Προς το περιεχόμενο

Άγνωστες χρεώσεις από Γερμανικό και Γαλλικό Amazon.


MoviemakerGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα φορουμιστες,

έχει τσεκάρει κανείς τις αγορές του από αυτά τα δυο Amazon τελευταία ?

και στα δυο με παραγγελία πολλαπλών προϊόντων εχω πρόβλημα διπλών χρεώσεων στην κάρτα μου.

Πιο Αναλυτικά, στο Amazon.fr  2 παραγγελίες με 3 αντικείμενα η μια παραγγελία συνολικά 37 (ένα προϊόν) ευρώ η δεύτερη 32 ευρώ,(δυο προϊόντα) στην κάρτα μου υπάρχει και μια τρίτη  χρέωση 14 ευρώ που είναι ίση με την αξία του ενός προϊόντος της δεύτερης παραγγελίας. Αντί λοιπόν να χρεωθώ 37+32 χρεώθηκα 37+32+14..

Στο Amazon.de ακόμα χειρότερα, σε μια παραγγελία 11 προϊόντων συνολικής αξίας 937 ευρώ η κάρτα μου χρεώθηκε με σπαστά ποσά συνολικής αξίας 1430 ευρώ !! 

Εννοείται εχω στείλει email και στους δυο και περιμένω απάντηση,αλλά είμαι περίεργος έχει τύχει και σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?

Επίσης σκέφτομαι να κάνω αμφισβήτηση όλων των συναλλαγών από την Τράπεζα Πειραιώς ώστε να πρέπει να αποδείξουν ότι οι αγορές πράγματι έγιναν και τι αφορούν.

Αν πραγματικά είναι ετσι όμως και ακόμα να επιστρέψουν τα χρήματα που χρέωσαν παραπάνω, αφενός σας προτρέπω να τσεκάρετε και εσείς τις αγορές σας (κυρίως αυτές που έχουν πολλαπλά αντικείμενα και από άλλους πωλητές), και αφετέρου είναι παντελώς απαράδεκτο και το Amazon μπαίνει στην μαύρη λίστα της προπληρωμένης πλέον.. δηλαδή τόσα κάνει -τόσα έχει μέσα η καρτα.

Αν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ας την μοιραστεί αν θέλει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zx1234r είπε

Δεν μου έχει τύχει ποτέ 7 χρόνια που παραγγέλνω.

Κάπου τόσο αντίστοιχα είμαι και εγώ και είναι πρώτη φορά,γι'αυτο λέω επειδή είχαμε επιδείξει απόλυτη εμπιστοσύνη να τσεκάρουμε και οι υπόλοιποι..

αν η μια η χρέωση δεν ξεπερνούσε τα 400 ευρώ που κάνει μεγάλο σκαλοπάτι και με έβαλε να το ψάξω δεν θα είχα καταλάβει τίποτα..

Πεθαίνω από περιέργεια να μάθω την απάντηση τους,πιστευω μέσα στην μέρα να την εχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε

Καλημερα φορουμιστες,

έχει τσεκάρει κανείς τις αγορές του από αυτά τα δυο Amazon τελευταία ?

και στα δυο με παραγγελία πολλαπλών προϊόντων εχω πρόβλημα διπλών χρεώσεων στην κάρτα μου.

Πιο Αναλυτικά, στο Amazon.fr  2 παραγγελίες με 3 αντικείμενα η μια παραγγελία συνολικά 37 (ένα προϊόν) ευρώ η δεύτερη 32 ευρώ,(δυο προϊόντα) στην κάρτα μου υπάρχει και μια τρίτη  χρέωση 14 ευρώ που είναι ίση με την αξία του ενός προϊόντος της δεύτερης παραγγελίας. Αντί λοιπόν να χρεωθώ 37+32 χρεώθηκα 37+32+14..

Στο Amazon.de ακόμα χειρότερα, σε μια παραγγελία 11 προϊόντων συνολικής αξίας 937 ευρώ η κάρτα μου χρεώθηκε με σπαστά ποσά συνολικής αξίας 1430 ευρώ !! 

