Προς το περιεχόμενο

Nokia 9 PureView TA-1082 6GB/128GB 230€ @eglobalcentral


Blackyy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία φορά είχα θέμα με πρόβλημα συσκευής από Banggood. Δεν έβγαζα άκρη μαζί τους και άνοιξα dispute στο Paypal.

Η απάντηση του Banggood στο Paypal ήταν "να μας το επιστρέψει σε αυτή τη διεύθυνση και θα του επιστρέψουμε τα χρήματα" (Κίνα). Αυτό μου προώθησε το Paypal με μόνο ένα πεδίο να ανεβάσω το αποδεικτικό αποστολής. Ούτε απάντηση δε μπορούσα να γράψω.

Ανέβασα το αποδεικτικό και το BG μου γύρισε τα χρήματα. Τα έξοδα αποστολής τα έχασα.

Επεξ/σία από imvrios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω πει πολλές φορές...

Βάζουμε προσφορές από Κίνα και συγκρίνουμε με ελληνικές ή ευρωπαϊκές τιμές και δεν κοστολογούμε καθόλου την έλλειψη υποστήριξης και την διατάραξη της ψυχικής μας ηρεμίας...

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Looter είπε

Συγνώμη που διαφωνώ αλλά αυτό που βλέπω είναι μια στρεβλή νοοτροπία περί αγορών και υποχρεώσεων των καταστημάτων.

Αγοράζεις κάτι από ένα κατάστημα που ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ με το Paypal , πληρώνεις μεσω Paypal , σου στέλνουν κανονικά αυτό που παρήγγειλες και δυστυχώς βγαίνει ελαττωματικό.

Τι ποιο απλό να μπεις πρώτα στους όρους του site που αγόρασες (https://www.eglobalcentral.eu/cancellation-and-return-policy) ώστε να διαπιστώσεις ότι καλύπτεσαι ΠΛΗΡΩΣ σύμφωνα με αυτά που οι ΙΔΙΟΙ αναφέρουν. Καλό θα ήταν να ρίχνούμε μια ματιά στους όρους πριν αγοράσουμε αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Στο site τους δεν είδα να αναφέρουν αν σε περίπτωση επιστροφής πρέπει να επιστρέψεις το πακέτο στο Hong Kong ή στην Ευρώπη. Αυτό είναι και το ΜΟΝΟ σημείο όμως που έχεις δίκιο. Και εγώ στη θέση σου θα απαιτούσα επιστροφή εντός EU με βάση όσα αναφέρει το κατάστημα περί EU. Θα άφηνα όμως μερικές ημέρες ώστε να μπορέσει και ο έμπορος να δώσει μια λύση , θα αντάλλαζα 2-3 emails που δείχνουν άλλωστε και τη διάθεσή σου να συνεργαστείς και να βρεις λύση ενώ ταυτόχρονα θα αποδυνάμωναν σφόδρα τη θέση του καταστήματος σε ένα ενδεχόμενο dispute  από την πλευρά σου. Μην ξεχνάς ότι έχεις την εγγύηση που Paypal ακόμα και για το κόστος των μεταφορικών μέχρι 30 ευρώ..

Αντί για τα παραπάνω εσύ μέσα σε μερικές ώρες έκανες dispute τη συναλλαγή στο Paypal. Δηλαδή δήλωσες ΕΠΙΣΗΜΑ ότι ο έμπορος σου ΕΦΑΓΕ τα λεφτά σου και ότι τα θέλεις πίσω. Αυτή τη στιγμή έχεις παραλάβει λοιπόν ένα προϊόν το οποίο ήταν αυτό που παρήγγειλες , ο έμπορος ΔΕΝ αρνήθηκε να σε υποστηρίξει (ελλιπώς στην πρώτη επικοινωνία που είχατε) και εσύ ταυτόχρονα έκανες αμφισβήτηση της συναλλαγής στο μέσο που διαχειρίστηκε την μεταξύ σας συναλλαγή ενώ δεν υπήρχε κάποια προθεσμία που έληγε ή κάποια προφανής απάτη στην οποία ήσουν θύμα.

