Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

στο όνειρο του θα ξεφτιλίζει, μη του το χαλάς. σε ταξίδι αυτός θα είναι σταματημένος καμια ώρα να φορτίσει και ο άλλος με το θερμικό θα έχει φτάσει στον προορισμό του και θα πίνει το καφεδάκι του. Μη σου πω θα έχει πάρει το δρόμο της επιστροφής και το ηλεκτρικό ακόμα θα φορτίζει.

θα φτάσει πρώτο τα 100 το ηλεκτρικό και μετα το χάος. το θερμικό θα αγγίζει τα 200 και το ηλεκτρικό θα κλείνει κλιματισμό και φώτα για να του βγάλει μεχρι τον επόμενο φορτιστή

μιλάμε για μεγάλη ξεφτίλα τι να σου πω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 ώρες πριν, Bitbit είπε

Μη σου πω θα έχει πάρει το δρόμο της επιστροφής και το ηλεκτρικό ακόμα θα φορτίζει.

Δεν έχω δει πολλά κοντριλίκια Αθήνα - Θεσσαλονίκη... Φαίνεται πως θα το γυρίσετε στις μεγάλες διαδρομές πλέον οι γκαζοφονιάδες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thanar είπε

Δεν έχω δει πολλά κοντριλίκια Αθήνα - Θεσσαλονίκη... Φαίνεται πως θα το γυρίσετε στις μεγάλες διαδρομές πλέον οι γκαζοφονιάδες!

Δύσκολο, όταν τα ηλεκτρικά είναι στην δεξιά λωρίδα πίσω από τα φορτηγά, κοιτάζοντας συνέχεια το υπόλοιπο μπαταρίας, και τα μάτια στις ταμπέλες για το επόμενο βενζινάδικο με ταχυφορτιστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/4/2021 στις 6:12 ΜΜ, Thanar είπε

Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν:

  1. χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρουν το SUV model X της Tesla, και αυτό να γυρνά ξανά στα 4,
  2. άμεση απόκριση του γκαζιού, που τα κάνει πολύ πιο σβέλτα σε ελιγμούς, εκεί που πραγματικά χρειάζεται τα ρεπρίζ, ξεχνάς τα κατεβάσματα, σε οποιαδήποτε περίπτωση, δεν τα χρειάζεσαι, έχεις μέγιστη ροπή οποτεδήποτε τη χρειαστείς,
  3. συνεχώς ενεργή αναγεννητική πέδηση, φρενάρουν δηλαδή με το μοτέρ συνεχώς σαν να έχεις 2 ταχύτητες κάτω, με το που αφήνεις το γκάζι.

Αυτά είναι κοινά χαρακτηριστικά, ανεξαρτήτως μοντέλου.

Εννοείται βέβαια στα ηλεκτρικά σου κοστίζει περισσότερο να ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες. Το να κάνεις όμως "220kph σταθερά στον αυτοκινητόδρομο", δεν το λες και... ασφαλές, έτσι;

Με 200 χλμ το ηλεκτρικο δεν βγαζει ουτε 100 χλμ αποσταση.

Εδω για μια ταχυτητα κοντα στα 150 θελουν κοντα 40k/h

Eπειδη οταν μιλαμε για Ελλαδα, μιλαμε για Αθηνα...με ποσοστο κατω του 5% να διαθετει σπιτι του parking. Δεν υπαρχει μελλον...

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kάναμε άλλη μια δοκιμή του Tesla Model 3 με την Χριστίνα της ομάδας του EV Loader. Καλά λόγια σε γενικές γραμμές για το αυτοκίνητο.

Δείτε τις εντυπώσεις της στο βίντεο: https://youtu.be/1DLuKF1nUd8

youtube_thumbnails_christina.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, agnostos13 είπε

μα πόσο παραπληροφόρηση, στηρίζονται σε μια πρόταση (μη ρεαλιστική εκτός αν όντως γίνει υποβάθμιση στη βιομηχανία και στην οδήγηση γενικότερα) και το θεωρούν δεδομένο .....εντωμεταξύ γελούσα με το

"ή θα στρέψουν τη προσοχή τους στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πιέζοντας για καλύτερες υποδομές φόρτισης σε όλη την ήπειρο"

η φόρτιση είναι το μοναδικό πρόβλημα 🤣

Edit: είδα το "άρθρο" κυκλοφορεί copy paste ,επιδοτούμενο μάλλον...

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Shyn είπε

Παντως Ιαπωνια στρεφεται σε υδρογονο. Επισης φημες θελουν την Formula1 να στρεφεται προς τα εκει. 

Η γιαπωνία "στρέφεται" στο υδρογόνο από 20ετιας με πενιχρά αποτελέσματα μέχρι τώρα.
Εάν η ηλεκτροκίνηση έχει προβλήματα (ή "προβλήματα"), το υδρογόνο τα έχει x5. 

