Προς το περιεχόμενο

Θεωρία φωτογραφίας και θέματα αυτής προς συζήτηση και κατανόηση τους


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Εγώ καταρχήν τραβάω πάντα raw + jpeg. Οπότε δεν έχει καμία χρησιμότητα να βάλω jpeg ασπρόμαυρο στην κάμερα. Μπορώ είτε να εξαγάγω κατευθείαν ασπρόμαυρο από το raw, είτε να εξαγάγω έγχρωμο και μετά στο PS να το μετατρέψω σε ασπρόμαυρο με απίθανες πραγματικά τεχνικές.

Δεύτερον, φυσικά η καλιμπραρισμένη οθόνη θα σου δώσει άλλους τόνους ασπρόμαυρου από την αρρύθμιστη. Φυσικά μια οθόνη wide gamut με 1 + δις χρώματα θα σου δώσει άλλους τόνους ασπρόμαυρου από μια ξεπλυμένη ΤΝ ή από ένα κινητό που εξ αρχικής ρύθμισης έχει αυξημένο contrast & saturation.

Και μια παρατήρηση με βάση αυτά που έγραψες. Δηλαδή τα χρώματα της Fuji που είπες σε άλλο νήμα ότι τα προτιμάς από την Canon, τα βλέπεις σε μη αξιόλογη οθόνη όπως λες; ΤΝ μήπως; Μα τότε δεν βλέπεις ούτε τα μισά χρώματα από αυτά που αποδίδει πραγματικά η μηχανή και ο αισθητήρας. Άρα γι' αυτό δεν υπάρχει συνεννόηση, διότι δεν μπορείς να συγκρίνεις πραγματικά τα χρώματα της κάθε μηχανής.

Η φωτογραφία είναι φως και το φως έχει χρώμα, Αν κόβεις χρώματα, κόβεις τονισμούς και βλέπεις τελείως άλλο αποτέλεσμα.

Τέλος, ο @Cntrl+X στην παρακάτω ανάρτηση, ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι σαφώς καλύτερος φωτογράφος από εμένα, τα λέει σωστά

Ευχαριστώ για την απάντηση, μου έλυσες την απορία σχετικά με το ασπρόμαυρο σε μη calibrated οθόνη. Όσο για την οθόνη μου είναι ips, δυστυχώς δεν έχω καλιμπραρισμένη οθόνη όμως και δεν έχω κάποιον γνωστό που ασχολείται με το θέμα και έχει εξοπλισμό να την καλιμπράρει. Τα χρώματα της fuji τα βλέπω πάντως στην ips μου και τα συγκρίνω και με τα χρώματα της canon που αγόρασα πρόσφατα για την μικρή μου, στην ίδια φωτογραφία, με τρίποδο τραβηγμένη. Προσωπικά μου αρέσουν περισσότερο της fuji σε όλες τις περιπτώσεις εκτός των skintones που εκεί μου αρέσουν σχεδόν το ίδιο αν όχι λίγο περισσότερο της cannon.

Τώρα για την οθόνη συμφωνώ με όλα αυτά που λες. Όμως καθότι ερασιτέχνης και μάλιστα πολύ απλός (και μάλλον άσχετος) δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσω ένα σκασμό χρήματα για μια οθόνη ιδανική για επεξεργασία φωτογραφίας. Δεν βγάζω λεφτά από αυτό.

Παρόλα αυτά έχεις να προτείνεις μια 32άρα που θεωρείς καλή για κάποιον που δεν ασχολείται επαγγελματικά με το άθλημα; Περιμένω με ενδιαφέρον την πρόταση σου. Πάλι ευχαριστώ.

Edit: και μια σημείωση αν θες την λαμβάνεις υπόψη. Βλέπω χρησιμοποιείς μερικές εκ εκφράσεις όπως "δεν υπάρχει συνεννόηση", "λυπάμαι" κλπ κλπ που δεν λέω ότι θες να δημιουργήσεις θέμα, όμως επειδή η όλη συζήτηση γίνεται γραπτώς μπορεί να παρεξηγούν από τον άλλο. Δεν νομίζω λοιπόν ότι υπάρχει λόγος. Τι θα πει ας πούμε δεν υπάρχει συνεννόηση; Μια χαρά μπορούμε να συνεννοηθούμε και ας αρέσουν σε σένα τα χρώματα της canon και σε μένα της fuji. Έτσι δεν είναι; Με καλή διάθεση στο λέω πάντα.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 414
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Θα έλεγα ότι κουράζει , αν ανεβάζεις τρελά το κοντράστ . 

