Προς το περιεχόμενο

Tesla: Έναρξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα των Model 3, Model S και Model Χ με τιμές από €45.990


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις εταιρίες. Όσοι αγόρασαν αυτοκίνητα 50-100 χιλιάδων ευρώ θα τραβάνε τα αυτά τους τώρα (εννοείται ότι δεν θα το λένε δημόσια και θα σνομπάρουν φουλ την τέσλα). 

Η τεχνολογία προχωρά ακάθεκτα. Σε ευχαριστούμε Έλον! Ο Κορονοιός και ο Έλον θα σώσουν την Γη μας.  Δυστυχώς με απώλειες ο κορονοιός αλλά είναι θέλημα Θεού. 

Πιστεύω έρχονται καλύτερες μέρες... 

 

  • Like 3
  • Confused 20
  • Sad 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γνωριζει καποιος περιπου ποσες κιλοβατωρες χρειαζονται για μια πληρη φορτιση? Ἠ πιο απλά ποσο κοστιζει να φορτισει?

Εαν ειχα παντως 60Κ και ηθελα να παρω αυτοκινητο, για μενα θα ηταν μονοδρομος.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, leontas3 είπε

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου. 

Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θέλει να χάνει τον χρόνο του με ηλεκτρική κίνηση μόνο αυτός το ξέρει.

Oι κυψελες υδρογονου θα ειναι το καυσιμο και θα εχεις και εναν ηλεκτροκινητηρα που θα κινει το αυτοκινητο. Πρακτικα αλλαζεις μορφη παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας. Κατα τη γνώμη μου (απο τα λιγα που εχω διαβασει και απο τη σκεψη που εχω διαμορφωσει) ειναι πιο αποδοτικο να παραγεις την (ηλεκτρικη) ενεργεια καπου κεντρικα με εξοπλισμο που θα εχει οσο το δυνατον μεγαλυτερη αποδοση και μετα να τη δινεις στα αυτοκινητα να την αξιοποιουν στο μεγιστο. Οπότε καλώς, πιστεύω, κινούμαστε προς τα ηλεκτροκινητα οπως τα tesla.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, iwnas28 είπε

Προς πασα τεσλολαγνους! 

1.Τι είδους υποδομή υπάρχει για τη φόρτιση τους, ειδικά στην επαρχία; 

2. Ποια η γνώμη σας για τις τιμές λανσαρισματος στη χώρα μας; 

Δεν πιστεύω να είναι θέμα λαγνείας. Είναι θέμα αγανάκτησης περισσότερο.

1. Στην αρχή όπως πάντα καμία. Μην ξεχνάς είμαστε Ελλάδα. ΟΜΩΣ... είμαστε στην αρχή. Όλα θα γίνουν σιγά σιγά... Θέλουμε δε θέλουμε βασικά όλα θα γίνουν.

2. Οι τιμές με βάση τις τιμές που έχουμε Ελλάδα για τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΕΣ. Σε σχέση με την Αμερική επίσης δεν απέχουμε υπερβολικά. Οπότε προσωπικά είναι θετική η γνώμη μου για τις τιμές λανσαρίσματος.  Μην ξεχνάμε επίσης ότι θα γίνουν τρίγκερ και όλες οι άλλες εταιρίες και αυτό είναι προς όφελος όλων μας. Πιστεύω ότι δεν θα αλλάξει μόνον η αυτοκίνηση αλλά και πολλά άλλα προς όφελος μας.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, leontas3 είπε

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου. 

Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θέλει να χάνει τον χρόνο του με ηλεκτρική κίνηση μόνο αυτός το ξέρει.

 

Επένδυσε σε ότι του γούσταρε αγαπητέ. Δική του εταιρεια και λεφτά έριξε. Δεν μπορώ να είμαι μέσα στο μυαλό του ιδιοκτήτη, προφανώς θα είχε τους λόγους του να μην ασχοληθεί με το υδρογόνο. 

