IordanisSalonika Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 καλησπερα ομαδα, ο πατερας μου σκεφτεται να αγορασει αυτοκινητο και καποιες απο τις επιλογες ειναι : Ford fiesta diesel 1.5 95hp ή Citroen C4 diesel 1.6. Γνωριζει καποιος τι παιζει με τα δυο αυτοκινητα; ποιο ειναι πιο αξιοπιστο κλπ. Επισης αν εχετε καποια προταση για μεταχειρισμενο diesel να προτεινετε θα το εκτιμουσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bakri27 Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Και εγω θα εκτιμουσα καποια βοηθεια, κοιταω προς το φιεστα αλλα και το C4 μαρεσει εμφανισιακα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexis_tracer Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπερα φιλε εγω εχω το c4 του 2013 πετρέλαιο στο μεταχειρισμένο να ξερεις κοντα στα 120000-140000 θες αλλαγή dpf συν το υγρο αιθαλης το κοστος σε μενα ηταν 600 του dpf και 180 το υγρο. Τωρα απο θεμα ποιοτητας εσωτερικα τιποτα τρομερο αλλα στον δρομο ειμαι αρκετα ευχαριστημένος εχει καλους χωρους και ικανοποιητικό μερος για αποσκευές. Επιπλέον εχω αλλάξει και το ηλεκτρικό χειροφρενο. Επισης καταναλωση μεσα εισαι 6λιτρα. Με φουλ ντεποζιτο κανεις ανετα 700 χιλιομετρα και αν τα κανεις και εκτος 850 Επεξ/σία 31 Μαΐου 2020 από Alexis_tracer 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ideal09 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 22 ώρες πριν, Alexis_tracer είπε Καλησπερα φιλε εγω εχω το c4 του 2013 πετρέλαιο στο μεταχειρισμένο να ξερεις κοντα στα 120000-140000 θες αλλαγή dpf συν το υγρο αιθαλης το κοστος σε μενα ηταν 600 του dpf και 180 το υγρο. Τωρα απο θεμα ποιοτητας εσωτερικα τιποτα τρομερο αλλα στον δρομο ειμαι αρκετα ευχαριστημένος εχει καλους χωρους και ικανοποιητικό μερος για αποσκευές. Επιπλέον εχω αλλάξει και το ηλεκτρικό χειροφρενο. Επισης καταναλωση μεσα εισαι 6λιτρα. Με φουλ ντεποζιτο κανεις ανετα 700 χιλιομετρα και αν τα κανεις και εκτος 850 Είναι πολύ λίγα τα 120.000- 140.000. Για να σε βγάλει μόνο τόσα το dpf, η γυρισμένα χιλιόμετρα έχει ή 90% γινότανε χρήση στη πόλη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexis_tracer Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ideal09 είπε Είναι πολύ λίγα τα 120.000- 140.000. Για να σε βγάλει μόνο τόσα το dpf, η γυρισμένα χιλιόμετρα έχει ή 90% γινότανε χρήση στη πόλη. Λοιπον το αμαξι το αγορασα καινουργιο τα περισσοτερα χιλιομετρα γινονταν θεσσαλονικη αγρινιο με ταχυτητες 160-180 οχι λιγοτερα το τονιζω αυτο αυτα μεχρι τα 120000 τα υπολοιπα ηταν και πολη και εκτος στα 150.000 μου εβγαλε για το υγρο και μετα απο λιγο το dpf που ηταν 80% βουλομενο και δεν τραβουσε το αμαξι. Οταν το αλλαξα μου ειπαν συνηθως στα 120.000 τα φερνουν ολοι. Και η συντηρηση του ηταν παντα vpower diesel και ανα 8.000χλμ υγρο για καθαρισμο και Επιπλεον service ανα 15000. Προσωπικά καλύτερη συντήρηση δεν εχει... Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από Alexis_tracer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 12 λεπτά πριν, Alexis_tracer είπε Λοιπον το αμαξι το αγορασα καινουργιο τα περισσοτερα χιλιομετρα γινονταν θεσσαλονικη αγρινιο με ταχυτητες 160-180 οχι λιγοτερα το τονιζω αυτο αυτα μεχρι τα 120000 τα υπολοιπα ηταν και πολη και εκτος στα 150.000 μου εβγαλε για το υγρο και μετα απο λιγο το dpf που ηταν 80% βουλομενο και δεν τραβουσε το αμαξι. Οταν το αλλαξα μου ειπαν συνηθως στα 120.000 τα φερνουν ολοι. Και η συντηρηση του ηταν παντα vpower diesel και ανα 8.000χλμ υγρο για καθαρισμο και Επιπλεον service ανα 15000. Προσωπικά καλύτερη συντήρηση δεν εχει... Aν σου άδειασε το eolys (αυτό δεν παίρνει; ) τότε μπαίνει σε safe mode μέχρι να το αναπληρώσεις.