Προς το περιεχόμενο

Review στο Google


ColdBloodJockey

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, να πώ πως δε ξέρω αν βάζω αυτό το θέμα στο κατάλληλο φορουμ αλλά δεν έβρισκα άλλη κατηγορία πέρα απο το troubleshooting ελευθερη ωστε να γράψω εκεί

 

Αντιμετωπίζω εκφοβισμό απο ένα κατάστημα στο οποίο έκανα μια παραγγελία και ενώ δεν έγραψα τίποτα προσβλητικό αλλά μοιράστηκα την άσχημη εξυπηρέτηση απο το μαγαζί μεσω μια κριτικής στο Google review και το κατάστημα ως απάντηση μου έγραψε πως θα κινηθουν νομικά για την δυσφήμιση που τους έκανα εμπλέκοντας τον νομικό συμβουλό τους και θα κανουν ότι προβλέπει η ελληνική δικαιοσύνη. Εγώ νόμιζα πως μπορουμε να γράφουμε κριτικές σε καταστήματα καταγράφοντας την εμπειρία μας θετική ή αρνητική. Χωρίς λόγο χθες με έπιασαν ανησυχίες, υπάρχει περίπτωση να με πάνε στα δικαστήρια για κάτι τέτοιο. Μπορώ να κάνω επικόλληση αυτό που τους έγραψα αλλά και την απάντηση τους εφοσον δεν αντιβαινει τα δικαιώματα του insomnia και του ιδιου του καταστήματος. Όποιος μπορεί να με βοηθήσει! Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η κριτική σου είναι κόσμια και δεν περιέχει χυδαίους χαρακτηρισμούς δεν πρέπει να φοβάσαι απολύτως τίποτα. Η κριτική στο google είναι για να εκφράζουμε την γνώμη μας και να αναφέρουμε τις εμπειρίες μας με την κάθε επιχείρηση. Αν δεν τους άρεσαν αυτά που έγραψες, ξυδάκι..

(από περιέργεια, στείλε λινκ με pm αν θες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μας τι περίπου έγραψες. Λογικά, όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αν δεν έχεις γράψει ανακρίβειες ή βρισιές δεν υπάρχει αιτιολόγηση για δυσφήμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επειδη εχω κανει απειρα review για να φτασει η επιχειρηση σε τετοιο σημειο να απαντησει με αυτο τον τροπο που ειναι σπανιοτατο σε google review πρεπει να εγραψες σεντονι.Επειδη δεν μας λες αμα ειναι καταστημα εστιασης κ.λ.π να φανταστω εχεις αποδειξη οτι πηγες εκει και την εγραψες γιατι αλλιως γραφει ο καθενας οτι του γουσταρει.Το ευκολο Ειναι Να την σβησεις η να την κανεις επεξεργασια εαν δεν εχεις τις αποδειξεις που επιβεβαιωνουν το κραξιμο σου.

Επεξ/σία από thleorasakias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχα γράψει μεγάλο κατεβατό σαν κριτική, αλλα αυτο έγινε για 3 λόγους:

1ος οτι άλλα έλεγαν τη μια στιγμή(και σχετικά με τη παραγγελία,και σχετικα με την επιστροφή χρημάτων) και αλλα την αλλη

2ος πως μου πηρε 4 μερες να τους πεισω πως στους ορους χρησης του καταστηματος δικαιουται ο πελατης επιστροφη χρηματων εφοσον το επιστρεψει εντος 14 ημερων(το επεστρεψα τη μερα που το παρελαβα
3ος πως με ειρωνευοντουσαν και με ελεγαν ανευθυνο και πως παιζω με το συγκεκριμενο καταστημα ενω το προιον ηταν ελαττωματικο οπως και η παραγγελια,δλδ ελειπαν πραγματα

 

Αντικειμενικα έγραψα μεγάλο κατεβατό γιατί με κούρασαν πραγματικά. Και όταν έγινε η επιστροφη του προιοντος δεν ηξερα αν εχασα 180 ευρω(τοση ηταν η αξια του προιοντος) γιατι μου ελεγαν πως οταν το δουν οι συνεργατες τους θα δουν τι ποσο μου αναλογει και αν!!!

Επεξ/σία από ColdBloodJockey
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογική μου φαίνεται η αντίδραση τους, αφού τέτοιοι επαγγελματίες είναι, σε εκφοβισμό και μπούλινκ θα καταλήξουν.

Local guide level 8 εδώ, έχω κάνει κι εγώ κακές κριτικές που πάντα είναι εμπεριστατωμένες και χωρίς χυδαιότητα, σαν την δικιά σου δηλαδή.
Δεν μου έχει τύχει αυτό αλλά αν μου τύχαινε θα γέλαγα πάρα πολύ και θα ενημέρωνα την Google, μπας και ψηθεί για κανένα μπανάρισμα και δεν εμφανίζονται ποτέ και πουθενά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ekkli είπε

Λογική μου φαίνεται η αντίδραση τους, αφού τέτοιοι επαγγελματίες είναι, σε εκφοβισμό και μπούλινκ θα καταλήξουν.