Από τα λίγα που μπορώ να υποθέσω είναι ότι ίσως δεν επένδυσε σε αυτό επειδή:

1. Το υδρογόνο είναι μεν το φιλικότερο καύσιμο αλλά με την υψηλοτερη θερμογονο δύναμη, αυτό σημαίνει πολλαπλασιες ζημιες και θύματα σε περίπτωση ατυχήματος και εκρηξης, άρα απαιτούνται πολύ αυστηροτερες προδιαγραφές ασφαλείας και ασφαλιστικές διατάξεις στο αυτοκίνητο άρα και κόστος παραγωγής που πιθανόν να μην το ηθελαν

2. Ενδέχεται την τεχνολογία υδρογόνου να την ακολουθήσουν περισσότεροι μέλλοντικα οπότε και θα έχουν να αντιμετωπίσουν θέμα ανταγωνισμού ενώ με το ηλεκτρικό να μην ισχύει κάτι τετοιο. 

Υποθέσεις κάνω, σε κάθε περιπτωση, σε αυτό γούσταρε να επενδύσει ο συγκεκριμένος, μπορει μελλοντικά να έρθει κάποιος άλλος και να κάνει αυτό που λες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε

Το ότι λανσάρονται τέτοια αυτοκίνητα στο Ελλαδιστάν με ξεπερνάει.

Το ότι λανσάρονται τέτοια αυτοκίνητα που θα μας βγάλουν από αυτόν τον όρο τουλάχιστον δεν σε κάνει χαρούμενο? Σκέψου το λιγάκι. Δεν θα είμαστε για πάντα Ελλαδιστάν!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stiflerakos είπε

Γνωριζει καποιος περιπου ποσες κιλοβατωρες χρειαζονται για μια πληρη φορτιση? Ἠ πιο απλά ποσο κοστιζει να φορτισει?

Εαν ειχα παντως 60Κ και ηθελα να παρω αυτοκινητο, για μενα θα ηταν μονοδρομος.

Με ενα συντομο search ειδα wikipedia κατι για 100 kwh. Αν πουμε οτι η κιλοβατωρα κανει 15 λεπτα (νομιζω καπου εκει παιζει γενικα), θες 15 ευρω για ενα πληρες charge.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, GiwrgosP- είπε

Με ενα συντομο search ειδα wikipedia κατι για 100 kwh. Αν πουμε οτι η κιλοβατωρα κανει 15 λεπτα (νομιζω καπου εκει παιζει γενικα), θες 15 ευρω για ενα πληρες charge.

Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση !

Παντως δεν το λες και λιγο... Εαν καποιος εχει diesel νεας γενιας δεν θα εχει τεραστια αποκλιση/οικονομια. Ισως κανενα 10-15 ευρω στο γεμισμα .

Παρολαυτα εξακολουθει να ειναι καταπληκτικο και λιγοτερο βλαβερο για το περιβαλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Το ότι λανσάρονται τέτοια αυτοκίνητα που θα μας βγάλουν από αυτόν τον όρο τουλάχιστον δεν σε κάνει χαρούμενο? Σκέψου το λιγάκι. Δεν θα είμαστε για πάντα Ελλαδιστάν!

Γιατί να χαρώ αν η τσέλα πουλήσει τα κομμάτια της.

επειδη δεν ξέρω, ποσό τα λανσάρανε στους φράγκο λεβαντίνους , αυτούς ντε με τους μισθούς τους καλούς σταρ Ευρώπας.

αν ξέρει ας μας πει κάποιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, nextp είπε

Παλι οι ιδιοι και οι ιδιοι θα αγορασουν αυτα τα ηλεκτροκινητα με αυτες τις τιμες .

Ο μονος τροπος να οδηγησουμε εμεις οι κοινοι θνητοι εκει κατω τετοια αυτοκινητα ειναι με leasing τελικα.

Και οσοι απο εμας μπορουμε να το αντεξουμε (διοτι δεν το κοβω να μπορουν πολλοι να αντεξουν κανα 7αρι το χρονο για τετοιο εργαλειο).

