Προς το περιεχόμενο

665 ευρω για ανακτηση δεδομενων. Τι να κανω;


Witcher1st

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

και το zip drive της Iomega

σε παρακαλώ πολύ μην θίγεις ηλικίες :D

μια χαρα την έκανα την δουλεία μου, πρέπει να είχα και καμια 20αρια disks. To μπλε εξωτερικό είχα το πρώτο γιατί μετά έβγαλε και εσωτερικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 225
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Λες ότι θα του δώσουν αργότερα τα ήδη σωσμένα αρχεία.Δηλαδή σώθηκαν τα αρχεία απο μόνα τους ;Δεν έκαναν την εργασία αυτοί;Δεν πρέπει να πληρωθούν;Σε συνεργείο πας το αμάξι και αν δεν πληρώσεις φευγεις με τα πόδια .

Εννοω οτι θα αναγκαστει να τα αγορασει αργοτερα απο αυτους. Και μαλιστα στην ουσια αυτο ειναι το μονο
που θα επρεπε να σκεφτει: να εκτιμησει / ζυγισει ποσο "χρειαζεται" η δεν χρειαζεται αυτα τα αρχεια ωστε
να τα αγορασει η οχι. Και ναι, αν η απαντηση ειναι θετικη, οσο κι αν τον 'στραβωνουν' οι συγκεκριμενοι, του
προτεινω, να τα αγορασει απο αυτους -κι οχι να περιμενει απο /βαλει σε προσπαθεια συν καποιους αλλους.

Εχει κανει καποιες 'μη βελτιστες επιλογες' ο νηματοθετης -προφανως δικαιολογουμενες: απο τον "πανικο"
που ενεσκυψε- μη προσθεσει ακομη μια νομιζοντας οτι κανει τη καλυτερη δυνατη. Ας (το) σκεφτει λοιπον.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, great είπε

σε παρακαλώ πολύ μην θίγεις ηλικίες :D

μια χαρα την έκανα την δουλεία μου, πρέπει να είχα και καμια 20αρια disks. To μπλε εξωτερικό είχα το πρώτο γιατί μετά έβγαλε και εσωτερικό.

Το μπλε εξωτερικό είχαμε και εμείς,σε parallel έξοδο που συνδέαμε και τον εκτυπωτή Star LC10 αν θυμάμαι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία με την TicTac.

Προσωπικά δεν μου είχε σκάσει ποτέ σκληρός δίσκος αλλά να που εγινε (2018).

Την μοναδική φορά που έγινε έχασα όλες τις φωτογραφίες και βιντεο που είχα. Εν ολίγοις, δεδομένα 20 ετών. Αυτό που μπορώ να σου πω γιατί το συζήτησα μαζί τους είναι ότι πληρώνεις την ανάκτηση και όχι το λόγο που χάθηκαν δεδομένα ή τον όγκο των δεδομένων. Ας είναι πτώση, φωτιά κτλ. Δεν έχει καμμία σημασία. Πιθανόν, να παίζει ρόλο πόσες φορές θα χρειασθεί να σαρώσουν τον δίσκο το οποίο επηρεάζεται απο το αν θα χρειασθούν ανταλλακτικό. Ακόμα και αυτόι, έχουν κάποιες προσπάθειες πριν παραγγείλουν απο την Αμερική, ανταλλακτικό που θα ταιριάζει στο μοντέλο του δίσκου σου για να μπορούν να ξαναπροσπαθήσουν. Υπάρχει εταιρία (νεκροταφείο δίσκων) που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά.

Το κόστος μην περιμένεις να πέσει αν και στο εύχομαι. 700 πλήρωσα και τότε πάντως.

Η ουσία είναι ότι τα δεδομένα που είχα ήταν ανεκτίμητης αξίας (φωτογραφίες & βίντεο) απο ολόκληρη τη ζωή μου. Θέλω να καταλήξω ότι, εν τέλει, εσύ θα κοστολογήσεις την αξία των δεδομένων σου. Δηλαδή αν θα βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη ή θα πας παρακάτω χωρίς αυτά. Ναι, είναι άσπρο ή μαύρο, δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση. Όταν ξαναέβλεπα τις φωτογραφίες κατάλαβα ότι θα έδινα και τα διπλάσια.

