Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Το «δεν θα χρειαστεί να αλλάξει μπαταρία όσο καιρό έχει το όχημα» σημαίνει οτι η μπαταρία θα κρατάει πχ 15-20 χρόνια (και με τι απώλεια έως τότε) ή οτι θα αλλάζεις αμάξι σε 5-10 χρόνια το πολύ;

Αυτό είναι βασικό ερώτημα...

Early adopter ή όχι αναφέρομαι σε αυτούς που αγοράζουν ηλεκτρικά μέχρι και σήμερα, όχι σε όσους θα αγοράσουν κάποιο μετά από 10-20 χρόνια.

Τα στοιχεία είναι παραπάνω. Όχι δικές μου ιδέες, αλλά από τα τελευταία στατιστικά. 
Οι ασφαλιστικές τώρα δίνουν περί τα 200Κ χλμ ή 8 χρόνια, τα στατιστικά από τα τελευταία ~7 χρόνια δίνουν καλύτερες εκτιμήσεις. Πέραν των 250Κ χλμ. 
Σε περί τα 8-10 χρόνια που θα χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας ένα όχημα που πήρε κάποιος σήμερα, οι τιμές θα είναι πολύ κάτω των 10Κ€ που τιμώνται τώρα και σίγουρα πολύ πιο κοντά στο 2χιλιαρο ή και λιγότερο.
Πάνω κάτω τα ίδια που θα χρειαστείς (συνολικά ή κάθε φορά) εάν κάνεις μεγάλα σέρβις στα 100, 200 κ.ο.κ. με αμάξι εσωτερικής καύσης.
Εάν πάλι θέλεις να κρατήσεις το αμάξι μέχρι να λιώσει και απαιτείς να έχεις 0 έξοδα συντήρησης μέχρι τότε, τότε μάλλον κάτι λάθος κατάλαβες για το τι προσφέρουν τα EV.

Αυτά πάντα για τα άτομα που αγόρασαν αμάξι σήμερα και θα χρειαστούν μπαταρία σε 8-10+ χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα επιστρέφουμε στο σενάριο οτι η μπαταρία στα 10 χρόνια (όριο ζωής των EV;) θα θέλει αλλαγή...

Το πόσο θα κάνει η μπαταρία είναι το big deal καθώς αυτή (θα) είναι η καρδιά του συστήματος πλέον και όχι ο (ηλεκτρο)κινητήρας!

Αν ήθελαν οι κατασκευαστές (εφόσον η αξία της μπαταρίας θα πέσει τουλάχιστον 5 φορές-όπως εκτιμούν οι διάφοροι) θα μπορούσαν να δίνουν δώρο μία αντικατάσταση στα 5 ή 10 χρόνια αλλά δεν βλέπω να το κάνουν.

Και δεν θα μου έκανε εντύπωση-αν περνάει από το χέρι τους-να μην προσφέρουν καν αντικατάσταση εκτός εγγύησης ή να την προσφέρουν (επίτηδες) σε ασύμφορη τιμή.

Εγώ βλέπω σήμερα τα EV να απαιτούν υψηλό κόστος αγοράς και να είσαι διατεθημένος να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς, ενώ υπόσχονται χαμηλό κόστος χρήσης και ελάχιστο κόστος συντήρησης αλλά σταθερά να παραμένει θολό το προσδόκιμο ζωής τους και ως εκ τουτου η αξία μεταπώλησης τους.

Βλέπω κάτι λάθος πιστεύεις;

Πάντως αν ήμουν σε χώρα που συμφέρει το leasing θα πήγαινα ίσως και τώρα σε ηλεκτρικό, για αγορά όμως δύσκολα στην παρούσα φάση...

Άντε καλή χρονιά να έχουμε!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Άρα επιστρέφουμε στο σενάριο οτι η μπαταρία στα 10 χρόνια (όριο ζωής των EV;) θα θέλει αλλαγή...

Το πόσο θα κάνει η μπαταρία είναι το big deal καθώς αυτή (θα) είναι η καρδιά του συστήματος πλέον και όχι ο (ηλεκτρο)κινητήρας!

