, και πριν 10 μέρες δευτερο service στα 30.000χλμ 160€. Στην αντιπροσωπεία από όπου το πήρα.

395€ φίλε xsterg πραγματικά είναι κλεψιά. Τι στο καλό χρεώσανε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λαδια, φιλτρα και εργασια. μετα απο αυτο καταλαβαινεις οτι δεν ξαναπατησα εκει. ευτυχως δηλαδη που το διδυμο kia-hyundai ειναι πραγματικα σκυλια και δεν χαλανε με τιποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...