Κάτι που γίνεται πολύ ορατό ,σε φωτογραφίες μέρας με έντονο φως.

Σε νυχτερινές, φαίνεται λιγότερο . Με λίγο αυξημένο κοντράστ και υψηλά iso , μπορεί να μιμηθεί κάποιος τα φιλμ των 3200 asa , χωρίς να δείχνει πολύ "πειραγμένο" το αποτέλεσμα.

Συχνά πάντως βλέπω, ότι στο ασπρόμαυρο , που φτιάχνουμε τώρα με τα ψηφιακά, μας βγαίνει μια ... "υπερβολή" !

{στο google chrome ανεβασμένες εδώ οι φωτό ,φαίνονται και τελείως διαφορετικές από οπουδήποτε αλλού, πιο σκούρες ).

 

Επειδή είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το σχόλιο αφορά και στη φωτογραφία που ανέβασα, απλά να αναφέρω ότι σε λήψεις  με θέμα "urban decay" συνηθίζεται να πουσάρεται το κοντραστ για να τονιστεί η εικόνα εγκατάλειψης και παρακμής.

Βασικά μιλούσα για την τάση που εμφανίζουν οι φωτογράφοι που αρχίζουν να αποκτούν "καλλιτεχνική" ματιά να χρησιμοποιούν το Α/Μ σχεδόν σε κάθε περίσταση, ακόμα και εκεί που το κάδρο δεν έχει ανάγκη από τέτοιες παρεμβάσεις.

Ξεπερνάς τα βασικά, αρχίζεις το ταξίδι της προσωπικής έκφρασης και -ενίοτε- καταλήγεις να φωτογραφίζεις αποκλειστικά σε ασπρόμαυρο ακόμα και τα οικογενειακά γλέντια.

Για να πετύχει το στόχο της μια εικόνα, να έχει να πει κάτι, θα πρέπει να ξεχωρίζει με κάποιο τρόπο.

Όταν όλες μας οι λήψεις είναι με απόλυτα αποεστιασμένο φόντο ή όλες είναι ασπρόμαυρες ή όλες είναι HDR τότε δεν ξεχωρίζει καμία.

Όπως έχει ειπωθεί και για μια άλλη τέχνη : "μουσική είναι οι παύσεις ανάμεσα στους ήχους".

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου 🙂

 

7220802490_a25449120b_o.jpg.a10255bd6831330c04ea541febd13938.jpg

Επεξ/σία από MAFAKA
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/8/2020 στις 8:20 ΜΜ, MAFAKA είπε

Επειδή είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το σχόλιο αφορά και στη φωτογραφία που ανέβασα, απλά να αναφέρω ότι σε λήψεις  με θέμα "urban decay" συνηθίζεται να πουσάρεται το κοντραστ για να τονιστεί η εικόνα εγκατάλειψης και παρακμής.

Βασικά μιλούσα για την τάση που εμφανίζουν οι φωτογράφοι που αρχίζουν να αποκτούν "καλλιτεχνική" ματιά να χρησιμοποιούν το Α/Μ σχεδόν σε κάθε περίσταση, ακόμα και εκεί που το κάδρο δεν έχει ανάγκη από τέτοιες παρεμβάσεις.

Ξεπερνάς τα βασικά, αρχίζεις το ταξίδι της προσωπικής έκφρασης και -ενίοτε- καταλήγεις να φωτογραφίζεις αποκλειστικά σε ασπρόμαυρο ακόμα και τα οικογενειακά γλέντια.

Για να πετύχει το στόχο της μια εικόνα, να έχει να πει κάτι, θα πρέπει να ξεχωρίζει με κάποιο τρόπο.

Όταν όλες μας οι λήψεις είναι με απόλυτα αποεστιασμένο φόντο ή όλες είναι ασπρόμαυρες ή όλες είναι HDR τότε δεν ξεχωρίζει καμία.

Όπως έχει ειπωθεί και για μια άλλη τέχνη : "μουσική είναι οι παύσεις ανάμεσα στους ήχους".