Αν ήθελαν οι κατασκευαστές (εφόσον η αξία της μπαταρίας θα πέσει τουλάχιστον 5 φορές-όπως εκτιμούν οι διάφοροι) θα μπορούσαν να δίνουν δώρο μία αντικατάσταση στα 5 ή 10 χρόνια αλλά δεν βλέπω να το κάνουν.

Και δεν θα μου έκανε εντύπωση-αν περνάει από το χέρι τους-να μην προσφέρουν καν αντικατάσταση εκτός εγγύησης ή να την προσφέρουν (επίτηδες) σε ασύμφορη τιμή.

Εγώ βλέπω σήμερα τα EV να απαιτούν υψηλό κόστος αγοράς και να είσαι διατεθημένος να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς, ενώ υπόσχονται χαμηλό κόστος χρήσης και ελάχιστο κόστος συντήρησης αλλά σταθερά να παραμένει θολό το προσδόκιμο ζωής τους και ως εκ τουτου η αξία μεταπώλησης τους.

Βλέπω κάτι λάθος πιστεύεις;

Πάντως αν ήμουν σε χώρα που συμφέρει το leasing θα πήγαινα ίσως και τώρα σε ηλεκτρικό, για αγορά όμως δύσκολα στην παρούσα φάση...

Άντε καλή χρονιά να έχουμε!

Στην 10ετια θα πέσει περίπου στο <75% η μπαταρία, για κάποιους αυτό είναι λίγο και λαμβάνουμε αυτό σαν υπόθεση. 
Δεν είναι για πέταμα το αμάξι, ούτε υπάρχει θέμα ασφάλειας όπως τα CE εάν δεν κάνεις τα σωστά σέρβις.
Μια χαρά μπορείς να καθυστερήσεις την αλλαγή μέχρι να το δώσεις, εάν η χρήση που κάνεις το επιτρέπει.
Π.χ. σε ελληνικό κανάλι είχε συνέντευξη σε έναν κύριο στην Αθήνα που είχε πάρει ηλεκτρικό του '12-'13 για κίνηση σε πόλη με περί το 60% της μπαταρίας (εάν θυμάμαι καλά).

Πως θα σε κάνουν δώρο την μπαταρία στην 10ετια;
Όταν αγοράζεις συμβατικό σε λέει τζάμπα τα μεγάλα σέρβις που χρειάζεται μέχρι να το δώσεις/αποσύρεις;

Όπως έβαλα παραπάνω, ήδη οι λύσεις για πολύ φτηνότερες ανταλλακτικές μπαταρίες είναι εδώ και διαθέσιμες σε κάποιες αγορές ως πιλοτικό πρόγραμμα.. 
Σε μια διετία θα περάσει και στον υπόλοιπο κόσμο. 
Ξανά μανά, εάν αγοράσεις σήμερα αμάξι, μέχρι να αποφασίσεις ή χρειαστείς μπαταρίες οι τιμές θα είναι πολύ διαφορετικές και η αγορά πολύ πιο ώριμη. Αυτό εάν κρατήσεις το αμάξι τόσο ώστε να δεις την μεγάλη μείωση στην μπαταρία. 
Ο μέσος χρήστης δεν χρειάζεται μπαταρία σε 5ετια για Ι.Χ, εκτός εάν το κάνει π.χ. ταξί.

|

Όλα έχουν περιορισμούς και όλα απαιτούν προσαρμογή.
Όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ, δεν περιμένει κανείς το μαγικό ραβδί που θα λύσει όλα τα προβλήματα και θα δώσεις σε όλους τζάμπα Ι.Χ. δίχως κόστη και περιορισμούς.
Τα γράφεις τραγικά ενώ τα διαθέσιμα στοιχεία είναι αρκετά ξεκάθαρα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LongTom είπε

Ξανά μανά, εάν αγοράσεις σήμερα αμάξι, μέχρι να αποφασίσεις ή χρειαστείς μπαταρίες οι τιμές θα είναι πολύ διαφορετικές και η αγορά πολύ πιο ώριμη.

Υποθέσεις.

Αν είχαμε επίσημες απαντήσεις αντιπροσωπίας και εξειδικευμένων (αν υπάρχουν) συνεργείων στην Ελλάδα με συγκεκριμένο κόστος ,οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, korakios είπε

Υποθέσεις.