Local guide level 8 εδώ, έχω κάνει κι εγώ κακές κριτικές που πάντα είναι εμπεριστατωμένες και χωρίς χυδαιότητα, σαν την δικιά σου δηλαδή.
Δεν μου έχει τύχει αυτό αλλά αν μου τύχαινε θα γέλαγα πάρα πολύ και θα ενημέρωνα την Google, μπας και ψηθεί για κανένα μπανάρισμα και δεν εμφανίζονται ποτέ και πουθενά.

Μα ρε φιλε πραγματικα,  2 βδομαδες ηταν καταστημα φαντασμα και δε τους εβρισκα πουθενα, δεν ηξερα αν λεφτα θα ειχα σε επιστροφη και αν οχι, και οταν μου εκαναν επιστροφη με ξευτελισαν κιολας που επαιξα με την ψυχικη τους υγεια. Μου φαίνεται κακώς την έσβησα την κριτικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ColdBloodJockey είπε

Μα ρε φιλε πραγματικα,  2 βδομαδες ηταν καταστημα φαντασμα και δε τους εβρισκα πουθενα, δεν ηξερα αν λεφτα θα ειχα σε επιστροφη και αν οχι, και οταν μου εκαναν επιστροφη με ξευτελισαν κιολας που επαιξα με την ψυχικη τους υγεια. Μου φαίνεται κακώς την έσβησα την κριτικη

μάθε τα δικαιώματά σου σαν καταναλωτής και πως εντός ορίων και χωρίς συνέπειες μπορείς να ασκήσεις κριτική.

ξαναβάλε την κριτική και να κρατήσεις και τα απαραίτητα έγγραφα (απόδειξη αγοράς, DOA, email) για παν ενδεχόμενο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ με όλους σας παραπάνω, και έτσι θα έπρεπε να είναι, αλλά life is a bitch και θυμίζω σε όλους την αγωγή που έκανε το μαγαζάκι της apple σε πελάτη με ευγενική κριτική και του αξίωσε 200.000€. Οπότε συστήνω ψυχραιμία στις συμβουλές. Φιλικά το λέω εννοείται.

http://elawyer.blogspot.com/2010/12/200000-blogger.html
https://www.adslgr.com/forum/threads/462335-Πελάτης-της-Apple-μηνύεται-από-εξουσιοδοτημένο-ελληνικό-service

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, l337 είπε

Συμφωνώ με όλους σας παραπάνω, και έτσι θα έπρεπε να είναι, αλλά life is a bitch και θυμίζω σε όλους την αγωγή που έκανε το μαγαζάκι της apple σε πελάτη με ευγενική κριτική και του αξίωσε 200.000€. Οπότε συστήνω ψυχραιμία στις συμβουλές. Φιλικά το λέω εννοείται.

http://elawyer.blogspot.com/2010/12/200000-blogger.html
https://www.adslgr.com/forum/threads/462335-Πελάτης-της-Apple-μηνύεται-από-εξουσιοδοτημένο-ελληνικό-service

Τώρα το μπλέκεις και το πας σε άλλα, άσχετα επίπεδα καθώς:

  • αγωγή δεν έκανε η apple, έκανε μια εταιρία που είχε συνάψει συμφωνία για service
  • έκανε απλά αγωγή, δεν καταδικάστηκε ο ιδιώτης καθώς δεν εκδικάστηκε ποτέ η υπόθεση
  • δεν ξέρω αν δεν εκδικάστηκε επειδή παρενέβη η ίδια η apple και τους είπε basta, μου κάνετε κακό εμένα με αυτά που κάνετε ή επειδή καταλάβανε ότι δεν θα κέρδιζαν την υπόθεση ή λόγω του επόμενου μπούλετ
  • τελικά δεν είμαι σίγουρος αν έκανε καλό ή κακό στην μηνύτρια εταιρία η κίνηση της, όλο το τουήτερ και το ελληνικό ίντερνετ είχε ξεσηκωθεί τότε, η υπόθεση είχε πάρει διεθνείς διαστάσεις και για να γίνω λίγο σεναριογράφος, τυχαία άλλαξε όνομα ενάμιση χρόνο μετά;
  • ακόμα και αν όλα αυτά δεν ισχύουν, είναι πολύ διαφορετικά τα δεδομένα στην προκείμενη περίπτωση. Η μία ήταν μεγάλη εταιρία -για τα ελληνικά δεδομένα- που απλά είχε κάποιον δικομανή διευθυντή, αυτή που συζητάμε τώρα είναι προφανώς κάποιο σκρουτζομάγαζο που για να μην είναι συνεπής στις παραγγελίες του σημαίνει ότι δεν το φυσάει το χρήμα και πολύ αμφιβάλλω αν έχει λεφτά να πληρώσει δικηγόρο όχι για να συντάξει αγωγή, αλλά για ένα απλό εξώδικο. Στην παλιά περίπτωση ο μηνυόμενος έγραψε τον πόνο του στο φόρουμ του avClub, τώρα μιλάμε για πλατφόρμα της google, που δεν νομίζω να μείνει αμέτοχη.

 

Ακριβώς με την ίδια εκτίμηση που γράφω στο τελευταίο σημείο, η δικιά μου προτροπή προς τον ts είναι η ίδια που έγραψα πιο πάνω, να προσπαθήσει να εμπλέξει την google να δούμε τότε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος και για πότε θα παρακαλάει ο μικρομαγαζάτορας να μην εξαφανιστεί από τα αποτελέσματα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...