Έπαθα και έτσουξε...καλά να πάθω. Το πάθημα έγινε μάθημα και το backup μηνιαία συνήθεια. 

Εμένα μου σύστησαν την TicToc ως τους καλύτερους της αγοράς και είχαν δίκιο. Πήρα πίσω ολόκληρο τον δίσκο και χωρίς κανένα corrupted αρχείο.

Τέλος, όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία μου έστειλαν και e-mail με οδηγίες και μια δωρεάν επίσκεψη στο χώρο μου ώστε τελικά να μάθω και γιατί έσκασε. Η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα ποτέ το ραντεβού, δεν ασχολήθηκα. Το e-mail παρακάτω.

Ελπίζω η εμπειρία μου να βοήθησε αλλά νομίζω ότι η ουσία είναι να μην φτάνουμε εκεί.

Όπως λένε και οι γιατροί "Η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη".

Απο ολόκληρο το κείμενο κράτησε ένα πράγμα BACKUP.

 

"Εκ μέρους της TicTac Data Recovery,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε την δωρεάν αυτοψία μηχανικού στο χώρο σας που δικαιούστε ώς πελάτης μας, αλλά και για τις άλλες υπηρεσίες που παρέχουμε.


Σας επισυνάπτω μια σύντομη ενημέρωση για τις υπηρεσίες που παρέχουμε όσον αφορά την μελλοντική προστασία των δεδομένων σας αλλά και άλλα θέματα που άπτονται της ασφάλειας σας, καθώς φαντάζομαι θα θέλατε να ενημερωθείτε για το πώς θα αποτρέψετε ένα περιστατικό απώλειας δεδομένων στο μέλλον.

Να σας επιστήσω την προσοχή οτι η εταιρία μας μπορεί να βοηθήσει στο 90% περίπου των περιστατικών. 10% των περιστατικών είναι μη ανακτήσιμα και σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μπορεί να βοηθήσει η τεχνολογία ή η τεχνογνωσία μας. Για το λόγο αυτό θεωρούμε οτι θα πρέπει να δούμε την επόμενη μέρα και να κοιτάξουμε πώς θα αποτρέψουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

1. Δωρεάν Επίσκεψη Μηχανικού μας στο χώρο σας για συμβουλευτική

Να σας ενημερώσω οτι η TicTac Data Recovery σας προσφέρει δωρεάν ένα μηχανικό μας στο χώρο σας, εντελώς δωρεάν, ο οποίος θα συζητήσει μαζί σας το πώς προέκυψε το συμβάν της απώλειας δεδομένων και πώς αυτό θα μπορέσει να αποφευχθεί στο μέλλον, με ένα ολοκληρωμένο σύστημα Backup & Disaster Recovery Plan. Υπάρχουν λύσεις οι οποίες θα μειώσουν αισθητά τις πιθανότητες να συμβεί κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε και χρειαστήκατε τις υπηρεσίες μας. 

2. Συμβολαιο Ασφάλισης Δεδομένων (Data Rescue Plan)

Ζητήστε να ενημερωθείτε για το πρωτοποριακό μας ασφαλιστικό προϊόν Date Rescue Plan (www.drp.gr) το οποίο σε περίπτωση απώλειας μελλοντικά, σας καλύπτει τα κόστη ανάκτησης δεδομένων, με ένα πολύ μικρό ποσό ανα αποθηκευτικό μέσο.

3. Διαγραφή Δεδομένων & Απόσυρση εξοπλισμού (Secure Data Destruction)

Μην πετάτε ή ανακυκλώνετε εξοπλισμό, ο οποίος περιέχει δεδομένα τα οποία αν διαρρεύσουν θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε σοβαρές συνέπειες. Η TicTac Data Recovery εξειδικεύεται στα πρωτόκολλα καταστροφής ψηφιακού εξοπλισμού και ανακύκλωσης αυτού, αφού πρώτα καταστρέψει τα δεδομενα τα οποία εμπεριέχονται και παραδώσει τα κατάλληλα πιστοποιητικά.

4. Επιπλέον Προιόντα και Υπηρεσίες ασφαλείας και Backup

Απαντήστε σε αυτό το email και ζητήστε μας να σας επισκευτούμε ώστε να σας ενημερώσουμε για τις διαθέσιμες λύσεις.

