Προς το περιεχόμενο

Φήμες θέλουν τη Boeing να σταματά την παραγωγή των 747


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, cousa είπε

Άντε τώρα με μικρότερο αεροσκάφος να πας απο Abu Dhabi στο Sydney 14.20 ώρες πτήση πάνω απο ωκεανούς που με το Α-380 800 δεν καταλάβαινες τίποτα απο κενά αέρα και ρεύματα τωρα θα κάνεις τον σταυρό σου να φτάσεις. Ακριβώς όπως με τα καράβια που διασκίζεις ωκεανούς. Τώρα θα σε αναγκάζουν να κάνεις τρείς τέσσερις στάσεις για να πας Αυστραλία λόγω των μικρότερων αεροσκαφών και πτήσεων και θα πληρώνεις και παραπάνω.

Πως φαινετε πως δεν εχεις βρεθει στην ουρα 747 και να πηγανεις περα- δώθε!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, cousa είπε

Άντε τώρα με μικρότερο αεροσκάφος να πας απο Abu Dhabi στο Sydney 14.20 ώρες πτήση πάνω απο ωκεανούς που με το Α-380 800 δεν καταλάβαινες τίποτα απο κενά αέρα και ρεύματα τωρα θα κάνεις τον σταυρό σου να φτάσεις. Ακριβώς όπως με τα καράβια που διασκίζεις ωκεανούς. Τώρα θα σε αναγκάζουν να κάνεις τρείς τέσσερις στάσεις για να πας Αυστραλία λόγω των μικρότερων αεροσκαφών και πτήσεων και θα πληρώνεις και παραπάνω.

Δεν υπάρχουν κενά στον αέρα. 

Τα λοιπά είναι ασυναρτησίες. Έχεις ταξιδέψει με A350-1000 και έκανες τον σταυρό σου για να φτάσεις; Γνωρίζεις ότι έχει μεγαλύτερο Range από το A380; Δεν αναφέρω καν το -900ULR που δεν το βλέπει καν σε range. 

Το A380 όσο ωραίο και μαγευτικό και να είναι μας τελείωσε και έτσι έπρεπε να γίνει καθώς είναι ασύμφορο. Δεν χωράνε ρομαντισμοί σε μια τέτοια περίοδο κρίσης για τις αεροπορικές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8 ώρες πριν, aromeo είπε

Δεν υπάρχουν κενά στον αέρα. 

Τα λοιπά είναι ασυναρτησίες. Έχεις ταξιδέψει με A350-1000 και έκανες τον σταυρό σου για να φτάσεις; Γνωρίζεις ότι έχει μεγαλύτερο Range από το A380; Δεν αναφέρω καν το -900ULR που δεν το βλέπει καν σε range. 

Το A380 όσο ωραίο και μαγευτικό και να είναι μας τελείωσε και έτσι έπρεπε να γίνει καθώς είναι ασύμφορο. Δεν χωράνε ρομαντισμοί σε μια τέτοια περίοδο κρίσης για τις αεροπορικές. 

Κενά υπάρχουν εκτός εαν υπάρχει άλλος όρος στην αεροπλοια, Σαν ναυτικός τριάντα χρόνια τώρα έχω ανέβει σε πολλά σαράβαλα πίστεψε με αλλα τα μεγάλα αεροσκάφη έχουν άλλη ευστάθεια εκεί πάνω. Εαν ποτέ βρεθείς επάνω σε γκαζά 150 χιλιάδων τόνων σε γκείλ στον Ινδικό και στον Ειρηνικό θα καταλάβαινες τις διαφορές με το να πέρναγες με ενα 70αρη. Τα ίδια είναι και εκεί επάνω. Πάντως το Α380 800 δεν το συγκρίνω με άλλο κανένα. Προσωπική μου γνώμη είναι. Γνωρίζω και την θάλλασα ως ναυτκός αλλά και σας επιβάτης τον αέρα, όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο.

Επεξ/σία από cousa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, cousa είπε

Κενά υπάρχουν εκτός εαν υπάρχει άλλος όρος στην αεροπλοια, Σαν ναυτικός τριάντα χρόνια τώρα έχω ανέβει σε πολλά σαράβαλα πίστεψε με αλλα τα μεγάλα αεροσκάφη έχουν άλλη ευστάθεια εκεί πάνω. Εαν ποτέ βρεθείς επάνω σε γκαζά 150 χιλιάδων τόνων σε γκείλ στον Ινδικό και στον Ειρηνικό θα καταλάβαινες τις διαφορές με το να πέρναγες με ενα 70αρη. Τα ίδια είναι και εκεί επάνω. Πάντως το Α380 800 δεν το συγκρίνω με άλλο κανένα. Προσωπική μου γνώμη είναι. Γνωρίζω και την θάλλασα ως ναυτκός αλλά και σας επιβάτης τον αέρα, όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο.

