Προς το περιεχόμενο

Μονομερής αλλαγή όρων σύμβασης VOLTON


n4sleep

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα συμβόλαιο στη Volton. Κατά τη διάρκεια του συμβολαίου και όταν η ΟΤΣ (οριακή τιμη) ανέβηκε, χρεώθηκα αναδρομικά σημαντικά ποσά. 

Η σύμβαση που είχα υπογράψει αναφέρει κατώτερο όριο 45€/Mwh και ανώτερο 50€/Mwh σαν ρήτρα ΟΤΣ.
Ξαφνικά ήρθε ο Κορονοιος και η ΟΤΣ έπεσε αρκετά κάτω από τα 45. Άρα σύμφωνα με τη σύμβαση η εταιρεία όφειλε να μου αφαιρέσει μία διαφορά από τον εκκαθαριστικό λογαριασμό μου.
Αντ αυτού, αυτό δεν συνέβει γιατί υπήρξαν πιο ΕΞΥΠΝΟΙ. ==> Άλλαξαν μονομερώς τη σύμβαση, γράφοντας σε ένα μικρό πεδίο στο λογαριασμό που αναρτάται Online, ότι τροποποιήθηκαν κάποιοι όροι και να ακολουθήσω μία διεύθυνση να δω τις αλλαγές. Προφανώς δεν το είδα ποτέ καθώς στο ίδιο πλαίσιο του λογαριασμού υπήρχε πάντα ένα μήνυμα, οπότε δεν φάνηκε κάποια διαφορά, εκτός αν κάποιος σπουδάζει τον λογαριασμό του κάθε φορά.
 
Όταν ρώτησα λοιπόν γιατί δεν είχα μείωση λόγω χαμηλής ΟΤΣ μου απάντησαν ότι άλλαξαν οι όροι και πλέον το κάτω όριο πήγε στα 30€/MWh. Άρα από 30-45 δεν δικαιούμαι επιστροφή.  Διαβάζω λοιπόν το εδάφιο από τη ΡΑΕ:
 
Εδάφιο ΡΑΕ:
 
Σελ2, παράγραφος 2.
"Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον εξήντα (60) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και, εφόσον είναι δυνατό και επαρκές, σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χωριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν."
 
 
Τους ανέφερα λοιπόν το εδάφιο και ότι εφόσον η ενημέρωση έγινε το Μάιο, έπρεπε να εφαρμοστεί 2 μήνες μετά. Η απάντηση τους ήταν ότι ο κανονισμός αναφέρει την εξής παράγραφο:
 
Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση.

 

Ποια η άποψη σας? Δικαιούνται να το κάνουν αυτό? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Είχα συμβόλαιο στη Volton. Κατά τη διάρκεια του συμβολαίου και όταν η ΟΤΣ (οριακή τιμη) ανέβηκε, χρεώθηκα αναδρομικά σημαντικά ποσά. 

Η σύμβαση που είχα υπογράψει αναφέρει κατώτερο όριο 45€/Mwh και ανώτερο 50€/Mwh σαν ρήτρα ΟΤΣ.
Ξαφνικά ήρθε ο Κορονοιος και η ΟΤΣ έπεσε αρκετά κάτω από τα 45. Άρα σύμφωνα με τη σύμβαση η εταιρεία όφειλε να μου αφαιρέσει μία διαφορά από τον εκκαθαριστικό λογαριασμό μου.
Αντ αυτού, αυτό δεν συνέβει γιατί υπήρξαν πιο ΕΞΥΠΝΟΙ. ==> Άλλαξαν μονομερώς τη σύμβαση, γράφοντας σε ένα μικρό πεδίο στο λογαριασμό που αναρτάται Online, ότι τροποποιήθηκαν κάποιοι όροι και να ακολουθήσω μία διεύθυνση να δω τις αλλαγές. Προφανώς δεν το είδα ποτέ καθώς στο ίδιο πλαίσιο του λογαριασμού υπήρχε πάντα ένα μήνυμα, οπότε δεν φάνηκε κάποια διαφορά, εκτός αν κάποιος σπουδάζει τον λογαριασμό του κάθε φορά.
 
Όταν ρώτησα λοιπόν γιατί δεν είχα μείωση λόγω χαμηλής ΟΤΣ μου απάντησαν ότι άλλαξαν οι όροι και πλέον το κάτω όριο πήγε στα 30€/MWh. Άρα από 30-45 δεν δικαιούμαι επιστροφή.  Διαβάζω λοιπόν το εδάφιο από τη ΡΑΕ:
 
Εδάφιο ΡΑΕ:
 
Σελ2, παράγραφος 2.
"Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον εξήντα (60) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και, εφόσον είναι δυνατό και επαρκές, σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χωριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν."
 