Ποιοί είμαστε και ποια είναι τα προιόντα και οι υπηρεσίες μας:


Με εκτίμηση,

Η Ομάδα της TicTac Data Recovery
www.tictac.gr
tel. 2106897383"
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/9/2020 στις 5:53 ΜΜ, Veggie_Chia είπε

Ελαχιστοι ειναι αυτοι που κρατουν backup. Οκ λαθος μου βεβαια.

Μπορειτε να μου πειτε αλλες 2,3 εταιριες να παρω και 2η γνωμη;

Ειδαλλως μπορω να ζησω και χωρις τις φωτογραφιες ή περιμενω λιγα χρονια να πεσουν οι τιμες.

Εγω νομιζω οτι ειναι κατι ευκολο και αν ειχα τις γνωσεις θα το εκανα και εγω με λιγοτερο απο 50 ευρω. Αλλαγη των κεφαλων θελει. Και με ενα βιντεο στο youtube και λιγη τυχη, το εχεις.. Κανω λαθος;

Καλε μου φιλε οχι οχι οχι σε όλα. 

3 ώρες πριν, xsterg είπε

backup σε flash δεν γινεται. τα flash ειναι τροπος αντιγραφης-μεταφορας λογισμικου. οχι μονιμης αποθηκευσης. κατι αντιστοιχο με τις παλιες ...δισκεττες. λυση backup ειναι ο σκληρος, το tape. 

Οπτικά μέσα φίλε. Cd dvd blue ray οτι άλλο βγει. Οπτικά μέσα. Cd 20 ετιας ακόμα άψογη συμπεριφορά. Τα φλας ειναι το ίδιο οτι και οι δίσκοι ΑΝΑΞΙΌΠΙΣΤΑ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, xsterg είπε

backup σε flash δεν γινεται. τα flash ειναι τροπος αντιγραφης-μεταφορας λογισμικου. οχι μονιμης αποθηκευσης. κατι αντιστοιχο με τις παλιες ...δισκεττες. λυση backup ειναι ο σκληρος, το tape. 

10gb φωτογραφίες και βίντεο θέλει να σώσει μία χαρά θα εκανε τη δουλειά του με φλασάκια

Για 10 χρόνια που κρατάνε τα φλασάκια από το τίποτα μέχρι να βρει κάποιο άλλο μέσο αποθήκευσης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/9/2020 στις 5:53 ΜΜ, Veggie_Chia είπε

Ελαχιστοι ειναι αυτοι που κρατουν backup. Οκ λαθος μου βεβαια.

Μπορειτε να μου πειτε αλλες 2,3 εταιριες να παρω και 2η γνωμη;

Ειδαλλως μπορω να ζησω και χωρις τις φωτογραφιες ή περιμενω λιγα χρονια να πεσουν οι τιμες.

Εγω νομιζω οτι ειναι κατι ευκολο και αν ειχα τις γνωσεις θα το εκανα και εγω με λιγοτερο απο 50 ευρω. Αλλαγη των κεφαλων θελει. Και με ενα βιντεο στο youtube και λιγη τυχη, το εχεις.. Κανω λαθος;

Οχι αδερφέ. Οχι δεν είναι ολα 50 ευρώ. Ειναι τεχνογνωσία, ειναι πανάκριβος εξοπλισμός, είναι ρίσκο. Είναι επάγγελμα... Ειναι χίλια δυο. Για παράδειγμα 60 με 100 θα κοστίσει μονάχα ο δίσκος που θα γίνει ανταλλακτικά για να πάρουν τα δεδομένα απο τον δικο αου. Άλλο ενα στα γρήγορα μην κουράσω. Ειναι τα πανάκριβα λογισμικά που θα πρέπει να μπουν στο παιχνίδι... Δεν είναι όλα τα σερβις 50 ευρω.. Γιστι είδαμε ενα βίντεο στο γιου ντιουμπ. Και πιθανόν το κόστος να ανέβει εν πάροδο χρόνο γιατί θα ειναι ποιο σπάνιο να βρεθεί νέος δίσκος για δωρητής. Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/9/2020 στις 10:54 ΜΜ, Veggie_Chia είπε

Επειδη εγω δεν θα μιλησω με τον τεχνικο, αλλα με το λογιστικο τμημα, οποτε λεπτομερειες δεν θα γνωριζω. Ο σκληρος δισκος συμφωνα με το e-mail, εχει ανοιχθει ή οχι;

Μια αλλη ευλογη απορια. Εαν ο τιμοκαταλογος τους λεει 150-700 ευρω για HDD και εμενα με χρεωνουν 655, 150 ευρω σε ποια περιπτωση χρεωνουν; Το εχω περιεργεια πραγματικα.