Δεν έχει να κάνει με συντήρηση,απλά τελειώνει το υγρό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexis_tracer Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Aν σου άδειασε το eolys (αυτό δεν παίρνει; ) τότε μπαίνει σε safe mode μέχρι να το αναπληρώσεις.Δεν έχει να κάνει με συντήρηση,απλά τελειώνει το υγρό. Ναι το eolys ηταν πρωτα το αλλαξα ολα καλα με το αμαξι (παρολου που εβγαλε για το υγρο δεν μπηκε σε safe mode) ειπαν οτι βλεπουν και απο το διαγνωστικο οτι εχει αρχισει να βουλωνει και το φιλτρο. Λεω ενταξει θα το δω και μετα απο λιγα χιλιομετρα δεν τραβουσε το πηγα σε μαστορα μονο με dpf το ανοιξε μπροστα μου ειχε κατεβει κατω το φιλτρο και στο τσακ δεν εσπασε ο αισθητηρας του καταλυτη το εβαλε και σε ενα μηχανημα με αερα και μου ειπε οτι εχει μειωθει πολυ η ροη επειδη αυτο πετρωνει. Αυτο που θελω να πω με την συντηρηση ειναι οτι 20000 πανω 20 κατω το dpf θα το αλλαξεις οπως και να εχει... Και η αντιπροσωπεία μου ειπε οτι συνηθως στα 120000 αλλαζουν και ο μαστορας με το dpf. Αυτα για το c4 τωρα σε αλλα δεν ξερω εγω μιλαω για το δικο μου. Επισης το eolys ειπαν οτι μπαινει μια ποσοτητα καθε φορα που γεμιζει πετρελαιο Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από Alexis_tracer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ideal09 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 13 ώρες πριν, Alexis_tracer είπε Λοιπον το αμαξι το αγορασα καινουργιο τα περισσοτερα χιλιομετρα γινονταν θεσσαλονικη αγρινιο με ταχυτητες 160-180 οχι λιγοτερα το τονιζω αυτο αυτα μεχρι τα 120000 τα υπολοιπα ηταν και πολη και εκτος στα 150.000 μου εβγαλε για το υγρο και μετα απο λιγο το dpf που ηταν 80% βουλομενο και δεν τραβουσε το αμαξι. Οταν το αλλαξα μου ειπαν συνηθως στα 120.000 τα φερνουν ολοι. Και η συντηρηση του ηταν παντα vpower diesel και ανα 8.000χλμ υγρο για καθαρισμο και Επιπλεον service ανα 15000. Προσωπικά καλύτερη συντήρηση δεν εχει... Ελα ρε συ, νωρις. Και εχουν και καλό σύστημα αναγεννήσεων στους HDI τους οι Γάλλοι, δε το περίμενα. Φίλτρο φαντάζομαι άνοιξες καζάνι και έβαλες κάποιο aftermarket; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsipakis Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 τι να το κανεις το πετρελαιο ; δε ζουμε στην εποχη των νεάντερταλ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexis_tracer Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ideal09 είπε Ελα ρε συ, νωρις. Και εχουν και καλό σύστημα αναγεννήσεων στους HDI τους οι Γάλλοι, δε το περίμενα. Φίλτρο φαντάζομαι άνοιξες καζάνι και έβαλες κάποιο aftermarket; Ειναι ο ιδιος κωδικος. Δεν ξερω σε εμενα στα 150000 αυτα εβγαλε οποιος αλλος εχει e-hdi ας μας πει 30 λεπτά πριν, tsipakis είπε τι να το κανεις το πετρελαιο ; δε ζουμε στην εποχη των νεάντερταλ Φιλε αν κανεις πολλα χιλιομετρα συμφερει. Και οταν η βενζινη ηταν 1.60 η απλη το vpdiesel ειχε 1.30 και με εβγαζε πολλα χιλιομετρα. Επισης και να το πατησεις το πετρελαιο καίγεται πιο αργα σε σχεση με τη βενζινη πανε με ενα βενζινοκινητο 180 και με ενα πετρελαιο 180 και δες καταναλωση Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από Alexis_tracer 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα