Προς το περιεχόμενο

Αγορά αξιόπιστου μεταχειρ. μεχρι 3000ευρω


Rpanagos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, stef157 είπε

Σαν κάτοχος Hyundai Getz το οποίο το πήρα το 2016 με 180.000χλμ και είναι μοντέλο 2003 και 1100 κυβικά, μπορώ να πω ότι αξίζει τα λεφτά του. Το πήρα 2700€ και έχει βγάλει τα λεφτά του.

Σαν χώροι είναι αρκετά ικανοποιητικοί. Πολύ καλύτερα από πιο καινούρια της κατηγορίας του. Τα ανταλλακτικά είναι αρκετά φθηνά. Δεν μου έχει βγάλει ιδιαίτερα προβλήματα.

 

Τι κατανάλωση βλέπεις;

4 ώρες πριν, madboy είπε

Λογω τελών κυκλοφορίας;

Ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνώμη μου οπουδήποτε Suzuki με κινητήρα με κωδικό Μ13Α αν έχει βιβλίο service ( χωρίς να έχει μπει αέριο ) μοντέλα ( wagon r+ , ignis , swift , jimny) από 2005 και έπειτα.  !!! Οχι 4χ4 !!! για τα 3 πρώτα

 

Επεξ/σία από Trusted
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Τι κατανάλωση βλέπεις;

Ναι

Θα σου έλεγα να το σκεφτείς καλύτερα. Προσωπικά θα προτιμούσα ενα αυτοκίνητο νεότερο απο αυτά που κοιτάζεις και ας έδινα 100 ευρώ παραπάνω στα τέλη κυκλοφορίας.20 καφέδες λιγότεροι τον χρόνο είναι η διαφορά.😉😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, madboy είπε

Θα σου έλεγα να το σκεφτείς καλύτερα. Προσωπικά θα προτιμούσα ενα αυτοκίνητο νεότερο απο αυτά που κοιτάζεις και ας έδινα 100 ευρώ παραπάνω στα τέλη κυκλοφορίας.20 καφέδες λιγότεροι τον χρόνο είναι η διαφορά.😉😀

1300 φίλε μου .

Με την λογική αυτή ας πάρω 1800 τότε ..θα είναι 40 καφέδες λιγότεροι 😂😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Rpanagos είπε

1300 φίλε μου .

Με την λογική αυτή ας πάρω 1800 τότε ..θα είναι 40 καφέδες λιγότεροι 😂😅

Αν σκέφτεσαι να το κρατήσεις 3-4 χρόνια μετά απο λίγο καιρό θα καταλάβεις το σκεπτικό μου...

Με 1300αρι εν έτη 2020 δεν πας πουθενά. 90 άλογα ήταν ικανοποιητικά πριν 20 χρόνια και αυτά σε ταξίδι με 3-4 άτομα και κλιματισμότο αυτοκίνητο αγκομαχουσε.

Οπως είχε πει ενας φίλος τα 14αρια ατμοσφαιρικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.

Δικά σου τα λεφτά φίλε μου καθως και η τελική επιλογή. 😉

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΤS Πάρε Ιαπωνοκορεάτικο και μην κοιτάς εξωτερική εμφάνιση δεν θα το κρατήσεις πολλά χρόνια. Το budget σου είναι για αυτοκίνητο κοντά στα 20 χρόνια 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θεωρείται αυτοκίνητο ένα corolla του 98-00; Το μόνο κοινό είναι οι 4 ροδες. Ασφάλεια 0, χαμηλή κατανάλωση 0, ρύπανση 100

Πραγματικά με 30% παραπάνω budget παίρνει κάποιος κάτι πολύ πιο αξιόλογο.

Το corolla ναι μεν θα βγει πιο φθηνό μπροστά αλλά μετά απο μερικά χιλιόμετρα θα αρχίσει να κοστίζει πολύ. Θα χαραμισει τα 3000 και θα του μείνει μετά το αυτοκίνητο. Άμα περιμένει να μαζέψει 1000€ ακόμα θα είναι μια σαφώς καλύτερη επένδυση. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Όσον αφορά τον TS , σε πρώτη φάση δες αν υπάρχει κάποιος τριγύρω σου , οικογένεια ή φίλοι , ο μηχανικός σου , κα , αν δεν έχεις κάποιο κόλλημα με μάρκα , να κάνεις την δουλειά σου ή την διασκέδαση σου. Μετά από μερικά χρόνια , σαν μαζέψεις καμιά 6.000 ευρώ , τραβάς και παίρνεις ένα καινούριο με δόσεις. Όταν το Fabia έχει καινούριο λιγότερο από 10.000 , έπρεπε τα μεταχειρισμένα να μην αξίζουν. η εγγύηση των 7 χρόνων στα κορεάτικα ή των 8 στη Ford σου εξασφαλίζει μικρότερο πονοκέφαλο σε τεχνολογίες hybrid και τα συναφή . Το καινούριο θα είναι σαν καινούριο μετά από 10 χρόνια , με 10.000 χλμ τον χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μεταχειρισμένα πρέπει να τα κοιτάς κατά περίπτωση, ένα panda πχ καλοσυντηρημένο είναι καλύτερο από ένα yaris κακοσυντηρημένο.

Τα μικρά κρατάνε καλύτερα μεγαλύτερη τιμή από τα μικρομεσαία, δηλαδή ένα fiesta θα έχει περίπου την ίδια τιμή με ένα αντίστοιχο focus της ίδιας χρονολογίας/κινητήρα, κι ας είχαν διαφορά 2-3 χιλιάδες ευρώ ως καινούργια.