Εννοείται εχω στείλει email και στους δυο και περιμένω απάντηση,αλλά είμαι περίεργος έχει τύχει και σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?

Επίσης σκέφτομαι να κάνω αμφισβήτηση όλων των συναλλαγών από την Τράπεζα Πειραιώς ώστε να πρέπει να αποδείξουν ότι οι αγορές πράγματι έγιναν και τι αφορούν.

Αν πραγματικά είναι ετσι όμως και ακόμα να επιστρέψουν τα χρήματα που χρέωσαν παραπάνω, αφενός σας προτρέπω να τσεκάρετε και εσείς τις αγορές σας (κυρίως αυτές που έχουν πολλαπλά αντικείμενα και από άλλους πωλητές), και αφετέρου είναι παντελώς απαράδεκτο και το Amazon μπαίνει στην μαύρη λίστα της προπληρωμένης πλέον.. δηλαδή τόσα κάνει -τόσα έχει μέσα η καρτα.

Αν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ας την μοιραστεί αν θέλει..

Αντί να περιμένεις απάντηση από το Amazon,  γιατί δεν μιλάς τηλεφωνικά με την τράπεζα σου να δεις τι γίνεται με τις κινήσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η απάντηση τους.

Thank you for bringing this to my attention, I am happy to help you.
I am sorry to hear that more than the actual amount was authorised on your credit card.
We have only charged you once for this order.
Please note that this occur when your order has split into multiple shipments and therefore we have authorised the different shipments.
You do not have to worry as the authorisations, will be released by the bank.
When you order an item we contact your bank to confirm that your card is valid, and is not lost or stolen.
We block the amount of purchase but do not actually charge.
You can see two “charges”:
The first one is the blocked amount. The bank will delete this amount automatically.
The second one is the actual charge.
Here is the settlement verification code:
- *******
The bank can use this code to locate and remove the blocked amount.
We apologize for any inconvenience. Thank you for your effort.
If you require any further assistance, please feel free to contact us and we will gladly assist you further.
To contact us, simply reply to this e-mail or give us a brief call.
Our customer service department will gladly help you with your query. You can reach us Monday - Sunday 6:00 - 24:00 (CET).
You can contact us using the following phone numbers:

Η Ανησυχία μου αλλά και το αποτελεσμα.

δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι ετσι και μόνο το μέλλον μπορεί να το αποδείξει,γιατί δεν μιλάω για εγκρίσεις αλλά για τελικές χρεώσεις στην κάρτα μου.

Αλλά και παρ'ολα αυτά και ετσι ακριβώς να είναι  το θέμα είναι ότι μου έχει αφαιρεθεί άγνωστο για πόσο ένα σημαντικό ποσό από το διαθέσιμο της χρεωστικής μου κάρτας - λογαριασμού μου που μπορεί εγώ να μην εχω την άνεση η ακόμα να μην θέλω να δεσμευτεί και να το χρησιμοποιήσω αλλού.. τώρα που εχω όμως απάντηση και μπορώ να  επισυναψω αρχείο θα ξαναστειλω την ανάλυση του λογαριασμού μου με τις τελικές χρεώσεις για να μου το ξανά επιβεβαιώσουν ότι δεν πρόκειται για διπλές χρεώσεις όπως λένε. και φυσικά μέσα στην μέρα θα επικοινωνήσω κ με την τράπεζα μου,,,(Πειραιώς)

17 λεπτά πριν, kormos είπε

Αντί να περιμένεις απάντηση από το Amazon,  γιατί δεν μιλάς τηλεφωνικά με την τράπεζα σου να δεις τι γίνεται με τις κινήσεις?

