Προς το περιεχόμενο

Tesla: Έναρξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα των Model 3, Model S και Model Χ με τιμές από €45.990


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 31/7/2020 στις 5:20 ΜΜ, so93 είπε

Το πρόβλημα με το υδρογόνο αυτή τη στιγμή είναι αφενός η μεταφορά του λόγω ανυπαρξίας υποδομών και η παραγωγή του. Η αποθήκευση δεν είναι πρόβλημα, το αποθηκεύεις σε τεράστιες δεξαμενές συνήθως σε υγρή μορφή. Γενικά μακροπρόθεσμα όντως η τάση είναι το υδρογόνο. Ήδη στην Ολλανδία η Shell ετοιμάζει το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής υδρογόνου παγκοσμίως και η MHPS έχει θέσει σε λειτουργία τον πρώτο αεριοστρόβιλο με 30% υδρογόνο 70% φ.α. και στόχος είναι τα επόμενα χρόνια να πάει στο 100%. Το κόστος παραγωγής προς το παρών είναι απαγορευτικό, αλλά με τόσες ανεμογεννήτριες που κατασκευάζονται στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια θα έχει πιο πρωταγωνιστικό ρόλο.

To είπα γιατί ξανά χαλάς ρεύμα για να το συμπίεσης όχι ότι είναι δύσκολο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, glenngould είπε

Δεν μου λέτε, υπάρχει περίπτωση να μπορείς να κάνεις και περισσότερη οικονομία (πέραν της μετακίνησής σου με ένα αυτοκίνητο TESLA) χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια στους συσσωρευτές των tesla για να την παντρέψεις με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ώστε από το αυτοκίνητο να τροφοδοτείς και με ηλεκτρική ενέργεια το σπίτι σου; Προσπαθώ να κάνω τους υπολογισμούς δεν σας κρύβω και είναι αρκετά σύνθετοι.

Δηλαδή αντί να αγοράσεις μια τεράστια συστοιχία μπαταριών για το αυτόνομο φωτοβολταϊκό στο σπίτι, να έχεις το tesla να παρέχει (μέρος της) ενέργειας που χρειάζεται το σπίτι, γλιτώνοντας έτσι το κόστος από το πιο ακριβό συστατικό ενός αυτόνομου φωτοβολταϊκού που είναι οι μπαταρίες. Στην ουσία με το TESLA αυτοκίνητο είναι σαν να έχεις και μερικά TESLA Powerwalls μαζί.

100KWh σε αποθηκευμένη ενέργεια είναι πολύ, είναι ικανοποιητικά μεγάλος αποθηκευτικός χώρος. Πόσο θα στοίχιζε σε μπαταρίες αυτόνομου φωτοβολταϊκού (λιθίου!) να αγοράσεις συνολική ποσότητα συσσωρευτών για 100KWh;

μπορείς να το κάνεις αν έχεις το κατάλληλο μοντέλο αλλά έτσι θα φθείρεις τους συσσωρευτές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να εχετε υπόψιν σας διοτι δεν το ανέφερε κανεις και ακουω κατι για μπαλαντέζες κτλ οτι για να φορτιστεί η μπαταρία του TESLA χρειάζεται τριφασικό ρεύμα και οχι μονοφασικό που εχουν τα περισσότερα σπίτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nvel είπε

μπορείς να το κάνεις αν έχεις το κατάλληλο μοντέλο αλλά έτσι θα φθείρεις τους συσσωρευτές

 

Δεν μπορώ να δεχθώ το επιχείρημα της φθοράς των συσσωρευτών.

Δηλαδή αν πήγαινα βόλτα με το tesla και πήγαινα από το 100% στο 0% συνέχεια δεν θα τους έφθειρα;

Η μαγκιά θα ήταν ΑΝ ΤΟΥΣ ΦΘΕΙΡΩ εντός εγγύησης;;; Τρεις τελίτσες.... πονηρός έλλην .... χμμμ.... you get the point

Επεξ/σία από glenngould
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και μιλάμε για γκαράζ γνωστός αγόρασε BMW i3 προς το κέντρο και έχει κλειστο  αγορασμένο γκαράζ σε κοντινή πολυκατοικία. Εχει μονο ένα φως που ανοίγει με διακόπτη και 1 πριζα. Οταν παρκαρει το αμάξι βαζει τον φορτιστή και γεμίζει 6-8 Kw την ημέρα. Φοβάται μην τον πάρουν πρέφα.