Δεν υπαρχουν κενα στην ατμοσφαιρα!!!!!! υπαρχουν ρευματα μονο!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, cousa είπε

Κενά υπάρχουν εκτός εαν υπάρχει άλλος όρος στην αεροπλοια, Σαν ναυτικός τριάντα χρόνια τώρα έχω ανέβει σε πολλά σαράβαλα πίστεψε με αλλα τα μεγάλα αεροσκάφη έχουν άλλη ευστάθεια εκεί πάνω. Εαν ποτέ βρεθείς επάνω σε γκαζά 150 χιλιάδων τόνων σε γκείλ στον Ινδικό και στον Ειρηνικό θα καταλάβαινες τις διαφορές με το να πέρναγες με ενα 70αρη. Τα ίδια είναι και εκεί επάνω. Πάντως το Α380 800 δεν το συγκρίνω με άλλο κανένα. Προσωπική μου γνώμη είναι. Γνωρίζω και την θάλλασα ως ναυτκός αλλά και σας επιβάτης τον αέρα, όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο.

Δεν υπάρχει όρος κενό αέρος. Είναι απλά μια λάθος έκφραση.

Την σύγκριση δεν την κατάλαβα. Επίσης η προϋπηρεσία σου ως ναυτικός τι σχέση έχει με τα αεροπλάνα; 

Σαφώς και είναι δικαίωμά σου να μην συγκρίνεις το 380 με κανένα άλλο όμως υπάρχει μια διαφορά στο "κάνω το σταυρό μου για να φτάσω" από το "προτιμώ το Χ αεροσκάφος γιατί έχω κάνει καλά ταξίδια". Το μεγαλύτερο = καλύτερο δε, μου θυμίζει συζητήσεις καφενείου για αυτοκίνητα όπου "το βαρύ αμάξι είναι το καλύτερο", κοινώς ασυναρτησίες που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/7/2020 στις 10:33 ΜΜ, aromeo είπε

Δεν υπάρχει όρος κενό αέρος. Είναι απλά μια λάθος έκφραση.

Την σύγκριση δεν την κατάλαβα. Επίσης η προϋπηρεσία σου ως ναυτικός τι σχέση έχει με τα αεροπλάνα; 

Σαφώς και είναι δικαίωμά σου να μην συγκρίνεις το 380 με κανένα άλλο όμως υπάρχει μια διαφορά στο "κάνω το σταυρό μου για να φτάσω" από το "προτιμώ το Χ αεροσκάφος γιατί έχω κάνει καλά ταξίδια". Το μεγαλύτερο = καλύτερο δε, μου θυμίζει συζητήσεις καφενείου για αυτοκίνητα όπου "το βαρύ αμάξι είναι το καλύτερο", κοινώς ασυναρτησίες που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. 

Το να αναπτύσσει κάποιος την γνώμη του ή την εμπειρία του σε κάποιο θέμα δεν είναι θέμα καφενειου αγαπητέ, εξάλλου εσύ με ποία ιδιότητα μου απευθύνεσαι? Είσαι πιλότος , είσαι καπετάνιος η οδηγός PUNTO? Κάποιος που γνωρίζει αεροπλοια όπως και κάποιος που γνωρίζει ναυσηπλοια γνωρίζει καλά για τις αεριες η τις υδατινες δυνάμεις που ασκουνται στις επιφάνειες και των αεροπλάνων και των πλοίων. Λοιπόν εάν εχεις γνώσεις περί πτήσεων μπορείς να τις καταθέσεις εδώ να μάθουμε και εμείς οι άσχετοι καπετανιοι του νερού εάν το κενό λέγετε αέριο ρεύμα η αέριο τρολ? Μην χαλάς τον χρόνο σου αγαπητέ λέγοντας ασυναρτησιες. Λίγο σεβασμός δεν βλάπτει κανέναν και ειδικά στην περίπτωση που κάποιος διατυπώνει την γνώμη του σε άναρτηση θέματος του φόρουμ. Δεν είδα να γράφει κάπου ότι στις αναρτήσεις θεμάτων γράφουν οι απαντάνε επιστήμονες μόνο, και εσύ λόγω ειδικότητας πιλότου απο ότι φαινέται οτι έχεις αποκαλείς την γνώμη μου συζήτηση καφενείου. Και στην τελική μια Mercedes είναι πολύ πιο καλή από ένα κορεάτικο η ένα ιταλικό αυτοκίνητο και είναι πεντακόσια κιλά παραπάνω εαν θες να μιλήσουμε για βάρος. δεν νομίζεις? 

Επεξ/σία από cousa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι ελεύθερος να αναπτύξεις τη γνώμη σου αλλά φρόντισε να το κάνεις με επιχειρήματα.