Γιατί φίλε δυστυχώς στην Ελληνική πραγματικότητα είναι πολύ δυσκολότερο να βγάλει κανείς άκρη, πολύ περισσοτερο από τότε που ξεκίνησε η Ιστορία αυτή και τις πλημμελής υπηρεσίες τους τις κρύβουν πίσω απο το πρόβλημα του κορονοϊού.. Εννοείται όμως ότι θα προσπαθήσω,μέσα στην μέρα (χθες αργά το ανακάλυψα).. αλλά όλα αυτά δεν σταματάνε να είναι πρόβλημα αφού σε βάζουν σε ένα καθεστώς ανησυχίας,και τρεξίματος που ΔΕΝ υπολόγιζα όταν έκανα τις αγορές .. αλλιώς σίγουρα δεν θα τις έκανα,συν το γεγονός ότι λείπουν τα χρήματα απο τα διαθέσιμα μου..

Επίσης αν η τράπεζα τα απελευθερώσει μετά από 30-40 μέρες όπως κάνει στις χρεώσεις που δεν ολοκληρώθηκαν καταλαβαίνουμε οτι το πρόβλημα γίνεται αμέσως μεγαλύτερο..

Καλό λοιπόν είναι να έχουμε τον νου μας πολύ περισσοτερο εν'οψη Black Friday.

 

Επεξ/σία από MoviemakerGr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε

Η απάντηση τους.

Thank you for bringing this to my attention, I am happy to help you.
I am sorry to hear that more than the actual amount was authorised on your credit card.
We have only charged you once for this order.
Please note that this occur when your order has split into multiple shipments and therefore we have authorised the different shipments.
You do not have to worry as the authorisations, will be released by the bank.
When you order an item we contact your bank to confirm that your card is valid, and is not lost or stolen.
We block the amount of purchase but do not actually charge.
You can see two “charges”:
The first one is the blocked amount. The bank will delete this amount automatically.
The second one is the actual charge.
Here is the settlement verification code:
- *******
The bank can use this code to locate and remove the blocked amount.
We apologize for any inconvenience. Thank you for your effort.
If you require any further assistance, please feel free to contact us and we will gladly assist you further.
To contact us, simply reply to this e-mail or give us a brief call.
Our customer service department will gladly help you with your query. You can reach us Monday - Sunday 6:00 - 24:00 (CET).
You can contact us using the following phone numbers:

Η Ανησυχία μου αλλά και το αποτελεσμα.

δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι ετσι και μόνο το μέλλον μπορεί να το αποδείξει,γιατί δεν μιλάω για εγκρίσεις αλλά για τελικές χρεώσεις στην κάρτα μου.

Αλλά και παρ'ολα αυτά και ετσι ακριβώς να είναι  το θέμα είναι ότι μου έχει αφαιρεθεί άγνωστο για πόσο ένα σημαντικό ποσό από το διαθέσιμο της χρεωστικής μου κάρτας - λογαριασμού μου που μπορεί εγώ να μην εχω την άνεση η ακόμα να μην θέλω να δεσμευτεί και να το χρησιμοποιήσω αλλού.. τώρα που εχω όμως απάντηση και μπορώ να  επισυναψω αρχείο θα ξαναστειλω την ανάλυση του λογαριασμού μου με τις τελικές χρεώσεις για να μου το ξανά επιβεβαιώσουν ότι δεν πρόκειται για διπλές χρεώσεις όπως λένε. και φυσικά μέσα στην μέρα θα επικοινωνήσω κ με την τράπεζα μου,,,(Πειραιώς)

Γιατί φίλε δυστυχώς στην Ελληνική πραγματικότητα είναι πολύ δυσκολότερο να βγάλει κανείς άκρη, πολύ περισσοτερο από τότε που ξεκίνησε η Ιστορία αυτή και τις πλημμελής υπηρεσίες τους τις κρύβουν πίσω απο το πρόβλημα του κορονοϊού.. Εννοείται όμως ότι θα προσπαθήσω,μέσα στην μέρα (χθες αργά το ανακάλυψα).. αλλά όλα αυτά δεν σταματάνε να είναι πρόβλημα αφού σε βάζουν σε ένα καθεστώς ανησυχίας,και τρεξίματος που ΔΕΝ υπολόγιζα όταν έκανα τις αγορές .. αλλιώς σίγουρα δεν θα τις έκανα,συν το γεγονός ότι λείπουν τα χρήματα απο τα διαθέσιμα μου..

