Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα για το start&stop


filarhos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε κάποια "θυμάται" την προηγούμενη επιλογή (punto), σε κάποια άλλα πρέπει κάθε φορά να το απενεργοποιεί ο οδηγος (c3, xc40) και σε κάποια άλλα μέσω του εγκεφάλου κάνεις default την επιλογή off (έχω ακούσει για group vag).

Υπάρχει και η επιλογή να το αφήσεις να φθαρει η μπαταρια αλλά σου βγάζει ένδειξη χαμηλής μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε Duster του 2020 1,6 LPG πρέπει να το απενεργοποιήσεις κάθε φορά (κουμπάκι δίπλα στο αλάρμ). Πέραν του κλιματιστικού δεν έχω κανένα παράπονο στην λειτουργία του, βεβαία είναι και καινούργιο..🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε μένα σε peugeot boxer 2 μηνών πρέπει να το πατάς κάθε φορά που βάζεις μπροστά. Αυτές τις μέρες που έχει πολλή ζέστη μου έχει σπάσει τόσο πολύ τα νεύρα που δε σβήνω ποτέ τον κινητήρα. Κάνω διανομές εντός Αττικής και κάνω στάσεις συνεχώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το που μπω στο αυτοκίνητο τους καλοκαιρινούς μήνες και βάζω μπρος είναι το πρώτο πράγμα που κάνω (να το απενεργοποιώ).
Τους χειμερινούς μήνες + τέλη φθινοπώρου (που δεν χρησιμοποιώ air-condition) απλά αλλάζω την ροή του αέρα (κλειστός ο αέρας, στο off) να χτυπάει στο παρμπριζ όπου έτσι δεν λειτουργεί το start-stop και δεν χρειάζεται να πατάω κουμπιά.
Opel Astra 2017

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/7/2020 στις 7:20 ΜΜ, filarhos είπε

Σε κάποια "θυμάται" την προηγούμενη επιλογή (punto), σε κάποια άλλα πρέπει κάθε φορά να το απενεργοποιεί ο οδηγος (c3, xc40) και σε κάποια άλλα μέσω του εγκεφάλου κάνεις default την επιλογή off (έχω ακούσει για group vag).

Υπάρχει και η επιλογή να το αφήσεις να φθαρει η μπαταρια αλλά σου βγάζει ένδειξη χαμηλής μπαταρίας.

Σε vag χρειάζεται obd για να το aπενεργοποιήσεις. Επίσης υπάρχει (aliepxress) καλώδιο για να το απομονώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντα μα παντα απενεργοποίηση πριν ξεκινήσω . Ειδικα στο Peugeot 308 που εχω τωρα ειναι κ επικίνδυνο . Σβήνει το αμάξι σε άσχετες φάσεις . Με άφησε σε επικίνδυνη διασταύρωση στη μέση της γιατι απλα άφησα λίγο παραπανω το συμπλέκτη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άχρηστο, πρώτη κίνηση μετά την μίζα να το απενεργοποιησω. Σε bmw e90 ήταν χαμηλά στην κονσόλα, σε νεότερα μοντέλα το έβαλαν ακριβώς κάτω από την μίζα, γιατί άραγε ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...