Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@dimostr, @liakjim

Όχι ότι θα αλλάξει πολύ το κόστος που υπολογίζετε, και συμφωνώ ότι τα aircondition συμφέρουν οικονομικά αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλλάζει το κόστος ανά kwh αν υπολογίσετε σωστά τις λοιπές χρεώσεις στο σύνολο της κατανάλωσης ανά 4μηνο. Η ΥΚΩ μετά τις 1600 kwh το 4μηνο έχει κλιμακωτές χρεώσεις και με οι οποίες αυξάνουν το μέσο κόστος και ισχύουν για όλους τους παρόχους. με 2866 kwh για παράδειγμα το 6 μηνο είναι 477 kwh τον μήνα μόνο για θέρμανση. Άρα μόνο από θέρμανση 477 * 4 = 1908 kwh έχει ξεπεραστεί το όριο των 1600 Kwh και η ΥΚΩ ανεβαίνει χωρίς να υπολογίζουμε τις υπόλοιπες kwh που έχει καταναλώσει το σπίτι.

Θα με ενδιέφερε να μάθω πως διαμορφώνεται η τιμή με αυτά τα δεδομένα. Και εγώ είμαι στο electricon νυχτερινό 365 και όντως με όλα μέσα η kwh μου κοστίζει 0,155 με φπα.

* έχω την εντύπωση μάλιστα ότι όλο το επιπλέον κόστος που προκύπτει θα πρέπει να υπολογιστεί όλο στο κόστος kwh των aircondition γιατί χωρις αυτά το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα ξεπερνούσατε το όριο των 1600 kwh το 4μηνο. 

Παρακάτω οι κλιμακωτές χρεώσεις ΥΚΩ με ενεργοποιημένο Νυχτερινό και χωρίς

Για ΥΚΩ μερα vs νυχτα

0-1.600 kWh/4μηνο 0,0069 0,0069
1600-2000 kWh/4μηνο 0,0500 0,0150
2000 kWh και ανω 0,0850 0,0300

Επεξ/σία από userAnon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, userAnon είπε

@dimostr, @liakjim

Όχι ότι θα αλλάξει πολύ το κόστος που υπολογίζετε, και συμφωνώ ότι τα aircondition συμφέρουν οικονομικά αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλλάζει το κόστος ανά kwh αν υπολογίσετε σωστά τις λοιπές χρεώσεις στο σύνολο της κατανάλωσης ανά 4μηνο. Η ΥΚΩ μετά τις 1600 kwh το 4μηνο έχει κλιμακωτές χρεώσεις και με οι οποίες αυξάνουν το μέσο κόστος και ισχύουν για όλους τους παρόχους. με 2866 kwh για παράδειγμα το 6 μηνο είναι 477 kwh τον μήνα μόνο για θέρμανση. Άρα μόνο από θέρμανση 477 * 4 = 1908 kwh έχει ξεπεραστεί το όριο των 1600 Kwh και η ΥΚΩ ανεβαίνει χωρίς να υπολογίζουμε τις υπόλοιπες kwh που έχει καταναλώσει το σπίτι.

Θα με ενδιέφερε να μάθω πως διαμορφώνεται η τιμή με αυτά τα δεδομένα. Και εγώ είμαι στο electricon νυχτερινό 365 και όντως με όλα μέσα η kwh μου κοστίζει 0,155 με φπα.