Αν μπορεσω θα ζητησω να μιλησω και με τον τεχνικο.

Εχω ηδη παραγγειλει τον σκληρο δισκο και ενα τροφοδοτικο, για καλο και για κακο.. Πολλα τα εξοδα.

Οπως ενας κλειδαρας ηρθε και ανοιξε την πορτα με μια τηλεκαρτα και μας ζητησε 60 ευρω για 10 δευτερολεπτα. Δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο. Και εγω δουλευω ωρες ασταματητα για 800 ευρω.

Επέσα πάνω σε αυτό το θέμα και άντεξα να διαβάσω μέχρι και την 7η περίπου σελίδα........

Αν και είμαι της λογικής ότι το τσουβάλιασμα είναι κάτι κατάπτυστο, όμως σαν λαός "έχω ζήσει και εξωτερικό και έχω ταξιδέψει αρκετά" έχουν αρκετοί την νοοτροπία ότι θα πληρώσουν όπως νομίζουν αυτοί ή οτι μπορούν να κοστολογούν την εργασία του άλλου κατά το δοκούν.

Θα ξεκαθαρίσω λοιπόν ότι είμαι επαγγελματίας στο IT αλλά εδώ μπαίνω σαν χομπίστας και θα σου κάνω μερικές διευκρινήσεις για το πώς έχουν τα πράγματα και πώς έχουν τα πράγματα και πως νομίζεις εσύ ότι έχουν

-Καμία εργασία δεν γίνεται δωρεάν, το ότι σου ζήτησαν χρήματα για τον τεχνικό έλεγχο είναι καθ' όλα θεμιτό ενημερώθηκες και αποδέχθηκες το κόστος, 

Στην εργασία μου και εγώ έχω χρέωση για τον τεχνικό έλεγχο και φυσικά ενημερώνεται προκαταβολικά ο πελάτης, από εκεί και πέρα έχει την επιλογή είτε  να την αποδεχθεί είτε να φύγει πολλές φορές μου έχουν αναφέρει την κατάσταση όπου "κάποιοι κάνουν έλεγχο δωρεάν" πολύ ωραία αρα μπορείς να πας εκεί κανένα πρόβλημα εμένα ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και πληρώνεται

-Γράφεις να έρθεις σε επαφή με τον τεχνικο???? ΠΟΙΟΣ σου είπε εσένα οτι οφείλει ο τεχνικός είτε η χ εταιρεία να σε ενημερώσει τόσο για την μεθοδολογία της διάγνωσης επισκευής όσο και για τον χρόνο που αυτή θα χρειαστεί. 

Το οργανόγραμμα της εργασίας μου είναι

-Παραλαβή της συσκευής 

-Τεχνικός έλεγχος και ενημέρωση τηλεφωνικά και με e-mail για το τελικό κόστος

-Εάν ο πελάτης δεν δεχθεί πληρώνει τον τεχνικό έλεγχο αλλιώς το κόστος της επισκευής

-Και φυσικά τόσο η εργασία όσο και το μηχάνημα φωτογραφίζεται και βιντεοσκοπείται από την παραλαβή του μέχρι και τον έλεγχο καλής λειτουργίας λόγω ορισμένων ''έξυπνων'' που έχουν προσπαθήσει να κρύψουν φορτώσουν βλάβες στο μηχάνημα έτσι ώστε είτε να διαπραγματευτούν την τιμή είτε να γλιτώσουν το κόστος, φυσικά η ανοησία τους είναι τόση που δεν καταλαβαίνουν ότι τα metadata των ψηφιακών αρχείων είναι τεκμήριο

Ο τεχνικός θα μιλήσει με τον πελάτη ΜΟΝΟ αν χρειάζεται κάποιες επιπλέον πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν στην εργασία του ΤΙΠΟΤΕ άλλο