Πληρώνει κανονικά κοινόχρηστα αλλά το συμβολαιο δεν αναφέρει τίποτα για φόρτωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου μιας και πριν 25 χρονια πριν δεν υπήρχε καν περίπτωση οτι μπορείς να πάρεις αμαξι που να φορτίζει απο μπρίζα. Τωρα λογικα το ρεύμα που καίει ειναι πανω στσ κοινόχρηστα και τα μοιράζονται όλοι στην πολυκατοικία. Ξερει κανεις αν μπορούν να του κανουν θέμα κι τι μπορει να παιχτει

4 ώρες πριν, glenngould είπε

Δεν μπορώ να δεχθώ το επιχείρημα της φθοράς των συσσωρευτών.

Δηλαδή αν πήγαινα βόλτα με το tesla και πήγαινα από το 100% στο 0% συνέχεια δεν θα τους έφθειρα;

Η μαγκιά θα ήταν ΑΝ ΤΟΥΣ ΦΘΕΙΡΩ εντός εγγύησης;;; Τρεις τελίτσες.... πονηρός έλλην .... χμμμ.... you get the point

Για μεγαλύτερη ζωή μπαταρίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προτείνουν το φορτίο της μπαταρίας απο 15-80%

5 ώρες πριν, geo9419 είπε

Να εχετε υπόψιν σας διοτι δεν το ανέφερε κανεις και ακουω κατι για μπαλαντέζες κτλ οτι για να φορτιστεί η μπαταρία του TESLA χρειάζεται τριφασικό ρεύμα και οχι μονοφασικό που εχουν τα περισσότερα σπίτια.

Μπορείς και με μονοφασικο αλλά θα γεμιζει 4-5 χιλιόμετρα την ωρα. 

Επεξ/σία από Antiriad
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν δίνει κανείς €40,000+ για αγορά Τεσλα λόγο οικονομίας καυσίμου .....είναι σαν να θέλεις να αγοράσεις Ferrari και απορείς γιατί δεν έχει κινητήρα diesel!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Δεν δίνει κανείς €40,000+ για αγορά Τεσλα λόγο οικονομίας καυσίμου .....είναι σαν να θέλεις να αγοράσεις Ferrari και απορείς γιατί δεν έχει κινητήρα diesel!!!!!

αυτα μονο στην ελλαδα τα συναντας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Δεν δίνει κανείς €40,000+ για αγορά Τεσλα λόγο οικονομίας καυσίμου .....είναι σαν να θέλεις να αγοράσεις Ferrari και απορείς γιατί δεν έχει κινητήρα diesel!!!!!

Ειναί σαν να παιρνεις Cheeseburger Deluxe με διπλο μπεικον και εξτρα sauce και μετά να ζητάς Coca Cola light για να μην παχύνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/7/2020 στις 2:07 ΜΜ, oldnew είπε

Τιμές μετά απο επιδοτήσεις και μεσο εισόδημα  (model 3):

Αμερική 50x εισόδημα, κοστος 27x

Ελλαδα 12x, κοστος 46x..

Τα συμπεράσματα δικά σας.. Τα κίνητρα δε βλέπω. Δεν μπορεί στην Ελλάδα με 1/5 του μισθού του Αμερικανου να εχει 2πλασια τιμή και να θεωρούμε οτι δίνουν και κίνητρα.. Δωσμου δυνατότητα να το φέρω αφορολόγητο απο Αμερική καλύτερα.. Μεγαλύτερο κίνητρο είναι αυτό. 

 

 

Μα τα λεφτά που δίνει η αμερικανική κυβέρνηση για επιδότηση γυρνάνε πίσω σε αυτήν μέσω ανάπτυξης, θέσεων εργασίας κλπ.

Εδώ αν σου δώσει επιδότηση πάει κατευθείαν εξωτερικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/7/2020 στις 1:56 ΜΜ, tsarouc είπε

Εμείς που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε χαιρόμαστε με αυτήν την είδηση γιατί θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες και ανταγωνισμός και σε ποιο απλά μοντέλα και φτηνότερα φυσικά. Αλλά και εσύ αν μπορείς με λίσινγκ να το κάνεις να το ΚΑΝΕΙΣ. Η ζωή είναι μια... 