Πριν 2 χρονια ειμουν καταδρομικο ταξιδι για δουλεια σε ενα datacenter εξω απο το Amsterdam (Haarlem - απλα μαγικο μερος αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια). Με παρελαβε γιατι βιαζομουν να προλαβω την πτηση στο αεροδρομιο του Amsterdam εαν ταξι Tesla Performance X !!

Πρωτη φορα σε ηλεκτρονινητο και στο πισω καθισμα ρωταω τον οδηγο εαν λεει κατι σε επιδοσεις. Μου λεει κρατησου. Παταει γκαζι και ανευ πλακας αν και στο πισω παθισμα κολλησα πανω του απο την επιταχυνση. Απλα μοναδικο εργαλειο.

Για την ιστορια εδω πανω προσφατα συναδελφος εκανε leasing το polestar 2 για £15500 , τριετια.

Εγω σκεφτομαι να κανω κατι αντιστοιχο για ενα model 3 . Ειδωμεν.

Εμείς που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε χαιρόμαστε με αυτήν την είδηση γιατί θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες και ανταγωνισμός και σε ποιο απλά μοντέλα και φτηνότερα φυσικά. Αλλά και εσύ αν μπορείς με λίσινγκ να το κάνεις να το ΚΑΝΕΙΣ. Η ζωή είναι μια... 

Και μην ξεχνάς... ούτε στο όνειρο μας να μπορούσαμε να έχουμε μια φεράρι η μια πορσε επιδόσεων τόσο μεγάλων γιατί ήθελες 100+ χιλιάδες ευρώ για να τις αποκτήσεις και μεταχειρισμένα μάλιστα ως επί των πλείστων. Άσε κατανάλωση φόρους κλπ κλπ. Ενώ τώρα με τα μισά λεφτά και με κατανάλωση στο ένα τρίτο ΜΠΟΡΕΙΣ. Δεν είναι καταπληκτικό αυτό?

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, leontas3 είπε

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου. 

Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θέλει να χάνει τον χρόνο του με ηλεκτρική κίνηση μόνο αυτός το ξέρει.

Απλά όχι. Μακράν πιο βιώσιμα είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το τεράστιο πρόβλημα του υδρογόνου είναι κυρίως η αποθήκευσή του (και η μεταφορά του). Αυτό διότι τα άτομα του υδρογόνου "διαφεύγουν" εύκολα από τις δεξαμενές αποθήκευση, αν είναι υπό πίεση. Αν πάλι, δεν είναι υπό πίεση, όπως στις κυψέλες υδρογόνου, έχουμε πολύ χαμηλή πυκνότητα αερίου, επομένως πολύ χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα. Αντίθετα, ηλεκτρισμός παράγεται από οποιαδήποτε πηγή ενέργειας, μεταφέρεται ΠΟΛΥ αποδοτικότερα και προσφέρει τεράστια ευελιξία στον τρόπο χρήσης.

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δεν τα θεωρώ ακριβά, τόσα Cayenne κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους με υψηλότερες τιμές.

Το θέμα είναι να εξετάσει κανείς τι εγγύηση δίνουν για τη μπαταρία, αλλά το κυριότερο πόσο κοστίζει εκτός εγγύησης

Επεξ/σία από k_dinos
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GiwrgosP- είπε

Με ενα συντομο search ειδα wikipedia κατι για 100 kwh. Αν πουμε οτι η κιλοβατωρα κανει 15 λεπτα (νομιζω καπου εκει παιζει γενικα), θες 15 ευρω για ενα πληρες charge.

φωτοβολταικο στην ταρατσα και εισαι ετοιμος! 

αλλιως καμια 100αρια τετοια 

714niCj8NjL._AC_SL1200_.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οπως συμβαινει συνηθως στην Ελλαδα ,οταν θα μπορει ο μεσος ελληνας να εχει στο σπιτι του ηλεκτρικο αμαξι η τιμη του ρευματος θα εχει ηδη παει στον θεο και θα λεμε οτι πιο λιγα διναμε για τις βενζινες... xD

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...