-ΚΑΤΙ που δεν καταλαβαίνεις και εσύ και πολλοί διάφοροι είναι ότι η εταιρεία και ο τεχνικός που εσύ έχεις απευθυνθεί για να σου λύσει ένα πρόβλημα ΔΕΝ είναι ούτε το ξαδερφάκι σου ούτε ο φίλος σου που θα τον κεράσεις καφέ, η μαγική λέξη που λύνει πολλά προβλήματα που έχουν συνάδελφοι είναι μία από την εμπειρία μου ΑΠΟΣΤΑΣΗ και ΣΥΝΕΠΕΙΑ

Ποτέ δεν αποκτούμε οικειότητα με πελάτη, είμαστε ξεκάθαροι για το κόστος προκαταβολικά και τηρούμε αυτά που συμφωνήσαμε και τέλος,, προτιμώ να μην θεωρούμαι φιλικός και να είμαι ψυχρός αλλά να έχω μηχανήματα που δουλεύουν

Επίσης δεν σε κοροιδεψε κανένας είναι ξεκάθαροι στο κόστος προκαταβολικά και είναι τυπικοί, αν δεν θες δεν αποδέχεσαι το κόστος τόσο απλά, αν ξέρεις λύσε το πρόβλημα μόνος σου, μπαίνοντας εδώ ανώνυμα και αναφέροντας και μόνο αρνητικά το όνομα της χ εταιρείας  είναι λόγος για αγωγή εκ μέρους τους απόλύτως λογικό κατ εμέ

Γράφεις ανοησίες σχετικά με το πόσα παίρνεις εσύ ε και? Υπάρχουν εργασίες που πληρώνονται λόγω γνώσεων δημοφιλίας κλπ, και δουλειές που είναι κοπιαστικές μεν δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις δε και υπάρχει υπερπροσφορά δε π.χ ντελίβερι, ενώ αν υπήρχε υπερπροσφορά στην ανάκτηση δεδομένων και μπορούσες να κάνεις την εργασία σου με 30€, θα πήγαινες εκεί και δεν θα διαβάζαμέ αυτές τις ομορφιές, έτσι είναι ο κόσμος και το ποδόσφαιρο απλό είναι ο Μέσι όμως ένας και τον πληρώνουν για αυτό που είναι, και επειδή διάβασα οτι έχεις και παιδί είναι κρίμα να είσαι μεγάλος άνθρωπος και να γράφεις τόσο ανώριμα σαν σχολιαρόπαιδο

 

Επεξ/σία από Coppermine
  • Like 8
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/9/2020 στις 6:10 ΜΜ, Zengar Zombolt είπε

είναι ακριβή η ανάκτηση δεδομένων φιλε
με ενα flashακι 32gb των 3€ ( η καλυτερα 2 των 32gb σε διαφορετικο μερος το καθε ενα...ιδανικα 3 ) 
θα εβαζες μεσα τις σημαντικες σου φωτογραφιες/βιντεο/αρχεια και θα γλυτωνες τωρα τα 660€
 

Τι φλασακια; οτι ποιο αναξιόπιστο. Τα μοναδικά αξιόπιστα μέσα και συνάμα φτηνά ειναι τα οπτικά μέσα.. Για αντίγραφα ασφαλείας. Με μέσο όρο ζωής τα 50 χρόνια.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Mythoplasths είπε

Τι φλασακια; οτι ποιο αναξιόπιστο. Τα μοναδικά αξιόπιστα μέσα και συνάμα φτηνά ειναι τα οπτικά μέσα.. Για αντίγραφα ασφαλείας. Με μέσο όρο ζωής τα 50 χρόνια.. 

για προσωρινή / οικονομικη λυση μεχρι 10 χρονια 
απο το τιποτα θα επερνε 3 φλασακια με 3-4€ και δεν θα πληρωνε τωρα 660€
δεν θα χαλασουν και τα 3 ταυτοχρονια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Επέσα πάνω σε αυτό το θέμα και άντεξα να διαβάσω μέχρι και την 7η περίπου σελίδα........