Επίσης αν η τράπεζα τα απελευθερώσει μετά από 30-40 μέρες όπως κάνει στις χρεώσεις που δεν ολοκληρώθηκαν καταλαβαίνουμε οτι το πρόβλημα γίνεται αμέσως μεγαλύτερο..

Καλό λοιπόν είναι να έχουμε τον νου μας πολύ περισσοτερο εν'οψη Black Friday.

Σε πρόσφατο περιστατικό που είχα (πριν ένα 3μηνο) για 2πλη χρέωση που είχα δει με διαφορά 3 ημερών από την αγορά που είχα όντως κάνει η αναφερόμενη Τράπεζα που μίλησα τηλεφωνικά μου επέστρεψε τα χρήματα πίσω (αντιλογισμο) σε λιγότερο από εβδομάδα...

Ελπίζω να βγάλεις άκρη έγκαιρα!

*Πλέον σε συναλλαγές εξωτερικού προτιμώ να κάνω χρήση τη Revolut. 🙂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ παπάς εκει παπάς που είναι ο Παπάς (επίκαιρο κιόλας) :P

Λοιπόν αυτή είναι η απάντηση και η λογική του Amzon.FR..

Thank you for contacting Amazon.fr.
I am sorry for the inconvenience, i looked into the situation and can confirm next that happened:
On 19th of October at 16 h 11 MEST EUR 32,37 was authorized- reserved on your credit card statement for the order XXXXXXXXXXX. This order was separated in two shipments that costed EUR 14,43 and EUR 17,94.
Then amount of EUR 14,43, which is the price of shipment one, was cancelled- more precisely the reservation was cancelled, i can't give you the exact reason behind it.
The remaining authorized EUR 17,94 were settled-charged on 22 of October at 02 h 11 MEST, after the shipment was dispatched.
Shipment one, price of EUR 14,43 was again authorized on 21st of October at 00 h 03 MEST and charge later same day at 16 h 11 MEST, after the shipment was dispatched
Order XXXXXXXXXXXXXXXXX price of EUR 37,67  was authorized on 21st of October at 01 h 57 MES and settled same day at 16 h 31 MEST, after the shipment was dispatched.
I hope i could explain the situation, if you have any further question feel free to contact us again.
I hope you are having a lovely morning!

(αν είχα μια σχεση που να μου μιλάει τοσο γλυκά το πρωί δεν θα την χώριζα ποτέ..) Ήμαρτον.

και εδω στην ιδια λογική λοιπόν χρεώνουμε καρτα και ακυρώνουμε χρέωση ωστε να χρεώσουμε ξανα όπως το επιθυμούμε και βγάλε ακρη μόνος σου με την τράπεζα σου.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε @MoviemakerGr θα σου εξηγήσω τι παίζει γιατί αν κατάλαβα καλά αυτό είναι το πρόβλημά σου.

Εδώ και κάποιους μήνες ή χρόνο (δεν θυμάμαι ακριβώς) όλα τα Amazon άρχισαν να σου δεσμεύουν το ποσό της παραγγελίας σου αμέσως μόλις την κάνεις. Παλαιότερα αυτό που γινόταν ήταν η δέσμευση να γίνεται μόνο κατά την στιγμή που σου έστελναν την παραγγελία, τώρα άλλαξε.

Με αυτόν τον τρόπο, αν εσύ ακυρώσεις την παραγγελία κάποια στιγμή αργότερα (πριν το στείλουν) το ποσό που δεσμεύτηκε, αποδεσμεύεται μεν άμεσα από Amazon αλλά όχι και από την ίδια την τράπεζα. Μπορεί τελικώς να δεις την χρέωση να εκκαθαρίζει τις επόμενες ημέρες και αμέσως να πιστώνεται ξανά το ίδιο ποσό (refund). Αυτή η καθυστέρηση είναι αναλόγως την κάθε τράπεζα και δεν έχει να κάνει με το Amazon.

