Προς το περιεχόμενο

Αγορα diesel.


IordanisSalonika

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα ομαδα, ο πατερας μου σκεφτεται να αγορασει αυτοκινητο και καποιες απο τις επιλογες ειναι : Ford fiesta diesel 1.5 95hp ή Citroen C4 diesel 1.6. Γνωριζει καποιος τι παιζει με τα δυο αυτοκινητα; ποιο ειναι πιο αξιοπιστο κλπ. Επισης αν εχετε καποια προταση για μεταχειρισμενο diesel να προτεινετε θα το εκτιμουσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα φιλε εγω εχω το c4 του 2013 πετρέλαιο στο μεταχειρισμένο να ξερεις κοντα στα 120000-140000  θες αλλαγή dpf συν το υγρο αιθαλης το κοστος σε μενα ηταν 600 του dpf και 180 το υγρο. Τωρα απο θεμα ποιοτητας εσωτερικα τιποτα τρομερο αλλα στον δρομο ειμαι αρκετα ευχαριστημένος εχει καλους χωρους και ικανοποιητικό μερος για αποσκευές. Επιπλέον εχω αλλάξει και το ηλεκτρικό χειροφρενο. Επισης καταναλωση μεσα εισαι 6λιτρα. Με φουλ ντεποζιτο κανεις ανετα 700 χιλιομετρα και αν τα κανεις και εκτος 850

Επεξ/σία από Alexis_tracer
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Alexis_tracer είπε

Καλησπερα φιλε εγω εχω το c4 του 2013 πετρέλαιο στο μεταχειρισμένο να ξερεις κοντα στα 120000-140000  θες αλλαγή dpf συν το υγρο αιθαλης το κοστος σε μενα ηταν 600 του dpf και 180 το υγρο. Τωρα απο θεμα ποιοτητας εσωτερικα τιποτα τρομερο αλλα στον δρομο ειμαι αρκετα ευχαριστημένος εχει καλους χωρους και ικανοποιητικό μερος για αποσκευές. Επιπλέον εχω αλλάξει και το ηλεκτρικό χειροφρενο. Επισης καταναλωση μεσα εισαι 6λιτρα. Με φουλ ντεποζιτο κανεις ανετα 700 χιλιομετρα και αν τα κανεις και εκτος 850

Είναι πολύ λίγα τα 120.000- 140.000. Για να σε βγάλει μόνο τόσα το dpf, η γυρισμένα χιλιόμετρα έχει ή 90% γινότανε χρήση στη πόλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ideal09 είπε

Είναι πολύ λίγα τα 120.000- 140.000. Για να σε βγάλει μόνο τόσα το dpf, η γυρισμένα χιλιόμετρα έχει ή 90% γινότανε χρήση στη πόλη.

Λοιπον το αμαξι το αγορασα καινουργιο τα περισσοτερα χιλιομετρα γινονταν θεσσαλονικη αγρινιο με ταχυτητες 160-180 οχι λιγοτερα το τονιζω αυτο αυτα μεχρι τα 120000 τα υπολοιπα ηταν και πολη και εκτος στα 150.000 μου εβγαλε για το υγρο και μετα απο λιγο το dpf που ηταν 80% βουλομενο και δεν τραβουσε το αμαξι. Οταν το αλλαξα μου ειπαν συνηθως στα 120.000 τα φερνουν ολοι. Και η συντηρηση του ηταν παντα vpower diesel και ανα 8.000χλμ υγρο για καθαρισμο και Επιπλεον service ανα 15000. Προσωπικά καλύτερη συντήρηση δεν εχει...   

Επεξ/σία από Alexis_tracer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Alexis_tracer είπε

Λοιπον το αμαξι το αγορασα καινουργιο τα περισσοτερα χιλιομετρα γινονταν θεσσαλονικη αγρινιο με ταχυτητες 160-180 οχι λιγοτερα το τονιζω αυτο αυτα μεχρι τα 120000 τα υπολοιπα ηταν και πολη και εκτος στα 150.000 μου εβγαλε για το υγρο και μετα απο λιγο το dpf που ηταν 80% βουλομενο και δεν τραβουσε το αμαξι. Οταν το αλλαξα μου ειπαν συνηθως στα 120.000 τα φερνουν ολοι. Και η συντηρηση του ηταν παντα vpower diesel και ανα 8.000χλμ υγρο για καθαρισμο και Επιπλεον service ανα 15000. Προσωπικά καλύτερη συντήρηση δεν εχει...   