Αν και είμαι της λογικής ότι το τσουβάλιασμα είναι κάτι κατάπτυστο, όμως σαν λαός "έχω ζήσει και εξωτερικό και έχω ταξιδέψει αρκετά" έχουν αρκετοί την νοοτροπία ότι θα πληρώσουν όπως νομίζουν αυτοί ή οτι μπορούν να κοστολογούν την εργασία του άλλου κατά το δοκούν.

Θα ξεκαθαρίσω λοιπόν ότι είμαι επαγγελματίας στο IT αλλά εδώ μπαίνω σαν χομπίστας και θα σου κάνω μερικές διευκρινήσεις για το πώς έχουν τα πράγματα και πώς έχουν τα πράγματα και πως νομίζεις εσύ ότι έχουν

-Καμία εργασία δεν γίνεται δωρεάν, το ότι σου ζήτησαν χρήματα για τον τεχνικό έλεγχο είναι καθ' όλα θεμιτό ενημερώθηκες και αποδέχθηκες το κόστος, 

Στην εργασία μου και εγώ έχω χρέωση για τον τεχνικό έλεγχο και φυσικά ενημερώνεται προκαταβολικά ο πελάτης, από εκεί και πέρα έχει την επιλογή είτε  να την αποδεχθεί είτε να φύγει πολλές φορές μου έχουν αναφέρει την κατάσταση όπου "κάποιοι κάνουν έλεγχο δωρεάν" πολύ ωραία αρα μπορείς να πας εκεί κανένα πρόβλημα εμένα ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και πληρώνεται

-Γράφεις να έρθεις σε επαφή με τον τεχνικο???? ΠΟΙΟΣ σου είπε εσένα οτι οφείλει ο τεχνικός είτε η χ εταιρεία να σε ενημερώσει τόσο για την μεθοδολογία της διάγνωσης επισκευής όσο και για τον χρόνο που αυτή θα χρειαστεί. 

Το οργανόγραμμα της εργασίας μου είναι

-Παραλαβή της συσκευής 

-Τεχνικός έλεγχος και ενημέρωση τηλεφωνικά και με e-mail για το τελικό κόστος

-Εάν ο πελάτης δεν δεχθεί πληρώνει τον τεχνικό έλεγχο αλλιώς το κόστος της επισκευής

-Και φυσικά τόσο η εργασία όσο και το μηχάνημα φωτογραφίζεται και βιντεοσκοπείται από την παραλαβή του μέχρι και τον έλεγχο καλής λειτουργίας λόγω ορισμένων ''έξυπνων'' που έχουν προσπαθήσει να κρύψουν φορτώσουν βλάβες στο μηχάνημα έτσι ώστε είτε να διαπραγματευτούν την τιμή είτε να γλιτώσουν το κόστος, φυσικά η ανοησία τους είναι τόση που δεν καταλαβαίνουν ότι τα metadata των ψηφιακών αρχείων είναι τεκμήριο

Ο τεχνικός θα μιλήσει με τον πελάτη ΜΟΝΟ αν χρειάζεται κάποιες επιπλέον πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν στην εργασία του ΤΙΠΟΤΕ άλλο

-ΚΑΤΙ που δεν καταλαβαίνεις και εσύ και πολλοί διάφοροι είναι ότι η εταιρεία και ο τεχνικός που εσύ έχεις απευθυνθεί για να σου λύσει ένα πρόβλημα ΔΕΝ είναι ούτε το ξαδερφάκι σου ούτε ο φίλος σου που θα τον κεράσεις καφέ, η μαγική λέξη που λύνει πολλά προβλήματα που έχουν συνάδελφοι είναι μία από την εμπειρία μου ΑΠΟΣΤΑΣΗ και ΣΥΝΕΠΕΙΑ

Ποτέ δεν αποκτούμε οικειότητα με πελάτη, είμαστε ξεκάθαρη για το κόστος προκαταβολικά και τηρούμε αυτά που συμφωνήσαμε και τέλος,, προτιμώ να μην θεωρούμαι φιλικός και να είμαι ψυχρός αλλά να έχω μηχανήματα που δουλεύουν