Συνέχισε τη διαδικασία μέσω Paypal  , πιστεύω ότι θα βρεις το δίκιο σου και ΔΕ θα χάσεις τα λεφτά σου. Θεωρώ όμως τελείως λάθος τις κινήσεις και την όλη νοοτροπία περί dispute των συναλλαγών σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αυτά και το κλείνω εδώ.

Καλή συνέχεια.

1. Δεν έστειλαν αυτό που παρήγγειλα. Εγώ παρήγγειλα ένα brand new nokia 9 pureview, αυτοί μου στέλνουν ένα DOA nokia 9 pureview με φουσκωμένη μπαταρία η οποία έχει δημιουργήσει άνοιγμα στην πλάτη και αποχρωματισμό σε ένα σημείο. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι used και όχι brand new μιας και φέρνει mark στο σημείο (έστω και αν κατά τα άλλα φαίνεται καινούργιο) καθώς επίσης δεν είχε και ταινίες ασφαλείας το κουτί του. Δυστυχώς δεν μπορώ να αποδείξω το τελευταίο αν χρειαστεί καθώς δεν τράβηξα video unboxing αλλά παρόλα αυτά το συμπεριέλαβα στο αναλυτικό review που έκανα όταν άνοιξα το claim στο Paypal καθώς και στο αρχικό case στο rma dept τους. 

2. Είναι φανερό ότι δεν θέλουν να συνεργαστούν. Από τις 18/07 τους έχω στείλει αρκετά emails αλλά πήρα μόνο 2 απαντήσεις. Η μία να το στείλω στο Χονγκ Κονγκ σε συγκεκριμένη διεύθυνση (με δύο λόγια) και η δεύτερη αυτή που σας έγραψα παραπάνω, λέγοντας μου ξεκάθαρα ότι: άνοιξες θέμα στο Paypal? τσίμπα τώρα τα τέτοια μας. Δεν φαίνεται να θέλουν καλή συνεργασία και δεν έχω και την όρεξη και τον χρόνο να περιμένω τι μπορεί να μου απαντήσουν αύριο ή μεθαύριο αφού μετά από το μήνυμα εγώ τους απάντησα ότι δεν δέχομαι Κίνα αλλά επιστροφή UK από όπου το έστειλαν με δικά τους έξοδα.

3. Παίζει να χάσω 230 ευρώ, όμως έδειξα το πρόβλημα και αυτό για μένα είναι σημαντικό. Αγοράζω συνέχεια από έξω και ενώ έχουν κάτσει 2-3 στραβές γενικά δεν είχα θέμα. Δεν θα με πτοήσει μια αποτυχία. Θα συνεχίζω να κάνω το χόμπι μου, υγεία και λεφτά να έχουμε! :D Όμως από αυτούς δεν πρόκειται ξανά από μένα ούτε €. :) 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, driver4 είπε

Το παράδειγμα με το ελαττωματικό Nokia 9 του φίλου lionheart είναι χαρακτηριστική περίπτωση τι γίνεται με το 99% των περιπτώσεων που "πέφτεις" σε ελαττωματικό προϊόν από τους Κινέζους...για μένα που αγοράζω διάφορα πράγματα, πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου, υπάρχει η πιθανότητα να με "δαγκώσουν" σε περίπτωση προβλήματος...καλοί χρυσοί οι Κινέζοι σε τιμές, αλλά εξυπηρέτηση δεν...

Υπάρχουν οι "Κινέζοι" που αν ακολουθήσεις την διαδικασία που έχουν σωστά θα λάβεις after sale καλύτερο σε σύγκριση με κάποια αγορά από Ελλάδα αλλά και οι "Κινέζοι" που ότι και να κάνεις απλά θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά να δυσκολέψουν την επικοινωνία και το afer-sale.