Και μην ξεχνάς... ούτε στο όνειρο μας να μπορούσαμε να έχουμε μια φεράρι η μια πορσε επιδόσεων τόσο μεγάλων γιατί ήθελες 100+ χιλιάδες ευρώ για να τις αποκτήσεις και μεταχειρισμένα μάλιστα ως επί των πλείστων. Άσε κατανάλωση φόρους κλπ κλπ. Ενώ τώρα με τα μισά λεφτά και με κατανάλωση στο ένα τρίτο ΜΠΟΡΕΙΣ. Δεν είναι καταπληκτικό αυτό?

Επιδόσεις Φεράρι; Από πού και ως πού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, glenngould είπε

Δεν μου λέτε, υπάρχει περίπτωση να μπορείς να κάνεις και περισσότερη οικονομία (πέραν της μετακίνησής σου με ένα αυτοκίνητο TESLA) χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια στους συσσωρευτές των tesla για να την παντρέψεις με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ώστε από το αυτοκίνητο να τροφοδοτείς και με ηλεκτρική ενέργεια το σπίτι σου; Προσπαθώ να κάνω τους υπολογισμούς δεν σας κρύβω και είναι αρκετά σύνθετοι.

Δηλαδή αντί να αγοράσεις μια τεράστια συστοιχία μπαταριών για το αυτόνομο φωτοβολταϊκό στο σπίτι, να έχεις το tesla να παρέχει (μέρος της) ενέργειας που χρειάζεται το σπίτι, γλιτώνοντας έτσι το κόστος από το πιο ακριβό συστατικό ενός αυτόνομου φωτοβολταϊκού που είναι οι μπαταρίες. Στην ουσία με το TESLA αυτοκίνητο είναι σαν να έχεις και μερικά TESLA Powerwalls μαζί.

100KWh σε αποθηκευμένη ενέργεια είναι πολύ, είναι ικανοποιητικά μεγάλος αποθηκευτικός χώρος. Πόσο θα στοίχιζε σε μπαταρίες αυτόνομου φωτοβολταϊκού (λιθίου!) να αγοράσεις συνολική ποσότητα συσσωρευτών για 100KWh;

Πραγματικά κουκουρουκου!!!!!!! Ξεκολατε......Tesla αγοράζεις για το οικολογικό σου αποτύπωμα (τρομάρα τους ......εάν δουν τι οικολογική καταστροφή προκαλεί το mining), και για την τεχνολογίας του ΟΧΙ για οικονομία ΠΟΤΕ δεν θα κανείς απόσβεση το κεφάλαιο σου!!!!! Και σε δέκα χρόνια θα έχεις ένα ξεπερασμένο τεχνολογικά όχημα με μειωμένες χωρητικότητας μπαταρίες!!!!

11 ώρες πριν, Antiriad είπε

Μιας και μιλάμε για γκαράζ γνωστός αγόρασε BMW i3 προς το κέντρο και έχει κλειστο  αγορασμένο γκαράζ σε κοντινή πολυκατοικία. Εχει μονο ένα φως που ανοίγει με διακόπτη και 1 πριζα. Οταν παρκαρει το αμάξι βαζει τον φορτιστή και γεμίζει 6-8 Kw την ημέρα. Φοβάται μην τον πάρουν πρέφα.

Πληρώνει κανονικά κοινόχρηστα αλλά το συμβολαιο δεν αναφέρει τίποτα για φόρτωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου μιας και πριν 25 χρονια πριν δεν υπήρχε καν περίπτωση οτι μπορείς να πάρεις αμαξι που να φορτίζει απο μπρίζα. Τωρα λογικα το ρεύμα που καίει ειναι πανω στσ κοινόχρηστα και τα μοιράζονται όλοι στην πολυκατοικία. Ξερει κανεις αν μπορούν να του κανουν θέμα κι τι μπορει να παιχτει

Για μεγαλύτερη ζωή μπαταρίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προτείνουν το φορτίο της μπαταρίας απο 15-80%

Μπορείς και με μονοφασικο αλλά θα γεμιζει 4-5 χιλιόμετρα την ωρα. 

