Προς το περιεχόμενο

Vodafone μια ιστορία μίσους - η χειρότερη εταιρεία στην Ελλάδα!


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

Είμαι στην Vodafone από την εποχή της HOL. Έγινα πελάτης μετά από προσφορά της HOL για να φύγω από τον ΟΤΕ. Το 2018 αφού δεν είχα κάνει ανανέωση συμβολαίου για χρόνια παίρνω στην Vodafone για προσφορά Vodafone Home Triple play, καθώς σκεφτόμουν το ενδεχόμενο να γυρίσω πίσω στον πρώην ΟΤΕ νυν COSMOTE για το COSMOTE TV. Mου έκαναν προσφορά για το full pack (δεν βλέπω αθλητικά) απεριόριστα σταθερά + 300' κινητά με 18Ε. Δέχτηκα

 

Spoiler

Τον Ιανουάριο παίρνω στο 13830 για να ρωτήσω τι χρειάζεται για τη μεταφορά της γραμμής μου στο καινούργιο μου σπίτι καθώς θα ενοικίαζα άλλο. Ρώτησα πότε λήγει το συμβόλαιο και μου είπαν τον Όκτωβριο του 20. Πάω στο κατάστημα της Κορίνθου με εκτυπωμένο το νέο μισθωτήριο (μένω στο Λουτράκι Κορινθίας και το νέο μου σπίτι θα ήταν 500m πιο πέρα!) κάνω το αίτημα. 