Το eglocalcenter λογικά είναι στην δεύτερη κατηγορία. Ειδικά σε DOA δεν κάνεις τέτοιες μαϊμουδιές επειδή ο άλλος άνοιξε Dispute στο Paypal (που στην ουσία είναι απλά πλατφόρμα επικοινωνίας με τον πωλητή σε πρώτη φάση) χωρίς καν να το έχει κάνει escalate to claim. Το κάνουν μόνο και μόνο επειδή τα λεφτά τους έγιναν Hold σαν "εκδίκηση" ώστε να βγει η διαδικασία πιο ακριβή στον αγοραστή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το παρέλαβα σήμερα. Το κουτί δεν είχε κάποια ταινία ασφαλείας. Το άνοιξα, το δοκίμασα, το φόρτισα, όλα δείχνουν να λειτουργούν σωστά. Ελπίζω να μην υπάρξει κάτι απρόοπτο στη συνέχεια. 

#lionheart75, το πρόβλημα το είχε από την αρχή η συσκευή ή μόλις το έβαλες για φόρτιση δημιουργήθηκε το θέμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Panagiotis_K είπε

Εγώ το παρέλαβα σήμερα. Το κουτί δεν είχε κάποια ταινία ασφαλείας. Το άνοιξα, το δοκίμασα, το φόρτισα, όλα δείχνουν να λειτουργούν σωστά. Ελπίζω να μην υπάρξει κάτι απρόοπτο στη συνέχεια. 

#lionheart75, το πρόβλημα το είχε από την αρχή η συσκευή ή μόλις το έβαλες για φόρτιση δημιουργήθηκε το θέμα?

Από την αρχή. Δεν φόρτιζε, ούτε άναβε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, lionheart75 είπε

1. Δεν έστειλαν αυτό που παρήγγειλα. Εγώ παρήγγειλα ένα brand new nokia 9 pureview, αυτοί μου στέλνουν ένα DOA nokia 9 pureview με φουσκωμένη μπαταρία η οποία έχει δημιουργήσει άνοιγμα στην πλάτη και αποχρωματισμό σε ένα σημείο. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι used και όχι brand new μιας και φέρνει mark στο σημείο (έστω και αν κατά τα άλλα φαίνεται καινούργιο) καθώς επίσης δεν είχε και ταινίες ασφαλείας το κουτί του. Δυστυχώς δεν μπορώ να αποδείξω το τελευταίο αν χρειαστεί καθώς δεν τράβηξα video unboxing αλλά παρόλα αυτά το συμπεριέλαβα στο αναλυτικό review που έκανα όταν άνοιξα το claim στο Paypal καθώς και στο αρχικό case στο rma dept τους. 

2. Είναι φανερό ότι δεν θέλουν να συνεργαστούν. Από τις 18/07 τους έχω στείλει αρκετά emails αλλά πήρα μόνο 2 απαντήσεις. Η μία να το στείλω στο Χονγκ Κονγκ σε συγκεκριμένη διεύθυνση (με δύο λόγια) και η δεύτερη αυτή που σας έγραψα παραπάνω, λέγοντας μου ξεκάθαρα ότι: άνοιξες θέμα στο Paypal? τσίμπα τώρα τα τέτοια μας. Δεν φαίνεται να θέλουν καλή συνεργασία και δεν έχω και την όρεξη και τον χρόνο να περιμένω τι μπορεί να μου απαντήσουν αύριο ή μεθαύριο αφού μετά από το μήνυμα εγώ τους απάντησα ότι δεν δέχομαι Κίνα αλλά επιστροφή UK από όπου το έστειλαν με δικά τους έξοδα.

3. Παίζει να χάσω 230 ευρώ, όμως έδειξα το πρόβλημα και αυτό για μένα είναι σημαντικό. Αγοράζω συνέχεια από έξω και ενώ έχουν κάτσει 2-3 στραβές γενικά δεν είχα θέμα. Δεν θα με πτοήσει μια αποτυχία. Θα συνεχίζω να κάνω το χόμπι μου, υγεία και λεφτά να έχουμε! :D Όμως από αυτούς δεν πρόκειται ξανά από μένα ούτε €. :) 

Στους όρους τους είναι ξεκάθαροι για περιπτώσεις όπως η δική σου.

Σε περίπτωση δηλαδή που αγοράσεις κάτι και δεν λειτουργεί όπως λέει ο κατασκευαστής (είτε πάθει κάτι κατά την διάρκεια της εγγύησης η έρθει ελαττωματικό από το εργοστάσιο) τότε τους το γυρίζεις πίσω στα γραφεία τους στην Αγγλία με δικά τους έξοδα και στο επιστρέφουν επισκευασμένο η με αντικατάσταση.