Αν είχαμε επίσημες απαντήσεις αντιπροσωπίας και εξειδικευμένων (αν υπάρχουν) συνεργείων στην Ελλάδα με συγκεκριμένο κόστος ,οκ.

Υποθέσεις, αλλά από τους οίκους αναλύσεων και τράπεζες που καθορίζουν/ξέρουν την αγορά. 

Ποιος δίνει λεπτομερή τιμολόγια για επερχόμενα έτη; 
Προσωπικά ξέρω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο το εσωτερικό pricing ίσως έχει μια ιδέα και αυτό εξαρτάται από μια ντουζίνα παράγοντες.

Τα εξωτερικά συνεργεία είναι στην κυριολεξία η τελευταία τρύπα του ζουρνά, δεν μπορούν να απαντήσουν κάτι τέτοιο.
 

Αναφορά σε κείμενο

https://www.kia.com/mu/discover-kia/ask/how-much-does-an-electric-car-battery-cost.html

The price of a lithium-ion battery pack in electric cars has plummeted as their production volume has become higher. Besides, the development of more cost-effective options to manufacture the battery has also contributed to the price drop. In 2010, when the electric cars were first introduced to the market, their batteries cost about USD 1,000 per kilowatt-hour (kWh). Since then, lithium-ion battery prices have decreased by 87% to USD 156/kWh over the past decade, according to an annual report of Bloomberg New Energy Finance released in December 2019. And the research service previously forecast the prices would plunge to as little as USD 73/kWh by 2030. As their prices decrease, carmakers have built an infrastructure to add more battery capacity to their models, which enables far more economical cars that house a battery with improved capacity to be manufactured. 

Π.χ. Οι επίσημες πληροφορίες στο portal της KIA βασίζονται...στο BNEF που έβαλα σε προηγούμενο ποστ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LongTom είπε

Υποθέσεις, αλλά από τους οίκους αναλύσεων και τράπεζες που καθορίζουν/ξέρουν την αγορά. 

Αμάξι θα πάρουμε , όχι μετοχή. Ούτε επένδυση να ήταν

7 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τα εξωτερικά συνεργεία είναι στην κυριολεξία η τελευταία τρύπα του ζουρνά, δεν μπορούν να απαντήσουν κάτι τέτοιο.

Ναι αλλά είναι τα μόνα που ανταποκρίνονται σε προσιτές ρεαλιστικές τιμές σε σχέση με τις περισσότερες αντιπροσωπίες .

Πχ πήρα αμάξι με φυσικό αέριο. Αν μου λέγαν οτι πχ η δεξαμενή έχει 8 χρόνια εγγύηση ή 100000 χλμ και προς το παρών το κόστος αντικατάστασης είναι τεράστιο αλλά να μην ανησυχώ γιατί δε παθαίνει τίποτα και αν χρειαστεί σε 10 χρόνια θα είναι φθηνή , ε , δε θα αγόραζα εννοείται ....

Απο το άρθρο της ΚΙΑ εγώ κατάλαβα οτι ,ναι , υποθέτουν οτι θα είναι πιο φθηνές οι μπαταρίες ,αλλά αν πέσουν στο μισό σε 10 χρόνια , πάλι ίδια τελική τιμή θα έχει το ίδιο το αμάξι ή αντικατάστασή τους .... Απλά σε 10 χρόνια θα έχουν ικανοποιητική αυτονομία (με την ίδια ,ασύμφορη, τιμή)
Άρα πάμε μετά απο 15 χρόνια !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, korakios είπε

Αμάξι θα πάρουμε , όχι μετοχή. Ούτε επένδυση να ήτανΝαι αλλά είναι τα μόνα που ανταποκρίνονται σε προσιτές ρεαλιστικές τιμές σε σχέση με τις περισσότερες αντιπροσωπίες .

Ναι αλλά είναι τα μόνα που ανταποκρίνονται σε προσιτές ρεαλιστικές τιμές σε σχέση με τις περισσότερες αντιπροσωπίες .

Πχ πήρα αμάξι με φυσικό αέριο. Αν μου λέγαν οτι πχ η δεξαμενή έχει 8 χρόνια εγγύηση ή 100000 χλμ και προς το παρών το κόστος αντικατάστασης είναι τεράστιο αλλά να μην ανησυχώ γιατί δε παθαίνει τίποτα και αν χρειαστεί σε 10 χρόνια θα είναι φθηνή , ε , δε θα αγόραζα εννοείται ....