 
Τους ανέφερα λοιπόν το εδάφιο και ότι εφόσον η ενημέρωση έγινε το Μάιο, έπρεπε να εφαρμοστεί 2 μήνες μετά. Η απάντηση τους ήταν ότι ο κανονισμός αναφέρει την εξής παράγραφο:
 
Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση.

Ποια η άποψη σας? Δικαιούνται να το κάνουν αυτό? 

Φίλε μου τα ίδια και χειρότερα έκανε και η watt+volt περιμένω να λήξει τον άλλο μήνα το συμβόλαιο μου γιατί εχω προπληρώσει ένα χρόνο πάγιο και θα δω τι θα κάνω ,  μάλλον για το fix πάω με κλειδωμένη τιμή ανεξαρτήτως ΟΤΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, george1551 είπε

Φίλε μου τα ίδια και χειρότερα έκανε και η watt+volt περιμένω να λήξει τον άλλο μήνα το συμβόλαιο μου γιατί εχω προπληρώσει ένα χρόνο πάγιο και θα δω τι θα κάνω ,  μάλλον για το fix πάω με κλειδωμένη τιμή ανεξαρτήτως ΟΤΣ

εχεις καποιο λινκ? τι ακριβως ειναι αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Το φωναζουμε εδώ και χρονια μονο στην ΔΕΗ.....αλλα οι περισοτεροι ειδαν το τυρακι αλλα όχι την φακα.....

ΟΤΙ και να χρεώθηκε είναι στο κέρδος σε σχέση με την ΔΕΗ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

ΟΤΙ και να χρεώθηκε είναι στο κέρδος σε σχέση με την ΔΕΗ.

Δεν νόμιζω....... αυτα ελεγαν και αλλοι πριν τις αυξησεις που εκαναν οι ιδιωτικοί παροχοι και στο τέλος πληρωνουν παραπανω απο την ΔΕΗ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

Δεν νόμιζω....... αυτα ελεγαν και αλλοι πριν τις αυξησεις που εκαναν οι ιδιωτικοί παροχοι και στο τέλος πληρωνουν παραπανω απο την ΔΕΗ!!!

να νομιζεις. 

δεν είναι όλες οι εναλλακτικές εταιρίες λαμόγια. υπάρχουν και εκείνες που είναι εξαιρετικές σε όλα τους και φυσικά έτη φωτός μπροστά από τη ΔΕΗ σε όλα τα θέματα που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση, την ευκολία, την ταχύτητα, αλλά και την ακρίβεια σε μετρήσεις και χρεώσεις.

είμαι 9μήνες σε εναλλακτικό (ΕΛΙΝ) έχει έρθει και ο εκκαθαριστικός και είμαι ΠΟΛΥ καλύτερα από ότι ήμουν με ΔΕΗ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, n4sleep είπε

Κατ’ εξαίρεσ

Δεν υπάρχει αυτό που λενε.

Συγκέντρωσε τα email σου και στείλε τα μαζί με το ειδικό έντυπο στον συνήγορο του καταναλωτή.

Επίσης γνωστοποιησε στη volton ότι θα ακολουθήσεις τη νομική οδό καθώς η κίνηση τους ήταν παράνομη.

Τέλος αφού δεν σε ενημέρωσαν εμπροθεσμα, μπορείς να αιτηθείς αποζημίωση για την μονομερή ενέργεια της volton καθώς και να αποχωρήσεις από τη σύμβαση χωρίς να έχεις οικονομικές κυρώσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Δεν νόμιζω....... αυτα ελεγαν και αλλοι πριν τις αυξησεις που εκαναν οι ιδιωτικοί παροχοι και στο τέλος πληρωνουν παραπανω απο την ΔΕΗ!!!

Παραπανω αποκλειεται....πλεον υπαρχουν πολλα προγραμματα χωρις ΟΤΣ  με καποιο μικρο παγιο καθε μηνα και οι διαφορες σε σχεση με την δεη ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ,γνωριζω ατομα που κερδιζουν πολλα σε σχεση με την  δεη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά υπάρχουν νόμοι για την προστασία του καταναλωτή. Σύμφωνα με αυτούς η όποια εταιρία (δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτές για το ρεύμα) πρέπει να μας ενημερώνει για τις όποιες αλλαγές. Και μάλιστα να δίνει και το περιθώριο αντίρρησης ή και αποχώρησης (χωρίς penalty).