Τα 1800 κυβικά μη τα απορρίπτεις, ειδικά αν θες τόσο παλιό αυτοκίνητο. Οι μεγάλοι κινητήρες είναι πιο ανθεκτικοί γιατί είναι συνήθως λιγότερο ζορισμένοι, τα 200 ευρώ παραπάνω το χρόνο στα τέλη πιθανότατα θα τα πληρώσεις, τα ίδια και περισσότερα στον μηχανικό.

Καλύτερα νεότερο αμάξι με πολλά χιλιόμετρα, παρά παλιότερο με λίγα χιλιόμετρα. (τα χιλιόμετρα αλλάζουν ευκολότερα, η ημερομηνία κατασκευής του οχήματος είναι οφθαλμοφανής). Προσοχή στα αυτοκίνητα "το είχε γιατρός", "το είχε η μάνα/θεία/αδερφή μου", "ήταν ναυτικός" που είναι 20ετίας με 90.000χλμ και μέσα είναι το τιμόνι ο λεβιές και το χειρόφρενο λυομένα από τη χρήση.

Μακρυά από μεταχειρισμένα ντίζελ, υγραέρια κλπ. Βενζίνα μόνο. Μακρυά από αυτόματα διπλού συμπλέκτη ή cvt.

Εγώ θα κοίταζα για honda hrv ή mazda mx5, κι ας είναι 1600 κυβικά.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορέσεις να προσθέσεις 500€ - 1000€ στο budget σου ακόμα καλύτερα.

Mitsubishi Colt
Toyota Corolla
Suzuki Swift
Nissan Micra
Mazda 2

Προσωπικά θα κοιτούσα μετά το 2003 και έως 150.000χιλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Rpanagos είπε

Τι να πάρω ρε φίλε.

Γαλλικό και ιταλικό;

Εδώ λέμε για αξιοπιστία

Με την ηλικία που βρίσκεις αμάξια σε αυτά τα λεφτά αξιοπιστία μόνο κοντά δεν περνάει. Ότι συντήρηση και να έκανε ο ανθροπος που το είχε ακόμη και λαμαρίνες θα αρχίσουν να χάνουν της αντοχές τους (να μην πω για μηχανικά κομμάτια). Το να δώσεις 3 τώρα και άλλα 2 2.5 λίγο ποιο μετά καλύτερα υπομονή και 5 με β με την μια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν θες ενα απλο οικονομικό αυτοκίνητο να σε μετακινεί απο το Α στο Β σημείο και πίσω μπορείς να βρεις με λίγο ψάξιμο κάτι οικονομικό και ναι μάντεψε να μην ζητάει και πολλά στην πορεία.

Επειδή τα ιδια άκουγα όταν έψαχνα εργάτη διάλεξα να τα αγνοήσω, χίλια ευρώ αργότερα βρήκα ενα k11 1.3 με 198k ναι είναι ενας τενεκές (αν κινείσαι εντός πόλης είσαι πιο ασφαλείς απο ενα μηχανάκι) , καίει όμως 6-7 μικτό ; -Αμε Με 25€ έχεις ξεμπερδεψει με λάδια φίλτρα ; -Εννοείτε έχει ετήσια έξοδα συντήρησης κάτω απο 100€ ; -Ανετα . Και μαζεύεις λεφτά να αγοράσεις ενα καινούργιο στο μέλλον όταν και αν αλλάξουν οι κανονισμοί με τούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, kinq1 είπε

Τα μεταχειρισμένα πρέπει να τα κοιτάς κατά περίπτωση, ένα panda πχ καλοσυντηρημένο είναι καλύτερο από ένα yaris κακοσυντηρημένο.

Τα μικρά κρατάνε καλύτερα μεγαλύτερη τιμή από τα μικρομεσαία, δηλαδή ένα fiesta θα έχει περίπου την ίδια τιμή με ένα αντίστοιχο focus της ίδιας χρονολογίας/κινητήρα, κι ας είχαν διαφορά 2-3 χιλιάδες ευρώ ως καινούργια.

Καλύτερα νεότερο αμάξι με πολλά χιλιόμετρα, παρά παλιότερο με λίγα χιλιόμετρα. (τα χιλιόμετρα αλλάζουν ευκολότερα, η ημερομηνία κατασκευής του οχήματος είναι οφθαλμοφανής). Προσοχή στα αυτοκίνητα "το είχε γιατρός", "το είχε η μάνα/θεία/αδερφή μου", "ήταν ναυτικός" που είναι 20ετίας με 90.000χλμ και μέσα είναι το τιμόνι ο λεβιές και το χειρόφρενο λυομένα από τη χρήση.

Συμφωνώ 100%. Να πω και εγώ οτί σε αυτά τα λεφτά θα κοιτούσα 3θυρο μικρομεσαίο όσο πιο καινούργιο γίνεται, και να είναι από ιδιώτη. Ιδανικά να το είχε σε πάρκινκ, και να είχε και παιδιά, που σημαίνει ότι τουλάχιστον μια στοιχειώδη συντήρηση θα έκανε για να βάλει τα παιδιά του μέσα, και ότι λογικά το πουλάει για να πάρει μεγαλύτερο ή 4πορτο. πχ. αυτό φαίνεται μια τέτοια περίπτωση:

https://www.car.gr/31145908-peugeot-307

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...