Εσύ από την στιγμή που επέλεξες dispute από PayPal, έμπλεξες... Για αυτό και σου ζητάνε να το στείλεις με δικά σου έξοδα στο Hong Kong.

Γενικά όλο αυτό είναι μάθημα προς όλους μας. Πρέπει πάντα να διαβάζουμε τους όρους πριν αγοράσουμε κάτι και δεν πρέπει να επηρεζομαστε από αυτά που λέει ο καθένας μέσα σε ένα forum...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gchris7 είπε

Στους όρους τους είναι ξεκάθαροι για περιπτώσεις όπως η δική σου.

Σε περίπτωση δηλαδή που αγοράσεις κάτι και δεν λειτουργεί όπως λέει ο κατασκευαστής (είτε πάθει κάτι κατά την διάρκεια της εγγύησης η έρθει ελαττωματικό από το εργοστάσιο) τότε τους το γυρίζεις πίσω στα γραφεία τους στην Αγγλία με δικά τους έξοδα και στο επιστρέφουν επισκευασμένο η με αντικατάσταση.

Εσύ από την στιγμή που επέλεξες dispute από PayPal, έμπλεξες... Για αυτό και σου ζητάνε να το στείλεις με δικά σου έξοδα στο Hong Kong.

Γενικά όλο αυτό είναι μάθημα προς όλους μας. Πρέπει πάντα να διαβάζουμε τους όρους πριν αγοράσουμε κάτι και δεν πρέπει να επηρεζομαστε από αυτά που λέει ο καθένας μέσα σε ένα forum...

Το ότι με εκβιάζουν να το επιστρέψω στο hong Kong με δικά μου έξοδα και δεν δέχονται να το γυρίζω στην Αγγλία από όπου και το πήρα με δικά τους έξοδα, επειδή άνοιξα υπόθεση στο paypal, δείχνει πόσο αξιόπιστοι είναι σαν κατάστημα και πόσο ανάγκη έχουμε το Paypal για καταστήματα όπως το συγκεκριμένο.

Δεν είχα σκοπό εξαρχής να κλιμακώσω το περιστατικό, απλά ήθελα να είχα και την σιγουριά του paypal μιας και είναι δικαίωμά μου. Αυτό θέλω να πιστεύω ότι δεν θα λειτουργήσει υπέρ τους και γιαυτό και έκανα copy paste την απάντησή τους στο paypal για να την δουν.

Δεν επηρεάστηκα από κανέναν στο forum, έκανα αυτό που πίστευα σωστό από την στιγμή που διαπίστωσα που θα πήγαινε το πράγμα και δεν είχα όρεξη να αναλωθώ σε άσκοπες συζητήσεις. 

1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Βάλε εδώ τον imei. Έχει ή δεν έχει εγγύηση; 

Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να βρούμε συσκευή που να αντιστοιχεί στο IMEI σας. Ελέγξτε τον κωδικό και δοκιμάστε ξανά.

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να βρούμε συσκευή που να αντιστοιχεί στο IMEI σας. Ελέγξτε τον κωδικό και δοκιμάστε ξανά.

Ωχ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, thanasisxask είπε

Ωχ... 

Η συσκευή δεν έχει αυτοκόλλητα imei πάνω της ούτε πουθενά αλλού στην συσκευασία που κοίταξα. Μόνο αυτοκόλλητο έξω απο το κουτί. Όπως προείπα έχει αγγλική πρίζα ο φορτιστής και εστάλη απο αποθήκη UK. Επομένως δοκίμασα με τοποθεσία UK αρχικά και Κίνα - Ηong Kong μετά αλλά βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα. Το κακό είναι ότι το κινητό δεν είναι λειτουργικό για να βάλω τον κωδικό *#06# για να βρω το πραγματικό IMEI ή αν ισχύει αυτό στο αυτοκόλλητο...... 

Μιλάμε για τέρατα αξιοπιστίας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...