Το "παραθυράκι" όμως είναι ότι η "ενημέρωση" δεν γίνεται ξεκάθαρα και με μεγάλα γράμματα (ή ακόμα καλύτερα με ξεχωριστή γραπτή ή ηλεκτρονική επικοινωνία για το συγκεκριμένο θέμα) αλλά συνήθως αναφέρεται σε ένα μικρό κομμάτι του λογαριασμού. Το οποίο φυσικά πολλοί δεν κοιτάμε αφού το μάτι πάει κατευθείαν στο ποσό. Με δεδομένο δε ότι σε αυτό το πεδίο του λογαριασμού με τις "ενημερώσεις" συνήθως γράφει πράγματα που δεν πολυενδιαφέρουν (καλώς ή κακώς) έχουμε συνηθίσει να μην το κοιτάμε, πράγμα ιδιαίτερα βολικό για τις εταιρίες. Μάλιστα ανάλογα την περίπτωση, μπορεί να έχεις την δυνατότητα να αρνηθείς την χ τροποποίηση αλλά βάζουν πάλι στα "ψιλά γράμματα" ότι αφού σε ενημερώσαμε (λέμε τώρα) και δεν εξέφρασες αντιρρήσεις μέσα σε πχ 2 μήνες, θεωρείται σα να συναινείς.

Δεν ξέρω αλλά προσωπικά όσο πιο πολλοί είναι εκεί έξω (συνήγοροι του πολίτη, προστασία καταναλωτών, κλπ) για να με προστατεύσουν τόσο πιο πολλά αγγουράκια αισθάνομαι να οδεύουν προς το μέρος μου.

Το γνωστό "την υπογραφή και το.... προσέχουμε που το βάζουμε" δεν ισχύει εδώ αφού τελικά η υπογραφή μου δεν θεωρείται απαραίτητη πλέον, καθώς υπάρχουν διάφορες ερμηνείες για το τι θεωρείται συναίνεσή μου (σου, του.....)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

Θεωρητικά υπάρχουν νόμοι για την προστασία του καταναλωτή. Σύμφωνα με αυτούς η όποια εταιρία (δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτές για το ρεύμα) πρέπει να μας ενημερώνει για τις όποιες αλλαγές. Και μάλιστα να δίνει και το περιθώριο αντίρρησης ή και αποχώρησης (χωρίς penalty).

Το "παραθυράκι" όμως είναι ότι η "ενημέρωση" δεν γίνεται ξεκάθαρα και με μεγάλα γράμματα (ή ακόμα καλύτερα με ξεχωριστή γραπτή ή ηλεκτρονική επικοινωνία για το συγκεκριμένο θέμα) αλλά συνήθως αναφέρεται σε ένα μικρό κομμάτι του λογαριασμού. Το οποίο φυσικά πολλοί δεν κοιτάμε αφού το μάτι πάει κατευθείαν στο ποσό. Με δεδομένο δε ότι σε αυτό το πεδίο του λογαριασμού με τις "ενημερώσεις" συνήθως γράφει πράγματα που δεν πολυενδιαφέρουν (καλώς ή κακώς) έχουμε συνηθίσει να μην το κοιτάμε, πράγμα ιδιαίτερα βολικό για τις εταιρίες. Μάλιστα ανάλογα την περίπτωση, μπορεί να έχεις την δυνατότητα να αρνηθείς την χ τροποποίηση αλλά βάζουν πάλι στα "ψιλά γράμματα" ότι αφού σε ενημερώσαμε (λέμε τώρα) και δεν εξέφρασες αντιρρήσεις μέσα σε πχ 2 μήνες, θεωρείται σα να συναινείς.

Δεν ξέρω αλλά προσωπικά όσο πιο πολλοί είναι εκεί έξω (συνήγοροι του πολίτη, προστασία καταναλωτών, κλπ) για να με προστατεύσουν τόσο πιο πολλά αγγουράκια αισθάνομαι να οδεύουν προς το μέρος μου.

Το γνωστό "την υπογραφή και το.... προσέχουμε που το βάζουμε" δεν ισχύει εδώ αφού τελικά η υπογραφή μου δεν θεωρείται απαραίτητη πλέον, καθώς υπάρχουν διάφορες ερμηνείες για το τι θεωρείται συναίνεσή μου (σου, του.....)

Ακριβώς έτσι είναι. Στους προηγούμενους λογαριασμούς σε αυτό το σημείο ανέφερε κλασσικά για τηλεφωνική εξυπηρέτηση και λοιπά και λοιπά και λοιπά καλέστε στο ταδε νούμερο. Και ξαφνικά στο ίδιο πεδίο με ίδια γραμματοσειρά γράφει ότι για να δούμε τις άλλαγες  στη σύμβαση μας να πάμε στην τάδε ηλεκτρονική διεύθυνση.

Και είμαι από τα άτομα που τα προσέχουν αυτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...