Είχα και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν κάποιους μήνες. Αν βλέπεις ότι έγινε η χρέωση από κάτι που τελικώς ακύρωσες αλλά δεν βλέπεις την επιστροφή, θα πρέπει να πας με την κάρτα που χρησιμοποίησες σε ένα ATM της τράπεζάς σου και να κάνεις ενημέρωση με τις τελευταίες κινήσεις. Με αυτόν τον τρόπο θα σου εμφανίσει σίγουρα τα refunds που γίνονται άμεσα σε ακυρώσεις από Amazon.

Τώρα το κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν συμφέρει και πολύ πλέον να παραγγέλνεις και μετά να ακυρώνεις γιατί μπαίνεις σε αυτήν την διαδικασία. Τα χρήματά σου δεν τα χάνεις προφανώς.

Πριν ένα μήνα πάντως που έτυχε να ακυρώσω κάτι από Amazon.de, χρησιμοποιώντας κάρτα Εθνικής, έγινε άμεσα η αποδέσμευση των χρημάτων.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LaMereda είπε

Φίλε @MoviemakerGr θα σου εξηγήσω τι παίζει γιατί αν κατάλαβα καλά αυτό είναι το πρόβλημά σου.

Εδώ και κάποιους μήνες ή χρόνο (δεν θυμάμαι ακριβώς) όλα τα Amazon άρχισαν να σου δεσμεύουν το ποσό της παραγγελίας σου αμέσως μόλις την κάνεις. Παλαιότερα αυτό που γινόταν ήταν η δέσμευση να γίνεται μόνο κατά την στιγμή που σου έστελναν την παραγγελία, τώρα άλλαξε.

Με αυτόν τον τρόπο, αν εσύ ακυρώσεις την παραγγελία κάποια στιγμή αργότερα (πριν το στείλουν) το ποσό που δεσμεύτηκε, αποδεσμεύεται μεν άμεσα από Amazon αλλά όχι και από την ίδια την τράπεζα. Μπορεί τελικώς να δεις την χρέωση να εκκαθαρίζει τις επόμενες ημέρες και αμέσως να πιστώνεται ξανά το ίδιο ποσό (refund). Αυτή η καθυστέρηση είναι αναλόγως την κάθε τράπεζα και δεν έχει να κάνει με το Amazon.

Είχα και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν κάποιους μήνες. Αν βλέπεις ότι έγινε η χρέωση από κάτι που τελικώς ακύρωσες αλλά δεν βλέπεις την επιστροφή, θα πρέπει να πας με την κάρτα που χρησιμοποίησες σε ένα ATM της τράπεζάς σου και να κάνεις ενημέρωση με τις τελευταίες κινήσεις. Με αυτόν τον τρόπο θα σου εμφανίσει σίγουρα τα refunds που γίνονται άμεσα σε ακυρώσεις από Amazon.

Τώρα το κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν συμφέρει και πολύ πλέον να παραγγέλνεις και μετά να ακυρώνεις γιατί μπαίνεις σε αυτήν την διαδικασία. Τα χρήματά σου δεν τα χάνεις προφανώς.

Πριν ένα μήνα πάντως που έτυχε να ακυρώσω κάτι από Amazon.de, χρησιμοποιώντας κάρτα Εθνικής, έγινε άμεσα η αποδέσμευση των χρημάτων.

τα ξερω αυτά και σωστα τα λες .. το θέμα ειναι οτι εγω δεν ακύρωσα τίποτα .. μόνοι τους ακύρωναν μόνοι τους χρέωναν διπλά..

για την ακριβεια επειδή ηταν μεσα και αλλοι πωλητές, αυτοι αρχικα χρεώνουν ολο το ποσο για να το εχουν διαθέσιμο και μετα ακυρώνουν το συνολικο και καθε πωλητής κανει την δικη του χρεωση η κατι τέτοιο με αποτελεσμα να διπλοχρεωνουν..

Το ξερω οτι δεν τα χάνω αλλα να σου λείπει ενα 500αρικο απο τα άμεσα διαθέσιμα δεν είναι και οτι καλύτερο ..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/10/2020 στις 4:07 ΠΜ, MoviemakerGr είπε

Καλημερα φορουμιστες,

έχει τσεκάρει κανείς τις αγορές του από αυτά τα δυο Amazon τελευταία ?

