Προς το περιεχόμενο

Σύστημα φορητής θέρμανσης αυτοκινήτου


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρα.Εψαχνα να βρω κατι οικονομικο οσον αφορα καποια φορητη συσκευη θερμανσης για το αμαξι οταν καποιος ειναι σταματημενος καπου για πολυ ωρα και δεν θελει να καιει βενζινη και να αναβει τη θερμανση στο αυτοκινητο το χειμωνα και βρηκα διαφορα πολυ οικονομικα προιοντα σε τιμες απο 10 ευρω.Το θεμα ειναι αν κανουν δουλεια ομως.Εχει δοκιμασει καποιος αναλογο προιον?

Επισης ποση ωρα μπορεις να το εχεις αναμμενο αυτο ωστε να μην σου ξεφορτισει την μπαταρια? Εννοειται βεβαια οτι εχεις σβηστει τη μηχανη και απλα βαζεις τον ανταπτορα στον αναπτηρα του αυτοκινητου μιας και ειναι 12V για να λειτουργησει .Η ουσια ειναι τι γινεται αν εισαι σε καποιο ταξιδι ή για αλλη δουλεια και θες να εισαι σταματημενος για μια-δυο ωρες και θες να το αναψεις? Θα σου φαει ολη τη μπαταρια και μετα δεν θα παιρνει μπρος το αμαξι? και πως μπορεις να το υπολογισεις αυτο? πχ εισαι σε ενα ταξιδι πολυωρο και θες να σταματησεις καπου να ξεκουραστεις για μια ωρα.και κανει κρυο εξω.αναβεις τη συσκευη και ξεκουραζεσαι μεσα στο αμαξι.

το προιον ειναι το παρακατω.και υπαρχουν διαφορες παραλλαγες αυτου του τυπου.αλλα στην ουσια την ιδια δουλεια κανουν ολα.αποκαλουνται αεροθερμα αυτοκινητου.

https://www.skroutz.gr/c/1950/Hlektrika_autokinitou/f/965348/aerotherma.html

Ευχαριστω.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο οτι βλεπω ολα ειναι ειναι  πανω απο 80 W οπως με εχει προτεινει ηλεκτρολογος να μην βαζω στην γραμμη αναπτηρα αυτοκινητου,δεν ξερω αν αλλαζει απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο αλλα δεν θα το ρισκαρα να ζοριζω τοση ωρα την γραμμη οπως επισης υποτιθετε θα εχει κρυο για να το χρησημοποιησεις οποτε η μπαταρια εστω και καινουργια δεν ειναι οτι καλυτερο για την υγεια της.

Επεξ/σία από sixfeetunder
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ρελαντί καίει από 0,4 έως και 1 λίτρο την ώρα (~1€ την ώρα σε κόστος). Με τον κίνδυνο να μείνει από μπαταρία εγώ δεν θα το ρίσκαρα.

Αμφιβάλω και ότι μπορούν να κρατήσουν ζεστή την καμπίνα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πας και πίνεις έναν ελληνικό σε καφενείο με 1,5 ευρώ. κάνεις και καινούριους φίλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/10/2020 στις 4:39 ΠΜ, sonikk είπε

Γεια χαρα.Εψαχνα να βρω κατι οικονομικο οσον αφορα καποια φορητη συσκευη θερμανσης για το αμαξι οταν καποιος ειναι σταματημενος καπου για πολυ ωρα και δεν θελει να καιει βενζινη και να αναβει τη θερμανση στο αυτοκινητο το χειμωνα και βρηκα διαφορα πολυ οικονομικα προιοντα σε τιμες απο 10 ευρω.Το θεμα ειναι αν κανουν δουλεια ομως.Εχει δοκιμασει καποιος αναλογο προιον?

Επισης ποση ωρα μπορεις να το εχεις αναμμενο αυτο ωστε να μην σου ξεφορτισει την μπαταρια? Εννοειται βεβαια οτι εχεις σβηστει τη μηχανη και απλα βαζεις τον ανταπτορα στον αναπτηρα του αυτοκινητου μιας και ειναι 12V για να λειτουργησει .Η ουσια ειναι τι γινεται αν εισαι σε καποιο ταξιδι ή για αλλη δουλεια και θες να εισαι σταματημενος για μια-δυο ωρες και θες να το αναψεις? Θα σου φαει ολη τη μπαταρια και μετα δεν θα παιρνει μπρος το αμαξι? και πως μπορεις να το υπολογισεις αυτο? πχ εισαι σε ενα ταξιδι πολυωρο και θες να σταματησεις καπου να ξεκουραστεις για μια ωρα.και κανει κρυο εξω.αναβεις τη συσκευη και ξεκουραζεσαι μεσα στο αμαξι.

