Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή πολιτικής στη συγκέντρωση μιλίων από την Aegean Airlines


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Good 🌽

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Καλά καλαμπόκια

Μην παραπληροφορεις τον κόσμο

Άρθρο της εποχής από την Καθημερινή

Το άρθρο λέει για την Olympic Air που ηταν το 1/3 της ολυμπιακής μετά από την εξυγίανση, ακόμη λέει ότι χρεών το δημόσιο 400 εκτ. τον χρόνο η ολυμπιακή. Προφανώς εσύ δε διάβασες το άρθρο που παραθέσεις.

Δες το τι ίσχυε πριν το 2009, δηλαδή πριν το σπάσιμο της, και την πώλησή της στην Aegean. 

https://www.kathimerini.gr/337430/article/oikonomia/epixeirhseis/panw-apo-24-dis-eyrw-ta-xreh-ths-olympiakhs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Steelmon είπε

Απο τα μεχρι τωρα σχολια εικαζω οτι  οι ειρωνευομενοι δεν εζησαν τις εποχες "μεγαλειου "

Τι να κάνουμε δεν προλάβαμε όλοι να τα φάμε μαζί με τον Πάγκαλο. Ούτε να γλύψουμε κανένα κοκκαλάκι ας α μάδερ ιν φάκτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, babaduma είπε

Η τελευταία παράγραφος του άρθρου είναι ψευδής. Η εταιρεία έχει ενημερώσει με email τα μέλη του προγράμματος για τις αλλαγές. Και σ' όποιον δεν αρέσει το πρόγραμμα ας ψάξει να βρει αλλού καλύτερο πρόγραμμα - και καλή τύχη!

That's bullshit! Δεν έχω ενημερωθεί καν! Μόνο όταν θυμούνται promotional offers στέλνουν... Οπότε ανακριβές το ποστ σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υποθέσω ότι κανένας (με καλό δικηγόρο) δεν έχειπροσφύγει δικαστικά εναντίον της ανήκουστης πράξης ΝΠ με τα voucher που ισοδυναμούν με δήμευση ιδιωτικού χρήματος από ιδιώτη εναντίον κάθε συναλλακτικής πρακτικής έστω και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Αν δε μπορέσει να πληρώσει (δηλ. να επιστρέψει τα χρήματα ακυρωμένων πτήσεων) ας χρεωκοπήσει τώρα, ώστε να μπορέσουν οι δανειστές (γράφε πελάτες που τ ους έχει υπεξαιρέσει τα χρήματα) να πάρουν ένα μέρος των χρημάτων τους από την πτωχευτική περιουσία. Θα θέσω ένα παράδειγμα. Έστω ότι έχω μια επιχείρηση, έχω εξοφληθεί εξ ολοκλήρου για ένα Χ εμπόρευμα και ξαφνικά ήλθε ο κορωνοϊός. Μετά εύλογη προθεσμία αν δεν παραδώσω το εμπορευμα ή δεν επιστρέψω τα χρήματα θα φάω αγωγή και θα πάω και ποινικό. Στην κατάπτυστη ΠΝΠ δεν έβαλαν ούτε μια πρόνοια ότι ισχύει αυτοδίκαια το εισιτήριο για την ίδια πτήση προορισμου΄στην ίδια τιμή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/6/2020 στις 11:43 ΜΜ, Krepalidis είπε

Σοβαρά τώρα είναι αυτό τεχνολογικό θέμα και μάλιστα άξιο λόγου για να φιγουράρει πρώτη είδηση στο ινσομνια;

Μάλιστα άρθρο που αφορά όχι την λειτουργία καθεαυτή της σημαντικότερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας αλλά στην πολιτική επιβράβευσης μιλίων;  Το οποίο ούτε οι μισοί πελάτες δεν χρησιμοποιούν; Για θέμα στο Μπλα Μπλα μπορεί να είχε θέση.

Είναι άρθρο για να μας μπριζώσει με τα όλα λαμόγια της Ελλάδος και να αρχίσουμε να τα χώνουμε πανηγυρικά. :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...