και στα δυο με παραγγελία πολλαπλών προϊόντων εχω πρόβλημα διπλών χρεώσεων στην κάρτα μου.

Πιο Αναλυτικά, στο Amazon.fr 2 παραγγελίες με 3 αντικείμενα η μια παραγγελία συνολικά 37 (ένα προϊόν) ευρώ η δεύτερη 32 ευρώ,(δυο προϊόντα) στην κάρτα μου υπάρχει και μια τρίτη χρέωση 14 ευρώ που είναι ίση με την αξία του ενός προϊόντος της δεύτερης παραγγελίας. Αντί λοιπόν να χρεωθώ 37+32 χρεώθηκα 37+32+14..

Στο Amazon.de ακόμα χειρότερα, σε μια παραγγελία 11 προϊόντων συνολικής αξίας 937 ευρώ η κάρτα μου χρεώθηκε με σπαστά ποσά συνολικής αξίας 1430 ευρώ !!

Εννοείται εχω στείλει email και στους δυο και περιμένω απάντηση,αλλά είμαι περίεργος έχει τύχει και σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?

Επίσης σκέφτομαι να κάνω αμφισβήτηση όλων των συναλλαγών από την Τράπεζα Πειραιώς ώστε να πρέπει να αποδείξουν ότι οι αγορές πράγματι έγιναν και τι αφορούν.

Αν πραγματικά είναι ετσι όμως και ακόμα να επιστρέψουν τα χρήματα που χρέωσαν παραπάνω, αφενός σας προτρέπω να τσεκάρετε και εσείς τις αγορές σας (κυρίως αυτές που έχουν πολλαπλά αντικείμενα και από άλλους πωλητές), και αφετέρου είναι παντελώς απαράδεκτο και το Amazon μπαίνει στην μαύρη λίστα της προπληρωμένης πλέον.. δηλαδή τόσα κάνει -τόσα έχει μέσα η καρτα.

Αν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ας την μοιραστεί αν θέλει..

Τα λεφτα 8α τα παρεις σε 25 μερες εργασιμες πισω.Δυστυχως ετσι παει ειναι μην σου κατσει η στραβη οπως ειχε κατσει σε μενα.Υπαρχει και μαι εξαιρεση δεν ξερω αμα ισχυει σε ολες τις τραπεζες στην αλφα μπανκ ομως γιατι το εχω κανει εαν θες τα λεφτα εντος 10 ημερων κανεις την εξης διαδικασια.Ζητας την εντολη αποδεσμευσης απο τον πωλητη καταστημα δεν ξερω εμενα συγκεκριμενα πχ ηταν η ubisoft και το στελνεις με εμαιλ στην αλφα.

Επεξ/σία από thleorasakias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν τα πρώτα αποτελέσματα είναι ..

α) το Amazon αλλιώς τα γκρουπαρει στα δέματα,αλλιώς στις αποδείξεις και αλλιώς στα χρεώνει..  άρα στα πολλά αντικείμενα έχεις χαθεί θέλεις δεν θέλεις..

β) άλλα τους ρωτάς άλλα σου απαντάνε,μπερδεμένα με το ποίημα που έχουν μάθει περί ανησυχίας για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε πρέπει να ανταλλάξεις 7 εμαιλ σε δυο μέρες για να αρχίσουμε να κατανοούμε τον αχταρμά παραπάνω.

γ) Πάμε στην Πειραιώς τώρα.. στην ανάλυση σου δείχνει άλλη ημερομηνία χρέωσης μεταγενέστερη αρα μια πληρωμή που έγινε στις 9/Χ μπορεί να γράφει 15/Χ

δ) Πέρα από αυτό,εγώ στην ανάλυση έβλεπα και άλλες χρεώσεις που η εξυπηρέτηση πελατών δεν έβλεπε για να μπορεί να με βοηθήσει.το καλό ήταν ότι αυτοί έβλεπαν τις σωστές ημερομηνίες.