Επίσης δεν σε κοροιδεψε κανένας είναι ξεκάθαροι στο κόστος προκαταβολικά και είναι τυπικοί, αν δεν θες δεν αποδέχεσαι το κόστος τόσο απλά, αν ξέρεις λύσε το πρόβλημα μόνος σου, μπαίνοντας εδώ ανώνυμα και αναφέροντας και μόνο αρνητικά το όνομα της χ εταιρείας  είναι λόγος για αγωγή εκ μέρους τους απόλύτως λογικό κατ εμέ

Γράφεις ανοησίες σχετικά με το πόσα παίρνεις εσύ ε και? Υπάρχουν εργασίες που πληρώνονται λόγω γνώσεων δημοφιλίας κλπ, και δουλειές που είναι κοπιαστικές μεν δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις δε και υπάρχει υπερπροσφορά δε π.χ ντελίβερι, ενώ αν υπήρχε υπερπροσφορά στην ανάκτηση δεδομένων και μπορούσες να κάνεις την εργασία σου με 30€, θα πήγαινες εκεί και δεν θα διαβάζαμέ αυτές τις ομορφιές, έτσι είναι ο κόσμος και το ποδόσφαιρο απλό είναι ο Μέσι όμως ένας και τον πληρώνουν για αυτό που είναι, και επειδή διάβασα οτι έχεις και παιδί είναι κρίμα να είσαι μεγάλος άνθρωπος και να γράφεις τόσο ανώριμα σαν σχολιαρόπαιδο

Να αγιάσει το στόμα σου αδερφέ. 

1 λεπτό πριν, Zengar Zombolt είπε

για προσωρινή / οικονομικη λυση μεχρι 10 χρονια 
απο το τιποτα θα επερνε 3 φλασακια με 3-4€ και δεν θα πληρωνε τωρα 660€
δεν θα χαλασουν και τα 3 ταυτοχρονια

Σίγουρα καλύτερο απο το τπτ :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα κλάψει ένα δίσκο wd green 1Tb το 2014. Μου είχαν πει τιμή και έφριξα. Πήγα στην ταράτσα φορεσα κάτι αρβύλα και του έδινα κλωτσηδια σε ένα τοίχο. Το ευχαριστήθηκα τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ απλά, αφού έγινε η ζημιά, δεν έπρεπε να πας σε αυτούς.
Είναι δικαίωμά τους να είναι πανάκριβοι και να πουλάνε βιτρίνα αλλά μπορούσες να ρωτήσεις κι αλλού.
Και 100 ευρώ να γλυτώσεις είναι μεγάλο κέρδος.
Εγώ θα έπαιρνα τον δίσκο και θα τον πήγαινα αλλού - κι ας με κοιτούσαν με μισό μάτι.
Και μετά θα έγραφα μια κριτική κακών εντυπώσεων για το υψηλό κόστος συγκριτικά με τους άλλους που μου έκαναν την ίδια δουλειά φτηνότερα.
Δικό σου είναι το σφάλμα που δεν έκανες έρευνα αγοράς.
Π.χ., έπρεπε να πας πρώτα στη Northwind που κάνει τη διάγνωση δωρεάν.

-

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, V.I.Smirnov είπε

Πολύ απλά, αφού έγινε η ζημιά, δεν έπρεπε να πας σε αυτούς.
Είναι δικαίωμά τους να είναι πανάκριβοι και να πουλάνε βιτρίνα αλλά μπορούσες να ρωτήσεις κι αλλού.
Και 100 ευρώ να γλυτώσεις είναι μεγάλο κέρδος.
Εγώ θα έπαιρνα τον δίσκο και θα τον πήγαινα αλλού - κι ας με κοιτούσαν με μισό μάτι.
Και μετά θα έγραφα μια κριτική κακών εντυπώσεων για το υψηλό κόστος συγκριτικά με τους άλλους που μου έκαναν την ίδια δουλειά φτηνότερα.
Δικό σου είναι το σφάλμα που δεν έκανες έρευνα αγοράς.
Π.χ., έπρεπε να πας πρώτα στη Northwind που κάνει τη διάγνωση δωρεάν.

-

Ολο αυτό με κριτικές κλπ θα γίνει μόνο αν οι άλλοι εχουν το ίδιο αποτέλεσμα και είναι πιο φτηνοί.Απο έναν τιμοκατάλογο που μπηκε πιο πίσω τουλάχιστον απο τιμή δεν υπάρχει διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...