Απο το άρθρο της ΚΙΑ εγώ κατάλαβα οτι ,ναι , υποθέτουν οτι θα είναι πιο φθηνές οι μπαταρίες ,αλλά αν πέσουν στο μισό σε 10 χρόνια , πάλι ίδια τελική τιμή θα έχει το ίδιο το αμάξι ή αντικατάστασή τους .... Απλά σε 10 χρόνια θα έχουν ικανοποιητική αυτονομία (με την ίδια ,ασύμφορη, τιμή)
Άρα πάμε μετά απο 15 χρόνια !

Τράπεζες και οργανισμοί σαν τον BNFE είναι οι πιο αξιόπιστες πηγές μέχρι τώρα, εφόσον είναι θέμα της βιομηχανίας γενικότερα. 

Τα συνεργεία δεν παράγουν τίποτε, ούτε ορίζουν κάτι στην αγορά.
Γενικά δεν ξέρουν κάτι παραπάνω από εσένα και εμένα για τις μελλοντικές τιμές, ιδίως σε νέες τεχνολογίες. 
Είναι απλά αγοραστές/καταναλωτές.

Μην αγοράσεις. Αυτό σε λέω απλά. 
Εφόσον νομίζεις ότι θα δώσεις μια περιουσία για όταν και εάν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία κάπου στο μέλλον. 
Τα δεδομένα είναι ορισμένα και τα παρέθεσα, εάν δεν τα πιστεύεις ή θεωρείς ότι είναι παπάτζες, τότε δεν υπάρχει λόγος να χαλιόμαστε.

Όσον αφορά το άρθρο της ΚΙΑ, ζήτησες κάτι "επίσημο" και σε έβαλα τι αναφέρει επίσημα ένας από τους μεγαλύτερους ΟΕΜ για το θέμα.
Για τις τιμές στα αμάξια, όπως πάλι παρέθεσα σε προηγούμενο μου ποστ, οι επίσημες προβλέψεις γράφουν ότι το '22 η μέση διαφορά στην παραγωγή θα είναι στα 1500$ (EV vs CE) και το '23 θα είναι στα ίδια επίπεδα. 


Συμπερασματικά, εάν δεν τους πιστεύεις, πάρε σε 15 χρόνια ή και ποτέ.
Δεν υπάρχει διαφωνία επ' αυτού, δική σου η τσέπη, δική σου και η απόφαση.
Η κατάσταση δεν εξαρτάται από το τι θα κάνει ο καθένας μας, ούτε νομίζω ήταν το αρχικό ζήτημα αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

Όντας , μεταξύ άλλων. , κάτοχος ενός tesla θα ήθελα να πω πως είμαστε πολλα χρονια πισω απο έναν πλήρη εξηλεκτρισμο των οχημάτων στην Ελλάδα.

Αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό αμαξι αξιζει μονο για κυκλικές διαδρομές εντός πόλης. Σε συνθήκες μη καραντίνας που το προγραμμα εχει διαδρομή από το σπιτι προς τη δουλεια , επιστροφή στο σπίτι με 2 -3 ενδιάμεσες στάσεις (σουπερμάρκετ, δραστηριότητες παιδιων κλπ) ειναι με κλειστά μάτια ότι πιο οικονομικό υπάρχει απο τις εναλλακτικές. 

Προϋπόθεση να υπάρχει δικη σου θέση σε γκαράζ με πρόβλεψη για φόρτιση. Κάθε βράδυ μπορεις να φορτίσεις με αργό φορτιστή τη μπαταρία στο 100% . Για ταξιδι εκτός πόλης πρεπει να μελετήσεις στάσεις και χρόνο που θα χρειαστούν τα φορτισματα. Προφανως το δίκτυο φορτιστων δεν υπάρχει ακόμα και η πληροφορία για τα σημεία δεν ειναι ευκολα προσβάσιμη. Για ένα ταξίδι και για να μην υπάρχει το άγχος της φορτισης γυρνάμε στα πετρέλαια και θα το κάνουμε για αρκετά χρόνια ακομα. 