Σαν μερικούς που αγοράζουν το τελευταίο iPhone και σου κάνουν αναπάντητες γιατί δεν έχουν χρόνο ομιλίας !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, glenngould είπε

Δεν μπορώ να δεχθώ το επιχείρημα της φθοράς των συσσωρευτών.

Δηλαδή αν πήγαινα βόλτα με το tesla και πήγαινα από το 100% στο 0% συνέχεια δεν θα τους έφθειρα;

Η μαγκιά θα ήταν ΑΝ ΤΟΥΣ ΦΘΕΙΡΩ εντός εγγύησης;;; Τρεις τελίτσες.... πονηρός έλλην .... χμμμ.... you get the point

 θα το δεχθεί ο κατασκευαστής όταν σου ξεκλειδώσει την αμφίδρομη λειτουργία του φόρτιση που ως εξυπνότερος από τον κλασσικό έλληνα αγοραστή την διαθέτει ήδη ως hardware αλλά με ένα update θα στην πουλήσει αλλάζοντας ταυτόχρονα και τους όρους της εγγύησης και προσθέτοντας τις kWh στατικής εκφόρτισης οπότε ελέγχοντας αν ο συσσωρευτής τροφοδοτεί το αυτοκίνητο ή το σπίτι ώστε να μην έχεις δωρεάν συσσωρευτές για το σπίτι σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/7/2020 στις 11:15 ΜΜ, hyperspaced είπε

Να τα βάλουμε λίγο κάτω; 

Έχω αυτοκίνητο που το αγόρασα 30,000 ευρώ. Έχει πάνω 180,000 χλμ γιατί κάνω ~20,000χλμ το χρόνο. Με μέση κατανάλωση 7 lt/100Km (λίγα λέω), και με μία μέση τιμή βενζίνης περί τα 1.4 ευρώ/λίτρο, έχω ξοδέψει ~18,000 ευρώ σε καύσιμα όλα αυτά τα χρόνια. Με ένα ηλεκτρικό θα ήθελα λιγότερα από 2 ευρώ/100Km άρα περίπου 3,000 ευρώ. Άρα με το Tesla θα έσωζα 15,000 ευρώ σε καύσιμα.

Μέσα στη δεκαετία έχω πληρώσει πάνω από 3,000 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας, χώρια τα σέρβις που ας τα θεωρήσουμε το ίδιο. Και φυσικά με πιάνει και το τεκμήριο στην εφορία. 

>>Άρα το συμβατικό μου έχει στοιχίσει: 30+18+3 = 51 χιλιάρικα μέχρι στιγμής, άρα λιγότερο θα μου ερχόταν το Tesla και οδηγούσα και αμαξάρα! <<

Η μεταπωλητική αξία του οχήματός μου είναι 5-7 χιλιάρικα. Σε ένα Tesla δεκαετίας θα είναι πολύ περισσότερο.

Το μόνο θέμα είναι η διάρκεια ζωής των μπαταριών. Σύμφωνα με την Tesla, αντέχουν 250,000 χλμ. (~80% απόδοσης) και φήμες λένε ότι οι νέες μπαταρίες της θα είναι φθηνότερες και καλύτερες.

 

 

 

Λες ότι κάνεις 20.000χλμ το χρόνο και ξοδεύεις Χ ποσό σε καύσιμο. Οξύμωρο: Αν ξέρεις ότι θα κάνεις τόσα χιλιόμετρα, είτε πας σε φτηνότερο καύσιμο (εγώ θα πήγαινα σε φυσικό αέριο) είτε δεν αναφέρεις καν το ποσό που ξόδεψες γιατί εννοείται ότι το ήξερες. Δεν είναι ότι δεν είχες επιλογές.

Σε κάθε περίπτωση, δεν απευθύνεται στο μέσο Έλληνα το αυτοκίνητο. Μην πάμε να χρυσώσουμε το χάπι και να πούμε "έλα μωρέ, τι 18, τι 45. Θα τα βγάλω από την οικονομία". Απλά δεν παίζει το σενάριο. Είναι μεγάλες οι αποστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...