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου 🙂

7220802490_a25449120b_o.jpg.a10255bd6831330c04ea541febd13938.jpg

    Θα συμφωνήσω πως η εικόνα δεν μπορεί να είναι πάντα ασπρόμαυρη , ούτε έγχρωμη . Πρόκειται για μια στιγμή στον χρόνο , μοναδική . Όπως τα χρώματα της ημέρας δεν είναι ίδια , ούτε και οι ώρες . Έχουν κυκλοφορήσει πολλές παρουσιάσεις φτασμένων φωτογράφων , αρκετές σε ασπρόμαυρο , όπως του Fan Ho , οι οποίες έχουν την αξία τους ποιος λέει όχι , όμως μεταφράζονται σαν μονόδρομος από πολλούς πως δλδ το ασπρόμαυρο είναι κάποιου είδους πεμπτουσία η κάτι παρόμοιο .

   Ομοίως με το περιβόητο street photography , όπου για μένα απέκτησε διάσταση δυσανάλογη με αυτό που είναι πραγματικά . Η macro φωτογράφιση δεν απέκτησε τέτοια φήμη σαν κομμάτι τέχνης .

 

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MAFAKA είπε

Επειδή είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το σχόλιο αφορά και στη φωτογραφία που ανέβασα

Περνάω αρκετές ώρες από αυτές που ξοδεύω στο ίντερνετ, βλέποντας φωτογραφίες άλλων στο flickr.

Η ασπρόμαυρη φωτογραφία μου αρέσει από παλιά , από εποχές κίτρινων , κόκκινων , μπλε, πράσινων και πορτοκαλί φίλτρων και φιλμ ilford.

Οπότε αναφέρομαι στο μέσο όρο . 

 

Με υψηλό κοντράστ, τραβάει περισσότερο την προσοχή η φωτογραφία και παίρνει περισσότερα faves στο flickr, αν αυτό είναι ζητούμενο . 

 

DSC_6977.jpg

 

 

Πολλές φορές παρασυρόμαστε, γιατί στην τελική ... απλά σέρνουμε με το ποντίκι ψηφιακά ποντεσιόμετρα !

The sky is the limit !!!! 

 

_DSC4562.jpg

22 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Γενικά με τη φωτογραφία δρόμου δεν το έχω. Την εκτιμώ, αλλά είναι αρκετά αδιάκριτη διαδικασία η λήψη της για τα δικά μου, όχι και τόσο κοινωνικά γούστα.

Στην ελλάδα , ομολογουμένως , είναι πιο δύσκολη από οπουδήποτε αλλού έχω βρεθεί .

Μπορεί να βρεις μπελά. Εξαιρούνται τα τουριστικά μέρη , όπου θωρείται δεδομένο , ότι πολλοί βγάζουν φωτογραφίες. 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντίκυρα Βοιωτίας. Η μοναδική, από τις πολλές, φωτογραφίες που έβγαλα στο μέρος και που μου φάνηκε ότι ταίριαζε το ασπρόμαυρο γιατί ήθελα να τονιστούν οι σιλουέτες των γλάρων στο δραματικό ουρανό. Τα χρώματα από τις βάρκες λειτουργούσαν ως distractor.

Antikura.png

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σύνθεση είναι το Α και το Ω. 

Καλό είναι να ξέρει κανείς τον κανόνα των 3 τμημάτων (πολύ χοντρικά χωρίζουμε κάθετα και οριζόντια την εικόνα μας σε 3 ίσα μερη- δημιουργείται ένα εσωτερικό κάδρο δηλαδή) αλλά και ΠΩΣ λειτουργεί. Είναι αρχές σύνθεσης που έχουν εφαρμογή οπουδήποτε υπάρχει εικόνα. Σε όλη την ιστορία της τέχνης, στη φωτογραφία, στη γραφιστική, στη διαφήμιση, σε μια συσκευασία απ'το σουπερ μαρκετ, παντού. 

Τι δημιουργεί αυτός o χωρισμός ουσιαστικά; Εκεί που τέμνονται οι άξονες - οι οριζόντιοι με τους κάθετους- μπορεί να υπάρχει το/ένα σημείο ενδιαφέροντος, το θέμα μας με απλά λόγια. Και σε ένα δεύτερο σημείο μπορεί να υπάρχει ένα μικρότερο, λίγο πιο αδύναμο στοιχείο που να δημιουργεί έναν διάλογο με το βασικό θέμα.