Εγώ βγάζω την τιμή μετά τον εκκαθαριστικό γι'αυτό και λέω ότι βγαίνει τόσο 

Ειδικά σε αυτό το συμβόλαιο που έχω η μέση τιμή της kwh πέφτει όσο αυξάνει η κατανάλωση 

Στον περσινό εκκαθαριστικό του χειμώνα η τιμή ητανν0.168 ,φέτος που έχω λιγότερες kwh θα πάει 0,172

Επίσης μια παράμετρος είναι η ΟΤΣ οπότε αν δε δεις εκκαθαριστικό λογαριασμό δε μπορείς να βγάλεις ακριβώς πόσο πάει η kwh αλλά οι αποκλίσεις είναι πολύ μικρές 

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dimostr είπε

Εγώ βγάζω την τιμή μετά τον εκκαθαριστικό γι'αυτό και λέω ότι βγαίνει τόσο 

Ειδικά σε αυτό το συμβόλαιο που έχω η μέση τιμή της kwh πέφτει όσο αυξάνει η κατανάλωση 

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες. Σίγουρα οι λοιπές χρεώσεις δεν μειώνονται σε καμία περίπτωση. Απεναντίας αυξάνονται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, userAnon είπε

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες. Σίγουρα οι λοιπές χρεώσεις δεν μειώνονται σε καμία περίπτωση. Απεναντίας αυξάνονται.

 

Ναι αλλά τα πάγια επιμερίζονται σε μεγαλύτερο αριθμό kwh τα οποία είναι το πάγιο και οι φόροι δήμου και λοιπά 

Επεξ/σία από dimostr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, userAnon είπε

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες. Σίγουρα οι λοιπές χρεώσεις δεν μειώνονται σε καμία περίπτωση. Απεναντίας αυξάνονται.

 

 

Μόλις τώρα, dimostr είπε

Ναι αλλά τα πάγια επιμερίζονται σε μεγαλύτερο αριθμό kwh 

Αν μπορείς ανέβασε σε παρακαλώ τον τελευταίο εκκαθαριστικό αν και δυστυχώς βγαίνουμε οφφ τοπικ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, userAnon είπε

 

Αν μπορείς ανέβασε σε παρακαλώ τον τελευταίο εκκαθαριστικό αν και δυστυχώς βγαίνουμε οφφ τοπικ

Πρέπει να ανεβάσω όλους τους λογαριασμούς και έναντι και εκκαθαριστικό ,θανσταβστειλω σε μήνυμα όταν έχω χρόνο 

@userAnon

Κοίτα πμ 

Οπότε αν κάνεις τις πράξεις σε σχέση με τους λογαριασμούς που σου έστειλα θα δεις ότι είναι ακόμα πιο χαμηλά από το 0,17 που έγραψα πιο πάνω είναι για την ακρίβεια 0,167

Επεξ/σία από dimostr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, userAnon είπε

@dimostr, @liakjim

Όχι ότι θα αλλάξει πολύ το κόστος που υπολογίζετε, και συμφωνώ ότι τα aircondition συμφέρουν οικονομικά αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλλάζει το κόστος ανά kwh αν υπολογίσετε σωστά τις λοιπές χρεώσεις στο σύνολο της κατανάλωσης ανά 4μηνο. Η ΥΚΩ μετά τις 1600 kwh το 4μηνο έχει κλιμακωτές χρεώσεις και με οι οποίες αυξάνουν το μέσο κόστος και ισχύουν για όλους τους παρόχους. με 2866 kwh για παράδειγμα το 6 μηνο είναι 477 kwh τον μήνα μόνο για θέρμανση. Άρα μόνο από θέρμανση 477 * 4 = 1908 kwh έχει ξεπεραστεί το όριο των 1600 Kwh και η ΥΚΩ ανεβαίνει χωρίς να υπολογίζουμε τις υπόλοιπες kwh που έχει καταναλώσει το σπίτι.

Θα με ενδιέφερε να μάθω πως διαμορφώνεται η τιμή με αυτά τα δεδομένα. Και εγώ είμαι στο electricon νυχτερινό 365 και όντως με όλα μέσα η kwh μου κοστίζει 0,155 με φπα.

* έχω την εντύπωση μάλιστα ότι όλο το επιπλέον κόστος που προκύπτει θα πρέπει να υπολογιστεί όλο στο κόστος kwh των aircondition γιατί χωρις αυτά το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα ξεπερνούσατε το όριο των 1600 kwh το 4μηνο. 