το προιον ειναι το παρακατω.και υπαρχουν διαφορες παραλλαγες αυτου του τυπου.αλλα στην ουσια την ιδια δουλεια κανουν ολα.αποκαλουνται αεροθερμα αυτοκινητου.

https://www.skroutz.gr/c/1950/Hlektrika_autokinitou/f/965348/aerotherma.html

Ευχαριστω.

 

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Confused 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

βαλε νεκρα στην κατηφορα και θα κανεις οικονομια

Τη μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο... :) 

με νεκρά δεν κανείς οικονομία 

  • Like 17
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Σήκωσε λιγο το ποδι απο το γκαζι και θα κανεις οικονομια, βαλε νεκρα στην κατηφορα και θα κανεις οικονομια, μην το πατας οταν βλεπεις απο μακρυα το κιτρινο φαναρι και θα κανεις οικονομια, συντήρησε το σωστα και θα κανεις οικονομια, βαλε αξιοπιστα καυσιμα και θα κανεις οικονομια, προσεξε τα λαστιχα (πιεση,φθορα) και θα κανεις οικονομια, ξεφόρτωσε την σαβουρα (που κουβαλαμε στο πορτμπαγκαζ) και θα κανεις οικονομια, βελτιωσε την οδηγικη σου ρουτινα και θα κανεις οικονομια......

Ότι πείτε κύριε  Σκρουτζ μακ ντάκ.

Ελεος με την οικονομία. Ποσό θα κάψει παραπάνω. Παρτε ποδήλατο καλύτερα. Μην είστε μίζεροι 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... προφανώς είσαι επαγγελματίας οδηγός κ έχεις στάσεις αρκετών ωρών. Ίσως λόγω αναμονής, για κάποιο συγκεκριμένο ωράριο/σημείο φορτω-εκφορτωσης ή κάτι αντίστοιχο. Ίσως πάλι να έχει να κάνει κ με την ασφάλεια (?!?!?)

Σε κάθε περίπτωση, ζεστό ντύσιμο με ισοθερμικά ίσως σε βοηθήσει, για τις κρύες μέρες/νύχτες που θα έρθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω ειμαι υπερ του να αφησεις το αμαξι ρελαντι... κ συμφωνω, μη τρελενεστε με την κατανάλωση, παιζει να ειναι το μονο πραγμα που δε με απασχολει σε ενα αυτοκινητο (μονο στα ταξιδια την παρατηρω και αυτο για να μη χρειαστει να σταματησω για ανεφοδιασμό σε αμφιβολου ποιοτητας βενζιναδικα)... 2 λιτρα πανω 2 κατω μικρη διαφορα εχει...

 

επι του ηλεκτρονικού μπλιμπλικιου του θεματος, ειχα δει ενα που πηρε φιλος που του χαλασε το καλοριφερ σε ενα αστρα και δεν εκανε σχεδον τιποτα... απεναντιας βρωμουσε κιολας ζεσταμένο ηλεκτρονικό-πλαστικιλα.. avoid

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασχετο αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι επιμενουν καποιοι στην κατηφορα να βαζουν ταχυτητα που ανεβαζει τις στροφες-βλεπε στροφομετρο- αρα και την καταναλωση.πολλοι λενε οτι αυτο ειναι το σωστο.εγω διαφωνω κανοντας δικιες μου μετρησεις .στο ρελαντι και χωρις ταχυτητα  το παω ειτε σε μεγαλες κατηφορες ή και μικροτερες και παντα η καταναλωση ειναι μικροτερη απο το να εβαζα ταχυτητα.

  • Confused 2
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, sonikk είπε

ασχετο αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι επιμενουν καποιοι στην κατηφορα να βαζουν ταχυτητα που ανεβαζει τις στροφες-βλεπε στροφομετρο- αρα και την καταναλωση.πολλοι λενε οτι αυτο ειναι το σωστο.εγω διαφωνω κανοντας δικιες μου μετρησεις .στο ρελαντι και χωρις ταχυτητα  το παω ειτε σε μεγαλες κατηφορες ή και μικροτερες και παντα η καταναλωση ειναι μικροτερη απο το να εβαζα ταχυτητα.