Το υδρογόνο είναι καλό για πολύ niche καταστάσεις, όπως ορισμένες κατηγορίες επαγγελματικών πολύ μεγάλων αποστάσεων που οι μπαταρίες δεν είναι (ακόμη) βιώσιμες (βλέπε συμφωνίες Volvo-Damlier), κατασκευαστικά οχήματα εκτός δρόμου που δεν μπορεί να φτάσει ρεύμα (βλέπε CAT, Komatsu Volvo) κ.ο.κ. 
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, η απόδοση των ηλεκτρικών είναι προτιμότερη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, LongTom είπε

Η γιαπωνία "στρέφεται" στο υδρογόνο από 20ετιας με πενιχρά αποτελέσματα μέχρι τώρα.
Εάν η ηλεκτροκίνηση έχει προβλήματα (ή "προβλήματα"), το υδρογόνο τα έχει x5. 

Το υδρογόνο είναι καλό για πολύ niche καταστάσεις, όπως ορισμένες κατηγορίες επαγγελματικών πολύ μεγάλων αποστάσεων που οι μπαταρίες δεν είναι (ακόμη) βιώσιμες (βλέπε συμφωνίες Volvo-Damlier), κατασκευαστικά οχήματα εκτός δρόμου που δεν μπορεί να φτάσει ρεύμα (βλέπε CAT, Komatsu Volvo) κ.ο.κ. 
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, η απόδοση των ηλεκτρικών είναι προτιμότερη.

Δεν γνωριζω τι βλεπουν και εχουν εστιασει εκει παντως. To υδρογονο χρειαζεται ηλεκτρικη ενεργεια για να παραχθει και μετατρεπεται πισω σε ηλεκτρικη ενεργεια οταν χρησιμοποιειτε. Αν θυμαμαι σωστα η αποδοση που δινει ειναι γυρω στο 30%. 

Απο την αλλη, τα ηλεκτρικα σημερα, εκτος απο το υψηλο κοστος, προυποθετουν οτι θα αλλαξεις "τροπο ζωης" για να τα χρησιμοποιησεις. 

Δεν ειναι μονο επαγγελματικα οχηματα. Μπαινουν και στους αγωνες ταχυτητες. Ξεκιναμε με WEC (LeMans) 2024. https://www.racecar-engineering.com/articles/wec-hydrogen-2024/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Shyn είπε

Δεν γνωριζω τι βλεπουν και εχουν εστιασει εκει παντως. To υδρογονο χρειαζεται ηλεκτρικη ενεργεια για να παραχθει και μετατρεπεται πισω σε ηλεκτρικη ενεργεια οταν χρησιμοποιειτε. Αν θυμαμαι σωστα η αποδοση που δινει ειναι γυρω στο 30%. 

Απο την αλλη, τα ηλεκτρικα σημερα, εκτος απο το υψηλο κοστος, προυποθετουν οτι θα αλλαξεις "τροπο ζωης" για να τα χρησιμοποιησεις. 

Δεν ειναι μονο επαγγελματικα οχηματα. Μπαινουν και στους αγωνες ταχυτητες. Ξεκιναμε με WEC (LeMans) 2024. https://www.racecar-engineering.com/articles/wec-hydrogen-2024/

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο τα Ι.Χ. υδρογόνου δεν είναι καλή λύση.
Γιατί είναι ηλεκτρικά με έξτρα βήματα με απαίτηση πολύ σοβαρών επενδύσεων σε υποδομές.
Επίσης και την λογιστική αλυσίδα εφοδιασμού (κάτι που δεν είναι αναγκαίο στα ηλεκτρικά).

Το κόστος των ηλεκτρικών πέφτει και θα πέσει και άλλο. Σε προηγούμενες σελίδες εδώ έβαλα τις πηγές.
Ο "τρόπος ζωής" που απαιτούν τα ηλεκτρικά είναι να ακολουθήσεις τις οδηγίες (νόμους σε άλλες χώρες) για 30 λεπτά διάλλειμα ανά 200-300χλμ συνεχόμενης οδήγησης. 
Περισσότερα πάλι σε προηγούμενες σελίδες που αναλύθηκε και μπήκαν πηγές.

Δεν ξέρω για αγώνες. Έχω να δω από το ~2000

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, LongTom είπε

Το κόστος των ηλεκτρικών πέφτει και θα πέσει και άλλο.

Καμία πτώση δεν είδα , το «θα» είναι υποκειμενικό 

Εκτός αν εννοείς το κόστος παραγωγής της μπαταρίας που έπεσε , αλλά δεν άλλαξε κάτι στην τελική τιμή , επομένως μόνο αν έχει κάποιος μετοχές εταιρίας αφορά και όχι δυστυχώς τον καταναλωτή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, korakios είπε

Καμία πτώση δεν είδα , το «θα» είναι υποκειμενικό 

Εκτός αν εννοείς το κόστος παραγωγής της μπαταρίας που έπεσε , αλλά δεν άλλαξε κάτι στην τελική τιμή , επομένως μόνο αν έχει κάποιος μετοχές εταιρίας αφορά και όχι δυστυχώς τον καταναλωτή 

OK.
Αφού δεν είδες, συ είπας και τα λοιπά στοιχεία στα αντίστοιχα νήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...