Παρακάτω οι κλιμακωτές χρεώσεις ΥΚΩ με ενεργοποιημένο Νυχτερινό και χωρίς

Για ΥΚΩ μερα vs νυχτα

0-1.600 kWh/4μηνο 0,0069 0,0069
1600-2000 kWh/4μηνο 0,0500 0,0150
2000 kWh και ανω 0,0850 0,0300

Είμαστε offtopic αλλά προσωπικά διαιρω λεφτά και κιλοβατώρες. Τώρα αν είναι 16 ή 16.3876555479 δεν θα τρελαθούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Είμαστε offtopic αλλά προσωπικά διαιρω λεφτά και κιλοβατώρες. Τώρα αν είναι 16 ή 16.3876555479 δεν θα τρελαθούμε.

Ετσι ακριβως.
528 ευρω το τελευταιο εξαμηνο εδω για 23-24 εσωτερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλήρη συντήρηση κλιματιστικού και κλείσιμο τρύπας εσωτερικά ( @liakjim).

Αποτέλεσμα περίπου 40w πιο χαμηλή κατανάλωση στο "ρελαντί"  το προηγούμενο ελάχιστο ήταν 270~280w (θέρμανση)
Screenshot_406.png.168cfe2e2b015ef91fb458f4bcd50b3f.png

Screenshot_2021-04-01-14-39-12-484_com.tplink.kasa_android.jpg.576e96313c7c3aa15b56ed959b074d8e.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Klausx είπε

Πλήρη συντήρηση κλιματιστικού και κλείσιμο τρύπας εσωτερικά ( @liakjim).

Αποτέλεσμα περίπου 40w πιο χαμηλή κατανάλωση στο "ρελαντί"  το προηγούμενο ελάχιστο ήταν 270~280w (θέρμανση)
Screenshot_406.png.168cfe2e2b015ef91fb458f4bcd50b3f.png

Screenshot_2021-04-01-14-39-12-484_com.tplink.kasa_android.jpg.576e96313c7c3aa15b56ed959b074d8e.jpg

Αυτές οι τρύπες έχουν κάψει κόσμο 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιες εταιρειες/μοντελα στα 18.000 btu θεωρουνται οικονομικες και αξιοπιστες σχεδον αποκλειστικα για ψυξη?

αξιζει να παει καποιος σε ακριβο μοντελο, οπως αυτο?

Toshiba Shorai Edge RAS-18J2KVSG-E / RAS-18J2AVSG-E White - Skroutz.gr

 

ή και φθηνοτερα ειναι οκ, οπως αυτα?

Toyotomi Izuru TRN/TRG-856ZR - Skroutz.gr

Daikin ATXC50B / ARXC50B Siesta Sensira - Skroutz.gr

Mitsubishi MSZ/MUZ-HR50VF - Skroutz.gr

Toyotomi Kuro TKN/TKG-656R32 - Skroutz.gr

 

 

Επεξ/σία από waveparticle
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, waveparticle είπε

Ποιες εταιρειες/μοντελα στα 18.000 btu θεωρουνται οικονομικες και αξιοπιστες σχεδον αποκλειστικα για ψυξη?

αξιζει να παει καποιος σε ακριβο μοντελο, οπως αυτο?

Toshiba Shorai Edge RAS-18J2KVSG-E / RAS-18J2AVSG-E White - Skroutz.gr

 

ή και φθηνοτερα ειναι οκ, οπως αυτα?

Toyotomi Izuru TRN/TRG-856ZR - Skroutz.gr

Daikin ATXC50B / ARXC50B Siesta Sensira - Skroutz.gr

Mitsubishi MSZ/MUZ-HR50VF - Skroutz.gr

Toyotomi Kuro TKN/TKG-656R32 - Skroutz.gr

 

 

To αν αξίζει ή όχι είναι ένα πολύπλοκο ερώτημα. Γενικά η λογική λέει ότι όσο περισσότερο χρησιμοποιούμε κάτι , τόσο αξίζει να είναι αποδοτικό ώστε το πιθανώς ακριβότερο κόστος αγοράς θα αντισταθμιστεί από το φθηνότερο κόστος χρήσης.