Γιατί δεν ξέρεις.Οταν έχεις σχέση στο σασμάν και δεν πατάς γκάζι δεν καίει βενζίνη στην κατηφόρα.Στο ρελαντί καίει.

Επίσης σε κρατάει και δεν πατάς συνέχεια φρένο με κίνδυνο να τα κάψεις.

  • Like 13
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί δεν ξέρεις.Οταν έχεις σχέση στο σασμάν και δεν πατάς γκάζι δεν καίει βενζίνη στην κατηφόρα.Στο ρελαντί καίει.

Επίσης σε κρατάει και δεν πατάς συνέχεια φρένο με κίνδυνο να τα κάψεις.

καταλαβαινω τι λες.αυτο το ακουω 20 χρονια σχεδον. η σχεση στο σασμαν σε κατηφορα ανεβαζει τις στροφες του κινητηρα ζοριζοντας τον κατα πρωτον.δευτερη θεμελιωδη σκεψη και βασικη αρχη της λειτουργιας του γκαζιου ειναι οτι ανεβαζω στροφες σημαινει αυτοματα αυξημενη καταναλωση. ομως λενε οτι η αυξηση των στροφων ειναι ανεξαρτητη απο το πατημα του γκαζιου.δηλαδη αυτο που λες.μπορει να ανεβαινουν οι στροφες αλλα δεν πατας γκαζι ωστε να αυξανεται η καταναλωση. στην πραξη ομως το trip computer τους διαψευδει.αυτο πώς το εξηγεις?

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sonikk είπε

καταλαβαινω τι λες.αυτο το ακουω 20 χρονια σχεδον. η σχεση στο σασμαν σε κατηφορα ανεβαζει τις στροφες του κινητηρα ζοριζοντας τον κατα πρωτον.δευτερη θεμελιωδη σκεψη και βασικη αρχη της λειτουργιας του γκαζιου ειναι οτι ανεβαζω στροφες σημαινει αυτοματα αυξημενη καταναλωση. ομως λενε οτι η αυξηση των στροφων ειναι ανεξαρτητη απο το πατημα του γκαζιου.δηλαδη αυτο που λες.μπορει να ανεβαινουν οι στροφες αλλα δεν πατας γκαζι ωστε να αυξανεται η καταναλωση. στην πραξη ομως το trip computer τους διαψευδει.αυτο πώς το εξηγεις?

Ποιο τριπ τους διαψευδει;Αφου κόβει καυσιμο γιατί δεν χρειαζεται ,η μηχανή στροφάρει απο την ορμή που έχει το αμάξι,δεν χρειαζεται καυσιμο για να μην σβησει ,δηλαδή ρελαντί.Αν κατεβαίνεις με λαθος σχεση ,μικρή σχέση,τον στροφαρεις ψηλά τον κινητήρα .Και εδώ μπαίνει η εμπειρία για να καταλάβεις ποια σχέση θα έχεις.

 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ποιο τριπ τους διαψευδει;Αφου κόβει καυσιμο γιατί δεν χρειαζεται ,η μηχανή στροφάρει απο την ορμή που έχει το αμάξι,δεν χρειαζεται καυσιμο για να μην σβησει ,δηλαδή ρελαντί.Αν κατεβαίνεις με λαθος σχεση ,μικρή σχέση,τον στροφαρεις ψηλά τον κινητήρα .Και εδώ μπαίνει η εμπειρία για να καταλάβεις ποια σχέση θα έχεις.

οταν δουλευει το αμαξι στο ρελαντι υπαρχει καταναλωση ετσι και αλλιως.

το τι σχεση θα χρησιμοποιησεις ειναι καθαρα θεμα εμπειριας.σε μεγαλη κατηφορα και  με μεγαλη κλιση αν εχεις δευτερα οι στροφες παιζουν να ειναι και πανω απο τις 2500.

αυτο που λεω ειναι οτι πιστευω οτι η καταλανωση αυξανεται βαση των υπολογισμων του τριπ και ο κινητηρας ζοριζεται και οι ιμαντες και ολα.προτιμω δηλαδη να καψω τακακια πριν την ωρα τους παρα να ζοριζω κινητηρα και ιμαντες.τα τακακια στοιχιζουν απο 10-15 ευρω τα φτηνοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...