Η αγορά ηλεκτρικού ειναι ΚΑΚΗ κίνηση και θα συνεχισει να ειναι για πολυ καιρο στην Ελλάδα- ακομα και εγω σκέφτομαι να πουλήσω το ηλεκτρικό- όμως ποιος θα το παρει ? Τεχνολογικά ειναι η μερα με τη νύχτα με την εσωτερική καύση (ναι, οι Ευρωπαίοι δεν ειναι χαζοί που δίνουν τα πετρέλαια και παίρνουν ηλεκτρικα ) . Εαν δε θέλω να γυρίσω στη βάση μου και μπορει να υπάρξει μια έξτρα διαδρομή (κίνδυνος να μείνω από ματαρια) θα παρω ακομα το s90 ή τη cla , παρόλο που νιώθω ότι οδηγαω το αμαξι του παππού μου όταν μπαίνω μέσα και αθελα μου κανω σύγκριση με το tesla.  Μπορείς να έχεις ένα ηλεκτρικό, αλλα ποτε να βασιστείς αποκλειστικά σε αυτο (και στο δίκτυο φόρτισης)

Ειναι λογικό και επόμενο  να ανεβαίνει το μερίδιο πώλησης των ηλεκτρικών, όσο εαν δεν μας αρέσει, ή το βλέπουμε σαν κάτι μακρινό, γιατι ειναι καλύτερο από την εσωτερική Καυση.

Τα αμαξια γίνονται διαρκώς πιο προηγμενα τεχνολογικά, πιο έξυπνα και σε λίγα χρόνια ειναι δεδομενο ότι δε θα υφίσταται η έννοια του Ι.χ  όπως τη ξέρουμε . Διλήμματα όπως ηλεκτρικό ή πετρελαιο θα ειναι παρωχημενα  καθώς ανοίγει ο δρόμος για το maas ( mobility as a service) και την αντικατάσταση της ιδιοκτησίας οχημάτων για το σύνολο -σχεδον- των μετακινήσεων του πληθυσμού 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sokratismalamas είπε

Καλησπέρα

Όντας , μεταξύ άλλων. , κάτοχος ενός tesla θα ήθελα να πω πως είμαστε πολλα χρονια πισω απο έναν πλήρη εξηλεκτρισμο των οχημάτων στην Ελλάδα.

Αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό αμαξι αξιζει μονο για κυκλικές διαδρομές εντός πόλης. Σε συνθήκες μη καραντίνας που το προγραμμα εχει διαδρομή από το σπιτι προς τη δουλεια , επιστροφή στο σπίτι με 2 -3 ενδιάμεσες στάσεις (σουπερμάρκετ, δραστηριότητες παιδιων κλπ) ειναι με κλειστά μάτια ότι πιο οικονομικό υπάρχει απο τις εναλλακτικές. 

Προϋπόθεση να υπάρχει δικη σου θέση σε γκαράζ με πρόβλεψη για φόρτιση. Κάθε βράδυ μπορεις να φορτίσεις με αργό φορτιστή τη μπαταρία στο 100% . Για ταξιδι εκτός πόλης πρεπει να μελετήσεις στάσεις και χρόνο που θα χρειαστούν τα φορτισματα. Προφανως το δίκτυο φορτιστων δεν υπάρχει ακόμα και η πληροφορία για τα σημεία δεν ειναι ευκολα προσβάσιμη. Για ένα ταξίδι και για να μην υπάρχει το άγχος της φορτισης γυρνάμε στα πετρέλαια και θα το κάνουμε για αρκετά χρόνια ακομα. 

Η αγορά ηλεκτρικού ειναι ΚΑΚΗ κίνηση και θα συνεχισει να ειναι για πολυ καιρο στην Ελλάδα- ακομα και εγω σκέφτομαι να πουλήσω το ηλεκτρικό- όμως ποιος θα το παρει ? Τεχνολογικά ειναι η μερα με τη νύχτα με την εσωτερική καύση (ναι, οι Ευρωπαίοι δεν ειναι χαζοί που δίνουν τα πετρέλαια και παίρνουν ηλεκτρικα ) . Εαν δε θέλω να γυρίσω στη βάση μου και μπορει να υπάρξει μια έξτρα διαδρομή (κίνδυνος να μείνω από ματαρια) θα παρω ακομα το s90 ή τη cla , παρόλο που νιώθω ότι οδηγαω το αμαξι του παππού μου όταν μπαίνω μέσα και αθελα μου κανω σύγκριση με το tesla.  Μπορείς να έχεις ένα ηλεκτρικό, αλλα ποτε να βασιστείς αποκλειστικά σε αυτο (και στο δίκτυο φόρτισης)

