Προς το περιεχόμενο

Poco X3 NFC global 175.70 με μεταφορικά Banggood [Τέλος]


LakisKatabos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, theo93 said:

Εκεί που επιλέγεις κάρτα, σου έχει να επιλέξεις να κάνει την μετατροπή η κάρτα

Την ωρα της πληρωμης?δεν μπορεις να το επιλεξεις απο το paypal by default?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 λεπτά πριν, leftis95 είπε

Εγώ δυστυχώς ξέχασα να απενεργοποιησω ad blockers και δεν το εμφανίζει το chargeback. 

Αν κάνω claim αύριο λέτε να μου το περάσουν; 

Πιο σίγουρο  θα ήταν να ακυρώσεις και να ξαναγοράσεις αν σε παίρνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν τρόπο αποστολής από banggood επιλέγουμε eu priority line, είναι ασφαλής μέθοδος για αποφυγή τελωνείου;;;

Έχω το  xiaomi mi8 lite και σκεφτόμουν να το αλλάξω (να το πουλήσω),τι λέτε αξίξει η αναβάθμιση σε αυτά τα λεφτα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, leftis95 είπε

Εγώ δυστυχώς ξέχασα να απενεργοποιησω ad blockers και δεν το εμφανίζει το chargeback. 

Αν κάνω claim αύριο λέτε να μου το περάσουν; 

Όσες φορές το έκανα μεταγενέστερα δεν πέρασε.

Όμως τα χρήματα ήδη στα έχει ήδη κρατήσει και θα χρειαστούν 2-3 εργάσιμες τουλάχιστον για να επιστραφούν στην κάρτα σου.

Αν έχεις περιθώριο κάντο αλλά για 8 ευρώ δεν θα έμπαινα στην  διαδικασία, νομίζω. 

Την επόμενη φορά πρόσεχε να μην έχεις ενεργοποιημένο ad blocker. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, neosstoforum είπε

Δεν το ήξερα αυτό. Κι αν ο τεχνικός είναι γνωστός μου και μου κόψει διπλάσια απόδειξη το δέχονται; :lol: 

 Ή υπάρχει κάποιο ανώτατο όριο στο ποσό που σου επιστρέφουν; 

Παιδιά η εγγύηση του Banggood δεν είναι απλά πράγματα ούτε μπορείς να κοροϊδέψεις εύκολα.

Για περίπτωση επισκευής (του DOA που έγραψα πιο πριν) μου έστειλαν το παρακάτω email (κόπυ πάστες κατά γράμμα:)

Could you check if the item can be repaired in the local store or not first?

Please inform us how much the reparation will cost before you start to repair it.

If the cost is acceptable, we will refund to you.

We are sorry that we do not pay for the consulting fee.

Δηλαδή για το καινούργιο τηλέφωνο (175 ευρώ) που σου στείλαμε,  

βρες φτηνό τοπικό κατάστημα επισκευών,

πες μας το κόστος επισκευής ΠΡΙΝ το επισκευάσεις,

ΑΝ το κόστος είναι αποδεκτό (από εμάς το Banggood),

θα σου κάνουμε επιστροφή χρημάτων κόστους της επισκευής.

SORRY που δεν πληρώνουμε την διάγνωση της βλάβης.

Αυτή είναι η εγγύηση του Banggood.

True story, τους τρώω στη μάπα και αυτούς και το customer support τους από μέσα Αυγούστου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω πει πολλές φορές και με την ευκαιρία θα το ξαναπώ. Η εγγύηση του Κινέζο banggood είναι αστεία. Ο Κινέζος επίσης είναι αστείος. Όταν παραλάβετε κάτι ελαττωματικό σχετικά μεγάλης αξίας θα το καταλάβετε. Ειδικά όταν θα πέσετε στην περίπτωση θα εύχεστε να το είχατε ψωνίσει από αλλού. 

Με βάση τα παραπάνω προσωπικά ψωνίζω από τον Κινέζο μόνο όταν η τιμή είναι τουλάχιστον 40% κάτω. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, baskon είπε

Το έχω πει πολλές φορές και με την ευκαιρία θα το ξαναπώ. Η εγγύηση του Κινέζο banggood είναι αστεία. Ο Κινέζος επίσης είναι αστείος. Όταν παραλάβετε κάτι ελαττωματικό σχετικά μεγάλης αξίας θα το καταλάβετε. Ειδικά όταν θα πέσετε στην περίπτωση θα εύχεστε να το είχατε ψωνίσει από αλλού. 

Με βάση τα παραπάνω προσωπικά ψωνίζω από τον Κινέζο μόνο όταν η τιμή είναι τουλάχιστον 40% κάτω. 

