Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Το ίδιο θέμα έχω κι εγώ, έληξε η ΥΔΕ μια μέρα σου έκανα την αίτηση στη ΔΕΗ. Στο μεταξύ έβγαλα νέα και την έστειλα ηλεκτρονικά στον ΔΕΔΗΕΕ μέσω της φόρμας μπας και την ενημερώσουν στο σύστημά τους αλλά μέρες μετά ακόμη τη ληγμένη βλέπω στο σύστημα....

Μα τι μπορεί να πάει στραβά; Αφού το ΥΔΕ μπορείς να το φτιάξεις εντός 6 μήνων απ'την αλλαγή παρόχου, γιατί τα έκανες όλα μαζί τουρλουμπούκι;

Δε μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά (ρώτα στο αντίστοιχο θέμα) αλλά νομίζω πως όταν ανανεώνεται η ΥΔΕ ο αριθμός παροχής παραμένει ίδιος, ενώ αν λήγει το πιστοποιητικό και μετά δώσεις καινούργιο αλλάζει το ψηφίο της παροχής. Οπότε αν ο ΔΕΔΔΗΕ αλλάξει το ψηφίο της παροχής και μετά η ΔΕΗ στείλει αίτημα εκπροσώπησης με το παλιό ψηφίο, δεν έχω ιδέα τι θα συμβεί στο αυτοματοποιημένο σύστημα. 💣

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, JDimi είπε

Σε ευχαριστώ πολύ! Κλείνω τώρα ραντεβού και πάω Δευτέρα στη ΔΕΗ.

Από τη σελίδα της ΔΕΗ δικαιολογητικά για αλλαγή παρόχου.

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά

Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία στο κατάστημά μας, θα πρέπει να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα :

  • Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου (για ιδιώτη ή αντίστοιχα του νόμιμου εκπροσώπου για εταιρεία).
  • Γνωστοποίηση ΑΦΜ & Αριθμού Παροχής
  • Τελευταίος Λογαριασμός ρεύματος στον τωρινό Προμηθευτή με αποδεικτικό εξόφλησης ή ρύθμισης (είναι υποχρεωτικός, όταν παραμένει ο ίδιος πελάτης από τον προηγούμενο Προμηθευτή).
  • Την ένδειξη/τις ενδείξεις του μετρητή.

https://appointment.dei.gr/change-company/

Μα πως δείχνει κάποιος ότι εξόφλησε αν έχει κάνει πάγια εντολή στον προηγούμενο πάροχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μα πως δείχνει κάποιος ότι εξόφλησε αν έχει κάνει πάγια εντολή στον προηγούμενο πάροχο;

Και εγώ πάγια έχω, θα εξόφλησω (με κάρτα, όχι περιμένοντας την πάγια) και θα ακυρώσω μετά την πάγια. Νομίζω πως θα γίνεται κανονικά 

Επεξ/σία από JDimi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, nasos40 είπε

γιατι δεν παιρνει το home online το ΚΟΤ ?

έπαιρνε , αλλά μόλις το έχασες , απο χθες σταμάτησε

9 λεπτά πριν, nasos40 είπε

βασικα γραφτηκα στο ebill και εβαλα απο το μετρητη τα νουμερα για να εχω ακριβη μετρηση....και ειδα απο το ebill οτι στις 57 μερες ειχα καταναλωσει 448 kwh και κοστος ειχα 52 ευρω....μου φανηκε σαν θαυμα...αν και αυτο το διμηνο δω τετοιο ποσο λογικα θα παρω την εκπτωση απτο ΚΟΤ για πρωτη φορα..

κάτσε (έκανα multitasking) , είσαι στο Γ1 ήδη ?

άρα γιατί με καις , ενεργοποίησε το online

  άκυρο , δεν το είχα δει , μάλλον κάηκα για σήμερα

24 λεπτά πριν, nasos40 είπε

ειμαι στην ΔΕΗ....οχι σε καποιο προγραμμα της...μου προτεινανε το myhome online.....μου ερχονται συνεχεια αυξημενοι λογαριασμοι και εχω μπει και σε ενα διακανονισμο χρεους//   