Λες ότι θα κάνεις τον σταυρό σου να φτάσεις στην Αυστραλία χωρίς να έχεις δοκιμάσει(υποθέτω καθώς δεν απάντησες) ένα αεροσκάφος όπως το A350. Λες ότι θα κάνεις 3-4 στάσεις για να φτάσεις ενώ υπάρχουν 2κινητήρια με μεγαλύτερο range από το A380. Όταν λοιπόν δεν υπάρχουν επιχειρήματα και βγάζεις συμπεράσματα βασισμένα στο πουθενά, προφανώς και μιλάμε για κουβέντα καφενείου.

Το 380 είναι απ'όλες τις απόψεις ένα φοβερό αεροσκάφος αλλά είναι και ασύμφορο για τα τωρινά οικονομικά δεδομένα. Όταν υπάρχουν αεροσκάφη που θα κάνουν τη δουλειά φθηνότερα και το ίδιο αποτελεσματικά, δεν χωράνε έρωτες και ρομαντισμοί στην εξίσωση.

Για το "κενό άερος" τι να σου πω; Δεν υπάρχει. Αν θες να το επιβεβαιώσεις ψάξε στην ΥΠΑ το ερωτηματολόγιο για τα υπερελαφρά που το έχει σαν ερώτηση μέσα. Αυτό είναι ένα παράδειγμα πως να στηρίζεις την άποψή σου με επιχειρήματα, κράτα το. 

Στις 12/7/2020 στις 12:09 ΠΜ, cousa είπε

Και στην τελική μια Mercedes είναι πολύ πιο καλή από ένα κορεάτικο η ένα ιταλικό αυτοκίνητο και είναι πεντακόσια κιλά παραπάνω εαν θες να μιλήσουμε για βάρος. δεν νομίζεις? 

Αυτό τώρα δηλαδή δεν είναι διατύπωση καφενείου; Πολύ πιο καλή από που και ως που και για ποιο μοντέλο vs ποιο μοντέλο; Επειδή έχει (ή και είχε) το αστέρι μπροστά είναι αυτόματα καλό αυτοκίνητο; Το 500 κιλά παραπάνω πως προέκυψε; Από το random.org ; Επιχειρήματα μηδέν και εδώ, όπως ήταν αναμενόμενο. 

Over and out από εμένα. Δυστυχώς όσο και να μου αρέσουν οι συζητήσεις καφενείου, προτιμώ να τις απολαμβάνω σπάνια στο καφενείο του χωριού μου. Καλή συνέχεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aromeo είπε

Είσαι ελεύθερος να αναπτύξεις τη γνώμη σου αλλά φρόντισε να το κάνεις με επιχειρήματα.

Λες ότι θα κάνεις τον σταυρό σου να φτάσεις στην Αυστραλία χωρίς να έχεις δοκιμάσει(υποθέτω καθώς δεν απάντησες) ένα αεροσκάφος όπως το A350. Λες ότι θα κάνεις 3-4 στάσεις για να φτάσεις ενώ υπάρχουν 2κινητήρια με μεγαλύτερο range από το A380. Όταν λοιπόν δεν υπάρχουν επιχειρήματα και βγάζεις συμπεράσματα βασισμένα στο πουθενά, προφανώς και μιλάμε για κουβέντα καφενείου.

Το 380 είναι απ'όλες τις απόψεις ένα φοβερό αεροσκάφος αλλά είναι και ασύμφορο για τα τωρινά οικονομικά δεδομένα. Όταν υπάρχουν αεροσκάφη που θα κάνουν τη δουλειά φθηνότερα και το ίδιο αποτελεσματικά, δεν χωράνε έρωτες και ρομαντισμοί στην εξίσωση.

Για το "κενό άερος" τι να σου πω; Δεν υπάρχει. Αν θες να το επιβεβαιώσεις ψάξε στην ΥΠΑ το ερωτηματολόγιο για τα υπερελαφρά που το έχει σαν ερώτηση μέσα. Αυτό είναι ένα παράδειγμα πως να στηρίζεις την άποψή σου με επιχειρήματα, κράτα το. 

Αυτό τώρα δηλαδή δεν είναι διατύπωση καφενείου; Πολύ πιο καλή από που και ως που και για ποιο μοντέλο vs ποιο μοντέλο; Επειδή έχει (ή και είχε) το αστέρι μπροστά είναι αυτόματα καλό αυτοκίνητο; Το 500 κιλά παραπάνω πως προέκυψε; Από το random.org ; Επιχειρήματα μηδέν και εδώ, όπως ήταν αναμενόμενο. 

Over and out από εμένα. Δυστυχώς όσο και να μου αρέσουν οι συζητήσεις καφενείου, προτιμώ να τις απολαμβάνω σπάνια στο καφενείο του χωριού μου. Καλή συνέχεια. 

Δεν μου είπες την ιδιότητα σου την επαγγελματική? Είσαι πιλότος? Όλα τα υπόλοιπα είναι benchmark.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...