έτσι όσες δεν συναλλαγές μπορούσα να κατανοήσω τις δήλωσα μη αποδεκτές - αμφισβητήσιμες και αντί να τρέχω εγώ ας τρέξουν και λίγο αυτοί που τα έχουν κάνει τόσο αχταρμά..

Όπως πάει λοιπόν σε δυο μηνακια θα ξέρουμε το αποτέλεσμα και ας γίνει και στους 3μας μάθημα..   Μέχρι τότε προπληρωμένη και αν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μήπως πρέπει να επανεξετάσουμε την σχεση μας με τα Ευρωπαϊκά Αμαζον τελικά ?

και εξηγούμε, όπως λοιπόν προείπα υπήρχαν μπερδεμένες χρεώσεις που για εμένα δεν έβγαζαν νόημα,

έδωσα λοιπόν εντολή στην Τράπεζα Πειραιώς να τις ελέγξει.Η Τράπεζα αφαίρεσε τις πληρωμές,τις πάγωσε και ζήτησε το εξής απλό από το Αμαζον,

"αιτιολογήστε μας με παραστατικά τις χρεώσεις αυτές" δεν πήρε θέση ούτε υπέρ εμου που είμαι πελάτης της ούτε υπέρ του Αμαζον. Ζήτησε το αυτονόητο.

Το κλειδί τώρα είναι το πως αντέδρασε η Αμαζον.

Αντί να στείλει τα παραστατικά που της ζητήθηκαν κλειδώνει όλους τους λογαριασμούς μου,και μου λέει ξαναπληρωσε την παραγγελία Χ

Εγώ αποκλείεται να το κάνω αυτό εφόσον τα χρήματα είναι στην "μέση του Ωκεανού" δηλαδή δεν μου έχει επιστραφεί κάτι και περιμένω να δω την εξέλιξη,και φυσικά την νομιμότητα των χρεώσεων.

Στο Αμαζον εχω παραγγελίες από φύση και θέση 1000δων ευρώ αυτά τα 3 χρόνια,- πάρα πολλές.

Έρχεται λοιπόν το Αμαζον ως κοινός εκβιαστής με δικάζει και με καταδικάζει να μην εχω πρόσβαση στις παραγγελίες μου, από τις τελευταίες 2 που δεν εχω λάβει ακόμα όλα τα μέρη της παραγγελίας να μην μπορώ να αντιδράσω σε αυτό,αλλά το χειρότερο είναι να μην εχω πρόσβαση στα παραστατικά μου και στην υποστήριξη μου για παραγγελίες που εχω ήδη πληρώσει όλα αυτά τα χρόνια.. κάτι που φυσικά είναι εντελώς αντίθετο σε κάθε έννοια δικαίου και σίγουρα παράνομο. (αν σου κλειδώσουν τον λογαριασμό ούτε email δεν μπορείς να τους στείλεις.)

Αντίθετα θα συμφωνούσα απόλυτα να μην με αφήνει να κάνω άλλες αγορές μέχρι να λυθεί το θέμα,κάτι που εκ των πραγμάτων θα γίνονταν και από μεριάς μου,

αλλά όχι να σου αφαιρεί δικαιώματα από προηγούμενες παραγγελίες ( για τα οποία έχεις πληρώσει στο έπακρο) ώστε να σε εκβιάσει για να παρακάμψεις τον έλεγχο της Τράπεζας ως προς τις χρεώσεις.

Εγώ το αντιμετωπίζω εντελώς ψύχραιμα,σε ενα email που μου έστειλαν να τους ξαναπληρωσω την μια από τις δυο παραγγελίες που διερευνώνται τους απάντησα σύμφωνα με τις παραπάνω απόψεις μου,και ότι θα περιμένω την τράπεζα να ολοκληρώσει τον έλεγχο και ότι αυτό που κάνουν είναι παράνομο και καταχρηστικό.