ενεργοποίησέ το όμως πριν το τέλος του μηνός

για διακανονισμό και τι παίζει με το online ίσως σε βοηθήσει εδώ κάποιος άλλος

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή όλοι (φυσικά) ρωτάνε για την διατήρηση των παλαιών τιμών στα μέχρι τώρα συμβόλαια, η δική μου γνώμη είναι ότι Α. Μετά την αναπροσαρμογή  έχουμε εγγυημένη την παλιά τιμή για 6 μήνες. Μετά έχουν δικαίωμα να ρίξουν όλους στη νέα τιμή του κάθε προγράμματος. Β. Αυτό που δεν ξέρω είναι από πότε αρχίζουν να μετράνε 6 μήνες. Από την αναπροσαρμογή ή από την υπογραφή της κάθε σύμβασης;  Στη δεύτερη περίπτωση, που για κάποιους βέβαια είναι πολύ αρνητική, υποθέτω ότι η τελευταία γραμμή προστασίας είναι οι 60 μέρες. Γ. Πάντως διετία εγγυημένη με τις παλιές τιμές, ούτε γι αστείο. Δ. Με την τάση που έχουν οι τιμές χονδρεμπορικής, αν κάποιος δεν έχει ΚΟΤ και επίσης αν κάνει καταναλώσεις που ξεπερνούν τα όρια των επιδοτήσεων  (κυρίως  από 500 Kwh και πάνω το μήνα, γίνεται  άνετα κατανάλωση 1000 kwh το μήνα το χειμώνα για οικογένεια χωρίς να κάνεις mining) , και τα 0,18 παραμένουν ευκαιρία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, olddognewtricks είπε

Επειδή όλοι (φυσικά) ρωτάνε για την διατήρηση των παλαιών τιμών στα μέχρι τώρα συμβόλαια, η δική μου γνώμη είναι ότι Α. Μετά την αναπροσαρμογή  έχουμε εγγυημένη την παλιά τιμή για 6 μήνες. Μετά έχουν δικαίωμα να ρίξουν όλους στη νέα τιμή του κάθε προγράμματος. Β. Αυτό που δεν ξέρω είναι από πότε αρχίζουν να μετράνε 6 μήνες. Από την αναπροσαρμογή ή από την υπογραφή της κάθε σύμβασης;  Στη δεύτερη περίπτωση, που για κάποιους βέβαια είναι πολύ αρνητική, υποθέτω ότι η τελευταία γραμμή προστασίας είναι οι 60 μέρες. Γ. Πάντως διετία εγγυημένη με τις παλιές τιμές, ούτε γι αστείο. Δ. Με την τάση που έχουν οι τιμές χονδρεμπορικής, αν κάποιος δεν έχει ΚΟΤ και επίσης αν κάνει καταναλώσεις που ξεπερνούν τα όρια των επιδοτήσεων  (κυρίως  από 500 Kwh και πάνω το μήνα, γίνεται  άνετα κατανάλωση 1000 kwh το μήνα το χειμώνα για οικογένεια χωρίς να κάνεις mining) , και τα 0,18 παραμένουν ευκαιρία. 

Οπότε καλύτερα να μπω στο home online με ΚΟΤ  και ας μη προλάβω την παλιά τιμή , από το να μπω στο enter χωρίς ΚΟΤ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, ekrepali είπε

Μα τι μπορεί να πάει στραβά; Αφού το ΥΔΕ μπορείς να το φτιάξεις εντός 6 μήνων απ'την αλλαγή παρόχου, γιατί τα έκανες όλα μαζί τουρλουμπούκι;

Δε μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά (ρώτα στο αντίστοιχο θέμα) αλλά νομίζω πως όταν ανανεώνεται η ΥΔΕ ο αριθμός παροχής παραμένει ίδιος, ενώ αν λήγει το πιστοποιητικό και μετά δώσεις καινούργιο αλλάζει το ψηφίο της παροχής. Οπότε αν ο ΔΕΔΔΗΕ αλλάξει το ψηφίο της παροχής και μετά η ΔΕΗ στείλει αίτημα εκπροσώπησης με το παλιό ψηφίο, δεν έχω ιδέα τι θα συμβεί στο αυτοματοποιημένο σύστημα. 💣

 

 

 

Θα σου πω, ελπίζοντας να μη βγαίνουμε off-topic:

1. Η παροχή στον εναλλακτικό πάροχο είναι στο όνομα της γυναίκας μου. Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που ζήτησα εγώ τη μεταφορά στη ΔΕΗ με τα στοιχεία μου (αφού στο όνομά μου ήταν αρχικά η παροχή πριν χρόνια) - και η σύμβαση που μου έστειλαν και υπέγραψα είναι στο όνομά μου.