Ειναι λογικό και επόμενο  να ανεβαίνει το μερίδιο πώλησης των ηλεκτρικών, όσο εαν δεν μας αρέσει, ή το βλέπουμε σαν κάτι μακρινό, γιατι ειναι καλύτερο από την εσωτερική Καυση.

Τα αμαξια γίνονται διαρκώς πιο προηγμενα τεχνολογικά, πιο έξυπνα και σε λίγα χρόνια ειναι δεδομενο ότι δε θα υφίσταται η έννοια του Ι.χ  όπως τη ξέρουμε . Διλήμματα όπως ηλεκτρικό ή πετρελαιο θα ειναι παρωχημενα  καθώς ανοίγει ο δρόμος για το maas ( mobility as a service) και την αντικατάσταση της ιδιοκτησίας οχημάτων για το σύνολο -σχεδον- των μετακινήσεων του πληθυσμού 

 

 

Sorry φιλε αλλα οταν εχεις Volvo S90 και Mercedes CLA και παιρνεις ενα Tesla δεν νομιζω πως το παιρνεις για πρωτευον αυτοκινητο, μαλλον μονο για πολης οποτε γιατι σε ενοχλουν οσα λες; Δεν τα γνωριζες δηλαδη πριν το παρεις;

Περα απο αυτο αφου φαινεσαι ματσωμενος γιατι δεν τα σκας να παρεις μια Corvette να καις την ασφαλτο και να μην νιωθεις πως οδηγας το αμαξι του παππου σου; Τι πιο απλο;

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν με επιδότηση έβγαινε στα 10000, το Dacia Spring θα ήταν ίσως το πρώτο ρεαλιστικό ηλεκτροκίνητο πόλης για Ελλάδα. Δυστυχώς για 17000 και πάνω παραμένει κρύο αστείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζητούμενο ήταν να μπορούσα να δώσω -πουλήσω τα εσωτερικής καύσης ετσι ώστε να μείνω με το ηλεκτρικό. 

Όπως για παράδειγμα κανει ο Γερμανός, που πουλάει οτιδήποτε έχει ή λήγει το leasing και κρατάει ως πρωτο και μοναδικό αυτοκίνητο το ηλεκτρικό. Για αυτόν εχει νόημα να εξαρτάται πλήρως από το ηλεκτρικό αμαξι και το δίκτυο. 

Στην Ελλάδα που το δίκτυο δεν υπάρχει, θα χρησιμοποιείται μόνο ως δεύτερο, τρίτο αμαξι ,πόλης  απο τους λίγους που μπορούν να το εχουν, γιατι δεν ειναι και μικρο το κόστος κτήσης. Εαν λοιπόν συζητάμε για το ατου της ηλεκτροκινησης που ειναι η οικονομία τοτε ειμαστε εκτός θέματος (τουλάχιστον για Ελλάδα)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, sokratismalamas είπε

Εαν δε θέλω να γυρίσω στη βάση μου και μπορει να υπάρξει μια έξτρα διαδρομή (κίνδυνος να μείνω από ματαρια) θα παρω ακομα το s90 ή τη cla , παρόλο που νιώθω ότι οδηγαω το αμαξι του παππού μου όταν μπαίνω μέσα και αθελα μου κανω σύγκριση με το tesla.  

Σε τι κανείς σύγκριση, στην ηχομόνωση της καμπίνας που στα Τέσλα είναι άθλια, η στην άνεση και ποιότητα κύλησης, που πάλι σε όλα τα πρεμιουμ αμάξια είναι σαφέστατα ανώτερη από τα Τέσλα; Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα βασικά... Ναι είναι καβλα τα ηλεκτροκίνητα, είναι πολύ ωραίο το αίσθημα όταν πατάς γκάζι, αλλά σε μεγάλα ταξίδια τα premium συμβατικα ειναι σαβως πιο ευχαριστα και ανετα...