Συμφωνώ μαζί σου, είναι μόνο για πολύ φτηνό πράγμα, πολύ ελαφρύ, όχι εύθραυστο, με πολλά θετικά reviews από αξιόπιστα sites,

(πχ μόνο με πάρα πολλά καρα-possitive reviews από το Amazon). Επίσης στέλνουν εύθραυστα με μία απλή συσκευασία (απλή σακούλα!).

Αν σου ζητηθεί να το επιστρέψεις, θα το επιστρέψεις στην Κίνα  έστω και αν αγοράστηκε από ευρωπαϊκή αποθήκη. 

Και μέγιστη εγγύηση 1 χρόνος. Διαβάστε προσεκτικά τους όρους εγγύησης.

Συμβουλή: αν πάρετε κάτι χαλασμένο DOA ή σας χαλάσει μέσα στην εγγύηση, 

κατευθείαν Paypal Dispute και Paypal Returns (και ο θεός βοηθός).

Επεξ/σία από dess
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρομαι που πλεον ειναι πολλοι που εχουν καταλαβει (με τον ασχημο δυστυχως τροπο) τι σημαινει η ανυπαρξια εγγυησης του banggood.

Ηταν θεμα χρονου. Στατιστικα θα ερχοταν/ερχεται καποια στιγμη η γενικη επιγνωση.

Οταν τα εγραφα απο τον Ιουνιο/Ιουλιο με στραβοκοιταγαν, δεν καταλαβαιναν οτι αλλαξε αντιδιαμετρικα η πολιτικη τους, απο το παλιο καλο μαγαζι που ολοι ξεραμε, σε αστεια και τραγικη κατασταση.

Φυσιολογικο ομως γιατι δεν ειχε κοσμος την εμπειρια που μου ετυχε και μενα πρωτη φορα μετα απο πολλα χρονια αγορων απο banggood, 2 λογαριασμοι vip και 3ος για τα κουπονια που δεν περναγαν στους παλιους vip.

Τωρα σιγα-σιγα τυχαινει και σε αλλους, μοιραζονται την εμπειρια τους και μαθαινουν και οι υπολοιποι.

Καμια αντιρρηση να ψωνισεις απο εκει πιο φθηνα οτιδηποτε, αρκει να εχεις επιγνωση της καταστασης και των διαφορων με αλλη επιλογη αγορας.

Επεξ/σία από nek4d
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μιλησω και εγώ σαν μέλος με παρααα πολλές αγορές (ειδικά από banggood, vip5 μέλος) 

Πλέον το banggood δεν είναι όπως παλιά. Δεν έχουν καλό support, απαντάνε τυποποιημενες μαλακιες στο chat, αλλα λες αλλά απαντάνε, κάνουν τους κινεζους στην κυριολεξία όταν γίνει στραβή, θέλουν άπειρα email να εξηγείς και να βγάζεις Φωτογραφιες τα ίδια και τα ίδια ώστε η να σου κάνουν ένα μικρόrefund είτε να σου στείλουν άλλο αντικείμενο σε περίπτωση βλάβης η απώλειας. Για full refund (αν έχουν κάνει τρανταχτη μαλακια πχ fake product η κάτι άλλο οπως με το τάχα Nokia 3310 OK δίνουν refund) αλλά για κάτι άλλο, ποιο εύκολα κερδίζεις δική στο δικαστήριο πάρα να σου κάνουν full refund. (βέβαια βάζεις μπροστά το PayPal case και ξεμπερδεύεις λίγο πιο γρήγορα)

Οπότε σε μερικά προϊόντα καλές τιμές, αλλά πλέον δεν ξέρω αν αξίζει βάζοντας όλα τα δεδομένα στην ζυγαριά της ταλαιπωρίας, που σε σκάνε ώστε να "καταλάβουν" τι έχει γίνει, να τους πείσεις ότι δεν φταις, ότι κάτι έφτασε έτσι, ότι άργησαν πολύ μέχρι να κάνουν shipping και πολλά ακόμα. 

 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως εγώ σαν vip3 μέλος του banggood έχω αντίθετη εμπειρία.

Παρήγγειλα κι εγώ το Nokia 3310 και όταν είδα ότι επέστρεψε πίσω στην αποθήκη τους τους έστειλα ένα (1) email και μου έκαναν άμεσα επιστροφή χρημάτων.

Παρήγγειλα ένα κινητό 24/8 και 12/9 ήταν στο σπίτι μου με DHL!

Πάντως από το service τους (ευτυχώς) δεν έχω σχετική εμπειρία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, samsunglife είπε

 

Πάντως από το service τους (ευτυχώς) δεν έχω σχετική εμπειρία...

Να εύχεσαι να μην χρειαστεί 😁👍

Δεν λέω αλλά μην χαλάω το θέμα 

Καλορίζικο σε όσους το πάρουν. 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...