Η ψύξη γενικά είναι πιο απλή διαδικασία από τη ψύξη , οπότε μας παίρνει να πάμε και σε φθηνότερο.

Αν φυσικά ψάχνουμε και άλλα πράγματα πχ αθόρυβο, φίλτρα κτλ τότε αλλάζει ίσως το πράγμα.

Αν δεις στο sticky έχω βάλει έναν πίνακα απόφασης όπου δίνοντας βαθμολογία σε αυτά που θεωρείς ΕΣΥ σημαντικά, σου βγάζει ένα αποτέλεσμα.

Πάντως από αυτά που έχουμε δει, ένα από τα καλύτερα 18άρια είναι το shorai premium (όχι το edge):

https://www.skroutz.gr/s/18742804/Toshiba-Shorai-Premium-18J2AVRG-E-18J2KVRG.html

Σε οικονομικό και μεγάλη εγγύηση θα κοίταγα TCL https://www.skroutz.gr/s/23190343/TCL-Elite-Premium-PRM-18CHSA-White.html

Πολύ καλά λόγια έχουμε ακούσει για το haier, με έμφαση στο tundra

https://www.skroutz.gr/s/14710631/Haier-Tundra-Green-AS50TDBHRA-1U50JEFFRA.html

Mε έμφαση στην απόδοση, αλλά πιο θορυβώδες υπάρχει αυτό

https://www.skroutz.gr/s/15038380/Fujitsu-ASYG18KLCA.html

έχω το ίδιο σε 24άρι και το έχω δει στα 100W !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/3/2021 στις 10:17 ΜΜ, korakios είπε

Τα πτερύγια είναι , την έκανα και εγώ τη μλκ με πένσα , καθώς δούλευε πήγα να κουμπώσω κλιψάκι απο τα πλαστικά που κατευθύνουν τον αέρα και ξύρισα τη φτερωτή...

Σχεδόν 2 χρόνια το έχω παρατήσει μιας και με λίγο φελιζόλ και μεσαία σκάλα δε συντονίζει... στη χαμηλή νομίζω οτι θα απογειωθεί ....

100 ευρώ σύνολο ήθελε ένας... όσο κρατήσει...

Καλησπέρα κ καλό μήνα. Τώρα είδα το σχόλιό σου. Έψαξα ρώτησα, τελικά με έστειλαν όλοι στην επίσημη της toyotomi. 150 ευρω σύνολο κόστος φτερωτή απο αντιπροσωπεία συν τα εργατικά. Ήταν πολύ μανίκι η διαδικασία. Κι εγώ απο βλακεία μου τη πάτησα. Προσπάθησα διάφορες πατέντες πριν το φτιάξω αλλά τίποτα. Τώρα δεν το ξανα πειρλάζώ, έψτιαξε κ το τρίξιμο που είχε πριν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άφησα από περιέργεια το daikin 24ώρες ανοιχτό στους 21C για να μετρήσω πόσα ρεσταρτς κάνει.

93 λοιπόν δλδ λίγο κάτω από 4 την ώρα (η μπλε γραμμή είναι η εξωτερική θερμοκρασία).

Έκαψε 2.3Kwh . Το καλό είναι ότι κράτησε καρφί 21.

2040980161_Screenshot2021-04-01211609.jpg.a6bdc4a4e349a128cceb510b56678c4b.jpg

Για καλύτερη εποπτεία, πάει κάπως έτσι :

1283841862_Screenshot2021-04-01211854.jpg.59b87b0c9ff15d0d770ecaee4beb7e3e.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...