Δεν λέω ότι δεν είναι αμαξάρες, προς θεου. Απλά οι κάτοχοι Τεσλα τυνουν να υπερβάλουν, αντίστοιχα όπως οι κάτοχοι Apple κτλ κτλ.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Σε τι κανείς σύγκριση, στην ηχομόνωση της καμπίνας που στα Τέσλα είναι άθλια, η στην άνεση και ποιότητα κύλησης, που πάλι σε όλα τα πρεμιουμ αμάξια είναι σαφέστατα ανώτερη από τα Τέσλα; Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα βασικά... Ναι είναι καβλα τα ηλεκτροκίνητα, είναι πολύ ωραίο το αίσθημα όταν πατάς γκάζι, αλλά σε μεγάλα ταξίδια τα premium συμβατικα ειναι σαβως πιο ευχαριστα και ανετα...

Δεν λέω ότι δεν είναι αμαξάρες, προς θεου. Απλά οι κάτοχοι Τεσλα τυνουν να υπερβάλουν, αντίστοιχα όπως οι κάτοχοι Apple κτλ κτλ.

Αν αναλογιστεις πως το 1/3 της τιμης του Τεσλα ειναι μονο οι μπαταριες καταλαβαινεις οτι δεν μιλαμε για αμαξαρα. Ναι ειναι διαφορετικα, ναι εχουν επιδοσεις, ναι ειναι μια ενδειξη του προς τα που θα παει η τεχνολογια (εγω περιμενω καποια στιγμη να αλλαξει η μορφη της μπαταριας οπως την βλεπουμε τωρα) αλλα αν μου ελεγε καποιος απο την μια εχεις το καλυτερο Tesla και απο την αλλη την καλυτερη Corvette θα πηγαινα στην 2η. Θεωρω πως δεν υπαρχει συγκριση σε θεμα οδηγησης αναμεσα σε αυτα τα δυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sokratismalamas είπε

Στην Ελλάδα που το δίκτυο δεν υπάρχει

Εννοεις για Tesla που προκειται συντομα να φτιαχτει η γενικα? Γενικα υπαρχει μπορει να ειναι μικρο αλλα υπαρχει. Βαλε και την εφαρμογες chargemap και plugshare στο κινητο σου για να βλεπεις που υπαρχουν φορτιστες.

24 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

αλλα αν μου ελεγε καποιος απο την μια εχεις το καλυτερο Tesla και απο την αλλη την καλυτερη Corvette θα πηγαινα στην 2η. Θεωρω πως δεν υπαρχει συγκριση σε θεμα οδηγησης αναμεσα σε αυτα τα δυο.

Προφανως δεν εχεις οδηγησει κανενα απο τα δυο, μην εισαι τοσο σιγουρος για αυτο που γραφεις.

 

Στις 2/1/2021 στις 8:55 ΠΜ, korakios είπε

Απο το άρθρο της ΚΙΑ εγώ κατάλαβα οτι ,ναι , υποθέτουν οτι θα είναι πιο φθηνές οι μπαταρίες ,αλλά αν πέσουν στο μισό σε 10 χρόνια

Στο μισο δεν εχουν πεσει ουτε οι αρχικες μπαταριες που ειχαν τα πρωτα leaf και θεωρουνται "κακες" . Οι μπαταριες αν κανεις την χειροτερη δυνατη χρηση αντε να πεσουν στο 70% σε δεκα χρονια. Οπου χειροτερη χρηση ειναι καθε μερα φορτιση και 200 -300 χιλιομετρα σε μπαταριες που δεν ειναι υδροψυκτες με καυσωνα εξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gbras είπε

Στο μισο δεν εχουν πεσει ουτε οι αρχικες μπαταριες που ειχαν τα πρωτα leaf και θεωρουνται "κακες" . Οι μπαταριες αν κανεις την χειροτερη δυνατη χρηση αντε να πεσουν στο 70% σε δεκα χρονια. Οπου χειροτερη χρηση ειναι καθε μερα φορτιση και 200 -300 χιλιομετρα σε μπαταριες που δεν ειναι υδροψυκτες με καυσωνα εξω.

Στο μισό κόστος . 
Μισο κόστος + x2 αυτονομία = αρχικό κόστος  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...