Όση περισσότερη πληροφορία και ένταση (τονική, λεπτομέρεια, γραφή) υπάρχει, τόσο πιο πολύ "φωνάζει" το σημείο. Μπορούν να υπάρχουν δευτερεύοντα στοιχεία που να πλαισιώνουν τις εντάσεις. Αν δούμε ότι τα δεύτερα στοιχεία είναι πολύ έντονα και κλέβουν από το θέμα μου, τόσο χανει τη δύναμή του το πρώτο θέμα.

Αυτό που συμβαίνει οπτικά όταν τηρούνται οι ισορροπίες, είναι ότι κοιτάζοντας ένα έργο το μάτι πέφτει σε ένα σημείο, ένα βασικό θέμα (το οποίο βρίσκεται κοντά στα σημεία που τέμνονται οι αρχικοί άξονες). Αν το μάτι δεν μπορεί να εστιάσει πουθενά τότε έχω πολύ φλύαρη ή αδύναμη σύνθεση και χρειάζεται να ξαναζυγίσω τα στοιχεία μου. Το βλέπω, το νιώθω ότι η σύνθεση "γέρνει", δεν ισορροπεί. 

Η ασπρόμαυρη φωτογραφία είναι όμορφη και νοσταλγική. Ειδικά αν κάποιος παίζει θάλαμο, χημικά κλπ είναι πολύ μεγάλο το ταξίδι. Αν πας ψηφιακά, οκ, περί ορέξεως είναι αυτά. Έχει και μια μεγάλη ευκολία η απουσία χρώματος γιατί έχεις έναν μεγάλο παράγοντα λιγότερο. Χωρίς να σημαίνει οτι η ασπρόμαυρη είναι παιχνιδάκι φυσικά.

Κατά τα άλλα εγώ είμαι αρκετά κατά στα τρελά contrast, vibrance, saturation και τις καμμένες φωτογραφίες που βλέπουμε σήμερα σε έναν ινστα λογαριασμό, ή ακόμα χειρότερα σε ένα αρθρο ταξιδιωτικό που πλέον και το Περαμα να τραβήξεις (no offence)  φαίνεται τροπικό σαν την Okinawa...  Αλλά και πάλι, είναι και για τι χρήση το θέλει κανείς αλλά και φυσικά την αισθητική του καθενός. 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ThisFish είπε

 Είναι αρχές σύνθεσης που έχουν εφαρμογή οπουδήποτε υπάρχει εικόνα. Σε όλη την ιστορία της τέχνης, στη φωτογραφία, στη γραφιστική, στη διαφήμιση, σε μια συσκευασία απ'το σουπερ μαρκετ, παντού. 

Αυτό είναι λίγο περιοριστικό . Δεν θέλουμε μόνο ιδιαίτερες και εντυπωσιακές φωτογραφίες ή φωτογραφίες τέχνης,

Υπάρχουν και φωτογραφίες που απλά αποτυπώνουν μια στιγμή στο χρόνο . 

Μετά από πολλά χρόνια, εκτιμούνται περισσότερο από φωτογραφίες "τέχνης" . 

Δεν ξέρω αν είχες δει στο dpreview ,  έναν αμερικανό , μεσήλικα, που σκάναρε φωτογραφίες του παππού του ,από τη νέα υόρκη της δεκατίας 1920-1930. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, MAFAKA είπε

 

7220802490_a25449120b_o.jpg.a10255bd6831330c04ea541febd13938.jpg

 

6 ώρες πριν, babisskg είπε

 

IMG_20200801_234629_292.jpg

 

4 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

 

Antikura.png

Τοπ και οι 3 φωτογραφίες Κύριοι!!

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Αυτό είναι λίγο περιοριστικό . Δεν θέλουμε μόνο ιδιαίτερες και εντυπωσιακές φωτογραφίες ή φωτογραφίες τέχνης,

Υπάρχουν και φωτογραφίες που απλά αποτυπώνουν μια στιγμή στο χρόνο . 