2. Η δική μας ΥΔΕ έληξε 12/11 και εγώ έκανα την αίτηση ηλεκτρονικά 11/11. Παρόλα αυτά, για να είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που τη ζητήσουν σαν δικαιολογητικό στην αίτησή μου έβγαλα νέα ΥΔΕ στις 19/11, αλλά στο όνομά μου πάλι (αφού θεώρησα ότι η παροχή θα γυρίσει στο όνομά μου) και την έστειλα ηλεκτρονικά στον ΔΕΔΗΕΕ για να υπάρχει. Τηλεφωνικά η ΔΕΗ μου είπε ότι δεν υπάρχει θέμα με τη ληγμένη ΥΔΕ και ότι θα πρέπει να το δω σε βάθος 6/μήνου.

3. Αυτή τη στιγμή στο ΔΕΔΗΕΕ η παροχή φαίνεται στο όνομα της γυναίκας μου και η ΥΔΕ στο σύστημά τους ληγμένη, οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να την προσκομίσω σε έντυπη μορφή, αφού θα υπάρχει ασυμφωνία με τα αρχεία τους. Περιμένω να ολοκληρώσει τη διαδικασία η ΔΕΗ και μετά να πάω με τη νέα ΥΔΕ.

Ελπίζω να μη σκαλώσει κάπου το θέμα λόγω της ασυμφωνίας ονόματος στην παροχή, ΥΔΕ και της σύμβασης. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί έχει σημασία το όνομα που αναγράφεται στην ΥΔΕ και όχι ο αριθμός παροχής, αφού ο ηλεκτρολόγος έλεγξε την παροχή (και όχι εμένα προσωπικά!),

Επεξ/σία από Geoponer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, JDimi είπε

Εγγύηση πλήρωσες επιτόπου ή θα μπει στον πρώτο λογαριασμό, επίσης μήπως ρώτησες αν με πάγια γλυτώνουμε όντως την εγγύηση και στο enter; Πολύ βλακεία να μας δεσμεύουν 100-130 ευρώ

 

 

Παιδιά,δεν την προχώρησα την αιτηση. Εφόσον λένε οτι μετραει απο την μέρα εκπροσώπησης (την μερα που ο ΔΕΔΔΗΕ μου αλλάζει πάροχο) δεν το έκανα. Δεν προλαβαίνουμε να τελειώσει έως 30/11.

Δεν θέλω να μπώ με το νέο home Enter απο 1/12/2021 που απο ότι λένε ,θα εινα ιπολύ ψηλότερες οι τιμές.

Το θέμα ηταν με την υπογραφή της σύμβασης με την ΔΕΗ ,να κλειδωνα την σημερινή τιμή.

Απο την ΔΕΗ μου λένε ,οτι δεν γίνεται.

 

9 ώρες πριν, korakios είπε

ναι τη σύμβαση

Εισαι κορυφή εδώ . Το ξέρω.

 

Οταν ομως σου λένε απο την ΔΕΗ ,οτι μετραει απο την μέρα που σου αλλάζει ο ΔΕΔΔΗΕ τον πάροχο?

Εχουμε 26/11 και μενουν πρακτικά 2 εργάσιμες. Μου λένε οτι δεν υπάρχει περίπτωση να εχει τελειώσει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Εχει ουσία,να μας χώσουν με την νέα τιμή και μετά να τρεχουμε για εναντίωση κλπ (αν υπάρχει αυτή η διαδικασία)?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μένα στο site της ΔΕΔΔΗΕ γράφει ότι έχει λήξει η ΥΔΕ.Έχω κάνει αίτηση για Online και έχουν παραδοθεί απο τις 16/11.

Δεν το κόβω να μπαίνουμε ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, xraxra είπε

Παιδιά,δεν την προχώρησα την αιτηση. Εφόσον λένε οτι μετραει απο την μέρα εκπροσώπησης (την μερα που ο ΔΕΔΔΗΕ μου αλλάζει πάροχο) δεν το έκανα. Δεν προλαβαίνουμε να τελειώσει έως 30/11.

Δεν θέλω να μπώ με το νέο home Enter απο 1/12/2021 που απο ότι λένε ,θα εινα ιπολύ ψηλότερες οι τιμές.

Το θέμα ηταν με την υπογραφή της σύμβασης με την ΔΕΗ ,να κλειδωνα την σημερινή τιμή.

Απο την ΔΕΗ μου λένε ,οτι δεν γίνεται.

 

Εισαι κορυφή εδώ . Το ξέρω.