Πηγαίνει Μάρτιος και ακόμα να έρθει η γραμμή παίρνω στο 13840. Εντός λίγων ημερών θα έρθει τεχνικός θα ενημερωθείται με γραπτό μήνυμα. Ούτε λόγος για δωρεάν GB. Παίρνανε οι ημέρες έρχεται μήνυμα  στις 16/04 ότι θα ερχόταν τεχνικός ΟΤΕ για να συνδέσει την γραμμή με τον πίνακα. Δεν ήρθε κανείς παίρνω τηλέφωνο στο 13840 μου λένε δεν έχει πραγματοποιηθεί. Μου έρχεται μήνυμα στις 21/04 ότι έχει πραγματοποιηθεί η σύνδεση και έχω νέο νούμερο! Παίρνω τηλέφωνο στο αγαπημένο νούμερο 13840 είχα μάθει και τα βήματα! Τους λέω την διεύθυνση ότι μένω Λουτράκι Κορινθίας και δεν γίνεται να έχω νούμερο Κορίνθου. Τι είχε γίνει: Ενώ πήγα το μισθωτήριο η υπάλληλος στο κατάστημα Κορίνθου έκανε λάθος και δήλωσε Κόρινθο καθώς υπάρχει ίδια διεύθυνση, ίδιο νούμερο και στην Κόρινθο. Εκεί μου λένε ότι μάλλον δε έχετε το παλιό νούμερο (20 χρόνια το έχω) μετά πολλά πολλά και με απειλεί φορητότητας στον ΟΤΕ μου λένε δεν θα χρεωθείτε την μεταφορά που έγινε στην Κόρινθο και θα κάνουμε όσο πιο γρήγορα να έρθει στη σωστή διεύθυνση. Τελικά η γραμμή ήρθε στην στην σωστή διεύθυνση με το παλιό νούμερο στις 01/05! Στις 08/05 με παίρνουνε από το 13830 ότι πρέπει να αλλαχτεί ο εξοπλισμός ο εξοπλισμός του VodafoneTV δεν ανέφεραν ότι θα υπήρχε χρέωση 2,5Ε το μήνα + το VodafoneTV μου ήταν άχρειστο γιατί έχω Netflix εδώ και 1 χρόνο και δεν παρακολουθώ VodafoneTV. Στις 11/05 ήρθε ο αποκωδικοποιητής το συνδέω και είπα ας δω καμιά ταινία της HBO βλέπω δεν υπήρχαν τα κανάλια του novasport. Από τον Φεβρουάριο δεν είχα λάβει κανένα λογαριασμό, παίρνω τον Ιούνιο να ρωτήσω γιατί δεν έρχεται λογαριασμός και ανακάλυψα ότι πήγαιναν οι λογαριασμοί σε άσχετο σπίτι (στο σπίτι οπού θα πήγαινε η γραμμή μου!) . Τον Ιούλιο αφού δεν ήρθε κανένας λογαριασμός έρχεται μήνυμα ότι υπάρχει ληξιπρόθεσμο ποσό 102Ε κάνω προσπάθεια να εγγραφώ στο myvodafone να βλέπω τους λογαριασμούς μου δεν μπορούσα γιατί χρειαζόταν επικοινωνία με το 13830 παίρνω στο 13840 μετά πολλά πολλά το φτιάξαμε.  Βλέπω τον Λογαριασμό Ιουνίου πάγιο 32Ε από τα 18Ε με πήγανε στα 32Ε εκτός ότι με χρέωναν κλήσεις dial up (Υπηρεσία Vodafone anytime) αξίας 3Ε και 4Ε και κλήσεις στο 80011123559 αξίας 1Ε Να τονίσω πως ουδέποτε δεν έκανα κλήση dial up και τον 80011123559 . Παίρνω τηλέφωνο για να παραπονεθώ μου λένε ότι έχει γίνει ανανέωση του συμβολαίου μου και λήγει τον Μάιο του 22! Η μοναδική ευγενέστατη υπάλληλο που μίλησα και συμπλήρωσε αίτημα αμφισβήτηση χρεώσεων και γιατί μου άλλαξαν πακέτο (το αίτημα το συμπληρώσαμε στις 07/07) ! Σήμερα με παίρνουν τηλέφωνο μου λένε ότι έχετε κάνει εσείς την ανανεώσει ενώ δεν είχα υπογράψει τίποτα! Και ότι για να μειωθεί ο λογαριασμός μου και αφού δεν χρησιμοποιώ VodafoneTV πρέπει να πληρώσω 100Ε τέλος υποβάθμισης και να πληρώνω 24Ε ή να μείνω στα 32Ε ή να φύγω για άλλο πάροχο με κόστος 250Ε. Να τις λέω ότι δεν έχω κάνει ανανεώσει και θέλω το πρόγραμμα μου με τα 18Ε (δεν ήθελα καθώς μετά απο όσα πέρασα είχα σκοπό μόλις τελειώσει το συμβόλαιο μου να πάω στην COSMOTE) η υπάλληλος μου είπε ότι έπρεπε να ντρέπομαι ότι δημιουργώ προβλήματα! Φυσικά και για τις κλήσεις επέμενε ότι εγώ τι έκανα! Μέτα από όλα αυτά θα πάω αύριο στην COSMOTE για φορητότητα! Ανθρώπους που μου συμπεριφέρονται έτσι δεν θέλω καμία σχέση μαζί τους!  

Είμαι πελάτης από το 2010 και δεν ανέχομαι τέτοια συμπεριφορά!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συμπλήρωσει
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω πολλούς που έχουν πρόβληματα με τη Vodafone και τρέχουν. Το καλό είναι ότι συνήθως δικαιώνονται... Οπότε οπλισου με υπομονή και προσπάθησε να βγάλεις άκρη.... Συνήθως σε αυτές τι περιπτώσεις είναι περισσότερο θέμα τύχης. Πρέπει να πέσεις στο σωστό άνθρωπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ξέρω πολλούς που έχουν πρόβληματα με τη Vodafone και τρέχουν. Το καλό είναι ότι συνήθως δικαιώνονται... Οπότε οπλισου με υπομονή και προσπάθησε να βγάλεις άκρη.... Συνήθως σε αυτές τι περιπτώσεις είναι περισσότερο θέμα τύχης. Πρέπει να πέσεις στο σωστό άνθρωπο...

Πραγματικά εγώ φταίω? Μα να με χρεώσουν κλήσεις dial up!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...