Μετά από πολλά χρόνια, εκτιμούνται περισσότερο από φωτογραφίες "τέχνης" . 

Δεν ξέρω αν είχες δει στο dpreview ,  έναν αμερικανό , μεσήλικα, που σκάναρε φωτογραφίες του παππού του ,από τη νέα υόρκη της δεκατίας 1920-1930. 

Καθόλου περιοριστικό, η σύνθεση ανοίγει, ζυγίζεται και δουλεύεται. Δεν χρειάζεται να είναι τέχνη για να χρειάζεται σύνθεση ούτε και να είναι πάντα εντυπωσιακή- παίζει φυσικά ρόλο και το θέμα, η παλέτα, πολλά. Ακόμα κι ένα αντικείμενο γύρω σου να πιάσεις τυχαία, μια γόμα, ένα μπουκάλι, υπάρχει σύνθεση στην ετικέτα. 

Μα η φωτογραφία αυτό είναι, αποτυπώνει τη στιγμή, και οι παλιές φωτογραφίες που λες ή τα σκαναρίσματα του μεσήλικα μια χαρά σύνθεση έχουν. Μπορείς και να κροπάρεις αλλιώς μια εικόνα και να ανασυνθέσεις τις ισορροπίες. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέμα στο οποίο η φαντασία συμπληρώνει ότι λείπει από την εικόνα. Τετράγωνο κάδρο. Δυστυχώς το θέμα δεν ήταν αρκετά απομονωμένο. Το ελενίτ μου το χάλασε:

 

Resting cat.png

Εδώ ένα άλλο συνηθισμένο ζήτημα σύνθεσης. Οπτική συμμετρία. Συγκεκριμένα, διαγώνια οπτική συμμετρία. Μια νοητή γραμμή από κάτω και αριστερά προς τα πάνω και δεξιά, χωρίζει το κάδρο σε δύο οπτικά ισοβαρή μέρη.

Johnnie Walker.png

Φωτογραφία κινητού τηλεφώνου (Samsung Galaxy J3 2016).

Από τις περιπτώσεις που η καλύτερη μηχανή είναι αυτή που έχεις μαζί σου. Τρικάβαλο / οικογενειακό πορτραίτο:

 

Family portrait.png

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

    Πόσο κρίσιμο στοιχείο είναι η ταχύτητα εστίασης όταν γίνεται εφαρμογή κάποιων κανόνων σύνθεσης εικόνας . Χρειάζεται ένα σώμα με γρήγορο autofocus module η μπορεί να γίνει η δουλειά και με λιγότερο μοντέρνα συστήματα , με χαμηλότερες τεχνικές προδιαγραφές .

    Και λίγο πιο πέρα , αν υπάρχουν κάποια κρίσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να έχει κανείς υπόψιν του . Είναι λοιπόν αρκετή η εφαρμογή των κανόνων , χωρίς να μπούμε σε ζητήματα ποιότητας εικόνας από τεχνικής σκοπιάς , όχι βέβαια ότι κάτι τέτοιο θα ενοχλούσε .

    Παράδειγμα , είναι περισσότερο εύκολη η εφαρμογή του κανόνα των δύο τρίτων μέσα από ένα εικονοσκοπιο η μπορεί να γίνει το ίδιο άνετα βλέποντας από μια οθόνη αφής μιας μιρορλες . 

    Για την ιστορία η πρώτη εικόνα είναι τραβηγμένη με κινητό αρκετά βιαστικά διότι υπήρχε ο κίνδυνος να διακοπεί η ανάγνωση . Η δεύτερη ομοίως βιαστικά με μια Nikon D7000 σε συνδυασμό με έναν Kaleimar 100 f 2.8 όλα στο manual , ο φακός δεν είναι και στα καλύτερα του από καθαρότητα οπτικών , από γρατσουνιές μέχρι κι' εγώ δεν ξέρω τι άλλο .

IMG_20200607_083236.jpg

IMG_20200802_195631_930.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, babisskg είπε

    Πόσο κρίσιμο στοιχείο είναι η ταχύτητα εστίασης όταν γίνεται εφαρμογή κάποιων κανόνων σύνθεσης εικόνας . Χρειάζεται ένα σώμα με γρήγορο autofocus module η μπορεί να γίνει η δουλειά και με λιγότερο μοντέρνα συστήματα , με χαμηλότερες τεχνικές προδιαγραφές .