 

Οταν ομως σου λένε απο την ΔΕΗ ,οτι μετραει απο την μέρα που σου αλλάζει ο ΔΕΔΔΗΕ τον πάροχο?

Εχουμε 26/11 και μενουν πρακτικά 2 εργάσιμες. Μου λένε οτι δεν υπάρχει περίπτωση να εχει τελειώσει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Εχει ουσία,να μας χώσουν με την νέα τιμή και μετά να τρεχουμε για εναντίωση κλπ (αν υπάρχει αυτή η διαδικασία)?

 

Ετσι μου είπαν & εμένα χτες τηλεφωνικά απο το Call Center της ΔΕΗ...

Εχω κλείσει ραντεβού σήμερα να πάω να κάνω αίτηση για αλλαγή παρόχου..

Δεν ξέρω τελικά αν θα προλάβω τα νέα τιμολόγια που θα βγουν στις 01/12 αλλά απο την άλλη δεν νομίζω να αξιζει να μείνω στον ΗΡΩΝ σε πρόγραμμα με ρήτρα ΟΤΣ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας

Ποσο γκαντεμιά πια. Χθες είχα πάει κατάστημα ενεργοποίησα γ1ν ,πείρα κωδικό εταίρου .Με το που ξύπνησα το πρώτο που έκανα ήταν να δω αν εμφανίστηκε στις επιλογές στο ebill το home online. Και με χαρά βλέπω πως ναι, ανοίγω το πισί συνδέομαι και πατάω οκ. Και μαντέψτε τι @@@@ εκανα. Ενεργοποίησα το εντερ.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, lazarnik είπε

Καλημέρα σας

Ποσο γκαντεμιά πια. Χθες είχα πάει κατάστημα ενεργοποίησα γ1ν ,πείρα κωδικό εταίρου .Με το που ξύπνησα το πρώτο που έκανα ήταν να δω αν εμφανίστηκε στις επιλογές στο ebill το home online. Και με χαρά βλέπω πως ναι, ανοίγω το πισί συνδέομαι και πατάω οκ. Και μαντέψτε τι @@@@ εκανα. Ενεργοποίησα το εντερ.... 

Εγινε τόσο γρήγορα η αλλαγή παρόχου ; Εγώ χθες το πρωί πήγα να αλλάξω από  nrg σε δεη γ1 αλλά ακόμα τίποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

st

5 λεπτά πριν, archiezulu είπε

Εγινε τόσο γρήγορα η αλλαγή παρόχου ; Εγώ χθες το πρωί πήγα να αλλάξω από  nrg σε δεη γ1 αλλά ακόμα τίποτα 

δεν πρεπει να εγινε. γιατι στο δεδδιε δεν εχει αλλαξει το τελευταιο ψηφιο. τωρα τι και πως δεν ξερω. ειμαι στα τηλεφωνα τωρα, να το διορθωσω ,με πανε απο τμημα σε τμημα. καταληξαμε οτι πρεπει να γραψω έτοιμα στην φορμα επικοινωνιας στο site της δεη. αντε να δουμε.....

 

εδιτ:  δεν ξερω αν επαιξε ρολο το οτι ο κωδικος εταιρου ηταν ιδιος με αυτον που ειχα πριν παω στην energy. το ελεγξα μολις και βλεπω ειναι ιδιος. και αυτο που ξερω αν εχεις κωδικο εταιρου δεν χρειαζεται να αλαλξει η γραμμη, μπορεις να κανεις εμπιλ (αν δεν εχεις)

Επεξ/σία από lazarnik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, lazarnik είπε

st

δεν πρεπει να εγινε. γιατι στο δεδδιε δεν εχει αλλαξει το τελευταιο ψηφιο. τωρα τι και πως δεν ξερω. ειμαι στα τηλεφωνα τωρα, να το διορθωσω ,με πανε απο τμημα σε τμημα. καταληξαμε οτι πρεπει να γραψω έτοιμα στην φορμα επικοινωνιας στο site της δεη. αντε να δουμε.....

 

εδιτ:  δεν ξερω αν επαιξε ρολο το οτι ο κωδικος εταιρου ηταν ιδιος με αυτον που ειχα πριν παω στην energy. το ελεγξα μολις και βλεπω ειναι ιδιος. και αυτο που ξερω αν εχεις κωδικο εταιρου δεν χρειαζεται να αλαλξει η γραμμη, μπορεις να κανεις εμπιλ (αν δεν εχεις)

Μόλις μου ήρθε και εμένα 

Screenshot_2021-11-26-09-33-50-05_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...