Εκείνοι νομίζοντας ότι είναι σε θέση ισχύος απέναντι σε εμένα δεν συζητάνε τίποτα, ούτε καν να ολοκληρωθεί ο έλεγχος από την Τράπεζα,παρά μόνο να τους πληρώσω με έμβασμα την παραγγελία.. επαναλαμβάνω παρανομώντας.

Εδώ γεννάται ένα ερώτημα γιατί δεν στέλνουν τα παραστατικά και τις αιτιάσεις ώστε να αποδεσμευτούν τα χρήματα από την Τράπεζα και απλά τα ξαναζητανε από εμένα ? οεο ?

Εγώ σίγουρα θα επανεξετάσω μετά από αυτό την σχεση μου με το Αμαζον για το μέλλον.. Πολύ περισσοτερο γιατί ποτέ δεν μου άρεσαν οι δικτατορικές πρακτικές και επειδή δεν μ'αρεσει αυτή επίδειξη δήθεν ισχύος με παράνομες ενέργειες όπως αυτή.

"προς γνώση κ ενημέρωση".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινώνησες καθόλου τηλεφωνικά με το Amazon;

Από την δική μου εμπειρία έχω καταλάβει ότι είναι πολύ καλύτερα να μιλήσεις με κάποιον στο τηλέφωνο για λογιστικά ζητήματα παρά να στείλεις e-mail.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, LaMereda είπε

Επικοινώνησες καθόλου τηλεφωνικά με το Amazon;

Από την δική μου εμπειρία έχω καταλάβει ότι είναι πολύ καλύτερα να μιλήσεις με κάποιον στο τηλέφωνο για λογιστικά ζητήματα παρά να στείλεις e-mail.

Ισχύει πράγματι, αλλά επειδή είναι το πρόβλημα κυρίως στο Γερμανικό, και επειδή ξενέρωσα πολύ να τους δίνω χρόνια χρήματα και να συμπεριφέρονται τόσο εκβιαστικά δεν το έκανα. 

πραγματικά δεν με νοιάζει καθόλου είμαι τόσο μεθοδικός που καλύπτω πάντα τον κ@λο μου.. π.χ εγώ τα παραστατικά που χρειαζομαι τα εχω ήδη κατεβάσει και τα εχω,

αν δεν έρθουν όλα τα πράγματα θα τους μπλοκάρω και άλλες πληρωμές αφού δεν εχω κανένα άλλο τρόπο..  και όπου θέλει ας βγει και όποτε..

Εκβιασμούς δεν δέχομαι σε κάθε περίπτωση, είναι θέμα αρχής. Άσε που νομίζω ήμουν πολύ ξκαθαρος στο email μου..

Θα έκανα ένα Χ λογαριασμό στο black friday τώρα δεν θα κάνω.. ποιος χάνει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Update

Πληροφοριακά ο υπάλληλος της Πειραιώς που επικοινώνησα χθες να δω πως πάει η υπόθεση μου είπε ότι τα χαρτιά που τους έστειλαν σε πρώτη φάση δεν δικαιολογούν τις χρεώσεις,

και ότι έχουν περάσει στην δεύτερη φάση ζητώντας τα χαρτιά που ζητάει η ίδια η Mastercard ώστε να δει αν θα τους ελευθερώσει τα χρήματα..

Ίσως γι'αυτο ο εκβιασμός τους συνεχίζεται κρατώντας κλειδωμένο τον λογαριασμό μου και για προϊόντα που έχουν πληρωθεί στο έπακρο στο παρελθόν μη μπορώντας να χρησιμοποιήσω καμιά απολύτως υπηρεσία - επικοινωνία. Αρχίζω και σκέφτομαι να αντιδράσω νομικά σε αυτόν τον εκβιασμό.

Πληροφοριακά μίλησα μαζί τους και στο τηλέφωνο και είναι ανένδοτοι να ξεκλειδώσουν τον λογαριασμό για τις προηγούμενες αγορές, φυσικά να μην επιτρέπεται να γίνουν άλλες,και να συνεχιστεί ο έλεγχος,που αν μην τι άλλο έχει δικαίωμα ο καθένας μας να κάνει αν έχει υποψία ότι υπερ χρεώθηκε..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...