    Και λίγο πιο πέρα , αν υπάρχουν κάποια κρίσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να έχει κανείς υπόψιν του . Είναι λοιπόν αρκετή η εφαρμογή των κανόνων , χωρίς να μπούμε σε ζητήματα ποιότητας εικόνας από τεχνικής σκοπιάς , όχι βέβαια ότι κάτι τέτοιο θα ενοχλούσε .

    Παράδειγμα , είναι περισσότερο εύκολη η εφαρμογή του κανόνα των δύο τρίτων μέσα από ένα εικονοσκοπιο η μπορεί να γίνει το ίδιο άνετα βλέποντας από μια οθόνη αφής μιας μιρορλες . 

    Για την ιστορία η πρώτη εικόνα είναι τραβηγμένη με κινητό αρκετά βιαστικά διότι υπήρχε ο κίνδυνος να διακοπεί η ανάγνωση . Η δεύτερη ομοίως βιαστικά με μια Nikon D7000 σε συνδυασμό με έναν Kaleimar 100 f 2.8 όλα στο manual , ο φακός δεν είναι και στα καλύτερα του από καθαρότητα οπτικών , από γρατσουνιές μέχρι κι' εγώ δεν ξέρω τι άλλο .

IMG_20200607_083236.jpg

IMG_20200802_195631_930.jpg

Οι παλαιότεροι δεν είχαν καν autofocus οπότε η λογική υπόθεση δεν είναι ότι τις περισσότερες φορές η δουλειά μπορεί να γίνει και με παλαιότερα μέσα; Δεν μιλάμε για αθλητική φωτογραφία ε. Καλλιτεχνικά πράγματα... Έχω λάθος στον συλλογισμό μου;

Δέχομαι ότι με όσο καλύτερο σώμα κάποια πράγματα θα γίνουν ίσως λίγο πιο εύκολα αλλά δεν νομίζω ότι ένας καλός φωτογράφος περιορίζεται ιδιαίτερα από ένα παλιό σώμα. Θεωρώ ότι ήδη εδώ μέσα με τις φωτογραφίες σας το αποδείξατε πολλοί.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Cntrl+X είπε

Θέμα στο οποίο η φαντασία συμπληρώνει ότι λείπει από την εικόνα. Τετράγωνο κάδρο. Δυστυχώς το θέμα δεν ήταν αρκετά απομονωμένο. Το ελενίτ μου το χάλασε:

Resting cat.png

Εδώ ένα άλλο συνηθισμένο ζήτημα σύνθεσης. Οπτική συμμετρία. Συγκεκριμένα, διαγώνια οπτική συμμετρία. Μια νοητή γραμμή από κάτω και αριστερά προς τα πάνω και δεξιά, χωρίζει το κάδρο σε δύο οπτικά ισοβαρή μέρη.

Johnnie Walker.png

Φωτογραφία κινητού τηλεφώνου (Samsung Galaxy J3 2016).

Από τις περιπτώσεις που η καλύτερη μηχανή είναι αυτή που έχεις μαζί σου. Τρικάβαλο / οικογενειακό πορτραίτο:

Family portrait.png

   Η ουρά  με το πόδι , αλλά και η wild company επάνω στο μοτοσακο λένε πολλά !

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα περιμένω αύριο πάντως από κάποιον με μεράκι (που βλέπω ότι όλοι σας έχετε) και μεγάλο ζουμ (που εγώ δυστυχώς δεν έχω) να μας βάλει καμιά ομορφιά με την σημερινή πανσέληνο. Εγώ με τον 16-45 το μόνο που κατάφερα είναι να την φωτογραφίσω και με κροπ να πάρω μια αποδεκτή εικόνα ίσα να την δείξω το πρωί στην κόρη μου. Θα μπορούσα να πάω μέχρι τα 55mm με την fuji μου όμως νομίζω ότι λόγω ανάλυσης (16mp έναντι 24mp της eos m100) καλύτερα αποτελέσματα θα πάρω από την canon στο crop...η αλήθεια βέβαια είναι ότι επίσης ψιλοκουρασμένος είμαι και δεν είχα διάθεση να αλλάζω φακούς στην fuji. 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...