Aν σου άδειασε το eolys (αυτό δεν παίρνει; ) τότε μπαίνει σε safe mode μέχρι να το αναπληρώσεις.Δεν έχει να κάνει με συντήρηση,απλά τελειώνει το υγρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aν σου άδειασε το eolys (αυτό δεν παίρνει; ) τότε μπαίνει σε safe mode μέχρι να το αναπληρώσεις.Δεν έχει να κάνει με συντήρηση,απλά τελειώνει το υγρό.

Ναι το eolys ηταν πρωτα το αλλαξα ολα καλα με το αμαξι (παρολου που εβγαλε για το υγρο δεν μπηκε σε safe mode) ειπαν οτι βλεπουν και απο το διαγνωστικο οτι εχει αρχισει να βουλωνει και το φιλτρο. Λεω ενταξει θα το δω και μετα απο λιγα χιλιομετρα δεν τραβουσε το πηγα  σε μαστορα μονο με dpf το ανοιξε μπροστα μου ειχε κατεβει κατω το φιλτρο και στο τσακ δεν εσπασε ο αισθητηρας του καταλυτη το εβαλε και σε ενα μηχανημα με αερα και μου ειπε οτι εχει μειωθει πολυ η ροη επειδη αυτο πετρωνει. Αυτο που θελω να πω με την συντηρηση ειναι οτι 20000 πανω 20 κατω το dpf θα το αλλαξεις οπως και να εχει... Και η αντιπροσωπεία μου ειπε οτι συνηθως στα 120000 αλλαζουν και ο μαστορας με το dpf. Αυτα για το c4 τωρα σε αλλα δεν ξερω εγω μιλαω για το δικο μου. Επισης το eolys ειπαν οτι μπαινει μια ποσοτητα καθε φορα που γεμιζει πετρελαιο

Επεξ/σία από Alexis_tracer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Alexis_tracer είπε

Λοιπον το αμαξι το αγορασα καινουργιο τα περισσοτερα χιλιομετρα γινονταν θεσσαλονικη αγρινιο με ταχυτητες 160-180 οχι λιγοτερα το τονιζω αυτο αυτα μεχρι τα 120000 τα υπολοιπα ηταν και πολη και εκτος στα 150.000 μου εβγαλε για το υγρο και μετα απο λιγο το dpf που ηταν 80% βουλομενο και δεν τραβουσε το αμαξι. Οταν το αλλαξα μου ειπαν συνηθως στα 120.000 τα φερνουν ολοι. Και η συντηρηση του ηταν παντα vpower diesel και ανα 8.000χλμ υγρο για καθαρισμο και Επιπλεον service ανα 15000. Προσωπικά καλύτερη συντήρηση δεν εχει...   

Ελα ρε συ, νωρις. Και εχουν και καλό σύστημα αναγεννήσεων στους HDI τους οι Γάλλοι, δε το περίμενα. Φίλτρο φαντάζομαι άνοιξες καζάνι και έβαλες κάποιο aftermarket;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ideal09 είπε

Ελα ρε συ, νωρις. Και εχουν και καλό σύστημα αναγεννήσεων στους HDI τους οι Γάλλοι, δε το περίμενα. Φίλτρο φαντάζομαι άνοιξες καζάνι και έβαλες κάποιο aftermarket;

Ειναι ο ιδιος κωδικος. Δεν ξερω σε εμενα στα 150000 αυτα εβγαλε οποιος αλλος εχει e-hdi ας μας πει

30 λεπτά πριν, tsipakis είπε

τι να το κανεις το πετρελαιο ; δε ζουμε στην εποχη των νεάντερταλ

Φιλε αν κανεις πολλα χιλιομετρα συμφερει. Και οταν η βενζινη ηταν 1.60 η απλη το vpdiesel ειχε 1.30 και με εβγαζε πολλα χιλιομετρα. Επισης και να το πατησεις το πετρελαιο καίγεται πιο αργα σε σχεση με τη βενζινη πανε με ενα βενζινοκινητο 180 και με ενα πετρελαιο 180 και δες  καταναλωση

Επεξ/σία από Alexis_tracer
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...